Ja, dat gebeurt nu eenmaal, we gaan allemaal.quote:
Diplomatiek antwoord,quote:Op zondag 14 juli 2019 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat jullie allebei nogal 'apart' zijn
Anders hoeft niet per se slecht te zijn.quote:
Jesus Mo denken we even lekker te roddelen over jou omdat je weg bent. Kom je weer hierquote:Op zondag 14 juli 2019 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, dus je vindt dat ik ook niet helemaal spoor?
Neuh, dat is Scrut.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat hij zelf denkt dat ie de enige normale hier is
Daarom is het nog wel triest.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt nu eenmaal, we gaan allemaal.
Ga gerust je gang, kan het hebben.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus Mo denken we even lekker te roddelen over jou omdat je weg bent. Kom je weer hier
+1quote:Op zondag 14 juli 2019 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Als dat zo is, en als ze mee en/of terugleest; sterkte Petzi
Je zei niet sporenquote:Op zondag 14 juli 2019 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Anders hoeft niet per se slecht te zijn.
En dit, ik weet niet wat wel en niet te geloven, en ga geen moeite doen bij vage lui.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja las ik ook, maar vond het niet erg geloofwaardig overkomen op het moment van vermelding ..
Lijkt me niet dat je over zoiets gaat liegenquote:Op zondag 14 juli 2019 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja las ik ook, maar vond het niet erg geloofwaardig overkomen op het moment van vermelding ..
Als iemand niet spoort moet je die persoon bielzen geven.quote:
'Normale' mensen niet.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je over zoiets gaat liegen
In zijn nek?quote:Op zondag 14 juli 2019 21:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als iemand niet spoort moet je die persoon bielzen geven.
Waarom ben je uit je hum?quote:
Nee. om weer te sporen.quote:
Vroeger had je die tuinen met een omheining van bielzen.quote:
Het was een beetje raar.. Heel de ochtend positief over haar boekje etc en dan opeens een uitval naar Mario met die melding .. ja sorryquote:Op zondag 14 juli 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je over zoiets gaat liegen
Te weinig gegeten.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom ben je uit je hum?
Korte versie graag.
Ja waar je dan je plantjes in kon zettenquote:Op zondag 14 juli 2019 21:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vroeger had je die tuinen met een omheining van bielzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |