Sterkte Dees, ik trok een keer een leuning kapot bij het plaatsen van een kroonquote:Op zondag 14 juli 2019 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je in het weekend blij met een simpel koekje.
Lijkt me niet echt gezond ook.
Ik geloof het ook niet zo op één of andere manier.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je in het weekend blij met een simpel koekje.
Lijkt me niet echt gezond ook.
Ik welquote:Op zondag 14 juli 2019 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet zo op één of andere manier.
Thanks!quote:Op zondag 14 juli 2019 20:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sterkte Dees, ik trok een keer een leuning kapot bij het plaatsen van een kroon
Ja ok maar dat kan primaquote:
Fijn te horen lijkt mequote:Op zondag 14 juli 2019 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks!
Wat een geweld! Of was je niet goed verdoofd?
Ik zal het je verder besparen, maar de zenuw was niet dood en toch ging de kroon erop........quote:Op zondag 14 juli 2019 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks!
Wat een geweld! Of was je niet goed verdoofd?
Eén van chufi's befaamde grappen.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Auw!quote:Op zondag 14 juli 2019 20:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zal het je verder besparen, maar de zenuw was niet dood en toch ging de kroon erop........
Ik neem aan dat hij de uitvinder van tompoucen heeft ontmoetquote:
Hè bah, wat een blamage. Dat zal zeer gedaan hebben zeg.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zal het je verder besparen, maar de zenuw was niet dood en toch ging de kroon erop........
Ik transpireerde behoorlijk.quote:
Beetje als mijn moeders gehaktballenquote:
Ja, alleen ik liep toen niet hard....quote:
Wat ?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh Rennen kan ik, ik wist het nietquote:Op zondag 14 juli 2019 20:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, alleen ik liep toen niet hard....
Maartenquote:Op zondag 14 juli 2019 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de uitvinder van tompoucen heeft ontmoet
Of je een tom pouce lustquote:
Wie?quote:
Oh ja tuurlijkquote:
Toen ik een jaar of 25 was heb ik een wortelkanaalbehandeling gehad die in het begin niet goed was verdoofd, ik heb alle leuningen heel gelatenquote:Op zondag 14 juli 2019 20:42 schreef Amphorapotje het volgende:
Maar @:Deisyy, dit was die tandarts nog nooit overkomen, mij ook niet, dus zal het bij jou vast beter gaan![]()
Ah sorry.. komt door die zwemmerquote:Op zondag 14 juli 2019 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Marten_Toonder
Jij kei, jij bikkel, ikke beetje sterk. Ik heb maar de helft van de kroon hoeven te betalen omdat ze naderhand door de kroon toch een wkb hebben moeten doen.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 25 was heb ik een wortelkanaalbehandeling gehad die in het begin niet goed was verdoofd, ik heb alle leuningen heel gelaten
quote:
Lief dat je mij wat te drinken brengtquote:
Dat is dan een meevaller, normaal laten tandartsen overal dik voor betalen, anders kunnen ze niet elke dag een tompouce etenquote:Op zondag 14 juli 2019 20:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij kei, jij bikkel, ikke beetje sterk. Ik heb maar de helft van de kroon hoeven te betalen omdat ze naderhand door de kroon toch een wkb hebben moeten doen.
Ik ben braafquote:Op zondag 14 juli 2019 20:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lief dat je mij wat te drinken brengt
Ja kan best ik weet het nietquote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dan een meevaller, normaal laten tandartsen overal dik voor betalen, anders kunnen ze niet elke dag een tompouce eten
Ja dat doen ze graag, maar ik was een beetje boos geworden.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dan een meevaller, normaal laten tandartsen overal dik voor betalen, anders kunnen ze niet elke dag een tompouce eten
Dat snap ik, zo'n valse pijn.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja dat doen ze graag, maar ik was een beetje boos geworden.
quote:
Ja joh wees maar blij dat ik UTO niet in magquote:
Ja nu ben je gezellig vaak bij onsquote:Op zondag 14 juli 2019 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja joh wees maar blij dat ik UTO niet in mag
Je bent hier leukerquote:Op zondag 14 juli 2019 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Duurt dat nog lang, of weet je er nog niets van? Vreemd toch?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom Daaromquote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeet mijn vraag maar dan.quote:
Ja gek he?quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
GADVERDAMMEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |