Ik liet ze als kind over me heen wandelenquote:Op zondag 14 juli 2019 18:43 schreef espri het volgende:
[..]
Ik wacht dan wel op dat moment maar daarvoor moet ik er niks van weten.,

Met dit lezen lopen de griebels en grabbels over mn nek brrrrr.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik liet ze als kind over me heen wandelen

Ik heb trek, ff wat te eten fiksen.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:45 schreef espri het volgende:
[..]
Met dit lezen lopen de griebels en grabbels over mn nek brrrrr.

Ik neem aan een lekkere maaltijd voor je klaargemaakt door FF, gemaakt met liefde. En alle beestjes zijn nog in levenquote:

Ik zat aan gamba's te denkenquote:

LOLquote:

Geen maaltijd, wel goed verzorgde beestjes. De hondjes en de kat liggen nu bij me.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan een lekkere maaltijd voor je klaargemaakt door FF, gemaakt met liefde. En alle beestjes zijn nog in leven

Dat is meer dan lekker.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Geen maaltijd, wel goed verzorgde beestjes. De hondjes en de kat liggen nu bij me.
 Heb je ze wel geteld
 Heb je ze wel geteld   

Geweldig, leuke familie, die familie van de jarige. Zijn vader, die nederlands is, kwam nog aan met zelf gestookte jenever, buiten alle shotjes en andere drank om. Ik vond het lekker spul maar de rest vond het net spiritus.quote:

Yep. Mis gelukkig niks. Hij heeft er goed op gelet.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is meer dan lekker.Heb je ze wel geteld

Zo smaakt Jenever uit de winkel ookquote:Op zondag 14 juli 2019 18:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Geweldig, leuke familie, die familie van de jarige. Zijn vader, die nederlands is, kwam nog aan met zelf gestookte jenever, buiten alle shotjes en andere drank om. Ik vond het lekker spul maar de rest vond het net spiritus.

Deze schijnt heel sterk te zijn. Geen idee, drink niet zo vaak. Ik vond het lekker. En de vriendin waar we.bleven slapen neemt volgende maand een fles hele lekkere dropshot voor me mee. Normaal hou ik er niet zo van maar deze was echt lekker.quote:

nog ff volhouden die insteekquote:Op zondag 14 juli 2019 18:36 schreef Marsani het volgende:
Buren zijn relatief rustig. Alleen vanmorgen een halfuurtje gebonk tegen onze muren aan. De pallets staan nu weer anders zag ik. En vannacht even in de auto op de oprit tussen onze huizen lekker toeteren.
Ach, nog twee en een halve dag.
Ben niet meer boos, snap de frustratie ook wel ergens. Je zal je oprit maar niet meer opkunnen met de auto. Je carport en toegangshek af moeten breken en dan nog zo'n 70 meter schuttingen verplaatsen. Is nie leuk nie.

heule enge namen in ieder gevalquote:Op zondag 14 juli 2019 18:38 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou dat is dan een voordeel, deze reuzeteek brengt geen lyme over. Krim-Congo koorts weer wel.

quote:Op zondag 14 juli 2019 18:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vind hier ook niet alle users even leuk, maar om nou zo te beginnen...

Zaten de teken achter je aanquote:

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |