Doe maar nietquote:Op zondag 14 juli 2019 17:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt foeilelijk eh? van Ikea eens kijken wat dat ding kost
Ik zei al,,,doe maar nietquote:
Mijn palm is prachtigquote:
Flink water gegeven?quote:
Moet het nog even overpottenquote:
We willen allemaal wel eens wat.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ja planten ik wou nog een baby monstera stekken vandaag
Ja kan, maar ik woon niet op Hawaii maar in Amsterdamquote:Op zondag 14 juli 2019 17:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Koop een olijf boompje of zo muis man man
Echte liefdequote:Op zondag 14 juli 2019 17:49 schreef Ghostbuster het volgende:
Wesley Sneider dan in gemeenschap van goederen getrouwd geweest met Yolanthe
Je probeert toch een beachlook te krijgen of wah?quote:Op zondag 14 juli 2019 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kan, maar ik woon niet op Hawaii maar in Amsterdam
Er komen nog meer planten bij (echte) maar die palm vond ik gewoon tof. Ook niet goedkoop 70 euro ofzoquote:Op zondag 14 juli 2019 17:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je probeert toch een beachlook te krijgen of wah?
Ach, dan heeft hij nog 14 miljoen over, niet klagen dan.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt dom dat je daar in geloofd nog van hem dan
Anders wilde ze niet met die kabouter trouwen natuurlijk.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2019 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Er komen nog meer planten bij (echte) maar die palm vond ik gewoon tof. Ook niet goedkoop 70 euro ofzo
Ik geloof ook niet dat hij erg slim is.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een een kuub strandzand in de woonkamer lijkt me ook wel leuk staan.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Er komen nog meer planten bij (echte) maar die palm vond ik gewoon tof. Ook niet goedkoop 70 euro ofzo
Ik heb geen katten maar dat is wel een optie. Beetje lastig stofzuigenquote:Op zondag 14 juli 2019 17:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een een kuub strandzand in de woonkamer lijkt me ook wel leuk staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |