abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187870986
Ik weet dat het eigenlijk niet in TRU past, maar ik hoop hier toch stiekem te vinden wat ik zoek... Een jaar of 13 geleden was mijn moeder hier erg actief onder de naam Jominro. Na een slopend ziektebed (topics: TRU / Weet het even niet meer......... en TRU / Jominro) is ze helaas overleden, toen was ik 14 jaar.

Ik ben inmiddels eind 20 en merk dat ik het jammer vind dat ik haar niet echt 'gekend' heb. En omdat ik weet dat ze met een aantal TRU-forummers redelijk veel en intensief contact had, vraag ik me af of er misschien iemand is die haar goed 'kende' die eens (digitaal) met mij wil praten. Gewoon, om hopelijk wat meer over haar te weten te komen. Ik weet alleen niet wie die forummers waren, dus vandaar deze oproep.

Misschien een long shot, maar waard om te proberen! Alvast erg bedankt. *;
  donderdag 11 juli 2019 @ 21:50:05 #2
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_187871209
och jeetje, het is inmiddels al weer 13 jaar geleden dus ten eerste zou ik je graag willen condoleren, ik weet hoe het is om een ouder te verliezen aan kanker.

ik zal twee oldies taggen

@CoolGuy
@Mirage
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Forum Admin donderdag 11 juli 2019 @ 21:53:21 #3
35723 crew  GGMM
pi_187871278
Heftig zeg :{ Gecondoleerd.

Ik neem aan dat je al naar de postgeschiedenis gekeken hebt? https://forum.fok.nl/user/history/22609 misschien kan je aan de hand daarvan wat mensen vinden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_187871284
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 21:50 schreef cherrycoke het volgende:
och jeetje, het is inmiddels al weer 13 jaar geleden dus ten eerste zou ik je graag willen condoleren, ik weet hoe het is om een ouder te verliezen aan kanker.

ik zal twee oldies taggen

@:CoolGuy
@:Mirage
Dankjewel, jij ook gecondoleerd. *; Het blijft altijd een belangrijk deel van je leven hè. Bedankt voor de tag! Het is inderdaad erg lang geleden, maar who knows...
pi_187871320
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 21:53 schreef GGMM het volgende:
Heftig zeg :{ Gecondoleerd.

Ik neem aan dat je al naar de postgeschiedenis gekeken hebt? https://forum.fok.nl/user/history/22609 misschien kan je aan de hand daarvan wat mensen vinden.
Dankjewel GGMM. Ja, dat heb ik inderdaad al gedaan. Ik zie wel wat mensen die vaak op haar topic reageerden, ik weet alleen niet zo goed met wie ze op MSN/ICQ contact had toendertijd. Ik zal ze eens een PM sturen.
  donderdag 11 juli 2019 @ 22:39:47 #6
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_187872196
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 21:55 schreef suminro het volgende:

[..]

Dankjewel GGMM. Ja, dat heb ik inderdaad al gedaan. Ik zie wel wat mensen die vaak op haar topic reageerden, ik weet alleen niet zo goed met wie ze op MSN/ICQ contact had toendertijd. Ik zal ze eens een PM sturen.
Aangezien je net een account hebt aangemaakt kan het even duren voor je pm kan sturen.
(ik dacht na een dag of 10 )
Verder succes gewenst. :)
There is only one religion
  donderdag 11 juli 2019 @ 22:50:56 #7
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_187872447
@yvonne kan jij er voor zorgen dat ze kan pmen en kende jij toevallig haar moeder?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_187872453
Gecondoleerd met het overlijden van je moeder, suminro. Dat moet heel zwaar voor je zijn.
  Admin donderdag 11 juli 2019 @ 22:54:20 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_187872530
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
@:yvonne kan jij er voor zorgen dat ze kan pmen en kende jij toevallig haar moeder?
Ik ga even anderen daarvoor roepen. ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator donderdag 11 juli 2019 @ 22:55:03 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_187872545
Hoi. Ik kan me die topics wel herinneren. Het raakte me destijds omdat mijn vader ook kanker had. Wat fijn iets van je te lezen. Ik kende je moeder niet, ik kan me niet herinneren ooit samen met dr gepost te hebben in een topic, maar het topic dat ze had over dr ziekte, dat kan ik me goed herinneren.

14 was je? Het is 13 jaar geleden, dus je bent nu 27? Hoe gaat het met je?
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 11 juli 2019 @ 23:22:56 #11
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_187873199
Gecondoleert !
#KICKOUTZP
pi_187877059
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ga even anderen daarvoor roepen. ^O^
Dankjewel yvonne!
pi_187877226
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:55 schreef CoolGuy het volgende:
Hoi. Ik kan me die topics wel herinneren. Het raakte me destijds omdat mijn vader ook kanker had. Wat fijn iets van je te lezen. Ik kende je moeder niet, ik kan me niet herinneren ooit samen met dr gepost te hebben in een topic, maar het topic dat ze had over dr ziekte, dat kan ik me goed herinneren.

14 was je? Het is 13 jaar geleden, dus je bent nu 27? Hoe gaat het met je?
Hey, jouw naam komt me inderdaad bekend voor! Ik durf het bijna niet te vragen maar... Hoe is het met je vader verlopen?

Ja, dat klopt. Ik heb na haar overlijden wel een zware periode gehad, niets maakte me echt uit en veel spijbelen etc. Ook vol in de pubertijd toen natuurlijk :') Niet lang na haar overlijden ben ik van het Noorden naar de Randstad verhuisd. Daar gelukkig alles weer redelijk op een rijtje gekregen: HBO afgerond, inmiddels een goede baan met veel verantwoordelijkheid (waarin ik zelfs inmiddels zo'n 100+ mensen aanstuur :+ ) eerste eigen huis aan het kopen en ik heb mijn "plek" hier wel weer gevonden. Mijn broer is ook richting de Randstad verhuisd en recent vader geworden. Huisje boompje beestje. Al met al: we zijn gelukkig goed terechtgekomen.

Alleen sja, dat gemis blijft natuurlijk. Eigenlijk: hoe ouder ik word, hoe meer ik me over haar afvraag. Het is wel heel fijn om haar posts terug te lezen, ook in andere topics. Dan is het toch alsof je even dichtbij bent.
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 09:38:51 #14
16180 crew  CoolGuy
pi_187877455
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 09:20 schreef suminro het volgende:

[..]

Hey, jouw naam komt me inderdaad bekend voor! Ik durf het bijna niet te vragen maar... Hoe is het met je vader verlopen?

Ja, dat klopt. Ik heb na haar overlijden wel een zware periode gehad, niets maakte me echt uit en veel spijbelen etc. Ook vol in de pubertijd toen natuurlijk :') Niet lang na haar overlijden ben ik van het Noorden naar de Randstad verhuisd. Daar gelukkig alles weer redelijk op een rijtje gekregen: HBO afgerond, inmiddels een goede baan met veel verantwoordelijkheid (waarin ik zelfs inmiddels zo'n 100+ mensen aanstuur :+ ) eerste eigen huis aan het kopen en ik heb mijn "plek" hier wel weer gevonden. Mijn broer is ook richting de Randstad verhuisd en recent vader geworden. Huisje boompje beestje. Al met al: we zijn gelukkig goed terechtgekomen.

Alleen sja, dat gemis blijft natuurlijk. Eigenlijk: hoe ouder ik word, hoe meer ik me over haar afvraag. Het is wel heel fijn om haar posts terug te lezen, ook in andere topics. Dan is het toch alsof je even dichtbij bent.
Hey! :)

Dat mag je prima vragen hoor :) Niet goed (uiteraard). Hij is in 2010 overleden, op 1 augustus, net iets na half 10 in de avond, in het ziekenhuis. Ik was in 2010 29, dus 2 jaar ouder dan jij nu bent, dus dat is wel een verschil.

Jij was midden in je pubertijd, en dan zo'n ingrijpende gebeurtenis, dat moet wel gevolgen hebben. Wel heel tof te lezen dat je heel goed terecht bent gekomen. Ja, het gemis blijft. Ik ben zelf vorig jaar vader geworden van een dochtertje. Zij wordt a.s. dinsdag 1, en juli is hoe dan ook al een vervelende maand, omdat hij in die maand erg ziek was destijds, en dan komt op 1 augustus zijn sterfdag, dus het is een beetje dubbel.

Het is voor jou langer geleden dan voor mij, maar ik heb het gemis nog steeds, wat me bij vlagen overvalt en dan is het moeilijk. Geboorte van mijn dochter, in 2017 ben ik getrouwd, allemaal dingen waar hij niet bij is geweest. Hij heeft mijn vrouw nooit gekend, het zijn allemaal dingen waar ik steeds meer bij stil sta.

Ik vind het echt tof om te lezen dat je zo goed terecht bent gekomen!
pi_187877566
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 09:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hey! :)

Dat mag je prima vragen hoor :) Niet goed (uiteraard). Hij is in 2010 overleden, op 1 augustus, net iets na half 10 in de avond, in het ziekenhuis. Ik was in 2010 29, dus 2 jaar ouder dan jij nu bent, dus dat is wel een verschil.

Jij was midden in je pubertijd, en dan zo'n ingrijpende gebeurtenis, dat moet wel gevolgen hebben. Wel heel tof te lezen dat je heel goed terecht bent gekomen. Ja, het gemis blijft. Ik ben zelf vorig jaar vader geworden van een dochtertje. Zij wordt a.s. dinsdag 1, en juli is hoe dan ook al een vervelende maand, omdat hij in die maand erg ziek was destijds, en dan komt op 1 augustus zijn sterfdag, dus het is een beetje dubbel.

Het is voor jou langer geleden dan voor mij, maar ik heb het gemis nog steeds, wat me bij vlagen overvalt en dan is het moeilijk. Geboorte van mijn dochter, in 2017 ben ik getrouwd, allemaal dingen waar hij niet bij is geweest. Hij heeft mijn vrouw nooit gekend, het zijn allemaal dingen waar ik steeds meer bij stil sta.

Ik vind het echt tof om te lezen dat je zo goed terecht bent gekomen!
Gecondoleerd met je vader. Wat naar om te lezen. Ja, dat kan ik me erg goed voorstellen dat het een lastige maand voor je is. Dat blijft toch in je systeem zitten. Maar wat ontzettend leuk dat je vader bent geworden, gefeliciteerd met je dochter! Het is je gegund. Dat zal inderdaad ook wel confronterend voor je zijn. Hoe je vader als opa zou zijn enzovoorts.

Ik ben zelf nog niet op het punt in mijn leven van trouwen en kinderen, maar zie er nu eerlijk gezegd al best wel tegenop... Een jurk uitzoeken, een zwangerschap, alles wat je normaal gesproken close met je moeder beleeft. Best bizar trouwens: bij de broer van mijn moeder, die alles zou regelen na de uitvaart, is recent ook longkanker geconstateerd...

En: idem! Een ouder verliezen is niet niks, ook al kan je er op een oudere leeftijd misschien iets rationeler en verstandiger mee omgaan.
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 09:59:43 #16
16180 crew  CoolGuy
pi_187877665
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 09:50 schreef suminro het volgende:

[..]

Gecondoleerd met je vader. Wat naar om te lezen. Ja, dat kan ik me erg goed voorstellen dat het een lastige maand voor je is. Dat blijft toch in je systeem zitten. Maar wat ontzettend leuk dat je vader bent geworden, gefeliciteerd met je dochter! Het is je gegund. Dat zal inderdaad ook wel confronterend voor je zijn. Hoe je vader als opa zou zijn enzovoorts.

Ik ben zelf nog niet op het punt in mijn leven van trouwen en kinderen, maar zie er nu eerlijk gezegd al best wel tegenop... Een jurk uitzoeken, een zwangerschap, alles wat je normaal gesproken close met je moeder beleeft. Best bizar trouwens: bij de broer van mijn moeder, die alles zou regelen na de uitvaart, is recent ook longkanker geconstateerd...

En: idem! Een ouder verliezen is niet niks, ook al kan je er op een oudere leeftijd misschien iets rationeler en verstandiger mee omgaan.
Dank je :) Ja nou ja, weet je, het is gewoon de realiteit van hoe het gegaan is. Lastige maand is wellicht wat zwaar aangezet. Ja, het is wel een maand waarin ik er vaker aan denk dan andere maanden, maar het is niet zo dat de maand juli 'kut' is nu he, zo is het ook niet :)

Dank je! Ja, ze is geweldig. Nou, wat vooral confronterend is, als je het zo kunt noemen, is dat mijn vrouw beide ouders nog heeft, dus als wij daar zijn met onze dochter, dan kan zij dus met opa spelen, en dát vind ik soms wel wat lastig. Want ja, ik had ook mijn vader graag zo zien zitten met haar, etc, maar ja, dat is gewoon niet zo.

Dat is inderdaad voor een vrouw in dat opzicht nog wat lastiger. Die typische dingen die je als vrouw doet met trouwen, daarbij ga je er vanuit dat je dat met je moeder doet. Dat is voor een man toch wat anders, omdat je als man zijnde kort door de bocht alleen maar op hoeft te komen dagen en de juiste naam moet zeggen :P waar dat voor een vrouw toch wat anders is.

Ik snap dat je er tegenop ziet, maar, van de andere kant is het ergens ook mooi dát je er tegenop ziet. Dat betekent in ieder geval dat je moeder, ook al was je pas 14, toch een behoorlijke impact op je heeft gemaakt dat je het als een gemis voelt dat ze daar niet bij kan zijn. Hm, dat staat er wat raar, ik krijg niet echt onder woorden gebracht wat ik bedoel merk ik. Maar, misschien snap je het toch wel :)

Je hebt wel een relatie? Of is er nog helemaal geen man in je leven? Want mijn vrouw is tevens de eerste vrouw in mijn leven die mijn vader niet gekend heeft. Ik heb haar in 2014 leren kennen, en het is toch apart dat ik het soms over mijn vader heb, maar dat dat voor haar een, ja, bijna een abstract iets is, omdat ze hem simpelweg niet gekend heeft. Hoe hij dingen zei, hoe hij bewoog, zijn stem, zijn humor, etc.

Ik hoop niet dat je niet zou gaan trouwen, vanwege dat 'er tegenop zien'. Dat zou zonde zijn.
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 10:31:04 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_187878059
Geweldig dat je alles zo op de rit hebt suminro. Hopelijk geeft dit praten over je moeder je net dat beetje extra steun op momenten dat je je moeder erg mist.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 14:20:09 #18
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_187881801
Ik wil het toch even kwijt: Ik weet niets van de situatie, dus iig gecondoleerd. Het ontroert me hoe dit tot stand komt en wordt opgepakt! Trots op FoK!
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
  Admin vrijdag 12 juli 2019 @ 20:00:51 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_187888272
Allereerst gecondoleerd, al is het alweer een tijd geleden zo te zien. Helaas is het niet mogelijk om per gebruiker de periode waarin geen gebruik kan worden gemaakt van de pm's aan te passen. Het spijt me -O-
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_187903662
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 20:00 schreef Danny het volgende:
Allereerst gecondoleerd, al is het alweer een tijd geleden zo te zien. Helaas is het niet mogelijk om per gebruiker de periode waarin geen gebruik kan worden gemaakt van de pm's aan te passen. Het spijt me -O-
Je hebt iig de moeite genomen dat uit te zoeken. ^O^
  zaterdag 13 juli 2019 @ 22:47:17 #21
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_187907209
quote:
5s.gif Op donderdag 11 juli 2019 21:37 schreef suminro het volgende:
Ik weet dat het eigenlijk niet in TRU past, maar ik hoop hier toch stiekem te vinden wat ik zoek... Een jaar of 13 geleden was mijn moeder hier erg actief onder de naam Jominro. Na een slopend ziektebed (topics: TRU / Weet het even niet meer......... en TRU / Jominro) is ze helaas overleden, toen was ik 14 jaar.

Ik ben inmiddels eind 20 en merk dat ik het jammer vind dat ik haar niet echt 'gekend' heb. En omdat ik weet dat ze met een aantal TRU-forummers redelijk veel en intensief contact had, vraag ik me af of er misschien iemand is die haar goed 'kende' die eens (digitaal) met mij wil praten. Gewoon, om hopelijk wat meer over haar te weten te komen. Ik weet alleen niet wie die forummers waren, dus vandaar deze oproep.

Misschien een long shot, maar waard om te proberen! Alvast erg bedankt. *;
Helaas ken ik deze fijn vrouw niet.......
pi_188178603
Ik was destijds een toevallige passant in dat topic en kende je moeder niet. Maar het is me wel altijd bijgebleven, ook dat jullie je toen meldden. Hopelijk vind je hier wat je zoekt. :*
  Moderator maandag 29 juli 2019 @ 22:04:23 #23
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_188195938
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2019 21:08 schreef _Arual_ het volgende:
Ik was destijds een toevallige passant in dat topic en kende je moeder niet. Maar het is me wel altijd bijgebleven, ook dat jullie je toen meldden. Hopelijk vind je hier wat je zoekt. :*
Dit inderdaad. Volgens mij had vooral Mirage destijds contact met je moeder.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 19 augustus 2019 @ 05:56:00 #24
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_188515410
Goedemorgen,

Het is enige tijd geleden; "Weet uberhaubt niet waarom ik inlogde" (Edit: was op zoek naar een speciaal (ASCI) teken die ik toentertijd eens hier gebruikte om uit de kaders, schermpjes te komen waarin je normaal typt; hoe wazig klinkt dit - dit teken dus:http://transamoebae.blogs(...)-metacharacters.html (helemaal onderaan), maar zodoende kwam ik in dit topic:

TRU / Weet het even niet meer.........

Toentertijd deed ik tarot-leggingen en ik zie dat ik er toen nog eentje voor je moeder gedaan heb. Ik heb dat stuk even doorgelezen. Allereerst gecondoleerd.

Ik zag in dat stuk topic een goede vriendin van mij (die ik ook op Facebook heb staan). Als je wilt kan in je in een PM haar naam wel geven; ik zal dan eerst even vragen of dat akkoord is mbt dat contact.

Zij kent / kende volgens mij ook één van de oud mods hier in die periode en wellicht kom je zo toch verder. (helemaal zeker weet ik dit niet meer maar wellicht een long shot cq. goede kans).

Helaas kan ik je niet verder helpen op persoonlijk vlak met informatie over je moeder; mijn geheugen is tamelijk blurry, maar hoop je zo toch enigszins van dienst te kunnen zijn.

Heel veel sterkte met dit verlies. Je kan altijd even mailen of PM-en dan lees ik het vanzelf!

[ Bericht 2% gewijzigd door Spellmeista op 19-08-2019 06:54:33 (extra informatie) ]
pi_188523670
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 05:56 schreef Spellmeista het volgende:
Goedemorgen,

Het is enige tijd geleden; "Weet uberhaubt niet waarom ik inlogde" (Edit: was op zoek naar een speciaal (ASCI) teken die ik toentertijd eens hier gebruikte om uit de kaders, schermpjes te komen waarin je normaal typt; hoe wazig klinkt dit - dit teken dus:http://transamoebae.blogs(...)-metacharacters.html (helemaal onderaan), maar zodoende kwam ik in dit topic:

TRU / Weet het even niet meer.........

Toentertijd deed ik tarot-leggingen en ik zie dat ik er toen nog eentje voor je moeder gedaan heb. Ik heb dat stuk even doorgelezen. Allereerst gecondoleerd.

Ik zag in dat stuk topic een goede vriendin van mij (die ik ook op Facebook heb staan). Als je wilt kan in je in een PM haar naam wel geven; ik zal dan eerst even vragen of dat akkoord is mbt dat contact.

Zij kent / kende volgens mij ook één van de oud mods hier in die periode en wellicht kom je zo toch verder. (helemaal zeker weet ik dit niet meer maar wellicht een long shot cq. goede kans).

Helaas kan ik je niet verder helpen op persoonlijk vlak met informatie over je moeder; mijn geheugen is tamelijk blurry, maar hoop je zo toch enigszins van dienst te kunnen zijn.

Heel veel sterkte met dit verlies. Je kan altijd even mailen of PM-en dan lees ik het vanzelf!
Aan wie is dit bericht gericht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')