De zoektocht was al bezig voor ze op vakantie ging idd,..quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat Yvonne een mod zoekt omdat jij je beklag hebt gedaan?
En sommige dingen veranderen nou eenmaal, niets is voor altijd.
Relax!
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Mario.. Alles kan kapot.. de gekut elke keer om die OP .. Het moet maar eens over zijn
Nee volgens mij niet 1 die zo samenwerkt met banken alquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ketakloos! Lekker vlot!
Heeft Android die mogelijkheid ook ?
Hij heeft nog altijd zijn eigen topicquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Jullie pakken Mario's bestaan even af man3
Misschien over een jaar of 3quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet 1 die zo samenwerkt met banken al
Ja, ik ben de euwige zeikert die alleen maar loopt te zeuren en te zeiken! Vandaar dat ik mensen in mijn dm heb die liever zien dat jij gaat maar niemand durft het te zeggen! Ik wel want ik ben niet bang voor jou of wie dan ook! Waarom zou ik ook?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je doet helemaal niks, je loopt alleen maar te zeuren en zeiken, iedereen zegt het, maar het dringt niet tot je door, dat was jaren geleden al zo!
Hou op, Yvonne kwam hier kijken en vond dat het tijd was voor een modje hier. Hoe jij dat wil verklaren maakt me niet zo veel uit,quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er is altijd al een mod geweest, maar ze is onlangs gestopt, vandaar de vraag om een nieuwe. Geen dingen zoeken die er niet zijn.
Nee zeker niet, het zal 1+1 zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat Yvonne een mod zoekt omdat jij je beklag hebt gedaan?
En sommige dingen veranderen nou eenmaal, niets is voor altijd.
Relax!
Ik had me voorgenomen bij jouw binnenkomst om niet te reageren, maar kan me niet meer inhouden:quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, ik ben de euwige zeikert die alleen maar loopt te zeuren en te zeiken! Vandaar dat ik mensen in mijn dm heb die liever zien dat jij gaat maar niemand durft het te zeggen! Ik wel want ik ben niet bang voor jou of wie dan ook! Waarom zou ik ook?
[..]
Hou op, Yvonne kwam hier kijken en vond dat het tijd was voor een modje hier. Hoe jij dat wil verklaren maakt me niet zo veel uit,
Geen enkele reden voor.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, ik ben de euwige zeikert die alleen maar loopt te zeuren en te zeiken! Vandaar dat ik mensen in mijn dm heb die liever zien dat jij gaat maar niemand durft het te zeggen! Ik wel want ik ben niet bang voor jou of wie dan ook! Waarom zou ik ook?
[..]
Hou op, Yvonne kwam hier kijken en vond dat het tijd was voor een modje hier. Hoe jij dat wil verklaren maakt me niet zo veel uit,
Geen blote billen!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:33 schreef mario390 het volgende:
2 katjes in deze apartment![]()
[ afbeelding ]
Waar is de liggende dame, Joop?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:33 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Plank voor je kop?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:33 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:33 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Samen met GB en jou een goed team.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind die Outpost wel een fijne toevoeging aan deze reeks. Hij zegt veel dingen die anderen niet zeggen.
Nee! Lyza heeft mijn ogen geopend, ik ben te keurig! Ik ga Mario als voorbeeld nemen de komende tijd.quote:
Neuh, ik hou niet op. Blijf vooral in je negativiteit hangen, idgaf (dit is geheimtaal voor I don't Give A Fuck).quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
Mrake nashn vorniplukazioquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind die Outpost wel een fijne toevoeging aan deze reeks. Hij zegt veel dingen die anderen niet zeggen.
En met jou natuurlijk. GB, jij en ik zijn als de drie musketeers.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Samen met GB en jou een goed team.
Zwijgen is zilver maar spreken is goud!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
op de schildkrotequote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Op de bruine ding
Klinkt vast fouter dan de bedoeling is
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee! Lyza heeft mijn ogen geopend, ik ben te keurig! Ik ga Mario Joop als voorbeeld nemen de komende tijd.
Ja dat is zekerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar nu even nietquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hallo Android loopt 9 van de 10 keer voor op Apple
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |