ja hoorquote:
no problemoquote:
Dan krijgen jullie ruzie? Ze rijdt als een Malle?quote:Op zondag 14 juli 2019 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee f1
maar bij foebal is ze idd net zo erg.
en naast haar in de auto is het ook een gezellige boel
nee geen ruzie.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan krijgen jullie ruzie? Ze rijdt als een Malle?
Oh... dat ken ik ja!quote:Op zondag 14 juli 2019 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee geen ruzie.
Ze scheldt gewoon op alles wat in de weg zit of wat precies zich aan de snelheid houdt.
Ik doe twee pogingen tot sussen en daarna negeer ik alle zuchten en steunen en zulks
Ze blijft binnen de snelheden. 1 boete in 8 jaar dat we elkaar kennen nuquote:Op zondag 14 juli 2019 15:52 schreef FANN het volgende:
Vroeger.... kregen we ook altijd ruzie in de auto![]()
Maar hij is nu gelukkig iets ouder en en klein beetje wijzer![]()
Plus de boete's zijn ;erg hoog tegenwoordig
Jouw partner en mijn vrouwquote:Op zondag 14 juli 2019 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee geen ruzie.
Ze scheldt gewoon op alles wat in de weg zit of wat precies zich aan de snelheid houdt.
Ik doe twee pogingen tot sussen en daarna negeer ik alle zuchten en steunen en zulks
expartner hequote:
Oh, solly.quote:
geen probleemquote:
Ik kreeg een beuk van opzij, toen Max Gas inhaaldequote:
Als je hier gaat wandelen dan zijn er écht asociale op de weg als je niet uitkijkt zelfs als je al op hetquote:
Sommige vrouwen overdrijven ook wel een beetjequote:Op zondag 14 juli 2019 15:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kreeg een beuk van opzij, toen Max Gas inhaalde
hier zit er 1 zich nu al op te vreten dat lec straks gas makkelijk voorbij zal gaan.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kreeg een beuk van opzij, toen Max Gas inhaalde
wie bedoel je met manon?quote:
ow dat rukprogrammaquote:
trapsequote:
jaquote:
Waarom zou je naar auto's kijken als er fietsen op TV is?quote:Op zondag 14 juli 2019 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
trapse
[..]
ja
kwam ik vrijdag ook achter toen we hier aan kwamen en de tv aan moest
slaapsequote:Op zondag 14 juli 2019 16:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ja! dat![]()
Ik ga nog effe bankhangen voordat we gaan wandelen![]()
tot later allemaal!
euh.... nouja.... eerlijk gezegd kijk ik de tour ook alleen maar als ik me echt verveelquote:Op zondag 14 juli 2019 16:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom zou je naar auto's kijken als er fietsen op TV is?
quote:Op zondag 14 juli 2019 16:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ja! dat![]()
tot later allemaal!
Of tannisquote:Op zondag 14 juli 2019 16:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom zou je naar auto's kijken als er fietsen op TV is?
Latersquote:
quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 16:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ja! dat![]()
tot later allemaal!
Das niet slimquote:Op zondag 14 juli 2019 16:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
manon teveel plezier gisteren met brenda,mik,sanne en dann vandaag werken
quote:Op zondag 14 juli 2019 16:14 schreef Nizno het volgende:
Zo dan, dat was niet rustig op de wc zitten.
Ineens een scheldkanonnade vanaf de bank
vanwege die kutduitserquote:
gewoon alle punten kwijt die die tot nu toe gehaald heeft.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Vettel is 17e nu, geef die maar een gridstraf volgende wedstrijd of zo![]()
Nog beter, met jou kan ik praten.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon alle punten kwijt die die tot nu toe gehaald heeft.
maar ja het is gewoon 10sec.... boringquote:Op zondag 14 juli 2019 16:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nog beter, met jou kan ik praten.![]()
Echt hè........quote:
kutvent daarquote:Op zondag 14 juli 2019 16:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Vettel is 17e nu, geef die maar een gridstraf volgende wedstrijd of zo![]()
Irritante eikel is datquote:Op zondag 14 juli 2019 15:53 schreef Lyza666 het volgende:
Vleugeltje, acherkantje. Doe normaal Olav Mol. IrritatiefactorTJE.
beide nogquote:Op zondag 14 juli 2019 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh nee Lando en Norriszitten die er nog in?
duhquote:
Ja allebei op dezelfde plekquote:Op zondag 14 juli 2019 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh nee Lando en Norriszitten die er nog in?
6equote:
Sainz is 6equote:
yeah!!quote:Op zondag 14 juli 2019 16:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Er wordt gescholden naast mijMaar ik mag zeggen wat we gaan eten straks
![]()
![]()
Dat is nog beter, smakelijk. Ik kan moeilijk weg, vandaar,quote:Op zondag 14 juli 2019 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
yeah!!
Naast mij wordt de duitser vervloekt dat hij zn teamgenoot gewoon geholpen heeft zo.
en we gaan straks uit eten
quote:
Dan moet je iets heel ingewikkelds uitzoeken.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Er wordt gescholden naast mijMaar ik mag zeggen wat we gaan eten straks
![]()
![]()
Fast 99%quote:
Ik denk aan Grieks nu.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet je iets heel ingewikkelds uitzoeken.
geen tijd vor de anderequote:Op zondag 14 juli 2019 16:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Anders was er geen topic voor je aangemaakt.
Dat is alweer dik twee jaar geleden.quote:
Dan heb je er zonder meer recht op.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is alweer dik twee jaar geleden.
Dat wel, maar idd VET heeft LEC gewoon op het podium gehouden met die kutactiequote:
Als ze maar diervriendelijk zijn.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Ex gaat nep planten kopen voor de kittens
Diervriendelijk én plantaardig?quote:Op zondag 14 juli 2019 16:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ze maar diervriendelijk zijn.
én plasticquote:
Is dat niks voor jou, om mee te doen? Iron Man Marioquote:Op zondag 14 juli 2019 17:17 schreef mario390 het volgende:
nu is van latste Zondag IRONMAN KLagenfurt op TV
hallo dat 180 km fietsen, 4 km zwemmen ,40 km lopenquote:Op zondag 14 juli 2019 17:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is dat niks voor jou, om mee te doen? Iron Man Mario
Kan jij welquote:Op zondag 14 juli 2019 17:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo dat 180 km fietsen, 4 km zwemmen ,40 km lopen
En?quote:Op zondag 14 juli 2019 17:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo dat 180 km fietsen, 4 km zwemmen ,40 km lopen
quote:
I DID NOT....oh caps..quote:
hou opquote:Op zondag 14 juli 2019 17:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Is ook lastig met 150 kilo op een fiets
quote:Op zondag 14 juli 2019 17:39 schreef Amphorapotje het volgende:
We zijn eruit, het wordt een Chinees-Indische rijsttafel voor twee personen.
Jij ook alquote:
Die kipkerrie van jou is zo chinees als een Anja pittig isquote:Op zondag 14 juli 2019 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil ook indisch nuMaar ik heb nog Kip kerrie das ook chinees achtig
Roedjak en Dagang smoor enzeaoquote:Op zondag 14 juli 2019 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wil ook indisch nuMaar ik heb nog Kip kerrie das ook chinees achtig
Nou dus echt wel eh, sambal zit er door wok groenten 500 gramquote:Op zondag 14 juli 2019 17:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die kipkerrie van jou is zo chinees als een Anja pittig is
Wel makkelijk, van die buigbare stelen.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een lelijk ding ook zeg, ik hoop niet dat ze vraagt wat ik er van vind
Echt foeilelijk eh? van Ikea eens kijken wat dat ding kostquote:Op zondag 14 juli 2019 17:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wel makkelijk, van die buigbare stelen.
quote:Op zondag 14 juli 2019 17:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dus echt wel eh, sambal zit er door wok groenten 500 gram
Doe maar nietquote:Op zondag 14 juli 2019 17:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt foeilelijk eh? van Ikea eens kijken wat dat ding kost
Ik zei al,,,doe maar nietquote:
Mijn palm is prachtigquote:
Flink water gegeven?quote:
Moet het nog even overpottenquote:
We willen allemaal wel eens wat.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ja planten ik wou nog een baby monstera stekken vandaag
Ja kan, maar ik woon niet op Hawaii maar in Amsterdamquote:Op zondag 14 juli 2019 17:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Koop een olijf boompje of zo muis man man
Echte liefdequote:Op zondag 14 juli 2019 17:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Wesley Sneider dan in gemeenschap van goederen getrouwd geweest met Yolanthe
Je probeert toch een beachlook te krijgen of wah?quote:Op zondag 14 juli 2019 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kan, maar ik woon niet op Hawaii maar in Amsterdam
Er komen nog meer planten bij (echte) maar die palm vond ik gewoon tof. Ook niet goedkoop 70 euro ofzoquote:Op zondag 14 juli 2019 17:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je probeert toch een beachlook te krijgen of wah?
Ach, dan heeft hij nog 14 miljoen over, niet klagen dan.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt dom dat je daar in geloofd nog van hem dan
Anders wilde ze niet met die kabouter trouwen natuurlijk.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2019 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Er komen nog meer planten bij (echte) maar die palm vond ik gewoon tof. Ook niet goedkoop 70 euro ofzo
Ik geloof ook niet dat hij erg slim is.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een een kuub strandzand in de woonkamer lijkt me ook wel leuk staan.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Er komen nog meer planten bij (echte) maar die palm vond ik gewoon tof. Ook niet goedkoop 70 euro ofzo
Ik heb geen katten maar dat is wel een optie. Beetje lastig stofzuigenquote:Op zondag 14 juli 2019 17:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een een kuub strandzand in de woonkamer lijkt me ook wel leuk staan.
Ja dat is nadeel van online shoppen. Maten varieren ook nogal per merk.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:55 schreef Amphorapotje het volgende:
Oh ja, die schoenen, tip van Mo, zijn hier ook binnen. Best mooi. Maar te klein, heb te brede voeten.
quote:Op zondag 14 juli 2019 17:55 schreef Amphorapotje het volgende:
Oh ja, die schoenen, tip van Mo, zijn hier ook binnen. Best mooi. Maar te klein, heb te brede voeten.
Maat 45 was wel oke, maar mn navel trekt wat omhoog.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is nadeel van online shoppen. Maten varieren ook nogal per merk.
Ieuwwwwquote:
quote:
Soort vochtprobleempjequote:
Die heeft een serieus probleemquote:
Ik heb gisteren Steve en Justin op TLC gezienquote:
Wie zijn dat?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Steve en Justin op TLC gezien
My 600 lb. Lifequote:Op zondag 14 juli 2019 18:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wie zijn dat?
En hoe was het bij de tandarts, van de pijn af?
Oh, nooit gezien, klinkt sneu ja.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
My 600 lb. Life
2 broers die ieder 350 kg wegen, wat een triest gezin.
Nope! Gedoe met keuzes, maar nu eerst wat eten.
Dat gaat toch meestal samen? Of mis ik ietsquote:
Ik hoor het al meer om me heen...zomerverkoudheid of yriepje of ietsquote:
wat is dat voor raar tjernobylgemuteerde robotachtige creep dan?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:26 schreef Marsani het volgende:
Reuzenteek in Odoorn. Jakkes daar loop ik vaak met het hondje.
Vooral dit stukje is eng: Dat laatste kan goed kloppen, want een groot verschil met de teken die we gewend zijn in onze omgeving - de schapenteek of hondenteek - is dat de reuzenteek actief op zoek gaat naar dieren of mensen. Het beestje kan rennen en herkent potentiële slachtoffers met zijn ogen op afstanden tot negen meter.
Oei oei, nog even en ze bellen aan.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:26 schreef Marsani het volgende:
Reuzenteek in Odoorn. Jakkes daar loop ik vaak met het hondje.
Vooral dit stukje is eng: Dat laatste kan goed kloppen, want een groot verschil met de teken die we gewend zijn in onze omgeving - de schapenteek of hondenteek - is dat de reuzenteek actief op zoek gaat naar dieren of mensen. Het beestje kan rennen en herkent potentiële slachtoffers met zijn ogen op afstanden tot negen meter.
Ik heb even gegoogeld. Eng beestje ja. Horrorteek wordt het ook wel genoemdquote:Op zondag 14 juli 2019 18:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat is dat voor raar tjernobylgemuteerde robotachtige creep dan?
Weet ik niet, maar ik zie al een hele meute achter ons aanrennen.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat is dat voor raar tjernobylgemuteerde robotachtige creep dan?
die buren zijn ook nie zo charmant niequote:Op zondag 14 juli 2019 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat een akelige gedachte sprak jij daar uit. Da's nie zo charmant nie.
Nou, vangen die handel dan en met een stuk pvc pijp door hun brievenbus jassen.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
die buren zijn ook nie zo charmant nie
Ergens is het natuurlijk wel komisch...zie je zo'n beest al rennenquote:Op zondag 14 juli 2019 18:31 schreef Marsani het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik zie al een hele meute achter ons aanrennen.
Ja die kans is er dan ook weerquote:Op zondag 14 juli 2019 18:32 schreef Marsani het volgende:
[..]
Die teken hebben vast geen respect voor de erfgrens, heb ik ze zo terug.![]()
Van de week hadden we toch ook al onheilspellende beesten...quote:Op zondag 14 juli 2019 18:33 schreef tonja het volgende:
We mogen ons in de toekomst op nog meer akelige beestjes verheugen![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-reuzenteek-a3965885
Ik vind hier ook niet alle users even leuk, maar om nou zo te beginnen...quote:Op zondag 14 juli 2019 18:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Van de week hadden we toch ook al onheilspellende beesten...
Nou dat is dan een voordeel, deze reuzeteek brengt geen lyme over. Krim-Congo koorts weer wel.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 18:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind hier ook niet alle users even leuk, maar om nou zo te beginnen...
"Volgens het RIVM komt de zogenoemde 'virale hemorragische koorts Krim-Congo' eigenlijk alleen voor in Afrika, de Balkanlanden"quote:
Mootiequote:Op zondag 14 juli 2019 18:38 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou dat is dan een voordeel, deze reuzeteek brengt geen lyme over. Krim-Congo koorts weer wel.
Niet dat ik weet of gezien heb maar toen ik nog een klein esprietje was, was er zo,n kreng uit de boom in mn nek gevallen, heb er gewoon een trauma aan over gehouden.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Zitten ze bij jullie in de buurt? Die eikenkrengen bedoel ik.
Meestal worden het fraaie vlindersquote:
Dat heb jij uiteraard weerquote:Op zondag 14 juli 2019 18:42 schreef espri het volgende:
[..]
Niet dat ik weet of gezien heb maar toen ik nog een klein esprietje was, was er zo,n kreng uit de boom in mn nek gevallen, heb er gewoon een trauma aan over gehouden.
Ik liet ze als kind over me heen wandelenquote:Op zondag 14 juli 2019 18:43 schreef espri het volgende:
[..]
Ik wacht dan wel op dat moment maar daarvoor moet ik er niks van weten.,
Met dit lezen lopen de griebels en grabbels over mn nek brrrrr.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik liet ze als kind over me heen wandelen
Ik heb trek, ff wat te eten fiksen.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:45 schreef espri het volgende:
[..]
Met dit lezen lopen de griebels en grabbels over mn nek brrrrr.
Ik neem aan een lekkere maaltijd voor je klaargemaakt door FF, gemaakt met liefde. En alle beestjes zijn nog in levenquote:
Ik zat aan gamba's te denkenquote:
LOLquote:
Geen maaltijd, wel goed verzorgde beestjes. De hondjes en de kat liggen nu bij me.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan een lekkere maaltijd voor je klaargemaakt door FF, gemaakt met liefde. En alle beestjes zijn nog in leven
Dat is meer dan lekker.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Geen maaltijd, wel goed verzorgde beestjes. De hondjes en de kat liggen nu bij me.
Geweldig, leuke familie, die familie van de jarige. Zijn vader, die nederlands is, kwam nog aan met zelf gestookte jenever, buiten alle shotjes en andere drank om. Ik vond het lekker spul maar de rest vond het net spiritus.quote:
Yep. Mis gelukkig niks. Hij heeft er goed op gelet.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meer dan lekker.Heb je ze wel geteld
![]()
Zo smaakt Jenever uit de winkel ookquote:Op zondag 14 juli 2019 18:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Geweldig, leuke familie, die familie van de jarige. Zijn vader, die nederlands is, kwam nog aan met zelf gestookte jenever, buiten alle shotjes en andere drank om. Ik vond het lekker spul maar de rest vond het net spiritus.
Deze schijnt heel sterk te zijn. Geen idee, drink niet zo vaak. Ik vond het lekker. En de vriendin waar we.bleven slapen neemt volgende maand een fles hele lekkere dropshot voor me mee. Normaal hou ik er niet zo van maar deze was echt lekker.quote:
nog ff volhouden die insteekquote:Op zondag 14 juli 2019 18:36 schreef Marsani het volgende:
Buren zijn relatief rustig. Alleen vanmorgen een halfuurtje gebonk tegen onze muren aan. De pallets staan nu weer anders zag ik. En vannacht even in de auto op de oprit tussen onze huizen lekker toeteren.
Ach, nog twee en een halve dag.
Ben niet meer boos, snap de frustratie ook wel ergens. Je zal je oprit maar niet meer opkunnen met de auto. Je carport en toegangshek af moeten breken en dan nog zo'n 70 meter schuttingen verplaatsen. Is nie leuk nie.
heule enge namen in ieder gevalquote:Op zondag 14 juli 2019 18:38 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou dat is dan een voordeel, deze reuzeteek brengt geen lyme over. Krim-Congo koorts weer wel.
quote:Op zondag 14 juli 2019 18:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind hier ook niet alle users even leuk, maar om nou zo te beginnen...
Zaten de teken achter je aanquote:
quote:
ninjatekenquote:
Ik heb al gegeten. Prei schotel met kerrie saus. Was best te nassenquote:Op zondag 14 juli 2019 19:01 schreef Charmian het volgende:
straks maaltijdsalade en alvast de kip massala voor morgen wat aanbraden
Ik maar Ajax speelt ook in Oostenrijkquote:Op zondag 14 juli 2019 19:14 schreef mario390 het volgende:
wie kijkt dat Final??
7:7 staat het in 5te satz
Da's handiger dan gehaktballen, want die sla je zo aan flarden met een tennisracket, looooool!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:24 schreef mario390 het volgende:
erst had Djokovic Matchballen nu Federer en het is niet uit
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's handiger dan gehaktballen, want die sla je zo aan flarden met een tennisracket, looooool!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Zonde!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's handiger dan gehaktballen, want die sla je zo aan flarden met een tennisracket, looooool!
Nou die van mijn moeder doorstaan het racketquote:
Die kantineballen, die zo lekker in een bak oude jus liggen te pruttelen, stuiteren waarschijnlijk wel erg goed.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die van mijn moeder doorstaan het racket
Van die keiharde rundergehaktballen zeker?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die van mijn moeder doorstaan het racket
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:27 schreef TillyB het volgende:
8 punten maar, basic bish
Ach, ik ben gecancelled!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het valt met jou wel mee hoor.
![]()
Wat is er mooi aan als ik vragen mag?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie avond?
Dat niet alleen maar dat gaat in de juspan. En die gaat al een paar dagen mee. Dat trekt mijn darmen niet zo goed. Ik ben al 3 keer met geknepen billen min of meer rennend naar huis gesneld. Met zweet op mijn voorhoofd in de liftquote:Op zondag 14 juli 2019 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van die keiharde rundergehaktballen zeker?
Ik heb prima in de zon gezeten vanmiddagquote:Op zondag 14 juli 2019 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan als ik vragen mag?Hele dag bewolkt en koud buiten en nu het avond is is het nog kouder....
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar dat gaat in de juspan. En die gaat al een paar dagen mee. Dat trekt mijn darmen niet zo goed. Ik ben al 3 keer met geknepen billen min of meer rennend naar huis gesneld. Met zweet op mijn voorhoofd in de lift
Oud braadvet, gadverdamme!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar dat gaat in de juspan. En die gaat al een paar dagen mee. Dat trekt mijn darmen niet zo goed. Ik ben al 3 keer met geknepen billen min of meer rennend naar huis gesneld. Met zweet op mijn voorhoofd in de lift
Planten zijn de nieuwe hype, dus wat dat betreft scoor je wel puntenquote:Op zondag 14 juli 2019 19:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach, ik ben gecancelled!Dus het valt met jou wel mee hoor.
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat.quote:
Plastieke?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Planten zijn de nieuwe hype, dus wat dat betreft scoor je wel punten
Warm zat nogquote:Op zondag 14 juli 2019 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er mooi aan als ik vragen mag?Hele dag bewolkt en koud buiten en nu het avond is is het nog kouder....
Geef je mosterd als cadeau natuurlijk.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:41 schreef Marsani het volgende:
Straks blokjes kaas en schijfjes leverworst en een borrel natuurlijk. YES, weer een kringverjaardag.
Vroeger was dat best normaal he? Maar daar kwam zo'n witte vetlaag overquote:
Onveranderd!quote:
Geluksvogel!!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb prima in de zon gezeten vanmiddag
en toch zou er al een beschermend laagje moeten zitten...of kookt ze nu pas zo?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Vroeger was dat best normaal he? Maar daar kwam zo'n witte vetlaag overDat is niet meer zo plus is het in haar keuken warmer dan buiten. Ik ga er wel eens heen met angst en beven als ik die jus pan zie dan heb ik een slechte dag
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geef je mosterd als cadeau natuurlijk.
Nee.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geef je mosterd als cadeau natuurlijk.
En je moet natuurlijk mee eten..quote:Op zondag 14 juli 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Vroeger was dat best normaal he? Maar daar kwam zo'n witte vetlaag overDat is niet meer zo plus is het in haar keuken warmer dan buiten. Ik ga er wel eens heen met angst en beven als ik die jus pan zie dan heb ik een slechte dag
Ja die witte laag die er zo afgeschept kon worden, dat herken ik nog wel uit mijn moeder's juspannenquote:Op zondag 14 juli 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Jeetje zeg maar al met al zit je nog met de pijn, snap wel dat je er eerst goed over na wil denken.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onveranderd!
Tandarts heeft een foto gemaakt en zag een barst in mijn achterste kies, gezien mijn pijnklachten loopt dat heel verder door naar de wortel.
Ik kon kiezen tussen een wortelkanaalbehandeling of trekken, maar ik wil geen kies missen, dus dan zou ik een implantaat moeten, maar dat is nogal een dure grap. Wortelkanaalbehandeling verzwakt de kies wel heel erg, dus dat gaat ook niet de rest van mijn leven mee.
Dus ik wist het even niet en hij adviseerde me er over na te denken en met mijn eigen tandarts te overleggen.
Nee echte, maar verder geen verstand van, ben geen plantfluencerquote:
Fijne keuze...quote:Op zondag 14 juli 2019 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Ik kon kiezen tussen een wortelkanaalbehandeling of trekken
Ja, kan me ook nog herinneren dat die juspan er een hele week stond. Je zag de rondjes waar de gehaktbalen zaten dan nog zitten.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook zo'n juspan thuis.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
toen er nog gewoon hard braadvet werd gebruiktquote:Op zondag 14 juli 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die witte laag die er zo afgeschept kon worden, dat herken ik nog wel uit mijn moeder's juspannen
Voorlopig heeft je moeder nog nooit ergens last van gehad.
tegenwoordig moet alles vloeibaar, das beter voor de aderenquote:Op zondag 14 juli 2019 19:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook zo'n juspan thuis.
Maar waarom lukt die vetlaag niet? Ze zet het toch wel in de koelkast?
Ik wil geen kies laten trekken zonder dat daar iets voor terug komt, dus ja ik denk er nog even over.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:45 schreef espri het volgende:
[..]
Jeetje zeg maar al met al zit je nog met de pijn, snap wel dat je er eerst goed over na wil denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |