Fuck die aderen. Gewoon roomboterquote:Op zondag 14 juli 2019 19:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
tegenwoordig moet alles vloeibaar, das beter voor de aderen
dan moet er gewoon een wit laagje op de jus komenquote:
neej en ook al geen geschreeuw van GB meer in mijn DMquote:
Ik ook hoor op brood en bakken meestal in olie maar een biefstuk gaat in de roomboterquote:
och is ze weer verdwaald? Net zoals Disana van de week (hoewel dat begrijpelijk was)quote:
Ik ben er AL!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
och is ze weer verdwaald? Net zoals Disana van de week (hoewel dat begrijpelijk was)
Een kies meer of minder maakt niet zo veel uit toch. Hup weg ermeequote:Op zondag 14 juli 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik ben al niet zo goed in keuzes maken
maar waarom wil je perse een neppie als die kies helemaal achterin zit?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja! De tandarts vroeg of het boven of onder zat, ik zei volgens mij boven, want daar is het begonnen, maar inmiddels doet de hele rechterkant van mijn gezicht zeer.quote:
good job girlquote:
Hulp nodig?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh daar heb ik er idd genoeg van!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Planten zijn de nieuwe hype, dus wat dat betreft scoor je wel punten
16,5 graden zo midden in de zomer vind jij warm zat?quote:
In dit geval zou ik ook niet zo snel weten wat te doen. Voelt toch als een aderlating als je 1e kies ooit eraan zou moeten geloven.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik moest die keus ook ooit eens maken, ik keek wel ff of het niet al te zichtbaar was met lachen en gapen en zoquote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Een kies meer of minder maakt niet zo veel uit toch. Hup weg ermee
Nee dat was behoorlijk domquote:Op zondag 14 juli 2019 19:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
och is ze weer verdwaald? Net zoals Disana van de week (hoewel dat begrijpelijk was)
Damnquote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja! De tandarts vroeg of het boven of onder zat, ik zei volgens mij boven, want daar is het begonnen, maar inmiddels doet de hele rechterkant van mijn gezicht zeer.
Ik laat het je morgen wetenquote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Weer opgeknapt?
Ik ben dinsdag vast weer de 3e in rij?
Kiespijn is ook een pijn waar je niet weet waar het vandaan komt het kan het hele rijtje zijnquote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja! De tandarts vroeg of het boven of onder zat, ik zei volgens mij boven, want daar is het begonnen, maar inmiddels doet de hele rechterkant van mijn gezicht zeer.
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil geen gat achterin, plus dat mijn kies van de bovenkaak dan in het tandvlees eronder boort.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar waarom wil je perse een neppie als die kies helemaal achterin zit?
das psychosomatischquote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg dan van die kunstgebitineenglasvisioenenquote:Op zondag 14 juli 2019 19:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In dit geval zou ik ook niet zo snel weten wat te doen. Voelt toch als een aderlating als je 1e kies ooit eraan zou moeten geloven.
Ik gaap nooit in gezelschapquote:Op zondag 14 juli 2019 19:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik moest die keus ook ooit eens maken, ik keek wel ff of het niet al te zichtbaar was met lachen en gapen en zo
nee joh #40 deed je de das omquote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Je wil je poezelige smoeltje toch zolang mogelijk intact zien te houden. Met iedere tand/kies die je kwijt bent stort je muiltje verder de aftakeling in.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar waarom wil je perse een neppie als die kies helemaal achterin zit?
Ook rechts?! Het is besmettelijk!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Damn
Ik wilde vragen welke tand het was, want ik heb sinds 3 dagen last van de 6e boven rechts
ik heb wel eens kiespijn gehad wat door een beknelde zenuw in m'n nek of schouder of zoiets kwam...godzijdank heb ik de boel niet open laten gooienquote:Op zondag 14 juli 2019 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Kiespijn is ook een pijn waar je niet weet waar het vandaan komt het kan het hele rijtje zijn
Ik sta voor dezelfde keuze als jij en ik denk dat ik ga voor wortelkanaalbehandelingen.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg dan van die kunstgebitineenglasvisioenen
Leuk zeg!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik er idd genoeg van!
Zo leuk ook dat veel kinderen uit de flat bij me komen kijken naar alles wat ik op de galerij heb groeien, wat is dat meneer en wat is dat...Ik probeer ze te leren dat ik maar een paar zaadjes nodig heb en ik dan de rest van de zomer geen tomaten, sla, komkommer, paprika, boontjes hoef te kopen en dat dat dus erg goed is en veel lekkerder, met toestemming van de ouders mogen ze ook proeven. Zo hebben laatst 2 kids voor het eerst een bloemetje gegeten... nou dat was wel heel wat en ze vonden het lekker, ondanks dat het van de bieslook was. Dat kan wat scherp zijn zo vers van de plant.
[..]
16,5 graden zo midden in de zomer vind jij warm zat?
Ik heb drama gehad met een tand. En ik smeekte om dat kreng eruit te trekken. Mijn looks waren even niet belangrijk.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Je wil je poezelige smoeltje toch zolang mogelijk intact zien te houden. Met iedere tand/kies die je kwijt bent stort je muiltje verder de aftakeling in.
welnee joh...je hebt je andere kiezen toch nog om dat tegen te houden. Is het trouwens een verstandskies, die kun je missen als...dingesquote:Op zondag 14 juli 2019 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik wil geen gat achterin, plus dat mijn kies van de bovenkaak dan in het tandvlees eronder boort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |