Fuck die aderen. Gewoon roomboterquote:Op zondag 14 juli 2019 19:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
tegenwoordig moet alles vloeibaar, das beter voor de aderen
dan moet er gewoon een wit laagje op de jus komenquote:
neej en ook al geen geschreeuw van GB meer in mijn DMquote:
Ik ook hoor op brood en bakken meestal in olie maar een biefstuk gaat in de roomboterquote:
och is ze weer verdwaald? Net zoals Disana van de week (hoewel dat begrijpelijk was)quote:
Ik ben er AL!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
och is ze weer verdwaald? Net zoals Disana van de week (hoewel dat begrijpelijk was)
Een kies meer of minder maakt niet zo veel uit toch. Hup weg ermeequote:Op zondag 14 juli 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik ben al niet zo goed in keuzes maken
maar waarom wil je perse een neppie als die kies helemaal achterin zit?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja! De tandarts vroeg of het boven of onder zat, ik zei volgens mij boven, want daar is het begonnen, maar inmiddels doet de hele rechterkant van mijn gezicht zeer.quote:
good job girlquote:
Hulp nodig?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh daar heb ik er idd genoeg van!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Planten zijn de nieuwe hype, dus wat dat betreft scoor je wel punten
16,5 graden zo midden in de zomer vind jij warm zat?quote:
In dit geval zou ik ook niet zo snel weten wat te doen. Voelt toch als een aderlating als je 1e kies ooit eraan zou moeten geloven.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |