quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je Michael j Fox je martini laten maken.
Prima. En dan zo van oost naar west trekken.quote:
Is toch raarquote:Op donderdag 11 juli 2019 20:56 schreef JJH het volgende:
Boks of bokse is trouwens in een boel meer dialecten broek.
Top plan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima. En dan zo van oost naar west trekken.
En België gaat er voor betalen!
Dat is super goed om te horenquote:Op donderdag 11 juli 2019 20:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Goed, goed. Mag eigenlijk niet klagen.
Met jou dan?
Jep...quote:
Dat is wel klote ja, jammer.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is super goed om te horen
Ik heb een 4.1 voor mijn tentamen... Was al de derde keer dat ik dit tentamen maakte... Vet kut.
Andere tentamens deze periode met een 7.2, 8,2 en een 5.9 afgesloten.... Dit is dus echt een domper
Dat is wel jammer idd!quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jammer genoeg kan je hier geen punten krijgen.
bolken welquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is wel jammer idd!
Is bokken wel toegestaan?
Utrechts kent ook vreemde woorden hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Gaan we regelen.
[..]
Nee.
Wij hebben niet zulke rare dingen toch @:madam-april
Nou dat is wel een dingetje.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is wel klote ja, jammer.Hoe moet je daar nu mee verder dan?
Wel fijn dat de rest in ieder geval (ruim) voldoende was.
Heul niet.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Utrechts kent ook vreemde woorden hoor.
Nee maar dat komt omdat Tilburg eigenlijk uit meerdere dorpen bestaat.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik kom weleens bij cliënten die echt plat Tilburgs praten.....die versta ik zelfs niet....ondanks hier geboren en getogen
Dus niemand verstaat elkaar?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee maar dat komt omdat Tilburg eigenlijk uit meerdere dorpen bestaat.
Broekhoven en heijcant verstaat elkaar niet, maar alle dorpen er tussen ook niet.
Mijn moeder en oma praten zo. Wat een accent is datquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik kom weleens bij cliënten die echt plat Tilburgs praten.....die versta ik zelfs niet....ondanks hier geboren en getogen
Klinkt wel super matig. Hopelijk hebben ze een goede oplossing voor je.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou dat is wel een dingetje.
Vanaf volgend jaar hoort dit vak niet meer bij de opleiding die ik doe... Maar bij mij hoort die in mijn propedeuse...
Ingewikkeld verhaal, maar ze moeten me een bezem tentamen aanbieden, maar ze mogen ook aanbieden via een omweg om mij het vak te laten doen wat dit vak vervangt... Alleen klopt mijn propedeuse dan nirt meer..
Dus het is nogal een ingewikkeld verhaal
Dat lijkt mij bijzonder onhandig..quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Broekhoven en heijcant verstaat elkaar niet, maar alle dorpen er tussen ook niet.
Wat voor dialect heb jij?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn moeder en oma praten zo. Wat een accent is dat
Ja dat is inderdaad ook nog zo......meestal wel vermakelijk trouwensquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wonen die in Tilburg?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn moeder en oma praten zo. Wat een accent is dat
quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad ook nog zo......meestal wel vermakelijk trouwens
Er zitten barsten in het glas van dat lijstje.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een klein inkijkje in de oude dorpen,
En dit is eigenlijk niet de kaart die ik bedoel.
Jeez.....dit is oudquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een klein inkijkje in de oude dorpen,
En dit is eigenlijk niet de kaart die ik bedoel.
Fuck you lieverdquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zitten barsten in het glas van dat lijstje.
Is dat een to do lijst?quote:
Herken je het nog uit je jeugd toen het actueel wasquote:
En ook een in Belgiëquote:
Haha ja zo ietsquote:
Jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is toch ook enigszins in de buurt van slagharen?
Enigzins ja. Kilometer of 35 gok ik zo even uit het blote hoofd.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is toch ook enigszins in de buurt van slagharen?
Klopt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En ook een in België
[..]
Haha ja zo iets
Noicequote:Op donderdag 11 juli 2019 21:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En ook een in België
[..]
Haha ja zo iets
Jij hierquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En ook een in België
[..]
Haha ja zo iets
Ooit weleens geweestquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Enigzins ja. Kilometer of 35 gok ik zo even uit het blote hoofd.
Ja! Jeugdsentimentquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Herken je het nog uit je jeugd toen het actueel was
Hasselt of slagharen?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ooit weleens geweest
[..]
Ja! Jeugdsentiment![]()
Al de dts spelers moeten ergens onderdak vindenquote:
Slagharen.....met ex en z'n vrouw en ik tussen de kids in op de achtergrond in een veel te kleine auto.....quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Slagharen.....met ex en z'n vrouw en ik tussen de kids in op de achtergrond in een veel te kleine auto.....
Ook weer waarquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Al de dts spelers moeten ergens onderdak vinden
Dat is een eindquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Slagharen.....met ex en z'n vrouw en ik tussen de kids in op de achtergrond in een veel te kleine auto.....
Dat snap ik.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het voelde of we dagen onderweg zijn geweest
Heb je je rugzak al geprobeerdquote:
gewoon lopend gaanquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
[..]
was niet voor herhaling vatbaar
Ze moet oefenenquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelfs vanuit Zwolle is dat een beetje enthousiast.
waar wel ?quote:
Kijk haar streng zijn danquote:
is door haar ook dicht denk ik.quote:
Dat van mij is op het moment ook niet on pointquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens net gehoopt maar niet voor een waardige hoop update
Niets gedaan nog verder, laat dingen nog steeds een beetje zakkenquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
hey Naatje, nog een beetje gelukt met je scriptie?
Dat ene meisje nog gezien dan?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niets gedaan nog verder, laat dingen nog steeds een beetje zakken
leid mij af danquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen we dan ons vol vreten of iets anders doen? Afleiding helpt
Gelukkig bestaat MEN nogquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Krijg je ervan als ze dat dichtgooien
Ellende
Problemen mee?quote:
Gaan we een sneeuwpop bouwen?quote:
Soort van, ik dacht dat ze nog ff zou pilsen ook maar bleek een verjaardag van iemand te hebben, dus dat ging niet door, maar volgende week weer samen studeren genotquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat ene meisje nog gezien dan?
Jammer voor jequote:
Oh.....maar wel al iets wijzer geworden dan?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Soort van, ik dacht dat ze nog ff zou pilsen ook maar bleek een verjaardag van iemand te hebben, dus dat ging niet door, maar volgende week weer samen studeren genot
Is dit degene die je pielemuis wil terwijl ze in een relatie zit?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Soort van, ik dacht dat ze nog ff zou pilsen ook maar bleek een verjaardag van iemand te hebben, dus dat ging niet door, maar volgende week weer samen studeren genot
Of je gooit het niet dicht omdat je het niet aankan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:34 schreef I. het volgende:
[..]
Vast wel, en anders verhuist DTS daar toch lekker heen
Zo koekoekquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Of je gooit het niet dicht omdat je het niet aankan.
Mwah, 't is gewoon altijd gezeik daar, snap wel dat het eindelijk een keer dicht gaat. Die 8/10 waarschuwingen stonden er eigenlijk ook voor spek en bonen, want dat hadden er al met gemak 28/10 kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Of je gooit het niet dicht omdat je het niet aankan.
Wie het eerst een kwaliteits, niet doodspel, topic in ONZ opentquote:
Zie hierbovenquote:
Oh dat is leukquote:
Niemand vroeg je watquote:
Post tubgirl danquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Blijkbaar wordt mijn account niet verwijderd, geen idee waarom, maar zo kan ik natuurlijk niet wegblijven
En dan heb ik ook nog het einde van DTS gemist, jammer joh
Dat is nog coulant, echt wel 100+ als je de regels zou volgen. Hopelijk verplaatst het zich niet, maar kan je op wachten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:37 schreef I. het volgende:
[..]
Mwah, 't is gewoon altijd gezeik daar, snap wel dat het eindelijk een keer dicht gaat. Die 8/10 waarschuwingen stonden er eigenlijk ook voor spek en bonen, want dat hadden er al met gemak 28/10 kunnen zijn.
Ik ben niet zo creatief.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie het eerst een kwaliteits, niet doodspel, topic in ONZ opent
Kan ik weer TTT's gaan uitdelen.
GENOT
[..]
Zie hierboven
[..]
Oh dat is leuk
[..]
Niemand vroeg je wat
Ik heb hier alle vertrouwen inquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee, vanaf nu ga ik nette burger zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jouw schuld hequote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:39 schreef skysherrif het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou wel dramatisch zijn als nu een paar minuten je acc alsnog door de shredder gaat.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bedankt, daar begint het. Als niemand vertrouwen heeft kom je ook nergens.
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is vrolijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou ergens wel naar zijn idd, al zullen sommige het van geluk uitschreeuwen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou wel dramatisch zijn als nu een paar minuten je acc alsnog door de shredder gaat.
Als dit is hoe je het herinnert, maar ik heb niet het idee dat ze achter m'n pielemuis aanzitquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dit degene die je pielemuis wil terwijl ze in een relatie zit?
Jij bent nu ook liefquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
bedankt, normaal ben je niet zo aardig over mij
Wat dan wel??quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als dit is hoe je het herinnert, maar ik heb niet het idee dat ze achter m'n pielemuis aanzit
Hoe je eraan komt, zo kom je er ook weer vanafquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dit degene die je pielemuis wil terwijl ze in een relatie zit?
quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik voel me herboren. Ik wil met niemand meer ruzie maken en het vooral gezellig hebben.
Brabants gemixed met Rotterdams.quote:
Woonden. Mijn moeder al een hele tijd niet meer, en mijn oma sinds 2 jaar niet meer.quote:
fuck her right in the pussyquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Intellectuele connectie, platonisch gebeuren
Ben benieuwdquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik voel me herboren. Ik wil met niemand meer ruzie maken en het vooral gezellig hebben.
Komt door de ketquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik heb nog steeds niet echt een idee omdat ik nog steeds niet goed heb kunnen praten
Ik ben juist vandaag vrij en wilde een hoop punten pakken.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen we dan ons vol vreten of iets anders doen? Afleiding helpt
Ah okeequote:Op donderdag 11 juli 2019 21:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Brabants gemixed met Rotterdams.
[..]
Woonden. Mijn moeder al een hele tijd niet meer, en mijn oma sinds 2 jaar niet meer.
beter neem je haar zo serieus ipv mijquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welke ket... Laatste keer ket was voordat ik haar kende.
Ohhhquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Intellectuele connectie, platonisch gebeuren
En nu kun je eigenlijk wat nuttigs doen op je vrije dagquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben juist vandaag vrij en wilde een hoop punten pakken.
Solootje....quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
beter neem je haar zo serieus ipv mij
quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wil ook punten pakkenquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben juist vandaag vrij en wilde een hoop punten pakken.
Zeggen ze wel vakerquote:
heb nog een fles wodka, mag je ophalenquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
alcohol meer alcohol om deze zware dag te verwerken
Ze heeft een vriend, rememberquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Scriptie al helemaal af?quote:
Wodka danquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
alcohol meer alcohol om deze zware dag te verwerken
Geloof ik meteenquote:
Ja gister ingeleverdquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Scriptie al helemaal af?
[..]
Wodka dan
[..]
Geloof ik meteen
neh lamaarquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
heb nog een fles wodka, mag je ophalen
Vrije dagen zijn ervoor om niet nuttige dingen te doen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh
[..]
En nu kun je eigenlijk wat nuttigs doen op je vrije dagWat een zegen moet dat zijn
lekker elitair haten op dtsquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh
[..]
En nu kun je eigenlijk wat nuttigs doen op je vrije dagWat een zegen moet dat zijn
Niet haar schuld maat, sowieso maakt zij die keuze niet tochquote:
Toppertjequote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vrije dagen zijn ervoor om niet nuttige dingen te doen.
Bedanktquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toppertje
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhh
Dat doe ik dus fout
Met jou kan ik praten maat.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
Goed dat dts dicht is. Al dat venijn daar
Is al dichtquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien is hij wel goed Christelijkquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het haar niet uitmaakt wat interesseert het jou dan
Kreeg er een enormquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:52 schreef Mortaxx het volgende:
Naatje is een weg met ons figuur dus lijkt me sterkquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien is hij wel goed Christelijk
Goed bezig danquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, ik las gooi dat dts dicht. Duidelijk dat Klok in m'n systeem zit.
Heb net topic doorgelezen, gister helemaal gemist natuurlijk.quote:
Iets met moraliteit.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het haar niet uitmaakt wat interesseert het jou dan
Al die dramaquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb net topic doorgelezen, gister helemaal gemist natuurlijk.
Heel veel gespam en geruzie, ruzie over punten ()
Veel relletjes, en nu zomerstop. Al weet niemand zeker waarom het dicht gaat begreep ik.
quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 07:59 schreef murp het volgende:
DTS brengt heel veel onrust met zich mee. Zoals iedereen wel weet. Dit komt voornamelijk door elkaar te "irriteren" door elkaar geen punten te gunnen. En de onderlinge ruzies die daar op volgen is ook niet fijn. Daar gaat voor de crew van FOK! ook heel veel tijd in zitten.
Daarom is er besloten om even een zomerstop in te voeren op DTS.
Mocht ik het fout hebben dan bied ik natuurlijk mijn excuses aan en gooi in DTS weer open, maar ik ben van mening om even (zoiezo de komende 3 weken) even DTS dicht te gooien en kijken hoe het dan gaat op ONZ.
Voor de rest heb ik niets tegen de users die daar posten en is dit geen persoonlijke kwestie.
Het is nu even voorlopig klaar en de reeks gaat vanavond dicht.
Ik ben zo eerlijk en open mogelijk geweest op dit moment. Ik hoop dat jullie dit respecteren. Jullie hoeven het natuurlijk niet eens te zijn en jullie mogen echt even balen, maar da dat op een normale toon. Anders had ik het niet zo uit hoeven leggen.
gr murp
EINDELIJKquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
Is er al gezegd dat DTS dicht is???
Zal ook wel te maken met dat DTS echt een spel is he.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Al die dramaneem aan voorbeeld aan vbl ofzo. Een hechte groep
Kutkliekje daar manquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Al die dramaneem aan voorbeeld aan vbl ofzo. Een hechte groep
VIESMADquote:
Hebben we al feest gevierd?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
Is er al gezegd dat DTS dicht is???
Doet iedereenquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom je laten beperken door een sociaal construct
Prima excuus om niet op werk aanwezig te zijnquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:57 schreef JanCees het volgende:
Ik ga morgen thuis 'aan mijn presentatie werken'
sadistquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
VIESMAD
[..]
Hebben we al feest gevierd?
Vond ik ookquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prima excuus om niet op werk aanwezig te zijn
Proost maatquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:58 schreef naatje_1 het volgende:
DTS is trouwens dicht, en ik ga verder drinken
Ik 20minquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoef niks te presenteren tijdens verdediging
2 keer de helftquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:00 schreef JanCees het volgende:
Hoeveel eigen geld heb je nodig ongeveer voor een eigen huis
Ligt vooral aan waar hequote:Op donderdag 11 juli 2019 22:00 schreef JanCees het volgende:
Bahquote:
quote:
Zou uitgaan van 10-15kquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:00 schreef JanCees het volgende:
Geen plantage in de achtertuin?quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:02 schreef JanCees het volgende:
Met voor en achtertuin en direct alle planten en gras eruit en alles tegels erin
Goed bezigquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:02 schreef I. het volgende:
[..]
Voelde me ook wel een beetje vies toen ik het typte.
Moet wel lukken tochquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vond ik ook
2 weken om een pres te maken lol
Dat is puur je eigen bijdrage.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zo weinig maar ja? Valt mee dan
Leeeeukquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oke. Wel te doen dan
Wil in 2020 (volgend jaar) huis kopen
Kan en anders kamer voor opofferen tochquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geen plantage in de achtertuin?
Hmm, oke, bijzonder jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet wel lukken toch
[..]
Dat is puur je eigen bijdrage.
Enig risico loop je nog als je bijv 250k biedt op een huis en je huis wordt gewaardeerd voor 225k. Dan moet je zelf 25k kunnen lappen
Maar daarvoor doe je ook een bod onder voorbehoud van financiering
[..]
Leeeeuk
Als je de ruimte hebt primaquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kan en anders kamer voor opofferen toch
Ben geen parasietquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
Wel studieschuld verzwijgen JC. Anders amper hypotheek
Parasiet, kakkerlak, 1 pot natquote:
Maakt geen fuck uitquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel lekker als je hypotheek wil
Hoe verdiende jij je geld in studententijd?quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel lekker als je hypotheek wil
quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Noob. Maximaal lenen is maximaal leven
Werken voor je geld ja tochquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe verdiende jij je geld in studententijd?
Eensquote:
Werken wat denk jijquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe verdiende jij je geld in studententijd?
Uhuquote:
Ja de white knight policor sjwquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij bent die gast die JanCees toch van Discord af had gegooid?
Wat voor rare dingen?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Gaan we regelen.
[..]
Nee.
Wij hebben niet zulke rare dingen toch @:madam-april
Niet gewoon meer ontvangen per maand dan mensen die maximaal lenenquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Noob. Maximaal lenen is maximaal leven
Heb een vies hoge hypotheek. En een studieschuld. Je kunt tegenwoordig zo bizar veel lenen. Die 30k schuld drukt 1,5 keer ofzo? Boeiend aan die 50k. Lekker leven als je student bentquote:
Werkervaring opdoen voor je studie is niks mis mee hoorquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga pas werken als ik klaar ben met studeren hoor
Ligt vooral aan hoeveel hequote:Op donderdag 11 juli 2019 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet gewoon meer ontvangen per maand dan mensen die maximaal lenen
Meestal moet je daar iets voor doen hequote:Op donderdag 11 juli 2019 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet gewoon meer ontvangen per maand dan mensen die maximaal lenen
Ja eens, denk dat m'n CV wel prima is op het momentquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Werkervaring opdoen voor je studie is niks mis mee hoor
Ja nee begrijp ik, maar het werken moet het ook wel waard zijn.quote:
Hij is de gast van WEOELEBOELELEELEKEDHSHAGGWUWJDJBquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij bent die gast die JanCees toch van Discord af had gegooid?
Was gescammed in Praag he vriendquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meestal moet je daar iets voor doen he
Ohja die kwaliteitspostquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is de gast van WEOELEBOELELEELEKEDHSHAGGWUWJDJB
Je hebt bestuur gedaan toch? Dat is in feite ook werken ookal krijg je niks betaald voor en is natuurlijk goed voor cv.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja eens, denk dat m'n CV wel prima is op het moment
Wat is een gemiddelde schuld per maand? Ik voerde net 200 EUR per maand in en dat gaf me ruim 75k lagere hypotheek lolquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb een vies hoge hypotheek. En een studieschuld. Je kunt tegenwoordig zo bizar veel lenen. Die 30k schuld drukt 1,5 keer ofzo? Boeiend aan die 50k. Lekker leven als je student bent
Als het relevant is wel. Denk je dat je er iets aan hebt als je in een kroeg werkt of een ander klote horeca baantje hebt?quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Werkervaring opdoen voor je studie is niks mis mee hoor
Jezus, da's wel een flinke klap ja.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is een gemiddelde schuld per maand? Ik voerde net 200 EUR per maand in en dat gaf me ruim 75k lagere hypotheek lol
Mokerlam zijn en alleenquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voor elkaar, dat is best wel dom
Hahahahaquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voor elkaar, dat is best wel dom
Weet ik niet, ik weet alleen op totaal eindbedrag. Dan telt het iets van 1,5 keer mee. Heb nu een jaar of 4 mijn huidige hypotheek.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is een gemiddelde schuld per maand? Ik voerde net 200 EUR per maand in en dat gaf me ruim 75k lagere hypotheek lol
Rare woorden voor dingen. Zoals boks voor broek zoals die gekke dialectenquote:
Heb je zeker wat aan als je solliciteert voor functies waar je bijv aantoonbaar communicaties of goed met mensen kan samenwerken. Wat mij betreft kan je met elk baantje jezelf profileren bij een sollicitatie, ligt eraan hoe je je presenteert.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als het relevant is wel. Denk je dat je er iets aan hebt als je in een kroeg werkt of een ander klote horeca baantje hebt?
Hmmm. Ach ik vind wel chill dat ik nu niet aan mijn max zit voor hypotheekquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik weet alleen op totaal eindbedrag. Dan telt het iets van 1,5 keer mee. Heb nu een jaar of 4 mijn huidige hypotheek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |