quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:33 schreef mario390 het volgende:
2 katjes in deze apartment![]()
[ afbeelding ]
Samen met GB en jou een goed team.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind die Outpost wel een fijne toevoeging aan deze reeks. Hij zegt veel dingen die anderen niet zeggen.
Nee! Lyza heeft mijn ogen geopend, ik ben te keurig! Ik ga Mario als voorbeeld nemen de komende tijd.quote:
Neuh, ik hou niet op. Blijf vooral in je negativiteit hangen, idgaf (dit is geheimtaal voor I don't Give A Fuck).quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
Hou op, Yvonne kwam hier kijken en vond dat het tijd was voor een modje hier. Hoe jij dat wil verklaren maakt me niet zo veel uit,
Mrake nashn vorniplukazioquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind die Outpost wel een fijne toevoeging aan deze reeks. Hij zegt veel dingen die anderen niet zeggen.
En met jou natuurlijk. GB, jij en ik zijn als de drie musketeers.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Samen met GB en jou een goed team.
Zwijgen is zilver maar spreken is goud!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
op de schildkrotequote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Op de bruine ding
Klinkt vast fouter dan de bedoeling is
quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee! Lyza heeft mijn ogen geopend, ik ben te keurig! Ik ga Mario Joop als voorbeeld nemen de komende tijd.
Ja dat is zekerquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar nu even nietquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hallo Android loopt 9 van de 10 keer voor op Apple
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |