quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je Michael j Fox je martini laten maken.
Prima. En dan zo van oost naar west trekken.quote:
Is toch raarquote:Op donderdag 11 juli 2019 20:56 schreef JJH het volgende:
Boks of bokse is trouwens in een boel meer dialecten broek.
Top plan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Prima. En dan zo van oost naar west trekken.
En België gaat er voor betalen!
Dat is super goed om te horenquote:Op donderdag 11 juli 2019 20:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Goed, goed. Mag eigenlijk niet klagen.
Met jou dan?
Jep...quote:
Dat is wel klote ja, jammer.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat is super goed om te horen
Ik heb een 4.1 voor mijn tentamen... Was al de derde keer dat ik dit tentamen maakte... Vet kut.
Andere tentamens deze periode met een 7.2, 8,2 en een 5.9 afgesloten.... Dit is dus echt een domper
Dat is wel jammer idd!quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Jammer genoeg kan je hier geen punten krijgen.
bolken welquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is wel jammer idd!
Is bokken wel toegestaan?
Utrechts kent ook vreemde woorden hoor.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Gaan we regelen.
[..]
Nee.
Wij hebben niet zulke rare dingen toch @:madam-april
Nou dat is wel een dingetje.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is wel klote ja, jammer.Hoe moet je daar nu mee verder dan?
Wel fijn dat de rest in ieder geval (ruim) voldoende was.
Heul niet.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Utrechts kent ook vreemde woorden hoor.
Nee maar dat komt omdat Tilburg eigenlijk uit meerdere dorpen bestaat.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik kom weleens bij cliënten die echt plat Tilburgs praten.....die versta ik zelfs niet....ondanks hier geboren en getogen
Dus niemand verstaat elkaar?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee maar dat komt omdat Tilburg eigenlijk uit meerdere dorpen bestaat.
Broekhoven en heijcant verstaat elkaar niet, maar alle dorpen er tussen ook niet.
Mijn moeder en oma praten zo. Wat een accent is datquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik kom weleens bij cliënten die echt plat Tilburgs praten.....die versta ik zelfs niet....ondanks hier geboren en getogen
Klinkt wel super matig. Hopelijk hebben ze een goede oplossing voor je.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou dat is wel een dingetje.
Vanaf volgend jaar hoort dit vak niet meer bij de opleiding die ik doe... Maar bij mij hoort die in mijn propedeuse...
Ingewikkeld verhaal, maar ze moeten me een bezem tentamen aanbieden, maar ze mogen ook aanbieden via een omweg om mij het vak te laten doen wat dit vak vervangt... Alleen klopt mijn propedeuse dan nirt meer..
Dus het is nogal een ingewikkeld verhaal
Dat lijkt mij bijzonder onhandig..quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Broekhoven en heijcant verstaat elkaar niet, maar alle dorpen er tussen ook niet.
Wat voor dialect heb jij?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn moeder en oma praten zo. Wat een accent is dat
Ja dat is inderdaad ook nog zo......meestal wel vermakelijk trouwensquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wonen die in Tilburg?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn moeder en oma praten zo. Wat een accent is dat
quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad ook nog zo......meestal wel vermakelijk trouwens
Er zitten barsten in het glas van dat lijstje.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een klein inkijkje in de oude dorpen,
En dit is eigenlijk niet de kaart die ik bedoel.
Jeez.....dit is oudquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:08 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een klein inkijkje in de oude dorpen,
En dit is eigenlijk niet de kaart die ik bedoel.
Fuck you lieverdquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zitten barsten in het glas van dat lijstje.
Is dat een to do lijst?quote:
Herken je het nog uit je jeugd toen het actueel wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |