Ja dat is nadeel van online shoppen. Maten varieren ook nogal per merk.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:55 schreef Amphorapotje het volgende:
Oh ja, die schoenen, tip van Mo, zijn hier ook binnen. Best mooi. Maar te klein, heb te brede voeten.
quote:Op zondag 14 juli 2019 17:55 schreef Amphorapotje het volgende:
Oh ja, die schoenen, tip van Mo, zijn hier ook binnen. Best mooi. Maar te klein, heb te brede voeten.
Maat 45 was wel oke, maar mn navel trekt wat omhoog.quote:Op zondag 14 juli 2019 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is nadeel van online shoppen. Maten varieren ook nogal per merk.
Ieuwwwwquote:
quote:
Soort vochtprobleempjequote:
Die heeft een serieus probleemquote:
Ik heb gisteren Steve en Justin op TLC gezienquote:
Wie zijn dat?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Steve en Justin op TLC gezien
My 600 lb. Lifequote:Op zondag 14 juli 2019 18:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wie zijn dat?
En hoe was het bij de tandarts, van de pijn af?
Oh, nooit gezien, klinkt sneu ja.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
My 600 lb. Life
2 broers die ieder 350 kg wegen, wat een triest gezin.
Nope! Gedoe met keuzes, maar nu eerst wat eten.
Dat gaat toch meestal samen? Of mis ik ietsquote:
Ik hoor het al meer om me heen...zomerverkoudheid of yriepje of ietsquote:
wat is dat voor raar tjernobylgemuteerde robotachtige creep dan?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:26 schreef Marsani het volgende:
Reuzenteek in Odoorn. Jakkes daar loop ik vaak met het hondje.
Vooral dit stukje is eng: Dat laatste kan goed kloppen, want een groot verschil met de teken die we gewend zijn in onze omgeving - de schapenteek of hondenteek - is dat de reuzenteek actief op zoek gaat naar dieren of mensen. Het beestje kan rennen en herkent potentiële slachtoffers met zijn ogen op afstanden tot negen meter.
Oei oei, nog even en ze bellen aan.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:26 schreef Marsani het volgende:
Reuzenteek in Odoorn. Jakkes daar loop ik vaak met het hondje.
Vooral dit stukje is eng: Dat laatste kan goed kloppen, want een groot verschil met de teken die we gewend zijn in onze omgeving - de schapenteek of hondenteek - is dat de reuzenteek actief op zoek gaat naar dieren of mensen. Het beestje kan rennen en herkent potentiële slachtoffers met zijn ogen op afstanden tot negen meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |