ninjatekenquote:
Ik heb al gegeten. Prei schotel met kerrie saus. Was best te nassenquote:Op zondag 14 juli 2019 19:01 schreef Charmian het volgende:
straks maaltijdsalade en alvast de kip massala voor morgen wat aanbraden
Ik maar Ajax speelt ook in Oostenrijkquote:Op zondag 14 juli 2019 19:14 schreef mario390 het volgende:
wie kijkt dat Final??
7:7 staat het in 5te satz
Da's handiger dan gehaktballen, want die sla je zo aan flarden met een tennisracket, looooool!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:24 schreef mario390 het volgende:
erst had Djokovic Matchballen nu Federer en het is niet uit
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's handiger dan gehaktballen, want die sla je zo aan flarden met een tennisracket, looooool!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Zonde!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's handiger dan gehaktballen, want die sla je zo aan flarden met een tennisracket, looooool!
Nou die van mijn moeder doorstaan het racketquote:
Die kantineballen, die zo lekker in een bak oude jus liggen te pruttelen, stuiteren waarschijnlijk wel erg goed.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die van mijn moeder doorstaan het racket
Van die keiharde rundergehaktballen zeker?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die van mijn moeder doorstaan het racket
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:27 schreef TillyB het volgende:
8 punten maar, basic bish
Ach, ik ben gecancelled!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het valt met jou wel mee hoor.
![]()
Wat is er mooi aan als ik vragen mag?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie avond?
Dat niet alleen maar dat gaat in de juspan. En die gaat al een paar dagen mee. Dat trekt mijn darmen niet zo goed. Ik ben al 3 keer met geknepen billen min of meer rennend naar huis gesneld. Met zweet op mijn voorhoofd in de liftquote:Op zondag 14 juli 2019 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van die keiharde rundergehaktballen zeker?
Ik heb prima in de zon gezeten vanmiddagquote:Op zondag 14 juli 2019 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan als ik vragen mag?Hele dag bewolkt en koud buiten en nu het avond is is het nog kouder....
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar dat gaat in de juspan. En die gaat al een paar dagen mee. Dat trekt mijn darmen niet zo goed. Ik ben al 3 keer met geknepen billen min of meer rennend naar huis gesneld. Met zweet op mijn voorhoofd in de lift
Oud braadvet, gadverdamme!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar dat gaat in de juspan. En die gaat al een paar dagen mee. Dat trekt mijn darmen niet zo goed. Ik ben al 3 keer met geknepen billen min of meer rennend naar huis gesneld. Met zweet op mijn voorhoofd in de lift
Planten zijn de nieuwe hype, dus wat dat betreft scoor je wel puntenquote:Op zondag 14 juli 2019 19:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach, ik ben gecancelled!Dus het valt met jou wel mee hoor.
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat.quote:
Plastieke?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Planten zijn de nieuwe hype, dus wat dat betreft scoor je wel punten
Warm zat nogquote:Op zondag 14 juli 2019 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan als ik vragen mag?Hele dag bewolkt en koud buiten en nu het avond is is het nog kouder....
Geef je mosterd als cadeau natuurlijk.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:41 schreef Marsani het volgende:
Straks blokjes kaas en schijfjes leverworst en een borrel natuurlijk. YES, weer een kringverjaardag.
Vroeger was dat best normaal he? Maar daar kwam zo'n witte vetlaag overquote:
Onveranderd!quote:
Geluksvogel!!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb prima in de zon gezeten vanmiddag
en toch zou er al een beschermend laagje moeten zitten...of kookt ze nu pas zo?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Vroeger was dat best normaal he? Maar daar kwam zo'n witte vetlaag overDat is niet meer zo plus is het in haar keuken warmer dan buiten. Ik ga er wel eens heen met angst en beven als ik die jus pan zie dan heb ik een slechte dag
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geef je mosterd als cadeau natuurlijk.
Nee.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geef je mosterd als cadeau natuurlijk.
En je moet natuurlijk mee eten..quote:Op zondag 14 juli 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Vroeger was dat best normaal he? Maar daar kwam zo'n witte vetlaag overDat is niet meer zo plus is het in haar keuken warmer dan buiten. Ik ga er wel eens heen met angst en beven als ik die jus pan zie dan heb ik een slechte dag
Ja die witte laag die er zo afgeschept kon worden, dat herken ik nog wel uit mijn moeder's juspannenquote:Op zondag 14 juli 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje zeg maar al met al zit je nog met de pijn, snap wel dat je er eerst goed over na wil denken.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onveranderd!
Tandarts heeft een foto gemaakt en zag een barst in mijn achterste kies, gezien mijn pijnklachten loopt dat heel verder door naar de wortel.
Ik kon kiezen tussen een wortelkanaalbehandeling of trekken, maar ik wil geen kies missen, dus dan zou ik een implantaat moeten, maar dat is nogal een dure grap. Wortelkanaalbehandeling verzwakt de kies wel heel erg, dus dat gaat ook niet de rest van mijn leven mee.
Dus ik wist het even niet en hij adviseerde me er over na te denken en met mijn eigen tandarts te overleggen.
Nee echte, maar verder geen verstand van, ben geen plantfluencerquote:
Fijne keuze...quote:Op zondag 14 juli 2019 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik kon kiezen tussen een wortelkanaalbehandeling of trekken
Ja, kan me ook nog herinneren dat die juspan er een hele week stond. Je zag de rondjes waar de gehaktbalen zaten dan nog zitten.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook zo'n juspan thuis.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
toen er nog gewoon hard braadvet werd gebruiktquote:Op zondag 14 juli 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die witte laag die er zo afgeschept kon worden, dat herken ik nog wel uit mijn moeder's juspannen
Voorlopig heeft je moeder nog nooit ergens last van gehad.
tegenwoordig moet alles vloeibaar, das beter voor de aderenquote:Op zondag 14 juli 2019 19:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook zo'n juspan thuis.
Maar waarom lukt die vetlaag niet? Ze zet het toch wel in de koelkast?
Ik wil geen kies laten trekken zonder dat daar iets voor terug komt, dus ja ik denk er nog even over.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:45 schreef espri het volgende:
[..]
Jeetje zeg maar al met al zit je nog met de pijn, snap wel dat je er eerst goed over na wil denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |