Luister nooit naar Lyza.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee! Lyza heeft mijn ogen geopend, ik ben te keurig! Ik ga Mario als voorbeeld nemen de komende tijd.
Mario.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist kennelijk? Wie is Joop?
Dat vond ik ook, maar lelijk en duur.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Je moet wel een Apple Watch eigenlijk dan
De eeuwige tweedequote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb weer wat gemist kennelijk? Wie is Joop?
En al die DM's, maken de SC kapot.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar lelijk en duur.
Idd, maar dat zegt alleen maar dat er veel mensen zijn die jou liever zien gaan dan blijven, ben ik dan nu paria omdat dat tegen mij verteld word? Of besef je dat jouw manier ook niet heilig is?quote:
Maar niet altijd even vriendelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze komt meestal redelijk verstandig over.
Paria is wel een hele mooie Freudiaanse versprekingquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd, maar dat zegt alleen maar dat er veel mensen zijn die jou liever zien gaan dan blijven, ben ik dan nu paria omdat dat tegen mij verteld word? Of besef je dat jouw manier ook niet heilig is?
Dat is wel weer zo, gelukkig gaat hij naar Amersfoortquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd, maar dat zegt alleen maar dat er veel mensen zijn die jou liever zien gaan dan blijven, ben ik dan nu paria omdat dat tegen mij verteld word? Of besef je dat jouw manier ook niet heilig is?
Dat lijkt maar zoquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze komt meestal redelijk verstandig over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |