Dat van mij is op het moment ook niet on pointquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
Tevens net gehoopt maar niet voor een waardige hoop update
Niets gedaan nog verder, laat dingen nog steeds een beetje zakkenquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
hey Naatje, nog een beetje gelukt met je scriptie?
Dat ene meisje nog gezien dan?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niets gedaan nog verder, laat dingen nog steeds een beetje zakken
leid mij af danquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen we dan ons vol vreten of iets anders doen? Afleiding helpt
Gelukkig bestaat MEN nogquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Krijg je ervan als ze dat dichtgooien
Ellende
Problemen mee?quote:
Gaan we een sneeuwpop bouwen?quote:
Soort van, ik dacht dat ze nog ff zou pilsen ook maar bleek een verjaardag van iemand te hebben, dus dat ging niet door, maar volgende week weer samen studeren genotquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat ene meisje nog gezien dan?
Jammer voor jequote:
Oh.....maar wel al iets wijzer geworden dan?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Soort van, ik dacht dat ze nog ff zou pilsen ook maar bleek een verjaardag van iemand te hebben, dus dat ging niet door, maar volgende week weer samen studeren genot
Is dit degene die je pielemuis wil terwijl ze in een relatie zit?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Soort van, ik dacht dat ze nog ff zou pilsen ook maar bleek een verjaardag van iemand te hebben, dus dat ging niet door, maar volgende week weer samen studeren genot
Of je gooit het niet dicht omdat je het niet aankan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:34 schreef I. het volgende:
[..]
Vast wel, en anders verhuist DTS daar toch lekker heen
Zo koekoekquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Of je gooit het niet dicht omdat je het niet aankan.
Mwah, 't is gewoon altijd gezeik daar, snap wel dat het eindelijk een keer dicht gaat. Die 8/10 waarschuwingen stonden er eigenlijk ook voor spek en bonen, want dat hadden er al met gemak 28/10 kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Of je gooit het niet dicht omdat je het niet aankan.
Wie het eerst een kwaliteits, niet doodspel, topic in ONZ opentquote:
Zie hierbovenquote:
Oh dat is leukquote:
Niemand vroeg je watquote:
Post tubgirl danquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Blijkbaar wordt mijn account niet verwijderd, geen idee waarom, maar zo kan ik natuurlijk niet wegblijven
En dan heb ik ook nog het einde van DTS gemist, jammer joh
Dat is nog coulant, echt wel 100+ als je de regels zou volgen. Hopelijk verplaatst het zich niet, maar kan je op wachten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:37 schreef I. het volgende:
[..]
Mwah, 't is gewoon altijd gezeik daar, snap wel dat het eindelijk een keer dicht gaat. Die 8/10 waarschuwingen stonden er eigenlijk ook voor spek en bonen, want dat hadden er al met gemak 28/10 kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |