SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zegt misschien wel meer over de SC dan over de TT.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, mwah...
De vorige was rustgevender.
Binnensmondse rochels?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:30 schreef Greys het volgende:
Ik krijg binnensmondse kotsjes van m'n eigen TT. Dat kan nooit de bedoeling zijn menseh.
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:30 schreef Greys het volgende:
Ik krijg binnensmondse kotsjes van m'n eigen TT. Dat kan nooit de bedoeling zijn menseh.
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:31 schreef Dave het volgende:
De nieuwe nieuwslezeres leest niet mee op Fok, want ze heeft nog steeds last van optrekkende wenkbrauwen.
Eens!quote:
Mijn aanwezigheid is rustgevend!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, mwah...
De vorige was rustgevender.
Nee, een nieuwe bij RTL nieuws.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het Amber? Want dat moeten we niet hebben
‘T is niet één wenkbrauw, dat vind ik bij mannen nog wel geiaantrekkelijk.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het Amber? Want dat moeten we niet hebben
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:38 schreef Allures het volgende:
Jezus ik heb gewoon gezapt naar de wenkies muts
Hoeveel wenkies heb je al geteld?quote:Op zondag 14 juli 2019 19:38 schreef Allures het volgende:
10 - 10quote:Op zondag 14 juli 2019 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
Jongens, ga tennis kijken! Djoko vs Federer is echt genot
Wenkies mutsquote:Op zondag 14 juli 2019 19:38 schreef Allures het volgende:
*gooit wenkies in de lucht*quote:Op zondag 14 juli 2019 19:41 schreef Allures het volgende:
Het is wel leuk ergens. Alsof her nieuws ook totaal nieuws is voor haar
'Extreem geweld oh wow ik schrik er zelf van! Wenkies tegen het plafond'
sterker nog, ik verkies nu the hillsquote:Op zondag 14 juli 2019 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe kan je wenkbrauwen verkiezen boven deze tennispot.
Dat doe ik ook niet; daarom kijk ik wenkie mevrouw later terugquote:Op zondag 14 juli 2019 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Echt heh, maar ze gaan dus bij 12 naar een tiebreak...quote:Op zondag 14 juli 2019 19:46 schreef Em31 het volgende:
5 uur staan te tennissen, respect hoor. Ben je toch helemaal dood.
Dat stelt me gerust.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet; daarom kijk ik wenkie mevrouw later terug
Ja helaasquote:Op zondag 14 juli 2019 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Echt heh, maar ze gaan dus bij 12 naar een tiebreak...
Ik lees de uitslag straks wel ergens. Of niet.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee joh, Federer heeft mijn support nodigquote:Op zondag 14 juli 2019 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat stelt me gerust.
Vreesde al wat Maastricht praktijken.
nu is er new beginnings he!!quote:Op zondag 14 juli 2019 19:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh wat was ik daar vroeger verslaafd aanaltijd weer die marathons kijken
Dirty Dancingquote:Op zondag 14 juli 2019 19:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee joh, Federer heeft mijn support nodig(visualiseer hier even een Zwitsers vlaggetje i.p.v. de Nederlandse)
Ik vrees Djoko danquote:Op zondag 14 juli 2019 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat denk je bij tiebreak? Djoko of Federer
Dan weer SPT, dan weer VBL, dan weer WKV, dan weer TDFquote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Dave het volgende:
Soms denk je hier verdwaald te zijn in SPT.
Later!
Sorryquote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Dave het volgende:
Later!
je kunt met mij praten over the hillsquote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Dave het volgende:
Later!
Of wenkbrauwenquote:Op zondag 14 juli 2019 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan weer SPT, dan weer VBL, dan weer WKV, dan weer TDF
Die komt pas weer terug als het hier KPD is.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
SPT moment is over hoor
@:Dave kom er maar weer in.
Eens.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Toch is het een beetje stom, alle drie de sets winnen in de tiebreak. Voelt toch een beetje als winnen op penalties
Ja snap dat het soms een nadeel was dat het eeuwig kon duren, maar dat had ik nog liever dan ditquote:Op zondag 14 juli 2019 20:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Toch is het een beetje stom, alle drie de sets winnen in de tiebreak. Voelt toch een beetje als winnen op penalties
Hoe dan ook mooie wedstrijdquote:Op zondag 14 juli 2019 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja snap dat het soms een nadeel was dat het eeuwig kon duren, maar dat had ik nog liever dan dit
Juist dat het zo lang kan duren, maakt het zo episch. Iedereen die een beetje tennis heeft gevolgd de laatste jaren, kent Isner - Mahut doordat die zo lang speelden.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja snap dat het soms een nadeel was dat het eeuwig kon duren, maar dat had ik nog liever dan dit
twitter:MattESCunited twitterde op zondag 14-07-2019 om 19:19:59Happy #NationalNudeDay everyone. Been hitting the gym.... https://t.co/mCKtjKfHzF reageer retweet
Ja, helaasquote:Op zondag 14 juli 2019 20:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Juist dat het zo lang kan duren, maakt het zo episch. Iedereen die een beetje tennis heeft gevolgd de laatste jaren, kent Isner - Mahut doordat die zo lang speelden.
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:23 schreef Greys het volgende:
Is deze Matt tweet hier nou nog niet gepost? Inclusief naaktfoto?twitter:MattESCunited twitterde op zondag 14-07-2019 om 19:19:59Happy #NationalNudeDay everyone. Been hitting the gym.... https://t.co/mCKtjKfHzF reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:23 schreef Greys het volgende:
Is deze Matt tweet hier nou nog niet gepost? Inclusief naaktfoto?twitter:MattESCunited twitterde op zondag 14-07-2019 om 19:19:59Happy #NationalNudeDay everyone. Been hitting the gym.... https://t.co/mCKtjKfHzF reageer retweet
Wait, whut, naakte Matt!?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:23 schreef Greys het volgende:
Marc Rebillet is live!quote:Op zondag 14 juli 2019 20:26 schreef Strani het volgende:
Goed, het werk is weer gedaan. Iemand nog leuke ideeën voor de rest van deze zondagavond?
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:25 schreef Strani het volgende:
[..]Jij begint me ook een beetje te leren kennen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Je zou het denken he?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij begint me ook een beetje te leren kennen he?
Hij is degene die ermee kwam aanzetten, sindsdien ben ik fanquote:
Ik moet hier minder zijn; dan word ik misschien minder voorspelbaarquote:
Nou, ik wist dat je dat zou zeggenquote:Op zondag 14 juli 2019 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet hier minder zijn; dan word ik misschien minder voorspelbaar
He fuckquote:
Als je nou opeens als een Braziliaanse carnavalchick door de SC zou komen sambadansen, dan zou ik zeggen: "Ja, dat had ik inderdaad niet verwacht!"quote:Op zondag 14 juli 2019 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He fuck![]()
Iemand een idee voor wat onvoorspelbaars?
Hoe kan ik nou dansen in een SC?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je nou opeens als een Braziliaanse carnavalchick door de SC zou komen sambadansen, dan zou ik zeggen: "Ja, dat had ik inderdaad niet verwacht!"
*loopt achter je aan*quote:Op zondag 14 juli 2019 20:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Goede vraag. Dit nemen we even mee naar achteren
Er is een achteren, alleen daar kan jij niet bijquote:Op zondag 14 juli 2019 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Staat enigszins voor schut als blijkt dat er helemaal geen 'achteren' is.
@Davequote:Op zondag 14 juli 2019 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Staat enigszins voor schut als blijkt dat er helemaal geen 'achteren' is.
Joh, daar ben ik allang geweest en ik vond er niet veel aanquote:Op zondag 14 juli 2019 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is een achteren, alleen daar kan jij niet bij
Ja, en met een voorbips maak je hem ook al niet blijquote:Op zondag 14 juli 2019 20:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou voor hem wel echt zeer teleurstellende informatie zijn.
Mij met wat het vertegenwoordigt op zich wel, maar met de term zelf bepaald nietquote:Op zondag 14 juli 2019 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, en met een voorbips maak je hem ook al niet blij
Kjoetquote:Op zondag 14 juli 2019 20:43 schreef Greys het volgende:
Biet en Bowie hadden een speeldate vanavond met Fred en Bennie. Kijk die blije bakkessen nou, eerst keihard gerend met z'n vieren en daarna gezamenlijk uitpuffen op de zandberg. M'n Griek ligt als een Duitser in een zelfgegraven kuil op de bovenste foto.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje brakke foto's want ik trok ze van Facebook waar het baasje van Fred en Bennie ze op zette maar het gaat om die blije muiltjes.
Denk meer van die patietquote:Op zondag 14 juli 2019 19:30 schreef Greys het volgende:
Wat ontzettend liefquote:Op zondag 14 juli 2019 20:43 schreef Greys het volgende:
Biet en Bowie hadden een speeldate vanavond met Fred en Bennie. Kijk die blije bakkessen nou, eerst keihard gerend met z'n vieren en daarna gezamenlijk uitpuffen op de zandberg. M'n Griek ligt als een Duitser in een zelfgegraven kuil op de bovenste foto.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje brakke foto's want ik trok ze van Facebook waar het baasje van Fred en Bennie ze op zette maar het gaat om die blije muiltjes.
"Biet, áf, ga af!"quote:Op zondag 14 juli 2019 20:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat ontzettend lief![]()
Biet op Foto 1 ook echt; breaking the fourth wall
Mooi hoorquote:Op zondag 14 juli 2019 20:43 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:TylerRuinsTV twitterde op zaterdag 13-07-2019 om 21:04:05drunk woody harrelson being kept from his seats at wimbledon is a huge mood https://t.co/kjh7rMZt0p reageer retweet
quote:Op zondag 14 juli 2019 21:08 schreef Greys het volgende:
Wtf dit draadje! Echt, klik deze tweet open (op de datum) en kijk het filmpje en scroll daarna naar beneden voor de vervolgfilmpjes. Dronken Woody Harrelson op Wimbledon.
Vergeet echt niet de tweets eronder te bekijken. Gillen.Vooral die met 'he seems to have found this Twitter thread'.
twitter:TylerRuinsTV twitterde op zaterdag 13-07-2019 om 21:04:05drunk woody harrelson being kept from his seats at wimbledon is a huge mood https://t.co/kjh7rMZt0p reageer retweet
Geweldigquote:Op zondag 14 juli 2019 21:08 schreef Greys het volgende:
Wtf dit draadje! Echt, klik deze tweet open (op de datum) en kijk het filmpje en scroll daarna naar beneden voor de vervolgfilmpjes. Dronken Woody Harrelson op Wimbledon.
Vergeet echt niet de tweets eronder te bekijken. Gillen.Vooral die met 'he seems to have found this Twitter thread'.
Ahh geweldigquote:Op zondag 14 juli 2019 20:43 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig die hondenquote:Op zondag 14 juli 2019 20:43 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed zo Naatje. Ga allemaal even rustig zitten kinderen. Begin maar hoor, Naatje!quote:Op zondag 14 juli 2019 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hallo, ik ben naatje en ik doe mijn spreekbeurt over ESF
Nou, ESF is het Eurovisie Songfestival en dat was in Israël en daar waren optredens en toen ging Duncan Laurence optreden en toen gaf Jan Smit met Cornald Maas commentaar en toen was er de puntentelling en iedereen vond dat spannend en toen won Nederland.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo Naatje. Ga allemaal even rustig zitten kinderen. Begin maar hoor, Naatje!
Goed hoor!quote:Op zondag 14 juli 2019 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, ESF is het Eurovisie Songfestival en dat was in Israël en daar waren optredens en toen ging Duncan Laurence optreden en toen gaf Jan Smit met Cornald Maas commentaar en toen was er de puntentelling en iedereen vond dat spannend en toen won Nederland.
Net begonnen met de finale (zal ‘m niet helemaal afkijken, want ik kijk ook steeds de complete puntentelling).quote:Op zondag 14 juli 2019 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga zo maar weer even verder met de tweede semi van ESF 2009
Ik kan me die knakker ook niet meer heel goed heugen, maar valt de finale-presentator mee t.o.v. die van de semi?quote:Op zondag 14 juli 2019 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Net begonnen met de finale (zal ‘m niet helemaal afkijken, want ik kijk ook steeds de complete puntentelling).
Geen vragen? Goed. @naatje_1, jij krijgt een welverdiende 6.5!quote:Op zondag 14 juli 2019 21:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed hoor!
Zijn er nog vragen, kinderen?
Het kon niet veel erger, deze valt mee (alhoewel ik wel de opening heb geskipt dus ik heb hem nog niet vaak voorbij zien komen).quote:Op zondag 14 juli 2019 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan me die knakker ook niet meer heel goed heugen, maar valt de finale-presentator mee t.o.v. die van de semi?
quote:Op zondag 14 juli 2019 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen vragen? Goed. @:naatje_1, jij krijgt een welverdiende 6.5!
Nietmachine met de Griekse vlagquote:Op zondag 14 juli 2019 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Het kon niet veel erger, deze valt mee (alhoewel ik wel de opening heb geskipt dus ik heb hem nog niet vaak voorbij zien komen).
Nu Sakis op zijn reuzennietmachine.
Ondertussen ook wat verder ingelezen over de Nagorno-Karabakh-kwestie, nu weer opletten wantquote:Op zondag 14 juli 2019 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nietmachine met de Griekse vlag![]()
FLY TO THE TOP BEBBEH!!
Ja, het is echt al lang geleden, maar het lijkt veel korterquote:Op zondag 14 juli 2019 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Ondertussen ook wat verder ingelezen over de Nagorno-Karabakh-kwestie, nu weer opletten wantBosnië&Herzegovina
kijkt me dwars door het beeldscherm aan.
Had ‘m beter niet kunnen googlen, anno 2019 ziet ie er maar smoezelig uit.
Dacht dat ie een stuk jonger was maar hij is 47, ik dacht hoe dan? Maar 2009 is 10 jaar geleden, ik vergeet dat steeds. Tijd om zo te gaan slapen. Nog eentje na Moldavië dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juli 2019 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
BREAKING: Een aflevering van Bob Ross' schilderprogramma zonder bomen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2019 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 juli 2019 23:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]Het valt nog mee. Ik zie hem er wel voor aan om die grootste cactus (ook weer hoger dan de bergen; een klassieker bij hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) er op het laatst even nog tussen heeft gezet
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Enige Wimbledon-winnaar waarvan de naam helemaal uit afwisselend medeklinkers en klinkers bestaat, weet ik sinds deze week.quote:
Fijn weekendquote:Op zondag 14 juli 2019 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zondagavond 23:30, mijn weekend begint![]()
Wel met Pringles in een meer dan prima smaak
Misschien dat wat rustgevende muziek je goed doetquote:Op zondag 14 juli 2019 19:30 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:43 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 juli 2019 23:14 schreef Hamlapjes het volgende:
BREAKING: Een aflevering van Bob Ross' schilderprogramma zonder bomen!Ik ben geschokt en verbijsterd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dank uquote:Op zondag 14 juli 2019 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Fijn weekendMijn weekend zit er alweer op. Snel gegaan weer.
Klopt ja. Ik heb zelf jarenlang een verschoven weekend gehad. Dan was ik wel twee andere dagen vrij, maar is toch anders. Sinds een halfjaar weer een normaal weekend.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dank uZo'n doordeweeks weekend is wel anders dan een normaal weekend, ook al doe je hetzelfde
Bij mij is het wat onregelmatiger. Het kan superhandig zijn, want in pretparken, dierentuinen, winkels en zo heb je álle ruimte als je doordeweeks gaat. Maar je bent waarschijnlijk wel de enige in je omgeving met weekend op die dagen, dus afspreken zit er niet echt inquote:Op zondag 14 juli 2019 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik heb zelf jarenlang een verschoven weekend gehad. Dan was ik wel twee andere dagen vrij, maar is toch anders. Sinds een halfjaar weer een normaal weekend.
Jammer dat het dan weer niet waar is. Was wel een klassiekertje Djoker tegen Fedquote:Op zondag 14 juli 2019 23:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn favoriete verhaal over Djokovic is dat hij ooit de wereldvoorraad ezelkaas gekocht zou hebben.
Helaas schijnt het niet waar te zijn
Het heeft inderdaad voor en nadelen ja. Vooral afspreken is lastig ja.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij mij is het wat onregelmatiger. Het kan superhandig zijn, want in pretparken, dierentuinen, winkels en zo heb je álle ruimte als je doordeweeks gaat. Maar je bent waarschijnlijk wel de enige in je omgeving met weekend op die dagen, dus afspreken zit er niet echt in
Ja, alleen de timing kwam me niet zo goed uitquote:Op maandag 15 juli 2019 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer dat het dan weer niet waar is. Was wel een klassiekertje Djoker tegen Fed
Dat was dan wel jammer ja.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, alleen de timing kwam me niet zo goed uitWas fijn geweest als ze een half uurtje eerder klaar waren
Ik en ik denk bijna heel Nederland is een beetje Gordon moe.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:23 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]Gordon zou graag een liedje willen maken met Duncan Laurence.
"Wanneer gaan we samen een liedje schrijven?", vraagt Gordon op Instagram aan de winnaar van het Eurovisie Songfestival.
De 25-jarige Duncan Laurence, die eigenlijk Duncan de Moor heet, geeft niet direct antwoord op de vraag van Gordon. "Voor jouw nieuwe album? Wanneer komt-ie uit?"
De 51-jarige Gordon stopte enkele jaren geleden met zingen zodat hij zich volledig op zijn televisiecarrière kon richten. Onlangs zei hij in Veronica Inside dat hij toch weer zin had in het schrijven van nieuwe muziek en dat hij door enkele artiesten was benaderd.
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:43 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juli 2019 00:23 schreef I. het volgende:
"Wanneer gaan we samen een liedje schrijven?", vraagt Gordon op Instagram aan de winnaar van het Eurovisie Songfestival.
De 25-jarige Duncan Laurence, die eigenlijk Duncan de Moor heet, geeft niet direct antwoord op de vraag van Gordon. "Voor jouw nieuwe album? Wanneer komt-ie uit?"
De 51-jarige Gordon stopte enkele jaren geleden met zingen zodat hij zich volledig op zijn televisiecarrière kon richten. Onlangs zei hij in Veronica Inside dat hij toch weer zin had in het schrijven van nieuwe muziek en dat hij door enkele artiesten was benaderd.
Ja, niet zo heel gek ook.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik en ik denk bijna heel Nederland is een beetje Gordon moe.
quote:Op maandag 15 juli 2019 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Meestal denk ik de rest van de avond niet meer zo aan wat ik voor diner heb gehad. Ténzij het asperges waren, zoals vandaag
quote:
Mansour blijft altijd geweldig jaquote:
Die ziekelijke drang naar aandacht altijd ja.quote:
Daar hebben meer mensen last van in dat Hilversumse wereldje.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die ziekelijke drang naar aandacht altijd ja.
Bij hem is het ook wel echt letterlijk ziekelijk ja.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die ziekelijke drang naar aandacht altijd ja.
Neuh niet echt. Ik ben het ook wel eens met de reden dat het nu dicht is. Ik vond het soms best frustrerend dat ik na meerdere minuten stilte er een post in zette en dat dan binnen een minuut daar weer op werd gereageerd. Het idee vond ik wel aardig, maar er leek inderdaad af en toe te veel strijd om vooral de ander geen punten te gunnenquote:Op maandag 15 juli 2019 01:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mis je het spel? Je was goed op weg man.
quote:Op maandag 15 juli 2019 01:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Ik ben het ook wel eens met de reden dat het nu dicht is. Ik vond het soms best frustrerend dat ik na meerdere minuten stilte er een post in zette en dat dan binnen een minuut daar weer op werd gereageerd. Het idee vond ik wel aardig, maar er leek inderdaad af en toe te veel strijd om vooral de ander geen punten te gunnen
Leuker, eigenlijkquote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 01:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Leuker, eigenlijkVooral deze
Ik verveelde me gewoon een beetje toen ik die gehaktbalpost maakteNog even rondhangen hier of daar en dan slapen
Die snap ik nietquote:
quote:My girlfriend accused me of ”Cheating on her”.
I thought to myself:
”She's beginning to sound just like my Wife”.
Neh ging over die gehaktballenquote:Op maandag 15 juli 2019 01:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die snap ik niet
In tegenstelling tot deze:
[..]
Dat sowieso. Maar hij is daarin wel een van de ergste.quote:Op maandag 15 juli 2019 01:06 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Daar hebben meer mensen last van in dat Hilversumse wereldje.
quote:Op maandag 15 juli 2019 00:23 schreef I. het volgende:
Al een keer of dertien.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Meneer Gordon was toch gestopt met zingen?
quote:Jagende horrorteek zo goed als zeker opgedoken in Nederland
Het lijkt er op dat de reuzenteek naar Nederland is gekomen. Een vrouw uit Drenthe heeft het snelle bloedzuigende beest zo goed als zeker aangetroffen in het Drentse dorp Odoorn. Reuzenteken gaan actief op zoek naar mensen en dieren en kunnen slachtoffers al rennend wel honderd meter volgen.
Voordeel is wel dat dat beest dan zo groot is dat je 'm meteen voelt, en hem weg kunt slaan. Dit in tegenstelling tot die ieniemienie teken.quote:
Oké gelukkig want ik zag al helemaal voor me dat je inderdaad een sprintje moet trekken en zo'n beest je als een gek aan het volgen isquote:Op maandag 15 juli 2019 10:41 schreef Dave het volgende:
Het werd door één of andere semi-bekende boswachter vanochtend op de radio in ieder geval behoorlijk gebagatelliseerd.
Dit is nou weer zo teekenend voor jou Dave!quote:Op maandag 15 juli 2019 10:58 schreef Dave het volgende:
Als je in het bos loopt, en er tikt iemand op je rug, dan weet je hoe laat het is.
De enige semi-bekende Boswachters die ik ken zijn die van het Bananenlied.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:41 schreef Dave het volgende:
Het werd door één of andere semi-bekende boswachter vanochtend op de radio in ieder geval behoorlijk gebagatelliseerd.
't Is er één in de C-categoriequote:Op maandag 15 juli 2019 11:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De enige semi-bekende Boswachters die ik ken zijn die van het Bananenlied.
Boswachter Tim toevallig?quote:Op maandag 15 juli 2019 10:41 schreef Dave het volgende:
Arjan Postma.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Boswachter Tim toevallig?
Die is vrij popi op Twitter
In ieder geval origineler dan Mika met "Relax, Take It Easy" draaien na het interviewen van de boswachtermeneer.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is nou weer zo teekenend voor jou Dave!
swipe de goeie kant op. Weet even niet welke dat isquote:
Ik swipe links.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:43 schreef Allures het volgende:
swipe de goeie kant op. Weet even niet welke dat is
Ik gok dat de boswachter een buitentype is dus dat wordt geen match ben ik bang.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:43 schreef Allures het volgende:
[..]
swipe de goeie kant op. Weet even niet welke dat is
Samen binnen zitten dan. Ik ben niet zo'n buiten type
hij maakt vast voor mij wel even een uitzonderingquote:Op maandag 15 juli 2019 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gok dat de boswachter een buitentype is dus dat wordt geen match ben ik bang.
Het ging er toch om Take on me te voorkomen?quote:Op maandag 15 juli 2019 11:19 schreef Dave het volgende:
[..]
In ieder geval origineler dan Mika met "Relax, Take It Easy" draaien na het interviewen van de boswachtermeneer.
Nog een luisteraar.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het ging er toch om Take on me te voorkomen?
De kleine blonde Krea-knuffelaer heeft geen pener, @Dave . Het zag er vooral een beetje uit alsof ze ongesteld moest worden; iets waar jij vermoedelijk minder ervaring mee hebt (al weet ik dit niet zeker, dus dat neem ik aan).quote:Op maandag 15 juli 2019 13:37 schreef Dave het volgende:
Een lichtgrijze joggingbroek kan bij mannen onverwacht
Dat je gelijk hebt en wat ik je brom.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:29 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb het atheneum gewoon afgemaakt, want niet druk met meisjes, en wiet kenden we in onze tijd nog niet. Wat jij, @:Greys .
Groetjes,
Deef
Goedemorgen,quote:Op maandag 15 juli 2019 13:44 schreef Dave het volgende:
Goedemorgen,
Nee, daar heb ik geen ervaring mee, @:Kreator . Anders had ik zo in de aflevering "I was about to have sex with my Grindr date, but then he asked me to sail the red sea" van één of andere talkshow gekund.
Groetjes
ijs_beer
Hij doet wel vaker een klein rolletje in films en series.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:47 schreef Dave het volgende:
Waar heb ik die laatst toch nog weer een keer gezien... Netflix serie? *denk*
Die anderhalve van rechts heeft inderdaad een wit mannenshirt aan, en mag er zijn.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:49 schreef Kreator het volgende:
Die tweede van links op de onderste rij doet echt haar best om achter Jerry vandaan te komen en realiseert zich dan dat het er dom uitziet en gaat sneaky weer rechtop zitten.
Dat is geen hemd.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Die anderhalve van rechts heeft inderdaad een wit mannenshirt aan, en mag er zijn.
Het schiet me alleen even niet te binnen in welke serie ook weer.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij doet wel vaker een klein rolletje in films en series.
Happy!quote:Op maandag 15 juli 2019 13:47 schreef Dave het volgende:
Waar heb ik die laatst toch nog weer een keer gezien... Netflix serie? *denk*
quote:Op maandag 15 juli 2019 13:32 schreef naatje_1 het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een redacteur bij een uitgeverij.
Dit topic is denk ik iets voor @:aoibhin om in de gaten te houden
Random Acts of Flynessquote:Op maandag 15 juli 2019 13:54 schreef Dave het volgende:
Ik heb Happy! niet gezien.
Maar dit is wel een mooi moment om Hepie & Hepie er weer even in te gooien.
Ik vond het ook leuk Kreaquote:Op maandag 15 juli 2019 13:34 schreef Kreator het volgende:
Ondanks dit feit, vond ik het alsnog leuk. Dat is toch niet normaal. Wat jij, @:aoibhin
Ik kan de concentratie er maar moeilijk bijhouden in seizoen 2, ondanks de leuke nonnenexplosie.quote:
Ging je seizoen 2 voor of nadat je verliefd werd kijken...quote:Op maandag 15 juli 2019 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan de concentratie er maar moeilijk bijhouden in seizoen 2, ondanks de leuke nonnenexplosie.
Zou het dat niet ingewikkeld zijn?quote:
Yes.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ging je seizoen 2 voor of nadat je verliefd werd kijken...
quote:
Appelquote:
Ook gij Tim..quote:Op maandag 15 juli 2019 14:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest dient te worden
Ok, een positiever mantra danquote:
oh. Had net effe wat duisters opgezocht.quote:Op maandag 15 juli 2019 14:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ok, een positiever mantra dan
On a dark deserted way
There's a light for you that waits
You're not alone, so stand up
Be a hero, be the rainbow!
Diep! Ik heb hier ook nog een stroofjequote:Op maandag 15 juli 2019 14:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
oh. Had net effe wat duisters opgezocht.
As I walk through the valley of the shadow of death
I take a look at my life and realize there's nothin' left
'Cause I've been blastin' and laughin' so long
That even my momma thinks that my mind is gone
*jaloers*quote:Op maandag 15 juli 2019 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb em nog op Facebook en Instagram.
Hij is zelfs ooit bij me thuis geweest.quote:
Ah, komt hij ook uit die regiooooo toevallig?quote:Op maandag 15 juli 2019 14:31 schreef Kreator het volgende:
Hij is zelfs ooit bij me thuis geweest. . En ik heb 2 van zijn exxen gedate. Dat is overigens minder uniek dan je zou verwachten.
Ik ga even nadenken over hoe dit te interpreteren.quote:Op maandag 15 juli 2019 14:31 schreef Kreator het volgende:
En ik heb 2 van zijn exxen gedate. Dat is overigens minder uniek dan je zou verwachten.
Toevallig wel. Na wat omzwervingen is hij nu ook weer terug in de omgeving achterhoek.quote:Op maandag 15 juli 2019 14:31 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, komt hij ook uit die regiooooo toevallig?
Processierups.quote:Op maandag 15 juli 2019 14:33 schreef Dave het volgende:
Hebben jullie trouwens ook wel eens van die muggebulten die 5 dagen later ineens gaan denken van: "hé, laat ik nog eens even flink gaan jeuken!". Als soort van laatste stuiptrekking?
His palms are sweaty, knees weak, arms are heavyquote:Op maandag 15 juli 2019 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Diep! Ik heb hier ook nog een stroofje
Why don't you turn your eyes away?
Can't you see we're free to die
All we can do is fight and pray
Why don't you thrill me?
Why don't you kill me?
All that I can see
Are shadows of my destiny
Flashes, ray ban glasses,quote:Op maandag 15 juli 2019 14:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
His palms are sweaty, knees weak, arms are heavy
There's vomit on his sweater already, mom's spaghetti
He's nervous, but on the surface he looks calm and ready
To drop bombs, but he keeps on forgettin
I was gonna be that one in a millionquote:Op maandag 15 juli 2019 14:44 schreef Dave het volgende:
It only grows harder, only grows hotter
He blows us all
Ah, was jij dat.quote:Op maandag 15 juli 2019 14:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Kan niet, ben express naar de sauna geweest in plaats van het bos in.
Nu? Zo meteen? Wanneer moet ik inschakelen?quote:Op maandag 15 juli 2019 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
er lijken w-w-w-w-waaaiiieeeerrrrssss op komst bij TDF
quote:Op maandag 15 juli 2019 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb em nog op Facebook en Instagram.
quote:
Ik zag net al kleine breukjes in het peloton, er is waaierstress iig. Ze rijden nu weer in gesloten terrein echterquote:Op maandag 15 juli 2019 15:06 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nu? Zo meteen? Wanneer moet ik inschakelen?
Dat ik Thijs er nog niet over heb zien tweeten is wel een wonder dan!quote:Op maandag 15 juli 2019 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zag net al kleine breukjes in het peloton, er is waaierstress iig. Ze rijden nu weer in gesloten terrein echter
of volg het topic: TDF / [Etappe 10] Saint-Flour - Albi #1quote:Op maandag 15 juli 2019 15:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat ik Thijs er nog niet over heb zien tweeten is wel een wonder dan!
Geef je een seintje als het oorlog is?
Zoveel tijd heb ik toch niet tijdens het werken!quote:Op maandag 15 juli 2019 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of volg het topic: TDF / [Etappe 10] Saint-Flour - Albi #1
Nee ik onthoud echt de meest onzinnige dingen en vergeet de belangrijkste.quote:
Zo herinner ik me nog dat je ooit gezegd hebt dat je geen/nauwelijks biseksuele ervaringen had op de middelbare school.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik onthoud echt de meest onzinnige dingen en vergeet de belangrijkste.![]()
Wist nog wanneer ie het ongeveer zei dus was zo teruggevonden.![]()
Dat zijn je hersenspinsels, geen herinneringen.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo herinner ik me nog dat je ooit gezegd hebt dat je geen/nauwelijks biseksuele ervaringen had op de middelbare school.
Als lunch?quote:Op maandag 15 juli 2019 15:32 schreef Strani het volgende:
Uiteindelijk geen curry gegeten maar Chinees. Ook lekker. Curryrestaurant was dicht. En heel lui met de taxi weer terug naar huis. Veel te warm om de heuvel op te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |