ja hoorquote:
no problemoquote:
Dan krijgen jullie ruzie? Ze rijdt als een Malle?quote:Op zondag 14 juli 2019 15:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee f1
maar bij foebal is ze idd net zo erg.
en naast haar in de auto is het ook een gezellige boel
nee geen ruzie.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan krijgen jullie ruzie? Ze rijdt als een Malle?
Oh... dat ken ik ja!quote:Op zondag 14 juli 2019 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee geen ruzie.
Ze scheldt gewoon op alles wat in de weg zit of wat precies zich aan de snelheid houdt.
Ik doe twee pogingen tot sussen en daarna negeer ik alle zuchten en steunen en zulks
Ze blijft binnen de snelheden. 1 boete in 8 jaar dat we elkaar kennen nuquote:Op zondag 14 juli 2019 15:52 schreef FANN het volgende:
Vroeger.... kregen we ook altijd ruzie in de auto![]()
Maar hij is nu gelukkig iets ouder en en klein beetje wijzer![]()
Plus de boete's zijn ;erg hoog tegenwoordig
Jouw partner en mijn vrouwquote:Op zondag 14 juli 2019 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee geen ruzie.
Ze scheldt gewoon op alles wat in de weg zit of wat precies zich aan de snelheid houdt.
Ik doe twee pogingen tot sussen en daarna negeer ik alle zuchten en steunen en zulks
expartner hequote:
Oh, solly.quote:
geen probleemquote:
Ik kreeg een beuk van opzij, toen Max Gas inhaaldequote:
Als je hier gaat wandelen dan zijn er écht asociale op de weg als je niet uitkijkt zelfs als je al op hetquote:
Sommige vrouwen overdrijven ook wel een beetjequote:Op zondag 14 juli 2019 15:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kreeg een beuk van opzij, toen Max Gas inhaalde
hier zit er 1 zich nu al op te vreten dat lec straks gas makkelijk voorbij zal gaan.quote:Op zondag 14 juli 2019 15:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kreeg een beuk van opzij, toen Max Gas inhaalde
wie bedoel je met manon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |