Fuck die aderen. Gewoon roomboterquote:Op zondag 14 juli 2019 19:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
tegenwoordig moet alles vloeibaar, das beter voor de aderen
dan moet er gewoon een wit laagje op de jus komenquote:
neej en ook al geen geschreeuw van GB meer in mijn DMquote:
Ik ook hoor op brood en bakken meestal in olie maar een biefstuk gaat in de roomboterquote:
och is ze weer verdwaald? Net zoals Disana van de week (hoewel dat begrijpelijk was)quote:
Ik ben er AL!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
och is ze weer verdwaald? Net zoals Disana van de week (hoewel dat begrijpelijk was)
Een kies meer of minder maakt niet zo veel uit toch. Hup weg ermeequote:Op zondag 14 juli 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik ben al niet zo goed in keuzes maken
maar waarom wil je perse een neppie als die kies helemaal achterin zit?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja! De tandarts vroeg of het boven of onder zat, ik zei volgens mij boven, want daar is het begonnen, maar inmiddels doet de hele rechterkant van mijn gezicht zeer.quote:
good job girlquote:
Hulp nodig?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh daar heb ik er idd genoeg van!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Planten zijn de nieuwe hype, dus wat dat betreft scoor je wel punten
16,5 graden zo midden in de zomer vind jij warm zat?quote:
In dit geval zou ik ook niet zo snel weten wat te doen. Voelt toch als een aderlating als je 1e kies ooit eraan zou moeten geloven.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik moest die keus ook ooit eens maken, ik keek wel ff of het niet al te zichtbaar was met lachen en gapen en zoquote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Een kies meer of minder maakt niet zo veel uit toch. Hup weg ermee
Nee dat was behoorlijk domquote:Op zondag 14 juli 2019 19:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
och is ze weer verdwaald? Net zoals Disana van de week (hoewel dat begrijpelijk was)
Damnquote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja! De tandarts vroeg of het boven of onder zat, ik zei volgens mij boven, want daar is het begonnen, maar inmiddels doet de hele rechterkant van mijn gezicht zeer.
Ik laat het je morgen wetenquote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Weer opgeknapt?
Ik ben dinsdag vast weer de 3e in rij?
Kiespijn is ook een pijn waar je niet weet waar het vandaan komt het kan het hele rijtje zijnquote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja! De tandarts vroeg of het boven of onder zat, ik zei volgens mij boven, want daar is het begonnen, maar inmiddels doet de hele rechterkant van mijn gezicht zeer.
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil geen gat achterin, plus dat mijn kies van de bovenkaak dan in het tandvlees eronder boort.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar waarom wil je perse een neppie als die kies helemaal achterin zit?
das psychosomatischquote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg dan van die kunstgebitineenglasvisioenenquote:Op zondag 14 juli 2019 19:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In dit geval zou ik ook niet zo snel weten wat te doen. Voelt toch als een aderlating als je 1e kies ooit eraan zou moeten geloven.
Ik gaap nooit in gezelschapquote:Op zondag 14 juli 2019 19:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik moest die keus ook ooit eens maken, ik keek wel ff of het niet al te zichtbaar was met lachen en gapen en zo
nee joh #40 deed je de das omquote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil je poezelige smoeltje toch zolang mogelijk intact zien te houden. Met iedere tand/kies die je kwijt bent stort je muiltje verder de aftakeling in.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar waarom wil je perse een neppie als die kies helemaal achterin zit?
Ook rechts?! Het is besmettelijk!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Damn
Ik wilde vragen welke tand het was, want ik heb sinds 3 dagen last van de 6e boven rechts
ik heb wel eens kiespijn gehad wat door een beknelde zenuw in m'n nek of schouder of zoiets kwam...godzijdank heb ik de boel niet open laten gooienquote:Op zondag 14 juli 2019 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Kiespijn is ook een pijn waar je niet weet waar het vandaan komt het kan het hele rijtje zijn
Ik sta voor dezelfde keuze als jij en ik denk dat ik ga voor wortelkanaalbehandelingen.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg dan van die kunstgebitineenglasvisioenen
Leuk zeg!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik er idd genoeg van!
Zo leuk ook dat veel kinderen uit de flat bij me komen kijken naar alles wat ik op de galerij heb groeien, wat is dat meneer en wat is dat...Ik probeer ze te leren dat ik maar een paar zaadjes nodig heb en ik dan de rest van de zomer geen tomaten, sla, komkommer, paprika, boontjes hoef te kopen en dat dat dus erg goed is en veel lekkerder, met toestemming van de ouders mogen ze ook proeven. Zo hebben laatst 2 kids voor het eerst een bloemetje gegeten... nou dat was wel heel wat en ze vonden het lekker, ondanks dat het van de bieslook was. Dat kan wat scherp zijn zo vers van de plant.
[..]
16,5 graden zo midden in de zomer vind jij warm zat?
Ik heb drama gehad met een tand. En ik smeekte om dat kreng eruit te trekken. Mijn looks waren even niet belangrijk.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Je wil je poezelige smoeltje toch zolang mogelijk intact zien te houden. Met iedere tand/kies die je kwijt bent stort je muiltje verder de aftakeling in.
welnee joh...je hebt je andere kiezen toch nog om dat tegen te houden. Is het trouwens een verstandskies, die kun je missen als...dingesquote:Op zondag 14 juli 2019 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik wil geen gat achterin, plus dat mijn kies van de bovenkaak dan in het tandvlees eronder boort.
Je hebt me aangestoken?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook rechts?! Het is besmettelijk!
Hoe komt dat?
Een verstandskies????? Daar mis ik er al 3 vanquote:Op zondag 14 juli 2019 19:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
welnee joh...je hebt je andere kiezen toch nog om dat tegen te houden. Is het trouwens een verstandskies, die kun je missen als...dinges
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zie hier De Dees vóór de behandeling:![]()
De Dees ná de behandeling: [ afbeelding ]
Ja ik ook. Nooit gemist.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Een verstandskies????? Daar mis ik er al 3 van
Ja dat is mijn gedachte ook.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Je wil je poezelige smoeltje toch zolang mogelijk intact zien te houden. Met iedere tand/kies die je kwijt bent stort je muiltje verder de aftakeling in.
Ja, dat is de andere kant van het verhaal inderdaad. Als je maar zat pijn krijgt wil je wel.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb drama gehad met een tand. En ik smeekte om dat kreng eruit te trekken. Mijn looks waren even niet belangrijk.
Nee ik kan de gehaktballen van mijn moeder prima weg kauwenquote:
Ik neig daar ook naar ja en dan maar kijken hoe lang de kies zich goed houdt.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik sta voor dezelfde keuze als jij en ik denk dat ik ga voor wortelkanaalbehandelingen.
ik mis er 1, omdat die scheef groeide en de boel daardoor ging ontsteken. heeft er dus ook niet lang gezetenquote:Op zondag 14 juli 2019 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Een verstandskies????? Daar mis ik er al 3 van
Zal wel even wat foto's maken van de situatie nu. In een spoiler uiteraard. Wil dit topic niet vervuilen met mijn hobby...quote:Op zondag 14 juli 2019 19:56 schreef Marsani het volgende:
[..]
Leuk zeg!
Ga volgend jaar ook een stuk tuin gebruiken voor een eigen moestuintje en er komt een kas op.
Mijn verstandskiezen ben ik al een tijdje kwijt.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
welnee joh...je hebt je andere kiezen toch nog om dat tegen te houden. Is het trouwens een verstandskies, die kun je missen als...dinges
Je hebt drie dagende tanden niet gepoetst?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt me aangestoken?
Geen idee, maar hoop dat het wegtrekt door extra goed mijn tanden te poetsen
Ik hoop eigenlijk net andersomquote:Op zondag 14 juli 2019 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zie hier De Dees vóór de behandeling:![]()
De Dees ná de behandeling: [ afbeelding ]
Ik heb mijn vakantie al achter de rug. Wmb is het nu 6 wrken schijtweer.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik er idd genoeg van!
Zo leuk ook dat veel kinderen uit de flat bij me komen kijken naar alles wat ik op de galerij heb groeien, wat is dat meneer en wat is dat...Ik probeer ze te leren dat ik maar een paar zaadjes nodig heb en ik dan de rest van de zomer geen tomaten, sla, komkommer, paprika, boontjes hoef te kopen en dat dat dus erg goed is en veel lekkerder, met toestemming van de ouders mogen ze ook proeven. Zo hebben laatst 2 kids voor het eerst een bloemetje gegeten... nou dat was wel heel wat en ze vonden het lekker, ondanks dat het van de bieslook was. Dat kan wat scherp zijn zo vers van de plant.
[..]
16,5 graden zo midden in de zomer vind jij warm zat?
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal wel even wat foto's maken van de situatie nu. In een spoiler uiteraard. Wil dit topic niet vervuilen met mijn hobby...
Een kas... ja dat is nog een wens van mij maar dat is helaas geen optie met een balkon en een galerij.... Ik ken opties dat je een paar meter bij een tuinder kan huren maar daar heb ik helaas de financiële middelen niet voor....
Ben wel even weg om wat foto's te maken.
Ben benieuwd maar zie ze later pas want nu echt naar de verjaardag.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zal wel even wat foto's maken van de situatie nu. In een spoiler uiteraard. Wil dit topic niet vervuilen met mijn hobby...
Een kas... ja dat is nog een wens van mij maar dat is helaas geen optie met een balkon en een galerij.... Ik ken opties dat je een paar meter bij een tuinder kan huren maar daar heb ik helaas de financiële middelen niet voor....
Ben wel even weg om wat foto's te maken.
krijg je een wortelkanaalbehandeling, is die wortel niet goed schoongemaakt -> ontsteking of je bijt weer op iets hards ->quote:Op zondag 14 juli 2019 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neig daar ook naar ja en dan maar kijken hoe lang de kies zich goed houdt.
Zie je er tegenop wat pijn betreft?
quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onveranderd!
Tandarts heeft een foto gemaakt en zag een barst in mijn achterste kies, gezien mijn pijnklachten loopt dat heel verder door naar de wortel.
Ik kon kiezen tussen een wortelkanaalbehandeling of trekken, maar ik wil geen kies missen, dus dan zou ik een implantaat moeten, maar dat is nogal een dure grap. Wortelkanaalbehandeling verzwakt de kies wel heel erg, dus dat gaat ook niet de rest van mijn leven mee.
Dus ik wist het even niet en hij adviseerde me er over na te denken en met mijn eigen tandarts te overleggen.
Het is maar een keuze, ik denk dat dit de beste is.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik neig daar ook naar ja en dan maar kijken hoe lang de kies zich goed houdt.
Zie je er tegenop wat pijn betreft?
Extra goehoed zei ikquote:Op zondag 14 juli 2019 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt drie dagende tanden niet gepoetst?
Eeuwige optimist, jij!quote:Op zondag 14 juli 2019 20:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
krijg je een wortelkanaalbehandeling, is die wortel niet goed schoongemaakt -> ontsteking of je bijt weer op iets hards ->vulling en moet die kies er alsnog uit omdat er niet meer genoeg houvast voor een andere vulling is
Trekken van de verstandskiezen stelt echt weinig voor hoor.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:00 schreef Marsani het volgende:
Ik moest twee gezonde kiezen eruit want had geen ruimte. Nu moet ik alle verstandskiezen eruit want die hebben ook geen ruimte maar ik durf niet goed.
Zit je mijn OP af te kraken?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht dat ie nu 'recht' zou staan
Ik heb hetzelfde, alleen dan aan de andere kantquote:
IK zou er verder niet over door sukkelen. Krijg je een pijnlijke behandeling en nep gedoe. Eet je een een hard broodje kan je weer.quote:
Dat kan altijd gebeuren, maar een kies missen zonder te vervangen is geen optie voor mij, daar ben ik blijkbaar te ijdel voor.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
krijg je een wortelkanaalbehandeling, is die wortel niet goed schoongemaakt -> ontsteking of je bijt weer op iets hards ->vulling en moet die kies er alsnog uit omdat er niet meer genoeg houvast voor een andere vulling is
Bij de één niet, bij de ander wel. Je kan het niet echt voorspellen.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Trekken van de verstandskiezen stelt echt weinig voor hoor.
nou eigenlijk een ervaringsdeskundige in dit gevalquote:
Dat is inderdaad wel jammer, bij je eigen tandarts zou zoveel relaxter zijn.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is maar een keuze, ik denk dat dit de beste is.
Neuh, ik heb eens eerder een wortelkanaalbehandeling gehad en die deed echt nauwelijks pijn. Als de tandarts maar goed verdooft.
Waar ik wel tegenop zie is dat het in het ziekenhuis moet omdat ik ziek ben. Ik zou het zoveel liever bij mijn vertrouwde tandarts ondergaan.
Nou ik heb er een verdoofde wang aan over gehouden. Pro tip ook nooit kiespijn aan die kantquote:Op zondag 14 juli 2019 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Trekken van de verstandskiezen stelt echt weinig voor hoor.
Heb je geen timer op je tandenborstel?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Extra goehoed zei ik
Ik poets altijd braaf, alleen niet altijd 2 minuten misschien
Koning D.!quote:Op zondag 14 juli 2019 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, alleen dan aan de andere kant
Tandarts wil mij een kroon slijten heb ik het gevoel
Jawel, maar ik zet 'm dus vaak ietsje eerder uit omdat ik denk 'dat het wel goed is'quote:
ik begrijp het verschil tussen een kroon en vulling nooit zo goed, alleen dat een kroon nog duurder is dan een vullingquote:Op zondag 14 juli 2019 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, alleen dan aan de andere kant
Tandarts wil mij een kroon slijten heb ik het gevoel
De OP is vrijwillig hoor, mag er zo uitgehaald worden door degene die opnieuw opent.quote:
Ik heb eerder bij een andere kies een wortelkanaalbehandeling gehad en dat zit al jaaaaaaaren goed.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
IK zou er verder niet over door sukkelen. Krijg je een pijnlijke behandeling en nep gedoe. Eet je een een hard broodje kan je weer.
Laten we het er dan op houden dat het bij de meesten weinig pijn doet. Ik heb nog nooit anders gehoord.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Bij de één niet, bij de ander wel. Je kan het niet echt voorspellen.
Bij mij zijn er destijds 3 tegelijk uitgetrokken. Geen centje pijn.
Heb het ook anders gezien.
Ik zal jullie mijn wortelkanaalbehandelingservaringen (mooi Scrabble-woord) besparenquote:Op zondag 14 juli 2019 20:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
nou eigenlijk een ervaringsdeskundige in dit gevalmaar ik kan goed paniek zaaien voor niets heur
Ik ben niet bang hoorquote:Op zondag 14 juli 2019 20:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zal jullie mijn wortelkanaalbehandelingservaringen (mooi Scrabble-woord) besparen
Nee hoor, ik vind 'm leuk, en ik sta daar primaquote:Op zondag 14 juli 2019 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De OP is vrijwillig hoor, mag er zo uitgehaald worden door degene die opnieuw opent.
Ik was onder algehele verdovingquote:Op zondag 14 juli 2019 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Laten we het er dan op houden dat het bij de meesten weinig pijn doet. Ik heb nog nooit anders gehoord.
Past helaas niet op het speelbordquote:Op zondag 14 juli 2019 20:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zal jullie mijn wortelkanaalbehandelingservaringen (mooi Scrabble-woord) besparen
Ik ben te kortquote:Op zondag 14 juli 2019 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind 'm leuk, en ik sta daar prima
Bedoelde alleen dat ze niet allemaal dezelfde afmeting hebben en dus precies onder elkaar staan, maar ik snap dat nu ook al een hoop werk geweest moet zijn
Wow, algehele verdoving krijg je maar niet zo. Ben jij net zo'n bangerd als mijn broer?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was onder algehele verdovingNiks van gemerkt
Dat heb ik even aangepastquote:Op zondag 14 juli 2019 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind 'm leuk, en ik sta daar prima
Bedoelde alleen dat ze niet allemaal dezelfde afmeting hebben en dus precies onder elkaar staan, maar ik snap dat nu ook al een hoop werk geweest moet zijn
Ja ik was bij zo'n angst tandartsquote:Op zondag 14 juli 2019 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Wow, algehele verdoving krijg je maar niet zo. Ben jij net zo'n bangerd als mijn broer?
quote:
Mag ik zo vrij zijn als ik de TS ben om ze passend proberen te maken?quote:Niet alle UI's hebben dezelfde afmeting en dan is het wat meer werk dan even knippen/plakken, zoals ik het nu gedaan heb.
Goed dat je toch gegaan bentquote:
Uiteraard!quote:Op zondag 14 juli 2019 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Mag ik zo vrij zijn als ik de TS ben om ze passend proberen te maken?
Nou nee dus, achteraf hebben ze mijn linker wang dus kapot getrokken. Ik ga nu weer regelmatig naar de tandarts in mijn tijdquote:
Hoe bedoel je kapot getrokken? Het klinkt ernstig.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee dus, achteraf hebben ze mijn linker wang dus kapot getrokken. Ik ga nu weer regelmatig naar de tandarts in mijn tijd
Ja jaren geleden en ik zat daar en een ambulance kwam omdat iemand een tompouce had gegeten. En die arts ging helemaal uit zijn plaat omdat de medicijnen niet op zijn plek waren. En ik zat daarquote:Op zondag 14 juli 2019 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed dat je toch gegaan bent![]()
Volgens mij heb je daar toen over verteld op Fok!, meen ik me te herinneren.
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jaren geleden en ik zat daar en een ambulance kwam omdat iemand een tompouce had gegeten. En die arts ging helemaal uit zijn plaat omdat de medicijnen niet op zijn plek waren. En ik zat daar![]()
Ik hoorde alle gevloek en gedoe.. Ik was er gelukkig voor controle maar daar kom ik nooit meer
Ik heb er geen gevoel meer in. Ik heb dat besproken met mijn tandarts maar dat is blijvendquote:Op zondag 14 juli 2019 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe bedoel je kapot getrokken? Het klinkt ernstig.
Nou ik hoop het niet.... Ik hoop dat het nog een week of 10 25+ graden is met snachts regen ofzo...quote:Op zondag 14 juli 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb mijn vakantie al achter de rug. Wmb is het nu 6 wrken schijtweer.
Ik heb ook weleens een tompouce gegeten, maar toen kwam er geen ambulancequote:Op zondag 14 juli 2019 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jaren geleden en ik zat daar en een ambulance kwam omdat iemand een tompouce had gegeten. En die arts ging helemaal uit zijn plaat omdat de medicijnen niet op zijn plek waren. En ik zat daar![]()
Ik hoorde alle gevloek en gedoe.. Ik was er gelukkig voor controle maar daar kom ik nooit meer
ditquote:Op zondag 14 juli 2019 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou ik hoop het niet.... Ik hoop dat het nog een week of 10 25+ graden is met snachts regen ofzo...
Wil jij niet na je werk lekker op een terrasje kunnen zitten ofzo?
Daar ga je onder gehele narcose, dus nuchter. Ik mocht ook niet roken dat is ergerquote:Op zondag 14 juli 2019 20:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens een tompouce gegeten, maar toen kwam er geen ambulance
Ohwww zoquote:Op zondag 14 juli 2019 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ga je onder gehele narcose, dus nuchter. Ik mocht ook niet roken dat is erger
De keren dat ik voor half 8 in de avond thuis ben zijn de komende maanden op nog geen hand te tellen. Dus het maakt me echt geen reet uit. 25+ hoeft van mij niet meer. Ik heb mijn portie met mooi weer en hoge temperaturen gehad.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou ik hoop het niet.... Ik hoop dat het nog een week of 10 25+ graden is met snachts regen ofzo...
Wil jij niet na je werk lekker op een terrasje kunnen zitten ofzo?
Ja the dramaquote:
Wat stom van die lui, het lijkt me niet fijn.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er geen gevoel meer in. Ik heb dat besproken met mijn tandarts maar dat is blijvend
Daarom raad ik dat af, je bent onder zijl en kan het niet aangevenquote:Op zondag 14 juli 2019 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat stom van die lui, het lijkt me niet fijn.
Elke dag ?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:25 schreef chufi het volgende:
Wij aten elke dag tompoes thuis ... Vroeger dan he
Elke dag?!?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:25 schreef chufi het volgende:
OKquote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:25 schreef chufi het volgende:
Als je het dan een dagje niet at was het mispoes?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:25 schreef chufi het volgende:
Dan is het lekkere er wel vanafquote:
Een soort van kater jaquote:Op zondag 14 juli 2019 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je het dan een dagje niet at was het mispoes?
Dan ben je in het weekend blij met een simpel koekje.quote:
Sterkte Dees, ik trok een keer een leuning kapot bij het plaatsen van een kroonquote:Op zondag 14 juli 2019 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je in het weekend blij met een simpel koekje.
Lijkt me niet echt gezond ook.
Ik geloof het ook niet zo op één of andere manier.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je in het weekend blij met een simpel koekje.
Lijkt me niet echt gezond ook.
Ik welquote:Op zondag 14 juli 2019 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet zo op één of andere manier.
Thanks!quote:Op zondag 14 juli 2019 20:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sterkte Dees, ik trok een keer een leuning kapot bij het plaatsen van een kroon
Ja ok maar dat kan primaquote:
Fijn te horen lijkt mequote:Op zondag 14 juli 2019 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks!
Wat een geweld! Of was je niet goed verdoofd?
Ik zal het je verder besparen, maar de zenuw was niet dood en toch ging de kroon erop........quote:Op zondag 14 juli 2019 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks!
Wat een geweld! Of was je niet goed verdoofd?
Eén van chufi's befaamde grappen.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Auw!quote:Op zondag 14 juli 2019 20:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zal het je verder besparen, maar de zenuw was niet dood en toch ging de kroon erop........
Ik neem aan dat hij de uitvinder van tompoucen heeft ontmoetquote:
Hč bah, wat een blamage. Dat zal zeer gedaan hebben zeg.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zal het je verder besparen, maar de zenuw was niet dood en toch ging de kroon erop........
Ik transpireerde behoorlijk.quote:
Beetje als mijn moeders gehaktballenquote:
Ja, alleen ik liep toen niet hard....quote:
Wat ?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh Rennen kan ik, ik wist het nietquote:Op zondag 14 juli 2019 20:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, alleen ik liep toen niet hard....
Maartenquote:Op zondag 14 juli 2019 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de uitvinder van tompoucen heeft ontmoet
Of je een tom pouce lustquote:
Wie?quote:
Oh ja tuurlijkquote:
Toen ik een jaar of 25 was heb ik een wortelkanaalbehandeling gehad die in het begin niet goed was verdoofd, ik heb alle leuningen heel gelatenquote:Op zondag 14 juli 2019 20:42 schreef Amphorapotje het volgende:
Maar @:Deisyy, dit was die tandarts nog nooit overkomen, mij ook niet, dus zal het bij jou vast beter gaan![]()
Ah sorry.. komt door die zwemmerquote:Op zondag 14 juli 2019 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Marten_Toonder
Jij kei, jij bikkel, ikke beetje sterk. Ik heb maar de helft van de kroon hoeven te betalen omdat ze naderhand door de kroon toch een wkb hebben moeten doen.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 25 was heb ik een wortelkanaalbehandeling gehad die in het begin niet goed was verdoofd, ik heb alle leuningen heel gelaten
quote:
Lief dat je mij wat te drinken brengtquote:
Dat is dan een meevaller, normaal laten tandartsen overal dik voor betalen, anders kunnen ze niet elke dag een tompouce etenquote:Op zondag 14 juli 2019 20:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij kei, jij bikkel, ikke beetje sterk. Ik heb maar de helft van de kroon hoeven te betalen omdat ze naderhand door de kroon toch een wkb hebben moeten doen.
Ik ben braafquote:Op zondag 14 juli 2019 20:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lief dat je mij wat te drinken brengt
Ja kan best ik weet het nietquote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dan een meevaller, normaal laten tandartsen overal dik voor betalen, anders kunnen ze niet elke dag een tompouce eten
Ja dat doen ze graag, maar ik was een beetje boos geworden.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dan een meevaller, normaal laten tandartsen overal dik voor betalen, anders kunnen ze niet elke dag een tompouce eten
Dat snap ik, zo'n valse pijn.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja dat doen ze graag, maar ik was een beetje boos geworden.
quote:
Ja joh wees maar blij dat ik UTO niet in magquote:
Ja nu ben je gezellig vaak bij onsquote:Op zondag 14 juli 2019 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja joh wees maar blij dat ik UTO niet in mag
Je bent hier leukerquote:Op zondag 14 juli 2019 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Duurt dat nog lang, of weet je er nog niets van? Vreemd toch?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom Daaromquote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet mijn vraag maar dan.quote:
Ja gek he?quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
GADVERDAMMEquote:
Welke vraag ?quote:
Het is beter voor mij en al die schuimpjesquote:
Ohhhhh dat past niet in één topicquote:
Doe maar niet, daar komt niets goeds vanquote:
Nee dan kan chufi zijn carričre als mod wel vergetenquote:Op zondag 14 juli 2019 21:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Doe maar niet, daar komt niets goeds van
In je goede of slechte oog?quote:Op zondag 14 juli 2019 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet schijnt, maar in mijn ogen is ze niet geband
Nee dat is ook een ban of een note dus niet handig. Potje had een vovaroo gepost en die was weg en hij een notequote:
Een vocaroo waarvan?quote:Op zondag 14 juli 2019 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is ook een ban of een note dus niet handig. Potje had een vovaroo gepost en die was weg en hij een note
Was het er maar éénquote:Op zondag 14 juli 2019 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is ook een ban of een note dus niet handig. Potje had een vovaroo gepost en die was weg en hij een note
Van mijn favo Kaylee. Maar die ken je nietquote:
Soury zegt toch zelf dat je geband is in UTO, dan zal dat heus wel.quote:
Notes zijn ook positief heb ik ooit gelezenquote:
Ik ken dat topic welquote:Op zondag 14 juli 2019 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Van mijn favo Kaylee. Maar die ken je niet
Ik heb een positieve jaquote:Op zondag 14 juli 2019 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Notes zijn ook positief heb ik ooit gelezen
Ohh ik had er lol inquote:
Oh, dan kreeg ik drie positieve ervoor, dat kan dus ook.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe mee.quote:
Ik bied een helpende handquote:Op zondag 14 juli 2019 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er eentjequote:Op zondag 14 juli 2019 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Notes zijn niks zeggend. De éne mod mag je de andere niet ofzoquote:Op zondag 14 juli 2019 21:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dan kreeg ik drie positieve ervoor, dat kan dus ook.
quote:Op zondag 14 juli 2019 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Notes zijn niks zeggend. De éne mod mag je de andere niet ofzo
Daarnaast zijn er heel wat zwakbegaafden die het als statusverhogend zien als ze er veel hebbenquote:Op zondag 14 juli 2019 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Notes zijn niks zeggend. De éne mod mag je de andere niet ofzo
https://www.fok.nl/shop/shownotes.phpquote:Op zondag 14 juli 2019 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er eentje
Waar stonden die notes ook alweer?
Dat weet ik nogquote:Op zondag 14 juli 2019 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
https://www.fok.nl/shop/shownotes.php
Dit zijn die van jou he? Ik kan het niet lezen. Fann ging over de pis vanwegen de link
Nouquote:Op zondag 14 juli 2019 21:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat weet ik nogik zie de mijne weer
![]()
Voor menen die dat niet doorzien is het ook wel verwarrend natuurlijkquote:Op zondag 14 juli 2019 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit zijn die van jou he? Ik kan het niet lezen. Fann ging over de pis vanwegen de link
Ik weet hoe het werkt jaquote:Op zondag 14 juli 2019 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je denkt dat iemand je notes kan inzienquote:Op zondag 14 juli 2019 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor menen die dat niet doorzien is het ook wel verwarrend natuurlijk
Mjaquote:Op zondag 14 juli 2019 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je denkt dat iemand je notes kan inzien
Wel waarom?quote:Op zondag 14 juli 2019 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt ja
Ik heb een 'tofheidsnote'
Kon niet zien van wie, maar dat maakt verder niet uit
Een tofheidsnote? Nooit van gehoord. Maar dan voor jouquote:Op zondag 14 juli 2019 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt ja
Ik heb een 'tofheidsnote'
Kon niet zien van wie, maar dat maakt verder niet uit
Nee dat mag niet.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar weet niet of notes wel openbaar gemaakt mogen worden
Nou gefeliciteerdquote:Op zondag 14 juli 2019 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Lees de spelregels even door.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Doeiquote:Op zondag 14 juli 2019 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb een slecht humeur, dus ben weer weg.
Vertel..quote:Op zondag 14 juli 2019 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fijn dat je dat even komt melden.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wil jullie niet in het ongewisse laten.quote:
Je gaat weg en toch weer nietquote:
Het was weer gezelligquote:Op zondag 14 juli 2019 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nu kunnen we straks met een gerust hart gaan slapen.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wil jullie niet in het ongewisse laten.
The come back kidquote:
Oh je was er nogquote:
Oh, dus je vindt dat ik ook niet helemaal spoor?quote:
Ach, ben chagrijnig, moet iets eten, lasagne staat in de oven.quote:
Ik bedoelde dat jullie allebei nogal 'apart' zijnquote:Op zondag 14 juli 2019 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, dus je vindt dat ik ook niet helemaal spoor?
Vind je zelf van wel?quote:Op zondag 14 juli 2019 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eufemisme.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat jullie allebei nogal 'apart' zijn
Ja, dat gebeurt nu eenmaal, we gaan allemaal.quote:
Diplomatiek antwoord,quote:Op zondag 14 juli 2019 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat jullie allebei nogal 'apart' zijn
Anders hoeft niet per se slecht te zijn.quote:
Jesus Mo denken we even lekker te roddelen over jou omdat je weg bent. Kom je weer hierquote:Op zondag 14 juli 2019 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, dat is Scrut.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat hij zelf denkt dat ie de enige normale hier is
Daarom is het nog wel triest.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt nu eenmaal, we gaan allemaal.
Ga gerust je gang, kan het hebben.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus Mo denken we even lekker te roddelen over jou omdat je weg bent. Kom je weer hier
+1quote:Op zondag 14 juli 2019 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat zo is, en als ze mee en/of terugleest; sterkte Petzi
Je zei niet sporenquote:Op zondag 14 juli 2019 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Anders hoeft niet per se slecht te zijn.
En dit, ik weet niet wat wel en niet te geloven, en ga geen moeite doen bij vage lui.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja las ik ook, maar vond het niet erg geloofwaardig overkomen op het moment van vermelding ..
Lijkt me niet dat je over zoiets gaat liegenquote:Op zondag 14 juli 2019 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja las ik ook, maar vond het niet erg geloofwaardig overkomen op het moment van vermelding ..
Als iemand niet spoort moet je die persoon bielzen geven.quote:
'Normale' mensen niet.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je over zoiets gaat liegen
In zijn nek?quote:Op zondag 14 juli 2019 21:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als iemand niet spoort moet je die persoon bielzen geven.
Waarom ben je uit je hum?quote:
Nee. om weer te sporen.quote:
Vroeger had je die tuinen met een omheining van bielzen.quote:
Het was een beetje raar.. Heel de ochtend positief over haar boekje etc en dan opeens een uitval naar Mario met die melding .. ja sorryquote:Op zondag 14 juli 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je over zoiets gaat liegen
Te weinig gegeten.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom ben je uit je hum?
Korte versie graag.
Ja waar je dan je plantjes in kon zettenquote:Op zondag 14 juli 2019 21:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vroeger had je die tuinen met een omheining van bielzen.
Nee dat klopt niet ergquote:Op zondag 14 juli 2019 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |