Ik ben niet zo creatief.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie het eerst een kwaliteits, niet doodspel, topic in ONZ opent
Kan ik weer TTT's gaan uitdelen.
GENOT
[..]
Zie hierboven
[..]
Oh dat is leuk
[..]
Niemand vroeg je wat
Ik heb hier alle vertrouwen inquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee, vanaf nu ga ik nette burger zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jouw schuld hequote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:39 schreef skysherrif het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou wel dramatisch zijn als nu een paar minuten je acc alsnog door de shredder gaat.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bedankt, daar begint het. Als niemand vertrouwen heeft kom je ook nergens.
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is vrolijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou ergens wel naar zijn idd, al zullen sommige het van geluk uitschreeuwen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou wel dramatisch zijn als nu een paar minuten je acc alsnog door de shredder gaat.
Als dit is hoe je het herinnert, maar ik heb niet het idee dat ze achter m'n pielemuis aanzitquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dit degene die je pielemuis wil terwijl ze in een relatie zit?
Jij bent nu ook liefquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
bedankt, normaal ben je niet zo aardig over mij
Wat dan wel??quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als dit is hoe je het herinnert, maar ik heb niet het idee dat ze achter m'n pielemuis aanzit
Hoe je eraan komt, zo kom je er ook weer vanafquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dit degene die je pielemuis wil terwijl ze in een relatie zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |