Wat voor rare dingen?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Gaan we regelen.
[..]
Nee.
Wij hebben niet zulke rare dingen toch @:madam-april
Niet gewoon meer ontvangen per maand dan mensen die maximaal lenenquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Noob. Maximaal lenen is maximaal leven
Heb een vies hoge hypotheek. En een studieschuld. Je kunt tegenwoordig zo bizar veel lenen. Die 30k schuld drukt 1,5 keer ofzo? Boeiend aan die 50k. Lekker leven als je student bentquote:
Werkervaring opdoen voor je studie is niks mis mee hoorquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga pas werken als ik klaar ben met studeren hoor
Ligt vooral aan hoeveel hequote:Op donderdag 11 juli 2019 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet gewoon meer ontvangen per maand dan mensen die maximaal lenen
Meestal moet je daar iets voor doen hequote:Op donderdag 11 juli 2019 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet gewoon meer ontvangen per maand dan mensen die maximaal lenen
Ja eens, denk dat m'n CV wel prima is op het momentquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Werkervaring opdoen voor je studie is niks mis mee hoor
Ja nee begrijp ik, maar het werken moet het ook wel waard zijn.quote:
Hij is de gast van WEOELEBOELELEELEKEDHSHAGGWUWJDJBquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij bent die gast die JanCees toch van Discord af had gegooid?
Was gescammed in Praag he vriendquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meestal moet je daar iets voor doen he
Ohja die kwaliteitspostquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is de gast van WEOELEBOELELEELEKEDHSHAGGWUWJDJB
Je hebt bestuur gedaan toch? Dat is in feite ook werken ookal krijg je niks betaald voor en is natuurlijk goed voor cv.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja eens, denk dat m'n CV wel prima is op het moment
Wat is een gemiddelde schuld per maand? Ik voerde net 200 EUR per maand in en dat gaf me ruim 75k lagere hypotheek lolquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb een vies hoge hypotheek. En een studieschuld. Je kunt tegenwoordig zo bizar veel lenen. Die 30k schuld drukt 1,5 keer ofzo? Boeiend aan die 50k. Lekker leven als je student bent
Als het relevant is wel. Denk je dat je er iets aan hebt als je in een kroeg werkt of een ander klote horeca baantje hebt?quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Werkervaring opdoen voor je studie is niks mis mee hoor
Jezus, da's wel een flinke klap ja.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is een gemiddelde schuld per maand? Ik voerde net 200 EUR per maand in en dat gaf me ruim 75k lagere hypotheek lol
Mokerlam zijn en alleenquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voor elkaar, dat is best wel dom
Hahahahaquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voor elkaar, dat is best wel dom
Weet ik niet, ik weet alleen op totaal eindbedrag. Dan telt het iets van 1,5 keer mee. Heb nu een jaar of 4 mijn huidige hypotheek.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is een gemiddelde schuld per maand? Ik voerde net 200 EUR per maand in en dat gaf me ruim 75k lagere hypotheek lol
Rare woorden voor dingen. Zoals boks voor broek zoals die gekke dialectenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |