Ik ben niet bang hoorquote:Op zondag 14 juli 2019 20:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zal jullie mijn wortelkanaalbehandelingservaringen (mooi Scrabble-woord) besparen

Nee hoor, ik vind 'm leuk, en ik sta daar primaquote:Op zondag 14 juli 2019 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De OP is vrijwillig hoor, mag er zo uitgehaald worden door degene die opnieuw opent.

Ik was onder algehele verdovingquote:Op zondag 14 juli 2019 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Laten we het er dan op houden dat het bij de meesten weinig pijn doet. Ik heb nog nooit anders gehoord.

Past helaas niet op het speelbordquote:Op zondag 14 juli 2019 20:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zal jullie mijn wortelkanaalbehandelingservaringen (mooi Scrabble-woord) besparen

Ik ben te kortquote:Op zondag 14 juli 2019 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind 'm leuk, en ik sta daar prima
Bedoelde alleen dat ze niet allemaal dezelfde afmeting hebben en dus precies onder elkaar staan, maar ik snap dat nu ook al een hoop werk geweest moet zijn

Wow, algehele verdoving krijg je maar niet zo. Ben jij net zo'n bangerd als mijn broer?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was onder algehele verdovingNiks van gemerkt

Dat heb ik even aangepastquote:Op zondag 14 juli 2019 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind 'm leuk, en ik sta daar prima
Bedoelde alleen dat ze niet allemaal dezelfde afmeting hebben en dus precies onder elkaar staan, maar ik snap dat nu ook al een hoop werk geweest moet zijn

Ja ik was bij zo'n angst tandartsquote:Op zondag 14 juli 2019 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Wow, algehele verdoving krijg je maar niet zo. Ben jij net zo'n bangerd als mijn broer?

quote:
Mag ik zo vrij zijn als ik de TS ben om ze passend proberen te maken?quote:Niet alle UI's hebben dezelfde afmeting en dan is het wat meer werk dan even knippen/plakken, zoals ik het nu gedaan heb.

Goed dat je toch gegaan bentquote:

Uiteraard!quote:Op zondag 14 juli 2019 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Mag ik zo vrij zijn als ik de TS ben om ze passend proberen te maken?

Nou nee dus, achteraf hebben ze mijn linker wang dus kapot getrokken. Ik ga nu weer regelmatig naar de tandarts in mijn tijdquote:

Hoe bedoel je kapot getrokken? Het klinkt ernstig.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee dus, achteraf hebben ze mijn linker wang dus kapot getrokken. Ik ga nu weer regelmatig naar de tandarts in mijn tijd

Ja jaren geleden en ik zat daar en een ambulance kwam omdat iemand een tompouce had gegeten. En die arts ging helemaal uit zijn plaat omdat de medicijnen niet op zijn plek waren. En ik zat daarquote:Op zondag 14 juli 2019 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed dat je toch gegaan bent![]()
Volgens mij heb je daar toen over verteld op Fok!, meen ik me te herinneren.

quote:Op zondag 14 juli 2019 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jaren geleden en ik zat daar en een ambulance kwam omdat iemand een tompouce had gegeten. En die arts ging helemaal uit zijn plaat omdat de medicijnen niet op zijn plek waren. En ik zat daar![]()
Ik hoorde alle gevloek en gedoe.. Ik was er gelukkig voor controle maar daar kom ik nooit meer

Ik heb er geen gevoel meer in. Ik heb dat besproken met mijn tandarts maar dat is blijvendquote:Op zondag 14 juli 2019 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe bedoel je kapot getrokken? Het klinkt ernstig.

Nou ik hoop het niet.... Ik hoop dat het nog een week of 10 25+ graden is met snachts regen ofzo...quote:Op zondag 14 juli 2019 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb mijn vakantie al achter de rug. Wmb is het nu 6 wrken schijtweer.

Ik heb ook weleens een tompouce gegeten, maar toen kwam er geen ambulancequote:Op zondag 14 juli 2019 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jaren geleden en ik zat daar en een ambulance kwam omdat iemand een tompouce had gegeten. En die arts ging helemaal uit zijn plaat omdat de medicijnen niet op zijn plek waren. En ik zat daar![]()
Ik hoorde alle gevloek en gedoe.. Ik was er gelukkig voor controle maar daar kom ik nooit meer

ditquote:Op zondag 14 juli 2019 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou ik hoop het niet.... Ik hoop dat het nog een week of 10 25+ graden is met snachts regen ofzo...
Wil jij niet na je werk lekker op een terrasje kunnen zitten ofzo?

Daar ga je onder gehele narcose, dus nuchter. Ik mocht ook niet roken dat is ergerquote:Op zondag 14 juli 2019 20:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens een tompouce gegeten, maar toen kwam er geen ambulance

Ohwww zoquote:Op zondag 14 juli 2019 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ga je onder gehele narcose, dus nuchter. Ik mocht ook niet roken dat is erger

De keren dat ik voor half 8 in de avond thuis ben zijn de komende maanden op nog geen hand te tellen. Dus het maakt me echt geen reet uit. 25+ hoeft van mij niet meer. Ik heb mijn portie met mooi weer en hoge temperaturen gehad.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou ik hoop het niet.... Ik hoop dat het nog een week of 10 25+ graden is met snachts regen ofzo...
Wil jij niet na je werk lekker op een terrasje kunnen zitten ofzo?

Ja the dramaquote:

Wat stom van die lui, het lijkt me niet fijn.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er geen gevoel meer in. Ik heb dat besproken met mijn tandarts maar dat is blijvend

Daarom raad ik dat af, je bent onder zijl en kan het niet aangevenquote:Op zondag 14 juli 2019 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat stom van die lui, het lijkt me niet fijn.

Elke dag ?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:25 schreef chufi het volgende:
Wij aten elke dag tompoes thuis ... Vroeger dan he

Elke dag?!?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:25 schreef chufi het volgende:

OKquote:

quote:Op zondag 14 juli 2019 20:25 schreef chufi het volgende:

Als je het dan een dagje niet at was het mispoes?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:25 schreef chufi het volgende:

Dan is het lekkere er wel vanafquote:

Een soort van kater jaquote:Op zondag 14 juli 2019 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je het dan een dagje niet at was het mispoes?

Dan ben je in het weekend blij met een simpel koekje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |