Dankjewel, jij ook gecondoleerd.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:50 schreef cherrycoke het volgende:
och jeetje, het is inmiddels al weer 13 jaar geleden dus ten eerste zou ik je graag willen condoleren, ik weet hoe het is om een ouder te verliezen aan kanker.
ik zal twee oldies taggen
@:CoolGuy
@:Mirage
Dankjewel GGMM. Ja, dat heb ik inderdaad al gedaan. Ik zie wel wat mensen die vaak op haar topic reageerden, ik weet alleen niet zo goed met wie ze op MSN/ICQ contact had toendertijd. Ik zal ze eens een PM sturen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:53 schreef GGMM het volgende:
Heftig zegGecondoleerd.
Ik neem aan dat je al naar de postgeschiedenis gekeken hebt? https://forum.fok.nl/user/history/22609 misschien kan je aan de hand daarvan wat mensen vinden.
Aangezien je net een account hebt aangemaakt kan het even duren voor je pm kan sturen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:55 schreef suminro het volgende:
[..]
Dankjewel GGMM. Ja, dat heb ik inderdaad al gedaan. Ik zie wel wat mensen die vaak op haar topic reageerden, ik weet alleen niet zo goed met wie ze op MSN/ICQ contact had toendertijd. Ik zal ze eens een PM sturen.
Ik ga even anderen daarvoor roepen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
@:yvonne kan jij er voor zorgen dat ze kan pmen en kende jij toevallig haar moeder?
Hey, jouw naam komt me inderdaad bekend voor! Ik durf het bijna niet te vragen maar... Hoe is het met je vader verlopen?quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:55 schreef CoolGuy het volgende:
Hoi. Ik kan me die topics wel herinneren. Het raakte me destijds omdat mijn vader ook kanker had. Wat fijn iets van je te lezen. Ik kende je moeder niet, ik kan me niet herinneren ooit samen met dr gepost te hebben in een topic, maar het topic dat ze had over dr ziekte, dat kan ik me goed herinneren.
14 was je? Het is 13 jaar geleden, dus je bent nu 27? Hoe gaat het met je?
Hey!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:20 schreef suminro het volgende:
[..]
Hey, jouw naam komt me inderdaad bekend voor! Ik durf het bijna niet te vragen maar... Hoe is het met je vader verlopen?
Ja, dat klopt. Ik heb na haar overlijden wel een zware periode gehad, niets maakte me echt uit en veel spijbelen etc. Ook vol in de pubertijd toen natuurlijkNiet lang na haar overlijden ben ik van het Noorden naar de Randstad verhuisd. Daar gelukkig alles weer redelijk op een rijtje gekregen: HBO afgerond, inmiddels een goede baan met veel verantwoordelijkheid (waarin ik zelfs inmiddels zo'n 100+ mensen aanstuur
) eerste eigen huis aan het kopen en ik heb mijn "plek" hier wel weer gevonden. Mijn broer is ook richting de Randstad verhuisd en recent vader geworden. Huisje boompje beestje. Al met al: we zijn gelukkig goed terechtgekomen.
Alleen sja, dat gemis blijft natuurlijk. Eigenlijk: hoe ouder ik word, hoe meer ik me over haar afvraag. Het is wel heel fijn om haar posts terug te lezen, ook in andere topics. Dan is het toch alsof je even dichtbij bent.
Gecondoleerd met je vader. Wat naar om te lezen. Ja, dat kan ik me erg goed voorstellen dat het een lastige maand voor je is. Dat blijft toch in je systeem zitten. Maar wat ontzettend leuk dat je vader bent geworden, gefeliciteerd met je dochter! Het is je gegund. Dat zal inderdaad ook wel confronterend voor je zijn. Hoe je vader als opa zou zijn enzovoorts.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hey!![]()
Dat mag je prima vragen hoorNiet goed (uiteraard). Hij is in 2010 overleden, op 1 augustus, net iets na half 10 in de avond, in het ziekenhuis. Ik was in 2010 29, dus 2 jaar ouder dan jij nu bent, dus dat is wel een verschil.
Jij was midden in je pubertijd, en dan zo'n ingrijpende gebeurtenis, dat moet wel gevolgen hebben. Wel heel tof te lezen dat je heel goed terecht bent gekomen. Ja, het gemis blijft. Ik ben zelf vorig jaar vader geworden van een dochtertje. Zij wordt a.s. dinsdag 1, en juli is hoe dan ook al een vervelende maand, omdat hij in die maand erg ziek was destijds, en dan komt op 1 augustus zijn sterfdag, dus het is een beetje dubbel.
Het is voor jou langer geleden dan voor mij, maar ik heb het gemis nog steeds, wat me bij vlagen overvalt en dan is het moeilijk. Geboorte van mijn dochter, in 2017 ben ik getrouwd, allemaal dingen waar hij niet bij is geweest. Hij heeft mijn vrouw nooit gekend, het zijn allemaal dingen waar ik steeds meer bij stil sta.
Ik vind het echt tof om te lezen dat je zo goed terecht bent gekomen!
Dank jequote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:50 schreef suminro het volgende:
[..]
Gecondoleerd met je vader. Wat naar om te lezen. Ja, dat kan ik me erg goed voorstellen dat het een lastige maand voor je is. Dat blijft toch in je systeem zitten. Maar wat ontzettend leuk dat je vader bent geworden, gefeliciteerd met je dochter! Het is je gegund. Dat zal inderdaad ook wel confronterend voor je zijn. Hoe je vader als opa zou zijn enzovoorts.
Ik ben zelf nog niet op het punt in mijn leven van trouwen en kinderen, maar zie er nu eerlijk gezegd al best wel tegenop... Een jurk uitzoeken, een zwangerschap, alles wat je normaal gesproken close met je moeder beleeft. Best bizar trouwens: bij de broer van mijn moeder, die alles zou regelen na de uitvaart, is recent ook longkanker geconstateerd...
En: idem! Een ouder verliezen is niet niks, ook al kan je er op een oudere leeftijd misschien iets rationeler en verstandiger mee omgaan.
Je hebt iig de moeite genomen dat uit te zoeken.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:00 schreef Danny het volgende:
Allereerst gecondoleerd, al is het alweer een tijd geleden zo te zien. Helaas is het niet mogelijk om per gebruiker de periode waarin geen gebruik kan worden gemaakt van de pm's aan te passen. Het spijt me
Helaas ken ik deze fijn vrouw niet.......quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:37 schreef suminro het volgende:
Ik weet dat het eigenlijk niet in TRU past, maar ik hoop hier toch stiekem te vinden wat ik zoek... Een jaar of 13 geleden was mijn moeder hier erg actief onder de naam Jominro. Na een slopend ziektebed (topics: TRU / Weet het even niet meer......... en TRU / Jominro) is ze helaas overleden, toen was ik 14 jaar.
Ik ben inmiddels eind 20 en merk dat ik het jammer vind dat ik haar niet echt 'gekend' heb. En omdat ik weet dat ze met een aantal TRU-forummers redelijk veel en intensief contact had, vraag ik me af of er misschien iemand is die haar goed 'kende' die eens (digitaal) met mij wil praten. Gewoon, om hopelijk wat meer over haar te weten te komen. Ik weet alleen niet wie die forummers waren, dus vandaar deze oproep.
Misschien een long shot, maar waard om te proberen! Alvast erg bedankt.
Dit inderdaad. Volgens mij had vooral Mirage destijds contact met je moeder.quote:Op zondag 28 juli 2019 21:08 schreef _Arual_ het volgende:
Ik was destijds een toevallige passant in dat topic en kende je moeder niet. Maar het is me wel altijd bijgebleven, ook dat jullie je toen meldden. Hopelijk vind je hier wat je zoekt.
Aan wie is dit bericht gericht?quote:Op maandag 19 augustus 2019 05:56 schreef Spellmeista het volgende:
Goedemorgen,
Het is enige tijd geleden; "Weet uberhaubt niet waarom ik inlogde" (Edit: was op zoek naar een speciaal (ASCI) teken die ik toentertijd eens hier gebruikte om uit de kaders, schermpjes te komen waarin je normaal typt; hoe wazig klinkt dit - dit teken dus:http://transamoebae.blogs(...)-metacharacters.html (helemaal onderaan), maar zodoende kwam ik in dit topic:
TRU / Weet het even niet meer.........
Toentertijd deed ik tarot-leggingen en ik zie dat ik er toen nog eentje voor je moeder gedaan heb. Ik heb dat stuk even doorgelezen. Allereerst gecondoleerd.
Ik zag in dat stuk topic een goede vriendin van mij (die ik ook op Facebook heb staan). Als je wilt kan in je in een PM haar naam wel geven; ik zal dan eerst even vragen of dat akkoord is mbt dat contact.
Zij kent / kende volgens mij ook één van de oud mods hier in die periode en wellicht kom je zo toch verder. (helemaal zeker weet ik dit niet meer maar wellicht een long shot cq. goede kans).
Helaas kan ik je niet verder helpen op persoonlijk vlak met informatie over je moeder; mijn geheugen is tamelijk blurry, maar hoop je zo toch enigszins van dienst te kunnen zijn.
Heel veel sterkte met dit verlies. Je kan altijd even mailen of PM-en dan lees ik het vanzelf!
Sorry, rare vraag (vind ik)..aan de dochter van de(overleden) moeder..quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:31 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Aan wie is dit bericht gericht?
Verkeerd geformuleerd, ik bedoel qua user.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:36 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
Sorry, rare vraag (vind ik)..aan de dochter van de(overleden) moeder..
Maakt niet..Suminro dus..quote:Op donderdag 22 augustus 2019 01:55 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Verkeerd geformuleerd, ik bedoel qua user.
Maar bedankt voor je reactie
Precies, wel fijn dat we dit met elkaar kunnen betekenen. Oudere / nieuwe users samenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:03 schreef UitStraling het volgende:
Nooit bij stilgestaan eigenlijk maar Fok! is er nu al zo lang dat het een soort van online genealogisch archief is geworden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |