Sorry, maar ik vind dat je moeilijk doet om niets, omdat jij een grapje niet snapt voel je je buitengesloten en als ik je adviseer om gewoon mee te posen in plaats van overal tegen aan te schoppen dan sta je daar niet voor open.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er is optie 3 die jij niet beseft, Fok! grijpt in. En dat gaat in mijn ogen binnen kort gebeuren.
[..]
Simpel, men is in deze chat in mijn ogen te veel bezig met een vast kliekje en er is bijna geen manier om er tussen te komen voor anderen, dat is niet waar Fok! voor staat. Daarom Yvonne en ze was het duidelijk met mij eens, anders zegt ze niet dat hier een modje moet komen.
Je beseft zelf toch wel dat als Yvonne een modje vraagt voor dit topic dat het hier mbt fok! niet goed gaat?
Het gaat hier immers niet om jou of mij maar om de Fok! reglementen.
Even doorbijten, het is vast tijdelijkquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik iemand volkomen zat ben dat is het Outpost wel.
Tering, wat een zeiklullo.
Hij zit gewoon te trollen, niemand kan zo stom zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik iemand volkomen zat ben dat is het Outpost wel.
Tering, wat een zeiklullo.
Ik twijfel.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zit gewoon te trollen, niemand kan zo stom zijn
Voor Mo is het al snel goed, die doet nooit moeilijkquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Mo het wel kan waarderen.
Denk dat Mo morgen in het zwart reistquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Mo het wel kan waarderen.
Kan ie wel hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zit gewoon te trollen, niemand kan zo stom zijn
Ben de rust zelve.quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:22 schreef D. het volgende:
[..]
Voor Mo is het al snel goed, die doet nooit moeilijk
Als hij maar wel een strippenkaart bij zich heeft.quote:
quote:
Ik heb een QR code op mijn foon!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij maar wel een strippenkaart bij zich heeft.
Bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 00:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij maar wel een strippenkaart bij zich heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |