abonnement Unibet Coolblue
pi_187845410
Voor eventuele nieuwe meelezers/posters hier (welkom!), hier vind je de vorige reeds volle delen van deze topicreeks over de stad en locatie voor 2020:

ESF / [ORGANISATIE] Stad en locatie ESF 2020 #1
ESF / [ORGANISATIE] Stad en locatie ESF 2020 #2
ESF / [ORGANISATIE] Stad en locatie ESF 2020 #3
ESF / [ORGANISATIE] Stad en locatie ESF 2020 #4
ESF / [ORGANISATIE] Stad en locatie ESF 2020 #5
ESF / [ORGANISATIE] Stad en locatie ESF 2020 #6





Nederland heeft diverse opties als het aankomt op in welke stad en locatie volgend jaar het Eurovisie Songfestival 2020 zou kunnen gaan plaatsvinden. Sommigen daarvan liggen iets meer voor de hand dan andere steden en locaties, laten we eens een en ander op een rijtje zetten.

De mogelijke locaties ongeveer 1,5 maand vrij gemaakt moeten kunnen worden.
De voorkeur zou uitgaan naar een locatie met een capaciteit ergens rond de 17.000-20.000 personen publiek. Verder zou het wenselijk (niet noodzakelijk) zijn als het perscentrum onder één dak zit met de show-hal. In het perscentrum moet ongeveer plaats zijn voor 1.500 journalisten.


Steden moeten zich officieel kandidaat stellen en onder meer een bidboek indienen. Dit dient te gebeuren voor 10 juli 12.00 uur. Daarna beslissen de Europese Radio-unie (EBU) en AVROTROS wat de beste opties zijn.

******************************************************

Steden nog in de running op alfabetische volgorde:

ARNHEM



GeldreDome
Met een capaciteit van 40.000 personen zou het zeker groot genoeg zijn. Tevens zit er al een dak op en worden er vaak concerten gehouden, als locatie zou het dus geschikt zijn voor het Eurovisie wat dat betreft. We zoeken nog even uit of er tevens voldoende zalen/ruimte aanwezig is voor een groot perscentrum, delegaties etc.

******************************************************

's-HERTOGENBOSCH (aka DEN BOSCH)



Hoofdstad van Noord-Brabant, 154000 inwoners, vooral bekend vanwege de bourgondische lifestyle van de Bosschenaren. (Carnaval, terrasje pakken). En de Bossche Bol, een lokaal lekkernij van bakkerij Jan de Groot.

De stad heeft ervaring met het organiseren van grote evenementen, zoals de Grand Depart van de Tour de France in 1996. Verder is de stad internationaal bekend vanwege Jeroen Bosch, een Nederlandse schilder die buiten Nederland dezelfde bekendheid geniet als Van Gogh en Rembrandt. Toneel van een grote expositie in 2016, met 400.000 bezoekers, waarvan veel uit het buitenland.

Ook het grastennistoernooi in Rosmalen wordt internationaal gezien als het grastoernooi van 's-Hertogenbosch. Of Hertogenbosch. Of Shertogenbosch. Of S-Hertogenbosch. etc.

Locatie


De beoogde locatie is Brabanthallen. Deze bestaan uit meerdere geschakelde hallen, waarbij Hal 1 een capaciteit heeft van 12000 bezoekers. Journalisten, green-room, e.d. kunnen in een van de andere hallen worden gehuisvest, dus een tentenkamp is onnodig.

Over de exacte hoogte van Hal 1 is onduidelijkheid. Op FOK! wordt geclaimed 12 meter, mede op basis van een document van Libema met technische specificaties. Echter, de directeur van Brabanthallen claimt een hoogte van 18 meter en vermeldt daarbij expliciet dat de Brabanthallen geschikt zijn voor grote TV-producties (bron) Hoe dan ook, waarschijnlijk voldoen de Brabanthallen aan de minimale technische hoogte eisen van de EBU, anders zou de stad nooit een officieel bidbood indienen.

De Brabanthallen worden gebruikt voor beursen, evenementen en dancefeesten. Bijvoorbeeld Masters Of Hardcore trekt 25000 bezoekers
uit heel Europa.

Armin van Buuren

Bereikbaarheid
Met Schiphol op slechts een uur treinreisafstand, en Eindhoven Airport op slechts een halfuur, is Den Bosch uitstekend internationaal bereikbaar. Daarnaast uitstekende verbinding met o.a. Utrecht (30 minuten) en Amsterdam (uurtje) met hoge frequentie (6 IC-treinen per uur)

De Brabanthallen liggen op loopafstand (10 minuten) van het centraal station.

Hotelcapaciteit
De stad zelf heeft onvoldoende hotelcapaciteit. Echter, wordt
samengewerkt met andere steden in Brabant, waardoor binnen een straal van 45 reisminuten ruim aan de eisen voldaan zouden worden.

******************************************************

MAASTRICHT



Maastricht staat te popelen om host te mogen zijn voor het Eurovisie. Zelfs André Rieu heeft op Twitter al een pleidooi gehouden. Uiteraard een prachtige stad voor buitenlandse toeristen, maar of er voldoende hotelcapaciteit is voor duizenden buitenlandse geïnteresseerden weten wij op dit moment even niet. Zoeken we uit.

MECC Maastricht
Is qua totaaloppervlakte flink groot, maar is verdeeld over vier hallen. De Noordhal staat in open verbinding met de Zuidhal, maar toch lijkt ons één grote ruimte waar alles tegelijk kan zijn (podium, publiek, green room etc) wenselijk.

******************************************************

ROTTERDAM
Ook Rotterdam zou als tweede grote stad van Nederland een prima host-stad kunnen zijn. Goed bereikbaar met eigen vliegveld en ook meer dan voldoende hotelcapaciteit: ca. 8.000 hotelkamers in de regio en in 2020 zal Hotel AHOY geopend worden (hadden ze een vooruitziende blik? :+ ). En ook al is het dan niet de hoofdstad, er zijn voldoende bezienswaardigheden voor buitenlandse toeristen.



AHOY Rotterdam
AHOY zou qua locatie één van de best geschikte locaties zijn, zo lijkt in elk geval. Er zijn meerdere grote zalen, waarvan de grootste (waar de shows plaats zouden kunnen vinden) geschikt is voor 15.000 personen. Daarnaast zijn er in dezelfde locatie dan nog twee andere zalen, die allebei méér dan groot genoeg zijn voor een flink perscentrum, kleedkamers, opslag etc. Het voordeel van AHOY is dat de show-hal en het perscentrum allemaal binnen één locatie kunnen zijn. Dit is erg prettig voor zowel de delegaties als pers.
AHOY is al eens locatie geweest voor Junior Eurovision Song Contest in 2007.

******************************************************

UTRECHT

Geen eigen luchthaven maar goed te bereiken met OV. Mooie en leuke stad voor buitenlandse toeristen. Hotelcapaciteit wellicht wel te weinig met ca. 2.100 kamers.



Jaarbeurs
De enige locatie die groot genoeg zou zijn in Utrecht is de Jaarbeurs. De Jaarbeurs wordt niet vaak gebruikt voor concerten maar is groot complex met zeer veel zalen. Het lijkt zo op het eerste gezicht echter niet een voor de hand liggende keuze voor het Eurovisie Songfestival.

******************************************************

UPDATE: Amsterdam en Den Haag hebben zich teruggetrokken.

******************************************************

Waar zou jullie voorkeur naar uitgaan en waarom? w/ *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 10-07-2019 13:30:06 ]
pi_187845419
Arnhem 2020 _O_
pi_187845511
Make it happen is trouwens al een lange tijd een slogan van Rotterdam :P Je ziet die heel vaak op posters enzo in de stad terug komen.

Alleen die for real hebben ze er speciaal voor ESF bij verzonnen denk ik.

/en weer terug in lurkmodus :+
pi_187845556
Douze de groeten _O_ _O_

Den Bosch O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187845594


Ik ging stuk _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187845657
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ging stuk _O-
_O- _O- _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juli 2019 @ 13:45:43 #7
163650 Greys
pi_187845688
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 13:31 schreef Aure het volgende:
Make it happen is trouwens al een lange tijd een slogan van Rotterdam :P Je ziet die heel vaak op posters enzo in de stad terug komen.

Alleen die for real hebben ze er speciaal voor ESF bij verzonnen denk ik.

/en weer terug in lurkmodus :+
De lurkmodus is overrated, lekker meeposten! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187845845
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 13:45 schreef Greys het volgende:

[..]

De lurkmodus is overrated, lekker meeposten! *O*
Dan moet je wel iets aan de discussie hebben toe te voegen.

Ik kan hier ook wel roepen dat op basis van wat ik hier lees Rotterdam de beste venue heeft, en waarschijnlijk het best in staat is om aan alle vereisten te voldoen, maar dan zeg ik alleen wat jullie al weten.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juli 2019 @ 13:58:21 #9
163650 Greys
pi_187845912
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 13:54 schreef Sableheart het volgende:

[..]

Dan moet je wel iets aan de discussie hebben toe te voegen.

Ik kan hier ook wel roepen dat op basis van wat ik hier lees Rotterdam de beste venue heeft, en waarschijnlijk het best in staat is om aan alle vereisten te voldoen, maar dan zeg ik alleen wat jullie al weten.
Geeft toch niet? Gezellig. Hoe meer zielen enzo. ^O^ Jouw mening is net zo belangrijk als die van ieder ander hier.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187846000
Is er al wat naar buiten gekomen over het budget van Maastricht en Arnhem? Over Maastricht staat in dit artikel het volgende:

De Provincie Limburg en de gemeente Maastricht trekken samen op als het gaat om de financiën van het wereldwijde liedjesfestijn. Welke bedragen daarin omgaan, wil gouverneur Bovens niet zeggen. "Het mag geen race om geld zijn, maar een race om het verhaal. Het financiële gedeelte is ook niet de inzet van het bidboek. Het gaat om de kwaliteiten van de activiteiten, de side-events die je organiseert.

Zoiets lijkt te impliceren dat ze toch niet alle financiële registers open gaan trekken.
  woensdag 10 juli 2019 @ 14:06:36 #11
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187846031
Maastricht zou graag de openingsceremonie en red carpet in het Gouvernement willen houden.


  woensdag 10 juli 2019 @ 14:08:03 #12
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187846056
quote:
Zoiets lijkt te impliceren dat ze toch niet alle financiële registers open gaan trekken.
Nee inderdaad!
pi_187846125
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 14:03 schreef Ikbenjandeboer het volgende:
Is er al wat naar buiten gekomen over het budget van Maastricht en Arnhem? Over Maastricht staat in dit artikel het volgende:

De Provincie Limburg en de gemeente Maastricht trekken samen op als het gaat om de financiën van het wereldwijde liedjesfestijn. Welke bedragen daarin omgaan, wil gouverneur Bovens niet zeggen. "Het mag geen race om geld zijn, maar een race om het verhaal. Het financiële gedeelte is ook niet de inzet van het bidboek. Het gaat om de kwaliteiten van de activiteiten, de side-events die je organiseert.

Zoiets lijkt te impliceren dat ze toch niet alle financiële registers open gaan trekken.
Hmm nee, maar ze willen de NPO tegelijkertijd ook maximaal ontzorgen, dus weet niet wat ze daar dan mee bedoelen.
  Moderator woensdag 10 juli 2019 @ 14:17:21 #14
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_187846183
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 14:13 schreef Em31 het volgende:

[..]

Hmm nee, maar ze willen de NPO tegelijkertijd ook maximaal ontzorgen, dus weet niet wat ze daar dan mee bedoelen.
Ze willen alles zelf doen, alle openings en tussenacts, de aankleding, camerawerk etc.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_187846260
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 14:17 schreef Momo... het volgende:

[..]

Ze willen alles zelf doen, alle openings en tussenacts, de aankleding, camerawerk etc.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het orkest van Rieu begeleid alle 41 liedjes on stage _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187846285
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 14:17 schreef Momo... het volgende:

[..]

Ze willen alles zelf doen, alle openings en tussenacts, de aankleding, camerawerk etc.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juli 2019 @ 14:27:12 #18
163650 Greys
pi_187846324
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 14:13 schreef Em31 het volgende:

[..]

Hmm nee, maar ze willen de NPO tegelijkertijd ook maximaal ontzorgen, dus weet niet wat ze daar dan mee bedoelen.
Toch echt geld denk ik zelf. :P
Ondanks 'het mag geen financiële race zijn'. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187846371
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 14:03 schreef Ikbenjandeboer het volgende:
Is er al wat naar buiten gekomen over het budget van Maastricht en Arnhem? Over Maastricht staat in dit artikel het volgende:

De Provincie Limburg en de gemeente Maastricht trekken samen op als het gaat om de financiën van het wereldwijde liedjesfestijn. Welke bedragen daarin omgaan, wil gouverneur Bovens niet zeggen. "Het mag geen race om geld zijn, maar een race om het verhaal. Het financiële gedeelte is ook niet de inzet van het bidboek. Het gaat om de kwaliteiten van de activiteiten, de side-events die je organiseert.

Zoiets lijkt te impliceren dat ze toch niet alle financiële registers open gaan trekken.
Zegt de gouverneur dat ook over de belastingen die zijn burgers moeten voldoen?
  Moderator woensdag 10 juli 2019 @ 14:33:13 #20
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187846394
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 14:25 schreef Em31 het volgende:
Misschien wel leuk als we zo veel mogelijk filmpjes en bidbooks bij elkaar kunnen verzamelen. w/ zal eens gaan zoeken.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 10 juli 2019 @ 14:36:00 #21
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187846431
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 14:25 schreef Em31 het volgende:
Interessant! Zag zo 1-2-3 niets over financiën. Wel een goed bidbook met volgens mij prima locaties voor de Euroclub etc. En puur op basis van de venue maakt het goede kans denk ik!
  Moderator woensdag 10 juli 2019 @ 14:46:31 #22
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_187846554
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 14:36 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Interessant! Zag zo 1-2-3 niets over financiën. Wel een goed bidbook met volgens mij prima locaties voor de Euroclub etc. En puur op basis van de venue maakt het goede kans denk ik!
Ja ziet er prima uit idd
pi_187846666
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 14:25 schreef Em31 het volgende:
Ziet er prima uit hoor! Ze hebben er wel aandacht aan besteed
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187846679
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 14:36 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Interessant! Zag zo 1-2-3 niets over financiën. Wel een goed bidbook met volgens mij prima locaties voor de Euroclub etc. En puur op basis van de venue maakt het goede kans denk ik!
De Gelredome is een soort anti-MECC: het lijkt me wat te groot, zeker voor de juryfinales. Niettemin na Ahoy wel duidelijk de beste optie.
pi_187846735
Het financiele aspext in Arnhem zal wel goed zitten. Goe zit het met de hotels? Den Bosch had te weinig gaven ze al aan maar 'Brabantse nachten duren lang', zeggen ze.

Arnhem zal ook een prima locatie zijn. Het zal heel close zijn met Rotterdam, mits er niet ergens een addertje omhoog komt kruipen. Jet is een beetje wat de organisatie wil.
  Moderator woensdag 10 juli 2019 @ 15:05:50 #26
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187846772
SpeldSport twitterde op woensdag 10-07-2019 om 11:25:51 Geen Songfestival in Gelredome: stadion niet berekend op volle tribuneshttps://t.co/eIc5Cs7Fwa reageer retweet
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † woensdag 10 juli 2019 @ 15:08:02 #27
368283 ato
pi_187846791
Van het promotie filmpje van Rotterdam, had ik meer verwacht.
Life can be a bitch, so like it..
pi_187846832
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 15:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het financiele aspext in Arnhem zal wel goed zitten. Goe zit het met de hotels? Den Bosch had te weinig gaven ze al aan maar 'Brabantse nachten duren lang', zeggen ze.

Den Bosch heeft wel humor _O-
pi_187846887
Ik ben eigenlijk alleen niet voor Rotterdam. Al is dat van de watertaxi een goed idee.

Arnhem zou heerlijk zijn, lekker dichtbij.
Alleen, hóé knullig van die verkeerde brug?
  woensdag 10 juli 2019 @ 15:17:15 #30
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187846898
Rotterdam: Als het aan de PVV en 50Plus ligt maken we nog minder kans op kaarten. Hun standpunt dat de tickets toegankelijk moeten zijn voor iedereen en niet voor woekerprijzen worden verkocht kan ik het natuurlijk alleen maar mee eens zijn.

pi_187846971
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 15:17 schreef lashatumbai het volgende:
Rotterdam: Als het aan de PVV en 50Plus ligt maken we nog minder kans op kaarten. Hun standpunt dat de tickets toegankelijk moeten zijn voor iedereen en niet voor woekerprijzen worden verkocht kan ik het natuurlijk alleen maar mee eens zijn.

[ afbeelding ]
Heeft deze motie het gehaald?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juli 2019 @ 15:22:54 #32
163650 Greys
pi_187846972
PVV stemde tegen bij de gemeenteraad las ik op Twitter, dus misschien moeten ze gewoon eens stoppen met al die moties. Vooral die over Madonna. Daar zet je je stad alleen maar mee voor joker. Maakt hen kennelijk weinig uit als ze toch tegen stemden.

PVV en 50Plus vinden kennelijk ook dat het songfestival voornamelijk voor Rotterdammers zelf is ipv voor alle Nederlanders en ver daarbuiten als ik die hele motie zo lees? En hoezo dan geen minima uit de rest van het land?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187847007
Douze de groeten. HAHAHA
pi_187847016
In het algemeen is het de taak van de gemeenteraad om de gemeente te vertegenwoordigen. Daarvoor worden ze door de inwoners van die gemeente verkozen. Vanuit dat oogpunt is het niet zo heel erg vreemd dat de rest van Nederland hen minder boeit.

Een subsidie zoals die van de province Zuid Holland helpt dan al: in de voorwaarden daarvan zal vast wel iets gezegd worden over hoe de rest van de provincie mee zal profiteren.
pi_187847039
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2019 15:22 schreef Greys het volgende:
PVV stemde tegen bij de gemeenteraad las ik op Twitter, dus misschien moeten ze gewoon eens stoppen met al die moties. Vooral die over Madonna. Daar zet je je stad alleen maar mee voor joker. Maakt hen kennelijk weinig uit als ze toch tegen stemden.

PVV en 50Plus vinden kennelijk ook dat het songfestival voornamelijk voor Rotterdammers zelf is ipv voor alle Nederlanders en ver daarbuiten als ik die hele motie zo lees? En hoezo dan geen minima uit de rest van het land?
Ik vermoed dat ze het dan ook alleen hebben over de 'echte' Rotterdammers, dus zonder kleurtje of een hoofddoek. Gewoon negeren dat schorem, dat doen ze in de Rotterdamse gemeenteraad blijkbaar ook.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juli 2019 @ 15:34:25 #36
163650 Greys
pi_187847074
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 15:29 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze het dan ook alleen hebben over de 'echte' Rotterdammers, dus zonder kleurtje of een hoofddoek. Gewoon negeren dat schorem, dat doen ze in de Rotterdamse gemeenteraad blijkbaar ook.
Och dat haalde ik er niet uit aangezien ze dezelfde toetsing willen toepassen staat er als voor de Rotterdampas en daar wordt uiteraard gelukkig niet gelet op dat soort "criteria".

Maar verder idd maar niet te veel energie aan besteden, daar heb je gelijk in.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 10-07-2019 15:47:36 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 10 juli 2019 @ 15:36:01 #37
368283 ato
pi_187847084
Als het Maastricht wordt, is het wel wat langer reizen en ik ben bang dat een hotel kamer moeilijk te boeken is. Of ik moet gaan feesten en de eerste trein terug nemen?
Life can be a bitch, so like it..
pi_187847152
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 15:17 schreef lashatumbai het volgende:
Rotterdam: Als het aan de PVV en 50Plus ligt maken we nog minder kans op kaarten. Hun standpunt dat de tickets toegankelijk moeten zijn voor iedereen en niet voor woekerprijzen worden verkocht kan ik het natuurlijk alleen maar mee eens zijn.

[ afbeelding ]
Dit is zo'n onzin. Er waren ook stukken goedkopere tickets beschikbaar. Bovendien, als je toch een goede motie in wil dienen, spel het dan ook als "boboprijzen", aan elkaar dus. :')
  woensdag 10 juli 2019 @ 15:42:50 #39
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187847166
'Songfestival-steden' bieden bidbook aan: geheide afvallers krijgen nog deze maand nieuws

quote:
Vanochtend werd ook duidelijk dat de NPO de presentatie waarschijnlijk overlaat uit mensen uit de eigen gelederen. Er is genoeg presentatietalent, vissen in de vijver bij de commerciële buren is niet nodig.
quote:
Het Songfestivalcomité wil alleen op werkbezoek bij de kandidaatsteden die ‘hebben wat nodig is’ voor de organisatie van het internationale megafestijn. Begin augustus vinden die bezoeken plaats, ergens in de laatste twee weken van augustus wordt bekendgemaakt wáár het Eurovisie Songfestival gehouden zal worden. Eerder leek het erop dat alle kandidaatsteden tot diep in augustus in spanning zouden blijven. Rotterdam en Maastricht lijken vooralsnog topfavoriet.
https://www.ad.nl/show/so(...)and-nieuws~ac02d83b/
pi_187847349
https://www.ad.nl/dossier(...)te-troeven~a3f0f9b4/

Arnhems bidbook in samenvatting.
Ziet er goed uit hoor. :)
pi_187847458
Over die deelname van Utrecht kan ik nog niet uit. Hoe moet je dat serieus nemen? Hoe kan je dat in vredesnaam serieus inzenden? Misschien zit er wel iets heel goeds onder.
pi_187847467
Voor wat het waard is.

Ik vind de link van Arnhem op de 75 jaar vrijheid vele male sterker en beter als de link die Maastricht maakt als Europese stad te zijn door het verdrag. Dat vind ik weer wat kul, om eerlijk te zijn.
pi_187847501
Arnhem's bidbook ziet er prima uit ja :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187847540
quote:
11s.gif Op woensdag 10 juli 2019 16:02 schreef Meridiaan het volgende:
Over die deelname van Utrecht kan ik nog niet uit. Hoe moet je dat serieus nemen? Hoe kan je dat in vredesnaam serieus inzenden? Misschien zit er wel iets heel goeds onder.
Er zitten nu eenmaal altijd eigenwijze kinderen in de klas. Utrecht is er zo eentje.

Is ook wel vaker voorbij gekomen in het verleden dat men iets met een tent wou. Israel geloof ik ook nog. Binnen no-time altijd afgeschoten.
pi_187847563
Ja ziet er prima uit dat bidbook ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juli 2019 @ 16:26:20 #46
163650 Greys
pi_187847781
quote:
11s.gif Op woensdag 10 juli 2019 16:02 schreef Meridiaan het volgende:
Over die deelname van Utrecht kan ik nog niet uit. Hoe moet je dat serieus nemen?
Niet, lijkt me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juli 2019 @ 16:31:46 #47
163650 Greys
pi_187847837
Hóe dan.

LennartHuurman twitterde op woensdag 10-07-2019 om 10:28:01 LOL! Arnhem zet Nijmeegse Waalbrug op promobus voor het Songfestival ipv de eigen John Frostbrug. Duidelijk verschil te zien aan de dubbele buitenste boog. Starbucks maakte ook ooit deze fout: https://t.co/joswTIugBR https://t.co/F6ZUpP5I7E reageer retweet
OmroepGLD twitterde op woensdag 10-07-2019 om 15:37:06 Arnhem erkent blunder met Songfestivalbus: 'We zien de humor er wel van in' https://t.co/8Ic0jGCFLO https://t.co/DOvs8u4eIF reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187847914
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2019 16:31 schreef Greys het volgende:
Hóe dan.

LennartHuurman twitterde op woensdag 10-07-2019 om 10:28:01 LOL! Arnhem zet Nijmeegse Waalbrug op promobus voor het Songfestival ipv de eigen John Frostbrug. Duidelijk verschil te zien aan de dubbele buitenste boog. Starbucks maakte ook ooit deze fout: https://t.co/joswTIugBR https://t.co/F6ZUpP5I7E reageer retweet
OmroepGLD twitterde op woensdag 10-07-2019 om 15:37:06 Arnhem erkent blunder met Songfestivalbus: 'We zien de humor er wel van in' https://t.co/8Ic0jGCFLO https://t.co/DOvs8u4eIF reageer retweet
Uitermate knullig _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juli 2019 @ 16:45:41 #49
163650 Greys
pi_187848005
quote:
Bakker benadrukt dat een aantal punten zwaar weegt in de beoordeling. „Je produceert misschien wel de meest complexe tv-show wereldwijd”, legt hij uit. „Belangrijk is dat je een locatie hebt waar je de ruimte hebt om dat te doen. En vervolgens de stad zelf: heb je de hotelkamers en kun je het logistiek aan om niet alleen de bezoekers maar ook allerlei andere mensen die het aantrekt in de binnenstad te laten logeren?”

Tevens zal de stad of regio ook met geld over de brug moeten komen. „De stad zelf is de grote winnaar. Die gaat er jarenlang van profiteren”, schetst Bakker. „Tienduizenden mensen gaan geld uitgeven in die stad. De stad gaat heel veel persaandacht krijgen. Dan past het ook dat de rekening niet alleen bij de NPO komt te liggen maar ook dat de stad meebetaalt aan zo’n evenement.”
Aldus Sietse in dit artikel over dat ze direct aan de slag gaan met de bidbooks:
https://www.telegraaf.nl/(...)-beoordelen-bidbooks
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187848027
quote:
Tevens zal de stad of regio ook met geld over de brug moeten komen.
Mooie quote na de post erboven
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juli 2019 @ 16:47:59 #51
163650 Greys
pi_187848039
quote:
6s.gif Op woensdag 10 juli 2019 16:47 schreef iBenny het volgende:

[..]

Mooie quote na de post erboven
Over de JUISTE brug ja.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187848062
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2019 16:31 schreef Greys het volgende:
Hóe dan.

LennartHuurman twitterde op woensdag 10-07-2019 om 10:28:01 LOL! Arnhem zet Nijmeegse Waalbrug op promobus voor het Songfestival ipv de eigen John Frostbrug. Duidelijk verschil te zien aan de dubbele buitenste boog. Starbucks maakte ook ooit deze fout: https://t.co/joswTIugBR https://t.co/F6ZUpP5I7E reageer retweet
OmroepGLD twitterde op woensdag 10-07-2019 om 15:37:06 Arnhem erkent blunder met Songfestivalbus: 'We zien de humor er wel van in' https://t.co/8Ic0jGCFLO https://t.co/DOvs8u4eIF reageer retweet
Ik zei toch, A Bridge Too Far. Het klopt allemaal.
pi_187848527
De twee bruggen lijken zeker van ver enorm veel op elkaar, dus ik snap de verwarring ergens wel. :)

Als je echt wil muggenziften lijkt die sticker inderdaad wel iets meer op de Waalbrug.





  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juli 2019 @ 17:53:12 #54
163650 Greys
pi_187849152
Even je eigen favoriet roepen onder de tweet van het officiële Eurovision account! *O*

Eurovision twitterde op woensdag 10-07-2019 om 17:48:33 Which of these cities will host #Eurovision next year in the Netherlands?🇳🇱🔸Arnhem🔸Den Bosch🔸Maastricht-Limburg🔸Rotterdam🔸Utrecht They've all submitted their bidbooks to @PubliekeOmroep in Hilversum today🤞Find out more 👉https://t.co/bepWX3U1Gx#ESC2020 https://t.co/P037rTFyZp reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187849257
Ooh wat heb ik veel gemist de afgelopen uren!!! Op foto's van Maastricht een oud-studiegenoot te zien, erg leuk!! Rotterdamse video is niet op ESF gericht, gemiste kans. Arnhem ..... sja.
Utrecht trollt, maar slaat een beetje door en wordt het niets aan.
Den Bosch?? Is er niets meer bekend behalve de slogan?
  ESF Reporter woensdag 10 juli 2019 @ 18:35:54 #56
87554 Cee
Welluk?
pi_187849687
Op RTL boulevard nu over de biddingsssss w/
pi_187849717
Eén vandaag nu ook een item!
~The present is all there is~
pi_187849737
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 14:25 schreef Em31 het volgende:
Hier had ik al op gehoopt :D zometeen even door heen bladeren
~The present is all there is~
  ESF Reporter woensdag 10 juli 2019 @ 18:42:22 #59
87554 Cee
Welluk?
pi_187849769
Aran denkt Maastricht ;(
pi_187849796
Maastricht is hier minder dan een uur vandaan. Wat dat betreft is het wel gunstig dat Duncan heeft gewonnen, als je in België woont.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_187849803
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 18:42 schreef Cee het volgende:
Aran denkt Maastricht ;(
Aran dacht ook dat Duncan niet met Arcade zou gaan. ;)
pi_187849804
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 18:42 schreef Cee het volgende:
Aran denkt Maastricht ;(
Is er iemand die dat wil, behalve Maastrichtenaren zelf?
pi_187849816
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 18:42 schreef Cee het volgende:
Aran denkt Maastricht ;(
Waarom? Om alle geruchten en het gehype?
pi_187849825
Utrecht (seriously? een tent :') ) en de koeienstallen (aldus Gerard Joling) in Den Bosch zijn sowieso al kansloos als je kunt kiezen uit Rotterdam, Arnhem en Maastricht.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juli 2019 @ 18:47:44 #65
163650 Greys
pi_187849842
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 18:44 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Is er iemand die dat wil, behalve Maastrichtenaren zelf?
Richard van de Telegraaf volgens mij. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187849870
Deban van Wiwi wil ook Maastricht ipv Rotterdam.
Koel en donker bewaren
pi_187849872
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 18:50 schreef Guanabana het volgende:
Deban van Wiwi wil ook Maastricht ipv Rotterdam.
Wtf _O-
pi_187849891
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 18:50 schreef Em31 het volgende:

[..]

Wtf _O-
Ja die was aanvankelijk ook mega voor Amsterdam en vond de rest maar boeren-achterland. Blijkbaar vindt hij Rotterdam zo kut dat hij dan maar Maastricht wil nu. :')
Koel en donker bewaren
pi_187849900
Nou ja, ik doe ' :') ', maar ik kan qua stad op zich wel snappen dat mensen het willen, maar niet als je naar de venue kijkt. Snap niet dat iemand dan voor Maastricht kan kiezen.
Koel en donker bewaren
pi_187849915


:+
pi_187849949
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 18:52 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, ik doe ' :') ', maar ik kan qua stad op zich wel snappen dat mensen het willen, maar niet als je naar de venue kijkt. Snap niet dat iemand dan voor Maastricht kan kiezen.
Ik krijg steeds vaker het gevoel dat mensen dat niet doorhebben ofzo _O- dat ze alleen naar de stad kijken
pi_187849967
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 18:52 schreef Guanabana het volgende:
Nou ja, ik doe ' :') ', maar ik kan qua stad op zich wel snappen dat mensen het willen, maar niet als je naar de venue kijkt. Snap niet dat iemand dan voor Maastricht kan kiezen.
Die hal lijkt me ook te onhandig/klein/laag. Het zal Rotterdam wel worden.
pi_187850043
Utrecht :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187850061
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 18:57 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Die hal lijkt me ook te onhandig/klein/laag. Het zal Rotterdam wel worden.
Volgens het RTLnieuws zojuist, is het MECC 12cm te kort :o
~The present is all there is~
pi_187850084
Ik begin zo langzamerhand flink geïrriteerd te raken van de manier waarop Maastricht zich als gedoodverfde winnaar ziet. Laten we hopen dat ze zich daarmee enorm jinxen. Want die zaal in het MECC is toch echt van een bedroevende allure.

Ik vertrouw op het gezonde verstand van degenen die de beslissing nemen. Dus dit is mijn lijstje....

1 Rotterdam
2
3
4
5 Arnhem
6
7
8 Maastricht
9 Den Bosch
10 Utrecht
  woensdag 10 juli 2019 @ 19:06:07 #76
141482 Q.
JurassiQ
pi_187850092
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:04 schreef grazz het volgende:

[..]

Volgens het RTLnieuws zojuist, is het MECC 12cm te kort :o
Ja, 12 cm lager dan het absolute minimum. Ahoy Arena is veel en veel hoger. Met veel meer mogelijkheden.
For great justice!
  woensdag 10 juli 2019 @ 19:06:55 #77
141482 Q.
JurassiQ
pi_187850110
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 18:56 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik krijg steeds vaker het gevoel dat mensen dat niet doorhebben ofzo _O- dat ze alleen naar de stad kijken
Simpel: de venue, de hotels en de voorzieningen (bereikbaarheid) zijn het allerbelangrijkste. En daarbij is Rotterdam veruit de allerbeste.
For great justice!
pi_187850175
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 18:50 schreef Guanabana het volgende:
Deban van Wiwi wil ook Maastricht ipv Rotterdam.
Deban is gewoon nog steeds mad op het feit dat William al die tijd al Rotterdam wilde, en wil nu tegendraads doen

Maar het prijst Maastricht wel dat ze er zo hun best voor willen doen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187850190
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 18:53 schreef Mandy040986 het volgende:
[ afbeelding ]

:+
Moet nog steeds om die slogan grinniken :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187850209
Den Bosch en Utrecht gaan als eerste afvallen op basis van het bidbook. Dan komen de bezoeken aan het venue waarna Maastricht gaat afvallen op basis van de vrijw hoogte van 12m. Vervolgens blijven Rotterdam en Arnhem over die echt aan elke specificatie voldoen.

Partyy
pi_187850211
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:06 schreef Q. het volgende:

[..]

Simpel: de venue, de hotels en de voorzieningen (bereikbaarheid) zijn het allerbelangrijkste. En daarbij is Rotterdam veruit de allerbeste.
Eens :Y

Daarna is het Arnhem voor mij; ook een goede venue en qua hotelcapaciteit kunnen omliggende steden bijspringen
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187850243
Bidbook van Arnhem is helder en ik vind het Gelredome een prima hal, maar van de stad zelf word ik niet echt wild. De locatie waar de openingsceremonie plaatsvindt is ook maar wat gewoontjes. Is dat een stad waar kijkers na het ESF denken van, daar zou ik nou graag naar toe willen? Mwah, denk het niet. Dan heb je met Maastricht een beter visitekaartje imo, alleen heeft Arnhem voor mij meer plusjes in vergelijking met Maastricht. Maar op 1 blijft voor mij Rotterdam staan. Met z'n allen bij Greys in de tuin overnachten *O*

Als iemand de andere bidbooks tegenkomt, plaats ze dan hier ajb :P
~The present is all there is~
pi_187850267
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:14 schreef grazz het volgende:
Bidbook van Arnhem is helder en ik vind het Gelredome een prima hal, maar van de stad zelf word ik niet echt wild. De locatie waar de openingsceremonie plaatsvindt is ook maar wat gewoontjes. Is dat een stad waar kijkers na het ESF denken van, daar zou ik nou graag naar toe willen? Mwah, denk het niet. Dan heb je met Maastricht een beter visitekaartje imo, alleen heeft Arnhem voor mij meer plusjes in vergelijking met Maastricht. Maar op 1 blijft voor mij Rotterdam staan. Met z'n allen bij Greys in de tuin overnachten *O*

Als iemand de andere bidbooks tegenkomt, plaats ze dan hier ajb :P
Als ze Arnhem goed weten te verkopen dan heus wel hoor. Tis zelfs in Malmo gelukt.
pi_187850310
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:12 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Eens :Y

Daarna is het Arnhem voor mij; ook een goede venue en qua hotelcapaciteit kunnen omliggende steden bijspringen
Logistiek is Arnhem/Gelredome wel lastig te bereiken, bij elke grote happening ontstaat er vrij eenvoudig een verkeersprobleem.

Mijn lijstje kijkend naar de belangrijkste punten:

1. Rotterdam
2. Arnhem
3. Den Bosch
4. Maastricht
5. Utrecht
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187850324
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Als ze Arnhem goed weten te verkopen dan heus wel hoor. Tis zelfs in Malmo gelukt.
Malmö vond ik ook wel een beetje een treurige keuze. Ben wel benieuwd of er cijfers bekend zijn van het aantal toeristen in Malmö na 2013.
~The present is all there is~
pi_187850367
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:19 schreef grazz het volgende:

[..]

Malmö vond ik ook wel een beetje een treurige keuze. Ben wel benieuwd of er cijfers bekend zijn van het aantal toeristen in Malmö na 2013.
Het is Malmo in 2013 zo goed bevallen dat ze het in 2014 toen Denemarken het mocht organiseren weer een bid ingediend hebben. Ze liggen maar enkele km van de grens af met Denemarken. ;)

Deense omroep heeft het na ontvangst tegelijk in de prullenbak gedumpt. Groot gelijk ook.
pi_187850391
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:14 schreef grazz het volgende:
Bidbook van Arnhem is helder en ik vind het Gelredome een prima hal, maar van de stad zelf word ik niet echt wild. De locatie waar de openingsceremonie plaatsvindt is ook maar wat gewoontjes. Is dat een stad waar kijkers na het ESF denken van, daar zou ik nou graag naar toe willen? Mwah, denk het niet. Dan heb je met Maastricht een beter visitekaartje imo, alleen heeft Arnhem voor mij meer plusjes in vergelijking met Maastricht. Maar op 1 blijft voor mij Rotterdam staan. Met z'n allen bij Greys in de tuin overnachten *O*

Als iemand de andere bidbooks tegenkomt, plaats ze dan hier ajb :P
Ja, dat heb ik ook. Arnhem heeft niet zo heel veel allure vind ik; dan heeft Maastricht dat inderdaad wel een stuk meer. Maar Arnhem heeft een veel betere hal, dus heeft bij mij wel een plusje.

Rotterdam heeft inderdaad wel echt alles inderdaad. Ik blijf duimen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187850411
Ik kan me op de buitenkant van de hal na niets herinneren van beelden van Tel Aviv tijdens de show :@ meer Israël als geheel door de postcards.

Lissabon dan weer wel, maar volgens mij komt dat omdat zij 3 keer hetzelfde filmpje lieten zien :+
pi_187850426
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Logistiek is Arnhem/Gelredome wel lastig te bereiken, bij elke grote happening ontstaat er vrij eenvoudig een verkeersprobleem.

Mijn lijstje kijkend naar de belangrijkste punten:

1. Rotterdam
2. Arnhem
3. Den Bosch
4. Maastricht
5. Utrecht
Oh dat wist ik niet van het Gelredome. Maar dat zou dan vooral een probleem zijn voor Nederlandse fans en pers; de buitenlandse gaan sowieso met het OV neem ik aan. Of is dat ook heel slecht geregeld daar?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187850448
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Het is Malmo in 2013 zo goed bevallen dat ze het in 2014 toen Denemarken het mocht organiseren weer een bid ingediend hebben. Ze liggen maar enkele km van de grens af met Denemarken. ;)

Deense omroep heeft het na ontvangst tegelijk in de prullenbak gedumpt. Groot gelijk ook.
Nee meen je niet :D wat raar ook
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 10 juli 2019 @ 19:25:51 #91
39237 crew  H_T
2733
pi_187850472
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:24 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nee meen je niet :D wat raar ook
Als je met een paar data veranderen je opnieuw kandidaat kan stellen, waarom ook niet?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_187850476
Ergens stiekem diep in mijn hart voelt het toch alsof het Rotterdam toch wel gaat worden en de andere steden een beetje voor spek en bonen een dappere poging doen, maar dan ga ik mezelf zometeen misschien heel erg teleurstellen :@
Koel en donker bewaren
pi_187850524
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Als je met een paar data veranderen je opnieuw kandidaat kan stellen, waarom ook niet?
Omdat Denemarken had gewonnen en niet Zweden _O-

Misschien kan Maastricht het volgend jaar weer proberen als België in 2020 wint :7
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 10 juli 2019 @ 19:30:50 #94
39237 crew  H_T
2733
pi_187850574
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:28 schreef Em31 het volgende:

[..]

Omdat Denemarken had gewonnen en niet Zweden _O-

Misschien kan Maastricht het volgend jaar weer proberen als België in 2020 wint :7
Ah joh, de Formule 1 had er ook nooit moeite mee om de Grand Prix van San Marino 80 kilometer buiten San Marino te verrijden :P Of de GP van Luxemburg in Duitsland, of de Zwitserse GP in Frankrijk...

Bidbook aanpassen en een dappere poging wagen lijkt mij veel minder moeite dan een heel nieuw bidbook schrijven. Dus als je nog zo'n boek hebt en je hebt ook maar een kleine kans dan kan je het gewoon proberen. Overigens vind ik het niet gek dat ze het niet zijn geworden :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_187850753
Als het Rotterdam wordt zouden ze de postcards zo kunnen eindigen



Alleen een klein probleempje bij Slovenië en San Marino enzo helaas :+
pi_187850764
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:24 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet van het Gelredome. Maar dat zou dan vooral een probleem zijn voor Nederlandse fans en pers; de buitenlandse gaan sowieso met het OV neem ik aan. Of is dat ook heel slecht geregeld daar?
Het Gelredome ligt ook niet heel gunstig ten opzichte van het station voor zover ik weet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187850881
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:04 schreef grazz het volgende:

[..]

Volgens het RTLnieuws zojuist, is het MECC 12cm te kort :o
Iedereen in de kelder van het MECC!

Nou ja, zal Rotterdam dan wel worden.
pi_187851077
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 18:50 schreef Guanabana het volgende:
Deban van Wiwi wil ook Maastricht ipv Rotterdam.
Bij Wiwi lullen ze om het lullen, als ze het met elkaar eens zijn valt er niks te lullen.
pi_187851198
Vanavond weer bij Jinek
JinekLive twitterde op woensdag 10-07-2019 om 19:50:38 Vanavond bespreken we met @FritsHuffnagel de bidbooks van de vijf Songfestival-steden. Vanavond bij #Jinek iets na de klok van 23.00 uur op NPO1. https://t.co/iWc4isCOYe reageer retweet
pi_187851240
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:40 schreef Em31 het volgende:
Als het Rotterdam wordt zouden ze de postcards zo kunnen eindigen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Alleen een klein probleempje bij Slovenië en San Marino enzo helaas :+
Ja dat is inderdaad wel een heel mooi idee! ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187851258
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:40 schreef Em31 het volgende:

Alleen een klein probleempje bij Slovenië en San Marino enzo helaas :+
Ach ja het jaar in Baku gingen ze ook de Crystal Hall verlichten in de kleuren van de vlag van het land, en toen hebben ze al die plaatjes en icoontjes er ook niet in gemaakt. Veel leek toen ook op elkaar inderdaad, maar toch is het een leuk idee.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187851273
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:41 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het Gelredome ligt ook niet heel gunstig ten opzichte van het station voor zover ik weet
Hm, ja, dat is dan minder. Zeker aangezien (fan)pers vaak ook nog wel vroeg aanwezig moet zijn.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187851317
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 20:08 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ach ja het jaar in Baku gingen ze ook de Crystal Hall verlichten in de kleuren van de vlag van het land, en toen hebben ze al die plaatjes en icoontjes er ook niet in gemaakt. Veel leek toen ook op elkaar inderdaad, maar toch is het een leuk idee.
Ja of wie weet kunnen ze dat digitaal een beetje oplossen :P zou er wel gaaf uit kunnen zien denk ik
pi_187851559
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 17:53 schreef Greys het volgende:
Even je eigen favoriet roepen onder de tweet van het officiële Eurovision account! *O*

Eurovision twitterde op woensdag 10-07-2019 om 17:48:33 Which of these cities will host #Eurovision next year in the Netherlands?🇳🇱🔸Arnhem🔸Den Bosch🔸Maastricht-Limburg🔸Rotterdam🔸Utrecht They've all submitted their bidbooks to @:PubliekeOmroep in Hilversum today🤞Find out more 👉https://t.co/bepWX3U1Gx#ESC2020 https://t.co/P037rTFyZp reageer retweet
Ellis • 3 hours ago
Thousands of fans won't attend Eurovision now that Amsterdam withdrew its hosting bid. The Netherlands did this this to itself despite warnings! Enjoy the fun of failure now!

Steph Ellis • 3 hours ago
Hope that Dutch ʀᴇᴛᴀʀᴅs who were lobbying against Amsterdam, will rest easy now! The rest of Europe will totally ignore Eurovision 2020. Worse yet, this is the last ever Dutch victory, therefore, they won't be able to forge another one to compensate themselves for loses like Sweden did in 2015 after its Malmo failure.

pi_187851673
Rtl boulevard had ook over de locaties en beetje over de organisatie....
https://www.rtlnieuws.nl/(...)estival-losgebarsten
pi_187851783
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2019 20:23 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Ellis • 3 hours ago
Thousands of fans won't attend Eurovision now that Amsterdam withdrew its hosting bid. The Netherlands did this this to itself despite warnings! Enjoy the fun of failure now!

Steph Ellis • 3 hours ago
Hope that Dutch ʀᴇᴛᴀʀᴅs who were lobbying against Amsterdam, will rest easy now! The rest of Europe will totally ignore Eurovision 2020. Worse yet, this is the last ever Dutch victory, therefore, they won't be able to forge another one to compensate themselves for loses like Sweden did in 2015 after its Malmo failure.

[ afbeelding ]
:') 8)7
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187851810
Ik kan t me haast niet voorstellen dat Rotterdam het niet gaat krijgen.

En ik kom zelf nog uit Limburg ook :+
"You can call me Susan if it makes you happy"
  † In Memoriam † woensdag 10 juli 2019 @ 21:26:02 #108
368283 ato
pi_187852999
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2019 20:23 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Ellis • 3 hours ago
Thousands of fans won't attend Eurovision now that Amsterdam withdrew its hosting bid. The Netherlands did this this to itself despite warnings! Enjoy the fun of failure now!

Steph Ellis • 3 hours ago
Hope that Dutch ʀᴇᴛᴀʀᴅs who were lobbying against Amsterdam, will rest easy now! The rest of Europe will totally ignore Eurovision 2020. Worse yet, this is the last ever Dutch victory, therefore, they won't be able to forge another one to compensate themselves for loses like Sweden did in 2015 after its Malmo failure.

[ afbeelding ]
Wat een idioot.
Life can be a bitch, so like it..
pi_187853135
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2019 20:23 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Ellis • 3 hours ago
Thousands of fans won't attend Eurovision now that Amsterdam withdrew its hosting bid. The Netherlands did this this to itself despite warnings! Enjoy the fun of failure now!

Steph Ellis • 3 hours ago
Hope that Dutch ʀᴇᴛᴀʀᴅs who were lobbying against Amsterdam, will rest easy now! The rest of Europe will totally ignore Eurovision 2020. Worse yet, this is the last ever Dutch victory, therefore, they won't be able to forge another one to compensate themselves for loses like Sweden did in 2015 after its Malmo failure.

[ afbeelding ]
We are more than Amsterdam. 8)7 :W
  woensdag 10 juli 2019 @ 21:33:26 #110
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_187853178
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 21:26 schreef ato het volgende:

[..]

Wat een idioot.
Zou hij het zelf geloven :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator woensdag 10 juli 2019 @ 21:35:17 #111
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187853221
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_187853248
quote:
Ik krijg een beetje kriebels van die directeur van het MECC. Of ligt dat aan mij?
pi_187853261
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 21:26 schreef ato het volgende:

[..]

Wat een idioot.
Laten we maar blij zijn dat die idioot wegblijft. 😊
  Moderator woensdag 10 juli 2019 @ 21:37:15 #114
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187853262
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Ik krijg een beetje kriebels van die directeur van het MECC. Of ligt dat aan mij?
neehoor. echte gladjakker.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juli 2019 @ 21:46:57 #115
163650 Greys
pi_187853434
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2019 20:23 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Ellis • 3 hours ago
Thousands of fans won't attend Eurovision now that Amsterdam withdrew its hosting bid. The Netherlands did this this to itself despite warnings! Enjoy the fun of failure now!

Steph Ellis • 3 hours ago
Hope that Dutch ʀᴇᴛᴀʀᴅs who were lobbying against Amsterdam, will rest easy now! The rest of Europe will totally ignore Eurovision 2020. Worse yet, this is the last ever Dutch victory, therefore, they won't be able to forge another one to compensate themselves for loses like Sweden did in 2015 after its Malmo failure.

[ afbeelding ]
Die heeft ze kennelijk verwijderd want ik zie ze er niet tussen staan. Maar oké doei Steph wie je ook bent en neem nog een augurk!._O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187853453
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2019 21:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Die heeft ze kennelijk verwijderd want ik zie ze er niet tussen staan. Maar oké doei Steph wie je ook bent en neem nog een augurk!._O-
Staat op de website :)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juli 2019 @ 21:48:43 #117
163650 Greys
pi_187853474
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 21:47 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Staat op de website :)
Ohh ik dacht onder die tweet. :@
Maar wat een gekkie joh. Zo veel boosheid. :D Als het niet kan dan kan het niet he in Amsterdam.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187853888
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2019 21:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Die heeft ze kennelijk verwijderd want ik zie ze er niet tussen staan. Maar oké doei Steph wie je ook bent en neem nog een augurk!._O-
Óf onze KoningPils heeft ons weer bij de neus genomen...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 10 juli 2019 @ 22:19:00 #119
2681 Dave
Aardig op drave
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juli 2019 @ 23:01:57 #120
163650 Greys
pi_187855043
17% Maastricht vs 83% Rotterdam op dit moment.

wiwibloggs twitterde op woensdag 10-07-2019 om 22:43:20 So far our Instagram followers think Rotterdam > Maastricht for #Eurovision host city. https://t.co/7QFniK0dHE reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juli 2019 @ 23:03:38 #121
163650 Greys
pi_187855079
Overigens neemt Wiwi dus Arnhem niet mee qua favoriet voornamelijk omdat ze geen plek voor een perscentrum hebben (dat moet dan in een tent naast Gelredome) en omdat Gelredome niet in de buurt van een station ligt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juli 2019 @ 23:05:01 #122
163650 Greys
pi_187855116
Huh, Jinek alweer over de steden.
Maandag ook al. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187855229
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:05 schreef Greys het volgende:
Huh, Jinek alweer over de steden.
Maandag ook al. :D
The hype is real *O*

Vandaag ook inleveren bidbooks natuurlijk
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187855254
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:03 schreef Greys het volgende:
Overigens neemt Wiwi dus Arnhem niet mee qua favoriet voornamelijk omdat ze geen plek voor een perscentrum hebben (dat moet dan in een tent naast Gelredome) en omdat Gelredome niet in de buurt van een station ligt.
Op zich moet zo'n tent naast Gelredome wel te regelen zijn. Niet ideaal, maar in dit geval vind ik de venue Gelredome zodanig superieur aan MECC, dat Arnhem best meegewogen had kunnen worden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juli 2019 @ 23:10:52 #125
163650 Greys
pi_187855258
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:09 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

The hype is real *O*

Vandaag ook inleveren bidbooks natuurlijk
Ja, wel mooi hoe het leeft! w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 10 juli 2019 @ 23:14:36 #126
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187855338
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:10 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Op zich moet zo'n tent naast Gelredome wel te regelen zijn. Niet ideaal, maar in dit geval vind ik de venue Gelredome zodanig superieur aan MECC, dat Arnhem best meegewogen had kunnen worden.
Station is wel een dingetje.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_187855392
Jinek NU
~The present is all there is~
pi_187855470
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, wel mooi hoe het leeft! w/
Ja, dat is zo mooi om te zien! *O*

Ik heb ook nooit zoveel getwitterd als vandaag _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187855471
Het bid van Utrecht _O-
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juli 2019 @ 23:23:42 #130
163650 Greys
pi_187855480
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:10 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Op zich moet zo'n tent naast Gelredome wel te regelen zijn. Niet ideaal, maar in dit geval vind ik de venue Gelredome zodanig superieur aan MECC, dat Arnhem best meegewogen had kunnen worden.
Ja maar in hun filmpje waarin Deban en William de steden bespreken is het eigenlijk sowieso één grote zure augurkenparade. Deban blijft treuren over Amsterdam, get over it ho-ney ze willen/kunnen niet.

En aan Arnhem vonden ze dus het probleem met de persruimte. Zij hebben waarschijnlijk gewoon geen zin om 14 dagen in een tent te zitten en ergens snap ik het wel want ze zitten daar van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Daarbij neemt een tent voor 1500 personen pers waarschijnlijk wel zo ongeveer de halve parkeerplaats (zo niet hele?) in beslag waardoor voor NLe/Duitse/Belgische bezoekers met de auto - omdat niet bij station - weer geen parkeerruimte over is.. Verder vonden ze het niet handig bereikbaar voor de pers die er al heel vroeg moet zijn. En ze vonden weinig te doen in Arnhem. Even de video over Arnhem samengevat.

Op basis daarvan rekenen zij het niet tot de twee favorieten. Zijn best goede punten maar MECC heeft qua venue weer flinke minpunten (hoogte/ruimte) dus idd hadden ze Arnhem wmb best mee kunnen nemen als je Maastricht ook meeneemt. Ze zagen bij Maastricht trouwens wel een issue dat als je erop wilt vliegen vanuit heel Europa dat je dan landt in een ander land en daarna nog een grens over moet. Maar met de trein kon ook wel. Of zoiets.

Deban wil het volgens mij nergens, alleen in Amsterdam. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187855612
Het Rotterdam filmpje overtuigt me meer dan die van Maastricht. Die urban vibe spreekt me wel aan. Ik zie ook direct een heel moderne show voor me. Bij Maastricht zie ik dit voor me:

~The present is all there is~
pi_187855635
Frits denkt op basis van wat ie vandaag heeft gezien dat we volgend jaar naar Rotterdam gaan *O*
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 juli 2019 @ 23:33:17 #133
163650 Greys
pi_187855677
Oh wacht eens, naast die perstent voor 1500 personen naast Gelredome moet Vitesse dan ook nog ergens daarnaast buiten voetballen toch? :@ Dat past toch allemaal nooit? Qua ruimte en parkeren enzo? Of zie ik iets over het hoofd?

Qua aantal beschikbare kaarten zou ik dan persoonlijk wel Arnhem kiezen boven Maastricht uiteraard!

[ Bericht 11% gewijzigd door Greys op 10-07-2019 23:39:42 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187855794
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:33 schreef Greys het volgende:
Oh wacht eens, naast die perstent voor 1500 personen naast Gelredome moet Vitesse dan ook nog ergens daarnaast buiten voetballen toch? :@ Dat past toch allemaal nooit? Qua ruimte en parkeren enzo? Of zie ik iets over het hoofd?
Dat wordt nog een dingetje https://www.gelderlander.(...)ps://www.google.com/
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_187855910
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:33 schreef Greys het volgende:
Oh wacht eens, naast die perstent voor 1500 personen naast Gelredome moet Vitesse dan ook nog ergens daarnaast buiten voetballen toch? :@ Dat past toch allemaal nooit? Qua ruimte en parkeren enzo? Of zie ik iets over het hoofd?

Qua aantal beschikbare kaarten zou ik dan persoonlijk wel Arnhem kiezen boven Maastricht uiteraard!
of Vitesse gaat in een ander stadion spelen. Dat zijn ze nog aan het onderzoeken wat de beste oplossing is.
pi_187856121
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar in hun filmpje waarin Deban en William de steden bespreken is het eigenlijk sowieso één grote zure augurkenparade. Deban blijft treuren over Amsterdam, get over it ho-ney ze willen/kunnen niet.

En aan Arnhem vonden ze dus het probleem met de persruimte. Zij hebben waarschijnlijk gewoon geen zin om 14 dagen in een tent te zitten en ergens snap ik het wel want ze zitten daar van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Daarbij neemt een tent voor 1500 personen pers waarschijnlijk wel zo ongeveer de halve parkeerplaats (zo niet hele?) in beslag waardoor voor NLe/Duitse/Belgische bezoekers met de auto - omdat niet bij station - weer geen parkeerruimte over is.. Verder vonden ze het niet handig bereikbaar voor de pers die er al heel vroeg moet zijn. En ze vonden weinig te doen in Arnhem. Even de video over Arnhem samengevat.

Op basis daarvan rekenen zij het niet tot de twee favorieten. Zijn best goede punten maar MECC heeft qua venue weer flinke minpunten (hoogte/ruimte) dus idd hadden ze Arnhem wmb best mee kunnen nemen als je Maastricht ook meeneemt. Ze zagen bij Maastricht trouwens wel een issue dat als je erop wilt vliegen vanuit heel Europa dat je dan landt in een ander land en daarna nog een grens over moet. Maar met de trein kon ook wel. Of zoiets.

Deban wil het volgens mij nergens, alleen in Amsterdam. _O-
Ja, ik heb het filmpje nog niet helemaal afgekeken, omdat ik me inderdaad zo aan Deban zit te ergeren. Echt; get over it. Ik vond Amsterdam ook een veel betere optie dan veel wat er nu tussen zit, maar je moet het doen met wat er is. En het is niet de schuld van Amsterdammers of Nederlanders in het algemeen dat die stad niet meedingt.

Ze hebben zeker een punt wat betreft Arnhem. Zeker als door die tent er ook nog minder parkeerruimte is en de pers ook zeer begrijpelijk niet twee weken in een tent wil zitten, zijn dat zeker grote nadelen. Maar puur vanwege de venue hadden ze Arnhem best wel bij de kanshebbers mogen zetten.

Maar het moet gewoon Rotterdam worden joh. :+ Die hebben het totale pakket.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187856181
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:33 schreef Greys het volgende:
Oh wacht eens, naast die perstent voor 1500 personen naast Gelredome moet Vitesse dan ook nog ergens daarnaast buiten voetballen toch? :@ Dat past toch allemaal nooit? Qua ruimte en parkeren enzo? Of zie ik iets over het hoofd?

Qua aantal beschikbare kaarten zou ik dan persoonlijk wel Arnhem kiezen boven Maastricht uiteraard!
Vwld ia uitschuifbaar, dus ligt dan sws buiten. Daaromheen willen ze die tribunea plaatsen. Of althans, dat is t idee. Verwacht daarook niet teveel van, magere 8000 plekjes denk ik
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 juli 2019 @ 00:05:41 #138
163650 Greys
pi_187856312
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Vwld ia uitschuifbaar, dus ligt dan sws buiten. Daaromheen willen ze die tribunea plaatsen. Of althans, dat is t idee. Verwacht daarook niet teveel van, magere 8000 plekjes denk ik
Ja maar als dat veld er dan naast moet én nog een perstent van 1500 personen dan blijft er toch niks/weinig over qua ruimte eromheen, om te parkeren enzo? Zo bedoel ik. :@ Ik zie dat ff niet voor me. Of zijn er geen wedstrijden in de twee weken zelf van het festival? Want anders zit het elkaar qua geluid met juichen enzo ook nog in de weg, dan hoort de pers dat. :D

Maar misschien is dat wel helemaal niet aan de orde hoor, vroeg het me alleen ineens hardop af.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187856638
https://images.app.goo.gl/UdXmmgjM4PEZ16Y8A

Dit is se sitiuatie wanneer het veld buiten licht. Rechtsonder zie je heg veld liggen, daaromheen zullen wel wat teibunes komen volgens t plan, mss niet eens op alle 3 de zijden...

Op die pp ernaast zal die tent dan wel komen. Volgens het plan, en ach heg geluid. 3x 90 min is het dan dua daar moeten ze maar doorheen hoor. :p
pi_187858477
Binnen die twee weken zal er wel geen wedstrijd zijn, gaat meer om die 4 weken daarvoor lijkt me. En als er wel een wedstrijd is kan dat ook ‘s avonds als de pers al weg is.
pi_187858481
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:30 schreef grazz het volgende:
Het Rotterdam filmpje overtuigt me meer dan die van Maastricht. Die urban vibe spreekt me wel aan. Ik zie ook direct een heel moderne show voor me. Bij Maastricht zie ik dit voor me:

[ afbeelding ]
_O-
pi_187858701
Gaat gewoon Maastricht worden. Verdrag van Maastricht > EU > blabla
  donderdag 11 juli 2019 @ 07:56:32 #143
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_187858710
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:30 schreef grazz het volgende:
Het Rotterdam filmpje overtuigt me meer dan die van Maastricht. Die urban vibe spreekt me wel aan. Ik zie ook direct een heel moderne show voor me. Bij Maastricht zie ik dit voor me:

[ afbeelding ]
Idem voor Den Bosch.

(En ja, ik woon in die regio, maar beaam dat het hier allemaal niet zo vooruitstrevend is.)
pi_187858725
Die video van Rotterdam _O_

Ik moest best wel lachen om onderstaand De Speld-bericht:
https://speld.nl/2019/07/(...)d-op-volle-tribunes/
pi_187858729
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 07:55 schreef Poepz0r het volgende:
Gaat gewoon Maastricht worden. Verdrag van Maastricht > EU > blabla
Mooie samenvatting van de geschiedenis van de EU ;)
pi_187859028
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 19:40 schreef Em31 het volgende:
Als het Rotterdam wordt zouden ze de postcards zo kunnen eindigen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Alleen een klein probleempje bij Slovenië en San Marino enzo helaas :+
Wow, perfect! Bij wat moeilijkere vlaggen kunnen ze misschien via monteer skills iets in elkaar knutselen waardoor het toch op die vlag lijkt?
  donderdag 11 juli 2019 @ 15:16:43 #147
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187864439
Laat deze vrouw alsjeblieft niets met het songfestival te maken hebben dit jaar. |:(
quote:
Maastricht hoopt op comeback Treble voor Songfestival
quote:
"We hebben wel al in ons hoofd dat we iets met Treble moeten doen", zei burgemeester Annemarie Penn-te Strake van Maastricht woensdag.
https://www.1limburg.nl/m(...)le-voor-songfestival
  donderdag 11 juli 2019 @ 15:17:30 #148
141482 Q.
JurassiQ
pi_187864460
quote:
18s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:16 schreef lashatumbai het volgende:
Laat deze vrouw alsjeblieft niets met het songfestival te maken hebben dit jaar. |:(
[..]

[..]

https://www.1limburg.nl/m(...)le-voor-songfestival
:')!
For great justice!
pi_187864895
quote:
18s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:16 schreef lashatumbai het volgende:
Laat deze vrouw alsjeblieft niets met het songfestival te maken hebben dit jaar. |:(
[..]


[..]

https://www.1limburg.nl/m(...)le-voor-songfestival
Ik neem aan dat Rotterdam ook wel een eerbetoon voor Joan Franka heeft gepland en Arnhem iets voor Sieneke. :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_187865039
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:38 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Rotterdam ook wel een eerbetoon voor Joan Franka heeft gepland en Arnhem iets voor Sieneke. :')
Vader Abraham is voor Den Bosch twee nummers aan het maken. Over een aantal maanden komt er bij de TROS een tv-uitzending om het winnende nummer bekend te maken. Dat zal hij doen door kop of munt.
  donderdag 11 juli 2019 @ 15:46:43 #151
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187865082
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:38 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Rotterdam ook wel een eerbetoon voor Joan Franka heeft gepland en Arnhem iets voor Sieneke. :')
Ik mag hopen van wel! Wel sneu voor de Toppers dat Amsterdam niet meer in de running is... :s)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 juli 2019 @ 15:57:04 #152
163650 Greys
pi_187865275
Jullie mening komt op Twitter!

ESF_FOK twitterde op donderdag 11-07-2019 om 15:55:47 "We hebben wel al in ons hoofd dat we iets met Treble moeten doen", zei burgemeester Annemarie Penn-te Strake van Maastricht woensdag.De leden van ons Songfestivalforum zijn nog amper bekomen van 2006... #songfestival #stedenstrijd #ESF https://t.co/2cMHEvCO1F #1limburg reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187866074
quote:
18s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:16 schreef lashatumbai het volgende:
Laat deze vrouw alsjeblieft niets met het songfestival te maken hebben dit jaar. |:(
[..]


[..]

https://www.1limburg.nl/m(...)le-voor-songfestival
Alsjeblieft zeg :{

Zij hebben toch sowieso niets te zeggen over wat er allemaal gaat gebeuren? :@
pi_187866103
quote:
9s.gif Op donderdag 11 juli 2019 16:49 schreef Em31 het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg :{

Zij hebben toch sowieso niets te zeggen over wat er allemaal gaat gebeuren? :@
Niet over de tv shows. Wel over alles wat niet met de show te maken heeft.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 juli 2019 @ 16:56:01 #155
163650 Greys
pi_187866192
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 16:51 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Niet over de tv shows. Wel over alles wat niet met de show te maken heeft.
De bezoekers van Eurovision Village kunnen zich vast geestelijk gaan voorbereiden. Op zich wel netjes, die heads up.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187866239
Hou toch even op.

Scheelt dat wij hier weten dat Maastricht kansloos is.

Toch? 😏
  Moderator donderdag 11 juli 2019 @ 16:59:52 #157
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_187866255
*tiendubbele cringe*
pi_187866257
Maastricht is sowieso kansloos.
En het ESF krijgen ze ook niet.
  donderdag 11 juli 2019 @ 17:04:51 #159
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_187866335
Laat Treble eventueel opdagen in een ironisch bedoeld compilatie-optreden met 'foute' oude inzendingen.

En laat het daar ook bij.
pi_187866375
Sowieso: I'm all about that bass, 'bout that bass
pi_187867724
Ik begrijp dat NPO al binnen twee weken een selectie maakt welke zalen ze ter plekke gaan bekijken en welke zalen op grond van de gegevens die nu bekend zijn al meteen afvallen.
Laten we bidden/hopen/wensen etc dat Maastricht met dat lage hok dat MECC heet al meteen bij de eerste schifting afvalt (want net zo ongeschikt als Jaarbeurs en Brabanthallen). Ik begin nu echt een beetje genoeg te krijgen van Mevr. De Burgemeester. Treble, for god’s sake..... Oubolligheid troef. Staat nogal haaks op wat het productieteam voor ogen ziet. En waar denkt ze zich mee te bemoeien? De inhoudelijke invulling van het festival is toch echt niet aan haar.
pi_187867863
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 18:22 schreef Aadrianus het volgende:
Ik begrijp dat NPO al binnen twee weken een selectie maakt welke zalen ze ter plekke gaan bekijken en welke zalen op grond van de gegevens die nu bekend zijn al meteen afvallen.
Laten we bidden/hopen/wensen etc dat Maastricht met dat lage hok dat MECC heet al meteen bij de eerste schifting afvalt (want net zo ongeschikt als Jaarbeurs en Brabanthallen). Ik begin nu echt een beetje genoeg te krijgen van Mevr. De Burgemeester. Treble, for god’s sake..... Oubolligheid troef. Staat nogal haaks op wat het productieteam voor ogen ziet. En waar denkt ze zich mee te bemoeien? De inhoudelijke invulling van het festival is toch echt niet aan haar.
Ik verwacht dat Maastricht er na die schifting nog steeds is. Puur en alleen omdat de hoogte op papier 17.88 is. En dat zal ook wel op hun papier staan, verwacht ik toch.

Dus, na het bezoek, moeten er toxh ogen opengaan. Anders ga ik huilen in een hoekje.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 juli 2019 @ 18:35:00 #163
39237 crew  H_T
2733
pi_187867876
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 23:03 schreef Greys het volgende:
Overigens neemt Wiwi dus Arnhem niet mee qua favoriet voornamelijk omdat ze geen plek voor een perscentrum hebben (dat moet dan in een tent naast Gelredome) en omdat Gelredome niet in de buurt van een station ligt.
In zo'n stadion komen toch ook wel eens journalisten? Misschien niet zoveel, maar het lijkt me sterk dat ze helemaal niks hebben
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_187867943
Door het enorme gehype verwacht ik ook dat ze er straks gewoon nog bijzitten. Ik weet niet wie het voor elkaar heeft gekregen en hoe ze het gedaan hebben, maar applaus, want het is eigenlijk best bizar dat zo veel mensen het als een reëele optie zien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 juli 2019 @ 18:41:14 #165
39237 crew  H_T
2733
pi_187867948
Even opgezocht: Gelredome heeft nog wel wat zalen binnen, maar niet genoeg om 1500 man kwijt te kunnen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_187868075
Filmpje van de Jaarbeurs over hoe ze die tent voor zich gaan zien:

jaarbeurs twitterde op donderdag 11-07-2019 om 14:55:35 Wij zijn vol vertrouwen dat wij de organisatie van het Eurovisie Songfestival tot een succes kunnen maken! Deze video toont hoe de ‘Grand Arena’ van SPANTECH voor het ESF 2020 bij Jaarbeurs eruit kan gaan zien. Meer info: https://t.co/t3zNNlqUga https://t.co/W8B9PJ3pc7 reageer retweet
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187868197
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 18:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Ik verwacht dat Maastricht er na die schifting nog steeds is. Puur en alleen omdat de hoogte op papier 17.88 is. En dat zal ook wel op hun papier staan, verwacht ik toch.

Dus, na het bezoek, moeten er toxh ogen opengaan. Anders ga ik huilen in een hoekje.
Die 17.88 waar MECC het steeds over heeft, is de bruto hoogte. Hier op het forum is al vaker uitgelegd dat dat niet de hoogte is waarin straks gewerkt kan worden, de nettohoogte. Die is dus veel lager in het MECC. Maar de vereiste hoogte van 18m gaat wel over de nettohoogte. Dus ze hoeven die zaal helemaal niet te bekijken om al te weten dat het te laag is. Daarom heb ik goede hoop dat binnen twee weken Maastricht uit de droom wordt geholpen (en wij uit deze nachtmerrie).

Ik zeg het nog maar eens: ik heb niks tegen Maastricht, maar alles tegen het MECC.
  donderdag 11 juli 2019 @ 19:04:21 #168
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_187868319
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 18:57 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Die 17.88 waar MECC het steeds over heeft, is de bruto hoogte. Hier op het forum is al vaker uitgelegd dat dat niet de hoogte is waarin straks gewerkt kan worden, de nettohoogte. Die is dus veel lager in het MECC. Maar de vereiste hoogte van 18m gaat wel over de nettohoogte. Dus ze hoeven die zaal helemaal niet te bekijken om al te weten dat het te laag is. Daarom heb ik goede hoop dat binnen twee weken Maastricht uit de droom wordt geholpen (en wij uit deze nachtmerrie).

Ik zeg het nog maar eens: ik heb niks tegen Maastricht, maar alles tegen het MECC.
Precies. Als Maastricht Ahoy had in hun stad, waren we allemaal voor geweest.
Just do it »
pi_187868330
Als Maastricht het niet wordt dan ligt dat puur en alleen aan die schijthollanders (ten noorden van Sittard) die het zo nodig in de Randstad moeten organiseren en de rest van het land nooit iets gunnen.

De Calimero-reactie die je weet dat gaat komen. :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_187868436
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 19:04 schreef Fred_B het volgende:
Als Maastricht het niet wordt dan ligt dat puur en alleen aan die schijthollanders (ten noorden van Sittard) die het zo nodig in de Randstad moeten organiseren en de rest van het land nooit iets gunnen.

De Calimero-reactie die je weet dat gaat komen. :')
Dat zijn vaak dezelfde mensen die voor een onafhankelijk Limburg zijn. :')
  donderdag 11 juli 2019 @ 19:17:59 #171
141482 Q.
JurassiQ
pi_187868574
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 19:04 schreef Fred_B het volgende:
Als Maastricht het niet wordt dan ligt dat puur en alleen aan die schijthollanders (ten noorden van Sittard) die het zo nodig in de Randstad moeten organiseren en de rest van het land nooit iets gunnen.

De Calimero-reactie die je weet dat gaat komen. :')
En natuurlijk totaal geen zelfreflectie op het feit dat het MECC gewoon een veredelde boerenschuur is met een plafond ter hoogte van een gemiddelde FOK!-zolderkamer.
For great justice!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 juli 2019 @ 19:18:38 #172
39237 crew  H_T
2733
pi_187868580
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 19:04 schreef Fred_B het volgende:
Als Maastricht het niet wordt dan ligt dat puur en alleen aan die schijthollanders (ten noorden van Sittard) die het zo nodig in de Randstad moeten organiseren en de rest van het land nooit iets gunnen.

De Calimero-reactie die je weet dat gaat komen. :')
Weet je wat, dan mag Limburg weer carnaval organiseren. Zijn ze nog eerder aan de beurt ook!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_187868660
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2019 19:17 schreef Q. het volgende:

[..]

En natuurlijk totaal geen zelfreflectie op het feit dat het MECC gewoon een veredelde boerenschuur is met een plafond ter hoogte van een gemiddelde FOK!-zolderkamer.
_O-

En toch denk ik dat Maastricht er nog best tussen de eerste schifting door kan glippen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 11 juli 2019 @ 19:22:45 #174
141482 Q.
JurassiQ
pi_187868666
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Even opgezocht: Gelredome heeft nog wel wat zalen binnen, maar niet genoeg om 1500 man kwijt te kunnen
Een gemiddelde thuiswedstrijd van Vitesse is dan ook net een iets minder groot mediaspektakel dan het Eurovisie Songfestival. Net.
For great justice!
pi_187868677
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 19:22 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

_O-

En toch denk ik dat Maastricht er nog best tussen de eerste schifting door kan glippen.
Gaan ze ook. Op.basis van hun bidbook waar doodleuk 17.88 staat.. en ja verder dan de hoogte valt er niks aan te merken.

Dus die komen echt de schifting wel door samen met Arnhem en Rotterdam.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 juli 2019 @ 19:23:41 #176
39237 crew  H_T
2733
pi_187868681
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2019 19:22 schreef Q. het volgende:

[..]

Een gemiddelde thuiswedstrijd van Vitesse is dan ook net een iets minder groot mediaspektakel dan het Eurovisie Songfestival. Net.
Dat dacht ik al, het ging mij er meer om dat ik me niet kon voorstellen dat ze helemaal geen ruimte binnen zouden hebben
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 11 juli 2019 @ 19:25:09 #177
141482 Q.
JurassiQ
pi_187868706
quote:
12s.gif Op donderdag 11 juli 2019 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dat dacht ik al, het ging mij er meer om dat ik me niet kon voorstellen dat ze helemaal geen ruimte binnen zouden hebben
Dat wel maar LANG niet genoeg voor het ESF. Daar moeten allerlei tenten voor worden bijgebouwd. Dat kost punten. Plus de bereikbaarheid is beroerd. Plus de hotelsituatie is matig.
For great justice!
pi_187868986
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 19:04 schreef Fred_B het volgende:
Als Maastricht het niet wordt dan ligt dat puur en alleen aan die schijthollanders (ten noorden van Sittard) die het zo nodig in de Randstad moeten organiseren en de rest van het land nooit iets gunnen.

De Calimero-reactie die je weet dat gaat komen. :')
Waarschijnlijk wel ja, want reacties in deze trant heb ik via Twitter deze week al aardig vaak langs zien komen, als reden waarom ze het wél moeten krijgen dan.
pi_187869083
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2019 19:25 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat wel maar LANG niet genoeg voor het ESF. Daar moeten allerlei tenten voor worden bijgebouwd. Dat kost punten. Plus de bereikbaarheid is beroerd. Plus de hotelsituatie is matig.
Ja, en dat idee om Vitesse tijdelijk op een veld naast het stadion te laten spelen is op papier makkelijk gezegd, maar dat zal in de praktijk nog wel tegenvallen. Met een paar tribunes neerzetten kom je er niet.

Voor een BVO (Betaald voetbal organisatie) gelden strenge veiligheidseisen dus ook een tijdelijk stadion moet aan deze eisen voldoen. Mocht Vitesse nog Europees voetbal spelen dan moet de accommodatie ook nog voldoen aan de UEFA safety and security regulations die nog veel verder gaan.

In Dusseldorf heeft die tijdelijke accommodatie voor de voetbalclub al zo'n 5 miljoen Euro gekost. Ik vraag me af of de gemeente Arnhem bereid is een dergelijk bedrag, naast de kosten voor ESF, op te hoesten. Zeker gezien de geschiedenis met alle geldstromen die vanuit de gemeente richting Vitesse gegaan zijn.
pi_187869207
Vitesse is echt geen probleem. Zij geven aan mee te willen denken. Zij het in een ander stadion, zij het in een tijdelijke plek. Als Arnhem het krijgt gaat dat echt geen probleem zijn, Gelderland komt om in het geld.

En Europees spelen zich tegen die tijd echt niet.
pi_187869210
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 19:44 schreef Ikbenjandeboer het volgende:

[..]

Ja, en dat idee om Vitesse tijdelijk op een veld naast het stadion te laten spelen is op papier makkelijk gezegd, maar dat zal in de praktijk nog wel tegenvallen. Met een paar tribunes neerzetten kom je er niet.

Voor een BVO (Betaald voetbal organisatie) gelden strenge veiligheidseisen dus ook een tijdelijk stadion moet aan deze eisen voldoen. Mocht Vitesse nog Europees voetbal spelen dan moet de accommodatie ook nog voldoen aan de UEFA safety and security regulations die nog veel verder gaan.

In Dusseldorf heeft die tijdelijke accommodatie voor de voetbalclub al zo'n 5 miljoen Euro gekost. Ik vraag me af of de gemeente Arnhem bereid is een dergelijk bedrag, naast de kosten voor ESF, op te hoesten. Zeker gezien de geschiedenis met alle geldstromen die vanuit de gemeente richting Vitesse gegaan zijn.
Vitesse speelt komend seizoen geen Europa League.
  donderdag 11 juli 2019 @ 19:52:34 #182
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187869226
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
Filmpje van de Jaarbeurs over hoe ze die tent voor zich gaan zien:

jaarbeurs twitterde op donderdag 11-07-2019 om 14:55:35 Wij zijn vol vertrouwen dat wij de organisatie van het Eurovisie Songfestival tot een succes kunnen maken! Deze video toont hoe de ‘Grand Arena’ van SPANTECH voor het ESF 2020 bij Jaarbeurs eruit kan gaan zien. Meer info: https://t.co/t3zNNlqUga https://t.co/W8B9PJ3pc7 reageer retweet
Super groot die tent wel! De vrije hoogte vd Grand Arena gaat maar liefst tot 27.8 meter!

UTRECHT 2020!!! *O* *O* *O*




[ Bericht 5% gewijzigd door lashatumbai op 11-07-2019 19:58:13 ]
pi_187869280
Utrecht ligt inmiddels al onder de etensresten in het prullenbakje.

Tent is een no go. Ieder jaar is er een stad die het oppert.
pi_187869515
Ik telde in die time lapse van die tent al 15 nachten. Het opbouwen kost dus al ruim twee weken en het afbreken zal ook nog wel even duren. Dan moet je zo'n tent al twee maanden huren, opbouwen en afbreken. Dat zal een behoorlijke investering vergen, zeker als de organisatie geen geld van de gemeente of provincie krijgt. Als je daar ook nog eens een financieel uitgeklede NPO bij optelt dan lijkt het me een vrij kansloze missie om dit tot een succesvol totaalplaatje te brengen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 juli 2019 @ 20:12:30 #185
163650 Greys
pi_187869536
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 20:11 schreef Ikbenjandeboer het volgende:
Ik telde in die time lapse van die tent al 15 nachten. Het opbouwen kost dus al ruim twee weken en het afbreken zal ook nog wel even duren. Dan moet je zo'n tent al twee maanden huren, opbouwen en afbreken. Dat zal een behoorlijke investering vergen, zeker als de organisatie geen geld van de gemeente of provincie krijgt. Als je daar ook nog eens een financieel uitgeklede NPO bij optelt dan lijkt het me een vrij kansloze missie om dit tot een succesvol totaalplaatje te brengen.
En de kandidaten moeten dan ook nog op de fiets of met het OV van hun hotels naar de venue voor elke repetitie. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187869696
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2019 20:12 schreef Greys het volgende:

[..]

En de kandidaten moeten dan ook nog op de fiets of met het OV van hun hotels naar de venue voor elke repetitie. :@
Hahaha ja das waar ook. Heerlijk naief is het.
  donderdag 11 juli 2019 @ 21:20:23 #187
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_187870637
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 20:11 schreef Ikbenjandeboer het volgende:
Ik telde in die time lapse van die tent al 15 nachten. Het opbouwen kost dus al ruim twee weken en het afbreken zal ook nog wel even duren. Dan moet je zo'n tent al twee maanden huren, opbouwen en afbreken. Dat zal een behoorlijke investering vergen, zeker als de organisatie geen geld van de gemeente of provincie krijgt. Als je daar ook nog eens een financieel uitgeklede NPO bij optelt dan lijkt het me een vrij kansloze missie om dit tot een succesvol totaalplaatje te brengen.
op de site van spantech zegt men dat het 6 weken duurt om hem op te bouwen
https://www.span-tech.com/products/event-sales/grand-arena.html
pi_187871557
Poll: Songfestival in:
Arnhem
Den Bosch
Maastricht
Rotterdam
Utrecht
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Ben gewoon even benieuwd hoe de rollen hier exact verdeels zijn. :)
pi_187871884
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2019 19:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vitesse is echt geen probleem. Zij geven aan mee te willen denken. Zij het in een ander stadion, zij het in een tijdelijke plek. Als Arnhem het krijgt gaat dat echt geen probleem zijn, Gelderland komt om in het geld.

En Europees spelen zich tegen die tijd echt niet.
Kunnen ze niet tijdelijk het Goffertstadion gebruiken?
pi_187871908
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:25 schreef Em31 het volgende:

[..]

Kunnen ze niet tijdelijk het Goffertstadion gebruiken?
Dat wordt rellen. Haha. Als ze naar een ander stadion gaan zal het Emmen worden denk ik.
pi_187871956
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Dat wordt rellen. Haha. Als ze naar een ander stadion gaan zal het Emmen worden denk ik.
Haha ja anders was het een mooie oplossing geweest _O- maar voor een keer in een ander stadion lijkt me praktischer. Misschien toch ook mogelijk als ze het zouden krijgen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 11 juli 2019 @ 22:37:35 #192
39237 crew  H_T
2733
pi_187872140
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Dat wordt rellen. Haha. Als ze naar een ander stadion gaan zal het Emmen worden denk ik.
Ik hoorde vandaag dat Twente wel eens in het stadion van Vitesse heeft gespeeld toen het stadion in Enschede tijdelijk niet gebruikt kon worden, en dat er nog nooit zoveel mensen bij een eredivisiewedstrijd in het Gelredome zijn geweest als toen _O-
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 11 juli 2019 @ 22:38:55 #193
408813 crew  trein2000
pi_187872172
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Poll: Songfestival in:
Arnhem
Den Bosch
Maastricht
Rotterdam
Utrecht
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Ben gewoon even benieuwd hoe de rollen hier exact verdeels zijn. :)
Wat ik denk of wat ik hoop?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_187872250
quote:
18s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:16 schreef lashatumbai het volgende:
Laat deze vrouw alsjeblieft niets met het songfestival te maken hebben dit jaar. |:(
[..]

[..]

https://www.1limburg.nl/m(...)le-voor-songfestival
:') die kan toch niet serieus zijn?

Gelukkig is het niet aan Maastricht om te bepalen welke artiesten erbij betrokken zullen zijn volgend jaar. Maar als ze wat voorwerk had gedaan, had ze toch kunnen weten dat met deze uitspraak de kansen op het hosten helemaal verkeken zijn :P
~The present is all there is~
pi_187872356
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:38 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Wat ik denk of wat ik hoop?
Wat je voorkeur heeft nu.
pi_187872413
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik hoorde vandaag dat Twente wel eens in het stadion van Vitesse heeft gespeeld toen het stadion in Enschede tijdelijk niet gebruikt kon worden, en dat er nog nooit zoveel mensen bij een eredivisiewedstrijd in het Gelredome zijn geweest als toen _O-
Moet gezegd worden dat dat een voorronde-CL wedstrijd was tegen Arsenal. :p

Maar Vitesse fams zorgen zelden voor een vol stadion idd. :p
pi_187872436
De akoestiek zal in zo'n tent ook wel een stuk minder zijn.
~The present is all there is~
pi_187872776
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Poll: Songfestival in:
Arnhem
Den Bosch
Maastricht
Rotterdam
Utrecht
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Ben gewoon even benieuwd hoe de rollen hier exact verdeels zijn. :)
Net gestemd en die uitslag nu... :D Tekenend wel
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187873038
Uit sentiment op Den Bosch gestemd tegen beter weten in :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187873171
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Poll: Songfestival in:
Arnhem
Den Bosch
Maastricht
Rotterdam
Utrecht
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Ben gewoon even benieuwd hoe de rollen hier exact verdeels zijn. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 19:04 schreef Fred_B het volgende:
Schijthollanders die het zo nodig in de Randstad moeten organiseren en de rest van het land nooit iets gunnen.
pi_187873177
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 23:04 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Net gestemd en die uitslag nu... :D Tekenend wel
Hoe kan ik stemmen?
pi_187873208
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 23:21 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Hoe kan ik stemmen?
Onder 'Poll: Songfestival in:"

En dan op de link klikken van het land dat jouw voorkeur heeft! :)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187873267
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2019 23:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Onder 'Poll: Songfestival in:"

En dan op de link klikken van het land dat jouw voorkeur heeft! :)
Ik zal wel dom zijn , maar waar vind ik die pol? 😊
  Moderator donderdag 11 juli 2019 @ 23:28:58 #204
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187873315
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 23:26 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Ik zal wel dom zijn , maar waar vind ik die pol? 😊
Vorige pagina. Post 188
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_187873397
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2019 23:28 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Vorige pagina. Post 188
Dank. Gestemd
pi_187876728
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 23:21 schreef KoningPils het volgende:

[..]


[..]

_O-
pi_187877477
Poll: Songfestival in:
Arnhem
Den Bosch
Maastricht
Rotterdam
Utrecht
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Tis wel duidelijk :p
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 09:48:11 #208
163650 Greys
pi_187877548
Wel lief dat er toch ook iemand op Utrecht heeft gestemd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187877595
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 09:48 schreef Greys het volgende:
Wel lief dat er toch ook iemand op Utrecht heeft gestemd.
Waarschijnlijk die fietskoerier zelf :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 10:05:12 #210
163650 Greys
pi_187877729
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 09:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Waarschijnlijk die fietskoerier zelf :P
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187877765
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 09:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Waarschijnlijk die fietskoerier zelf :P
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † vrijdag 12 juli 2019 @ 10:28:27 #212
368283 ato
pi_187878019
Het liefst wil ik natuurlijk in mijn eigen stad, maar de plannen en tent is onzin.
Life can be a bitch, so like it..
pi_187878643
Hebben jullie deze poll al gezien? Maastricht heeft of een goede campagne gevoerd, of de poll gekaapt denk ik.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 11:37:59 #214
163650 Greys
pi_187879029
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 11:11 schreef Ikbenjandeboer het volgende:
Hebben jullie deze poll al gezien? Maastricht heeft of een goede campagne gevoerd, of de poll gekaapt denk ik.
Sodeknetters :D

Die link is flink verspreid in Maastricht idd denk ik. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 juli 2019 @ 11:40:16 #215
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_187879059
Het wordt ook met de dag triester he :')
Wie gaat er op de dag van de bekendmaking mee naar Limburg om daar van de Maastrichtse tranen te genieten?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 11:51:05 #216
163650 Greys
pi_187879253
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 11:40 schreef Faux. het volgende:
Het wordt ook met de dag triester he :')
Wie gaat er op de dag van de bekendmaking mee naar Limburg om daar van de Maastrichtse tranen te genieten?
Och ik waardeer echt hun enthousiasme en inzet en zelfverzekerdheid.

Het enige dat ik echt gek vind is dat bv Giel Beelen al een maand roept dat Maastricht het zeker krijgt, dat Richard van de Telegraaf zo pro Maastricht is etc. Hebben ze dan niet naar de zaal gekeken? Ik snap er echt niks van. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187879368
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 11:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Och ik waardeer echt hun enthousiasme en inzet en zelfverzekerdheid.

Het enige dat ik echt gek vind is dat bv Giel Beelen al een maand roept dat Maastricht het zeker krijgt, dat Richard van de Telegraaf zo pro Maastricht is etc. Hebben ze dan niet naar de zaal gekeken? Ik snap er echt niks van. :D
Dit is precies de reden waarom ik toch bang ben dat het 'm wel kan gaan worden. Er blijft een groep Maastricht roepen, terwijl iedereen toch kan zien dat die zaal erg matig is? Het is net alsof ze alleen naar de stad kijken en totaal niet bezig zijn met de zaal :?

Overal steeds dat het tussen Rotterdam en Maastricht gaat, waarom in godsnaam. Logischer zou zijn dat overal wordt geroepen dat het tussen Rotterdam en Arnhem gaat.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 12:04:51 #218
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_187879461
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 11:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Och ik waardeer echt hun enthousiasme en inzet en zelfverzekerdheid.

Het enige dat ik echt gek vind is dat bv Giel Beelen al een maand roept dat Maastricht het zeker krijgt, dat Richard van de Telegraaf zo pro Maastricht is etc. Hebben ze dan niet naar de zaal gekeken? Ik snap er echt niks van. :D
Ik vind het redelijk pusherig worden ondertussen. Zoals je zelf al zegt, die zaal is echt niet oké en desondanks blijven ze maar pushen en pushen en gillen in de media en pushen en pushen. Het gaat Maastricht niet om het ESF, het gaat Maastricht om Maastricht :{
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_187879478
Ik ben ervan overtuigd dat 90 prpxent niet eens weet dat de nette hoogte slechts 12 meter is. En dat dan een probleem is.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 12:09:16 #220
163650 Greys
pi_187879527
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat 90 prpxent niet eens weet dat de nette hoogte slechts 12 meter is. En dat dan een probleem is.
Maar je zou zeggen dat bv een Richard van de Telegraaf als songfestivalman daar toch wel ff naar kijkt? Ik snap het echt niet. :D

*armen in de lucht gooit*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187879581
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar je zou zeggen dat bv een Richard van de Telegraaf als songfestivalman daar toch wel ff naar kijkt? Ik snap het echt niet. :D

*armen in de lucht gooit*
Kennelijk niet. :p

Ik maak mij er niet zo zorgen om. :D Maaatricht pakt het wel goed aan in elk geval. Dat valt niet te ontkennen.
pi_187879589
Of beter dat richard hier maar eens meeleest. Wij weten metelkaar alles van de venues inmiddels.
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 12:18:37 #223
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187879637
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar je zou zeggen dat bv een Richard van de Telegraaf als songfestivalman daar toch wel ff naar kijkt? Ik snap het echt niet. :D

*armen in de lucht gooit*
Als ik iets geleerd heb over journalistiek is dat het makkelijker is om een ander na te praten dan zelf even de feiten goed uit te zoeken.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 12:19:50 #224
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187879656
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 11:40 schreef Faux. het volgende:
Het wordt ook met de dag triester he :')
Wie gaat er op de dag van de bekendmaking mee naar Limburg om daar van de Maastrichtse tranen te genieten?
Fok reporters proeven de stemming in Maastricht. 8-) :7 goed idee.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 12:23:56 #225
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_187879727
Het is een Limburgs complot


Maar serieus, ze proberen echt zo hard met kleppen om dat het irritant wordt.
Kan iemand in de media zeggen dat het MECC gewoon veel te laag is en geen uitstalling heeft.
  ESF Reporter vrijdag 12 juli 2019 @ 12:31:17 #226
87554 Cee
Welluk?
pi_187879840
Het verbaast me niet eens als Maastricht her en der wat euro’s heeft gedoneerd aan media om hen vooral goed te promoten. Op radio 2 lopen er ook al een paar expliciet warm voor ze.
Nu moet ik ook zeggen dat ik écht vind dat het feest voor de duizenden fans aldaar (dus ook voor ons, want tickets of niet, ook al is het wat verder weg, we gaan er heen) schitterende locaties biedt.
Voor de tientallen miljoenen fans voor de tv is het alleen behelpen.
Maastricht is echt een hele mooie stad en laat de Debans zien dat er meer is dan Amsterdam (en omstreken).
Maar goed, ook daar heb je uiteindelijk niks aan als het gaat om het zo optimaal mogelijk neer kunnen zetten van een grootse live tv registratie met publiek en spectaculaire decors en lichtshows.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 12:35:17 #227
163650 Greys
pi_187879929
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Kennelijk niet. :p

Ik maak mij er niet zo zorgen om. :D Maaatricht pakt het wel goed aan in elk geval. Dat valt niet te ontkennen.
Dat zeker.
Kudo's voor hun PR-bureau!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187880073
Als Maastricht de nette hoogte echt 17.88 was geweest en Amsterdam deed net als nu niet mee hadden ze hem blind gepakt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 12:43:53 #229
163650 Greys
pi_187880113
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Maastricht de nette hoogte echt 17.88 was geweest en Amsterdam deed net als nu niet mee hadden ze hem blind gepakt.
Mwah, weet ik echt niet hoor. Zelfs als het hoger zou zijn, hoeveel kaarten zouden ze kunnen verkopen voor die Zuidhal dan als er plek voor podium enzo af gaat? Wordt dat alsnog niet veel te klein? Zelfs als je de greenroom in een andere hal doet, wat vorig jaar al niet zo werd gewaardeerd.

En ze zitten dan zelfs daarnaast alsnog met de luchthavens. En hotelkamers.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 12-07-2019 12:49:04 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187880177
En België en Duitsland die er zwaar van profiteren in plaats van Nederland vind ik persoonlijk ook wel een dingetje :')
pi_187880352
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Mwah, weet ik echt niet hoor. Zelfs als het hoger zou zijn, hoeveel kaarten zouden ze kunnen verkopen voor die Zuidhal dan als er plek voor podium enzo af gaat? Wordt dat alsnog niet veel te klein? Zelfs als je de greenroom in een andere hal doet, wat vorig jaar al niet zo werd gewaardeerd.

En ze zitten dan zelfs daarnaast alsnog met de luchthavens. En hotelkamers.
Ben daarom wel benieuwd naar hun bidbook. Hoe ze het verkopen. Alleen Arnhem heet bidbook openbaar gemaakt tot dusver eh? +50 punten voor hun.🙈

Luchthavens zit wel goed toch? Buitenland dan wel, maar toch. En zuid-Limburg heeft volgens mij ook voldoende hotels, but not sure.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 12:59:03 #232
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_187880389
Deze link heeft Sietse Bakker vandaag getweet: https://mediaperspectives(...)ovisie-songfestival/

Dan past Rotterdam toch perfect in de lijn van innovatie en creativiteit? Maastricht is echt een no go
Just do it »
pi_187880478
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:23 schreef Momo... het volgende:
Het is een Limburgs complot
[ afbeelding ]

Maar serieus, ze proberen echt zo hard met kleppen om dat het irritant wordt.
Kan iemand in de media zeggen dat het MECC gewoon veel te laag is en geen uitstalling heeft.
https://www.ad.nl/redactie/tip

Van oorsprong Rotterdamse krant. Voor een weekendeditie zouden ze best een stuk aan de kandidaat steden en hun venues kunnen wijden denk ik. Als ze dan ook nog eens kenners uit de podiumtechniek aan het woord laten (in plaats van citymarketeers en Songfestival liefhebbers deskundigen) en de technische tekeningen laten beoordelen door onafhankelijke bouwkundigen, dan zou dit een hartstikke interessant item worden.
pi_187880582
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:03 schreef Ikbenjandeboer het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/redactie/tip

Van oorsprong Rotterdamse krant. Voor een weekendeditie zouden ze best een stuk aan de kandidaat steden en hun venues kunnen wijden denk ik. Als ze dan ook nog eens kenners uit de podiumtechniek aan het woord laten (in plaats van citymarketeers en Songfestival liefhebbers deskundigen) en de technische tekeningen laten beoordelen door onafhankelijke bouwkundigen, dan zou dit een hartstikke interessant item worden.
We sturen gewoon allemaal even een mailtje. 🙈
  vrijdag 12 juli 2019 @ 13:17:53 #235
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_187880752
Ik verwacht dat de organisatie eerst toch nog maar eens met Amsterdam gaat praten of er geen oplossing te vinden is.
De band tussen "Hilversum" en Amsterdam is erg sterk.
Wie dit leest is gek
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 13:24:35 #236
163650 Greys
pi_187880875
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik verwacht dat de organisatie eerst toch nog maar eens met Amsterdam gaat praten of er geen oplossing te vinden is.
De band tussen "Hilversum" en Amsterdam is erg sterk.
Die hebben geen bidbook ingeleverd voor de deadline (afgelopen woensdag) dus dat is gewoon officieel over en klaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 juli 2019 @ 13:30:21 #237
141482 Q.
JurassiQ
pi_187880995
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Die hebben geen bidbook ingeleverd voor de deadline (afgelopen woensdag) dus dat is gewoon officieel over en klaar.
En het is niet alsof de Ziggo Dome of Rai dan ineens wel beschikbaar zijn.
For great justice!
  vrijdag 12 juli 2019 @ 14:54:44 #238
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187882323
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar je zou zeggen dat bv een Richard van de Telegraaf als songfestivalman daar toch wel ff naar kijkt? Ik snap het echt niet. :D

*armen in de lucht gooit*
*Ik gooi mijn armen met je mee* Ik snap hier werkelijk waar niks van dat Richard of all people hier niet kritischer over is.
pi_187883053
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:59 schreef Niels93 het volgende:
Deze link heeft Sietse Bakker vandaag getweet: https://mediaperspectives(...)ovisie-songfestival/

Dan past Rotterdam toch perfect in de lijn van innovatie en creativiteit? Maastricht is echt een no go
Want de andere vier steden zijn niet innovatief en creatief?
  vrijdag 12 juli 2019 @ 15:38:16 #240
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_187883199
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:31 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Want de andere vier steden zijn niet innovatief en creatief?
Want Rotterdam is de enige die zich ook zo presenteert en profileert. “Come Closer” van Maastricht draait om het kleine. Om te genieten van de kleine dingen. Het Bourgondische. Toch wel een tegenstelling
Just do it »
pi_187883351
De slogan van Rotterdam was in ieder geval niet heul creatief voor een innovatieve en creatieve stad.

For Real. Come on. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 16:08:24 #242
163650 Greys
pi_187883764
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:46 schreef Mandy040986 het volgende:
De slogan van Rotterdam was in ieder geval niet heul creatief voor een innovatieve en creatieve stad.

For Real. Come on. _O-
Ik begreep hier dat ze die slogan al langer gebruiken. Wordt natuurlijk ook nooit de officiële slogan, volgens mij is dat ook niet aan de steden. (Toch?)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187883785
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 16:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik begreep hier dat ze die slogan al langer gebruiken.
Creatieve mensen in Rotterdam :D

quote:
Wordt natuurlijk ook nooit de officiële slogan, volgens mij is dat ook niet aan de steden. (Toch?)
Ja, is gewoon slogan voor op het bidbook. :)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 16:12:11 #244
163650 Greys
pi_187883827
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 16:09 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Creatieve mensen in Rotterdam :D
[..]

Ja, is gewoon slogan voor op het bidbook. :)
Ja voor op het bidbook. Maar dat wordt natuurlijk niet dé officiële Eurovision slogan. Net als "Douze de groeten" van Den Bosch dat niet wordt. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187883857
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 16:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja voor op het bidbook. Maar dat wordt natuurlijk niet dé officiële Eurovision slogan. Net als "Douze de groeten" van Den Bosch dat niet wordt. :D
Gelukkig niet nee
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 12 juli 2019 @ 16:37:33 #246
39237 crew  H_T
2733
pi_187884241
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:46 schreef Mandy040986 het volgende:
De slogan van Rotterdam was in ieder geval niet heul creatief voor een innovatieve en creatieve stad.

For Real. Come on. _O-
Creatief niet, maar Rotterdam, ech wel! past toch aardig bij de stad? Rotterdam for real lijkt me dan een best aardige vertaling :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_187885958
Net op NOS journaal melden ze dat er volgende week 3 steden afvallen.

Ik denk dat wij hier aardig op de goede weg zitten. ;)
  vrijdag 12 juli 2019 @ 18:07:06 #248
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_187886012
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Net op NOS journaal melden ze dat er volgende week 3 steden afvallen.

Ik denk dat wij hier aardig op de goede weg zitten. ;)
Ik hoop echt Arnhem en Rotterdam.
Just do it »
pi_187886025
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Net op NOS journaal melden ze dat er volgende week 3 steden afvallen.

Ik denk dat wij hier aardig op de goede weg zitten. ;)
Heel benieuwd of het dan Rotterdam-Maastricht is of Rotterdam-Arnhem :D
pi_187886034
Drie afvallen. Denk sowieso Utrecht en Den Bosch, maar die derde plek wordt nog wat tussen Maastricht en Arnhem. Denk dat Rotterdam wel safe zit.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 18:08:46 #251
163650 Greys
pi_187886039
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:07 schreef Em31 het volgende:

[..]

Heel benieuwd of het dan Rotterdam-Maastricht is of Rotterdam-Arnhem :D
Of dat de eindstrijd dan ineens Utrecht - Den Bosch blijkt!

( :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187886112
Rotterdam-Arnhem denk ik als het dak van het MECC is afgekeurd.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_187886113
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Of dat de eindstrijd dan ineens Utrecht - Den Bosch blijkt!

( :D )
Toch de Hollandse charme van een tent.
pi_187886124
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:12 schreef Fred_B het volgende:
Rotterdam-Arnhem denk ik als het dak van het MECC is afgekeurd.
Dit denk ik ook. Arnhem heeft alle zaakjes verder op orde geloof ik toch. Of er moet iets opdoemen met hotels...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 18:15:49 #255
163650 Greys
pi_187886167
quote:
Drie steden afgevallen in strijd om Songfestival

Vanaf volgende week strijden nog twee steden voor de organisatie van het Eurovisie Songfestival. Van de vijf steden die tot nu toe nog in de race waren, vallen er drie af.

De selectiecommissie van het Eurovisie Songfestival 2020 zegt dat het de vijf woensdag ingediende bidbooks uitvoerig heeft bestudeerd en beoordeeld. De commissie heeft bekeken in hoeverre de steden voldoen aan "zwaarwegende criteria" en op basis daarvan twee steden op de shortlist geplaatst. Medio volgende week wordt bekend welke dat zijn. Daarna worden werkbezoeken afgelegd.

Het ging nog tussen vijf steden: Arnhem (Gelredome), Den Bosch (Brabanthallen), Maastricht (MECC), Rotterdam (Ahoy) en Utrecht (Jaarbeurs). Amsterdam, Breda, Den Haag en Leeuwarden waren eerder al afgehaakt.

'Den Bosch en Utrecht niet'
Volgens NOS-songfestivalverslaggever Martijn van der Zande is de kans klein dat Den Bosch en Utrecht bij de laatste twee zitten. "Den Bosch had al aangegeven dat er eigenlijk te weinig hotelkamers zijn en de gemeente Utrecht lijkt er niet echt zin in te hebben het Songfestival te organiseren."

Blijven Arnhem, Maastricht en Rotterdam over. "Wat betreft die drie vind ik het lastig. Bij Maastricht zou het struikelblok de grootte van de zaal kunnen zijn, maar ze zijn wel bloedfanatiek en komen waarschijnlijk met veel geld over de brug."

"Arnhem heeft met het Gelredome een goede en grote zaal, maar daar ontbreekt het dan weer aan extra zalen voor bijvoorbeeld kleedkamers. Ik gok dus dat één van deze twee gaat afvallen en dat Rotterdam sowieso bij de laatste twee zit."
Bron: NOS
https://amp.nos.nl/artike(...)om-songfestival.html
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187886221
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Of dat de eindstrijd dan ineens Utrecht - Den Bosch blijkt!

( :D )
Zou ik wel willen voor de reacties hier _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 18:19:08 #257
163650 Greys
pi_187886224
Als ze kijken naar de 'zwaarwegende criteria' zou het imho het meest logisch zijn als Rotterdam en Arnhem overblijven.

Sietse Bakker had gezegd namelijk dat een venue waarin je alle kansen hebt om een grootse tv show goed te kunnen brengen ook één van de zwaarwegende criteria is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 juli 2019 @ 18:19:59 #258
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_187886245
Rotterdam of maastricht spannend
pi_187886260
quote:
De commissie heeft bekeken in hoeverre de steden voldoen aan "zwaarwegende criteria" en op basis daarvan twee steden op de shortlist geplaatst.
Je zou zeggen dat een hoog genoeg dak wel een zwaarwegend criteria is :7
  vrijdag 12 juli 2019 @ 18:21:07 #260
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_187886269
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:20 schreef Em31 het volgende:

[..]

Je zou zeggen dat een hoog genoeg dak wel een zwaarwegend criteria is :7
Die Paar centimeter
  vrijdag 12 juli 2019 @ 18:21:54 #261
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_187886291
Dit is zooooo spannend! Dit had ik ook echt niet verwacht, drie steden die zo snel zouden afvallen.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 18:22:02 #262
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_187886296
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:21 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Die Paar centimeter
*meter
Just do it »
pi_187886297
quote:
Voor het eerst dat ik lees dat de grootte van de zaal een vraagteken is. En de pers in een tent, beetje tent overleven ze toch wel. :p
pi_187886314
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:19 schreef Greys het volgende:
Als ze kijken naar de 'zwaarwegende criteria' zou het imho het meest logisch zijn als Rotterdam en Arnhem overblijven.

Sietse Bakker had gezegd namelijk dat een venue waarin je alle kansen hebt om een grootse tv show goed te kunnen brengen ook één van de zwaarwegende criteria is.
Ik neem aan dat dat veruit het zwaarstwegende criterium is. Tenzij de stad een uitstraling als Lelystad heeft.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_187886320
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:21 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Die Paar centimeter
Dit is dus hoe Maastricht het verkoopt en hoe 90 procent van Nederland erover nadenkt. Vandaar dat ze gezien worden als grote favoriet, wat gewoon niet kan.
  Moderator vrijdag 12 juli 2019 @ 18:23:43 #266
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_187886324
Venue first, city second :)
pi_187886329
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:22 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat veruit het zwaarstwegende criterium is. Tenzij de stad een uitstraling als Lelystad heeft.
*Almere
pi_187886375
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Of dat de eindstrijd dan ineens Utrecht - Den Bosch blijkt!

( :D )
:D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 12 juli 2019 @ 18:27:15 #269
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_187886389
Puur op basis van de venues blijven Arnhem en Rotterdam over. Klaar. Ik verwacht dus dat die steden over blijven
Just do it »
pi_187886442
Ik verwacht ook Rotterdam en Arnhem, maar eventueel zou die laatste inderdaad ook nog Maastricht kunnen zijn.

Maar je mag toch hopen dat een ongeschikte venue gewoon meteen afvalt. Ik heb wel vertrouwen in dit team dat ze de juiste prioriteiten weten te stellen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_187886449
Waarom zeggen ze niet gewoon welke drie er zijn afgevallen? Deze info heeft geen zin.
pi_187886475
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 18:32:24 #273
163650 Greys
pi_187886506
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:30 schreef blackswangreen het volgende:
Waarom zeggen ze niet gewoon welke drie er zijn afgevallen? Deze info heeft geen zin.
Hooguit dat je nu dus al weet dat er volgende week nog maar twee over zijn en vast lekker kunt speculeren en we moeten toch ergens over lullen in de tussentijd. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 18:33:40 #274
163650 Greys
pi_187886537
quote:
Ai, wéér een promofoto van Arnhem met de verkeerde brug?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187886541
escxtra twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 18:30:32 #Eurovision 2020 host city race: Den Bosch and Utrecht reportedly eliminated with final two to be unveiled next week! #Netherlands #ESC2020 https://t.co/V0j4xhG4vf https://t.co/eSVUdxZ855 reageer retweet
ESCXTRA gaat er nu ook maar gewoon vanuit dat Den Bosch en Utrecht zijn afgevallen :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 12 juli 2019 @ 18:34:07 #276
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_187886548
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:30 schreef blackswangreen het volgende:
Waarom zeggen ze niet gewoon welke drie er zijn afgevallen? Deze info heeft geen zin.
Marketingtechnisch is t slim
Just do it »
pi_187886579
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Ai, wéér een promofoto van Arnhem met de verkeerde brug?
Dan zou vooral de keuze van de vlag een doodzonde zijn. Maar nee, geen fout dit keer.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_187886675
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Dit denk ik ook. Arnhem heeft alle zaakjes verder op orde geloof ik toch. Of er moet iets opdoemen met hotels...
Hotels komt wel in orde, nu Nijmegen ook helemaal erachter staat
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 18:40:02 #279
163650 Greys
pi_187886684
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dan zou vooral de keuze van de vlag een doodzonde zijn. Maar nee, geen fout dit keer.
Ja idd. :D Het was ook een flauw grapje ivm de verkeerde brug die ze op hun songfestivalbus hadden. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187886696
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja idd. :D Het was ook een flauw grapje ivm de verkeerde brug die ze op hun songfestivalbus hadden. :@
Weet ik ;)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 12 juli 2019 @ 18:40:52 #281
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187886710
Oh ik zie het nu pas op NOS.
Ik schrok even, dacht dat het al bekend was welke twee :D
Koel en donker bewaren
pi_187886748
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:34 schreef Niels93 het volgende:

[..]

Marketingtechnisch is t slim
Het is het belangrijkste nieuwsbericht op de NOS-site, dus ja. Wel belachelijk, zeg ik als songfestivalfan.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 18:42:57 #283
163650 Greys
pi_187886764
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:40 schreef Guanabana het volgende:
Oh ik zie het nu pas op NOS.
Ik schrok even, dacht dat het al bekend was welke twee :D
Bijna! *O*

Ik vind het echt veel spannender dan ik van tevoren had kunnen indenken. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 juli 2019 @ 18:44:50 #284
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187886810
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:42 schreef Greys het volgende:
Ik vind het echt veel spannender dan ik van tevoren had kunnen indenken.
Ja vooral omdat het heel anders loopt dan ik had verwacht. Ik dacht (helemaal in het begin) dat het spannend zou worden tussen Amsterdam en Rotterdam en dat het waarschijnlijk 'gewoon' Amsterdam zou worden. Had ik allebei oke gevonden.

Maar nu hoop ik toch wel echt hard op Rotterdam en niet Maastricht (of Arnhem) :X
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter vrijdag 12 juli 2019 @ 18:45:51 #285
87554 Cee
Welluk?
pi_187886832
Oprecht nerveus :@
pi_187886901
Ik ook _O-

Als Rotterdam en Arnhem gewoon overblijven is het een stuk relaxter tot augustus want het maakt me oprecht niet uit wie het dan krijgt :D
  vrijdag 12 juli 2019 @ 18:49:19 #287
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187886912
Gelukkig in 2021 gewoon relaxed volgen hoe ze het in Rome gaan aanpakken. :7

Zien jullie nou wel dat het niet leuk is als het hier is ;(
Koel en donker bewaren
  vrijdag 12 juli 2019 @ 18:49:30 #288
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_187886916
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:48 schreef Em31 het volgende:
Ik ook _O-

Als Rotterdam en Arnhem gewoon overblijven is het een stuk relaxter tot augustus want het maakt me oprecht niet uit wie het dan krijgt :D
Precies dat! Zolang het maar niet de gymzaal in Maastricht wordt
Just do it »
pi_187886927
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Bijna! *O*

Ik vind het echt veel spannender dan ik van tevoren had kunnen indenken. :@
Het maakt me eigenlijk niet uit. Bij Maastricht kan ik me niks voorstellen, maar dan kan het alleen maar meevallen.
pi_187886961
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:39 schreef Max23 het volgende:

[..]

Hotels komt wel in orde, nu Nijmegen ook helemaal erachter staat
Nou die perstent is geen ernsitg probleem. Rotterdam en Arnhem dus. :banana: 🥳🥳
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 18:52:57 #291
163650 Greys
pi_187886998
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:44 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja vooral omdat het heel anders loopt dan ik had verwacht. Ik dacht (helemaal in het begin) dat het spannend zou worden tussen Amsterdam en Rotterdam en dat het waarschijnlijk 'gewoon' Amsterdam zou worden. Had ik allebei oke gevonden.

Maar nu hoop ik toch wel echt hard op Rotterdam en niet Maastricht (of Arnhem) :X
Ja ik snap wat je bedoelt!

Al had ik persoonlijk zélfs nog wel hoop dat Rotterdam het misschien van Amsterdam had kunnen winnen op basis van toch wel heel grote handigheid met perscentrum en persconferentieruimtes en meer dan genoeg kleedkamers allemaal onder één dak. Want zelfs als Ziggo bv AFAS als persruimte voor de journalisten had gebruikt, dan nog missen er 43 kleedkamers voor alle delegaties. Had dat dan in nóg een ander pand gemoeten? Kan toch niet, dan moeten ze buitenom van kleedkamer naar podium voor elke repetitie en live optreden. :@

En waar gaat Arnhem eigenlijk de 43 kleedkamers vandaan halen? Nog maar een tent met wat schotjes erin naast de perstent?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187887029
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:49 schreef Guanabana het volgende:
Gelukkig in 2021 gewoon relaxed volgen hoe ze het in Rome gaan aanpakken. :7

Zien jullie nou wel dat het niet leuk is als het hier is ;(
Na de stad gaan we lekker door naar de presentatoren *O* lekker zorgen maken en klagen over dat het Jan wordt. Vervolgens door naar de interval acts en voordat je het weet wordt het bekend dat Maan voor Nederland gaat *O*

  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 18:54:51 #293
163650 Greys
pi_187887033
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:45 schreef Cee het volgende:
Oprecht nerveus :@
quote:
12s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:49 schreef Guanabana het volgende:
Gelukkig in 2021 gewoon relaxed volgen hoe ze het in Rome gaan aanpakken. :7

Zien jullie nou wel dat het niet leuk is als het hier is ;(
_O-

CHAOS *O*
STRESS *O*
PANIEK *O*
RIP BLOEDDRUK *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187887043
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:44 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja vooral omdat het heel anders loopt dan ik had verwacht. Ik dacht (helemaal in het begin) dat het spannend zou worden tussen Amsterdam en Rotterdam en dat het waarschijnlijk 'gewoon' Amsterdam zou worden. Had ik allebei oke gevonden.

Maar nu hoop ik toch wel echt hard op Rotterdam en niet Maastricht (of Arnhem) :X
Waarom niet Maastricht? Veel mooiere stad dan Rotterdam. Anders worden de helft van de promotiefilmpjes gefilmd in de haven
Alpha kenny one
  vrijdag 12 juli 2019 @ 18:55:49 #295
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_187887051
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:54 schreef Greys het volgende:

[..]


[..]

_O-

CHAOS *O*
STRESS *O*
PANIEK *O*
RIP BLOEDDRUK *O*
Vergeleken met de stress voor de rehearsals van dit jaar is dit nog niks haha
Just do it »
  vrijdag 12 juli 2019 @ 18:56:06 #296
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187887060
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:55 schreef falling_away het volgende:

[..]

Waarom niet Maastricht? Veel mooiere stad dan Rotterdam. Anders worden de helft van de promotiefilmpjes gefilmd in de haven
HET. GAAT. NIET. (alleen) OM. DE. STAD!

Maastricht heeft geen geschikte venue!
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 18:56:21 #297
163650 Greys
pi_187887066
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:55 schreef falling_away het volgende:

[..]

Waarom niet Maastricht? Veel mooiere stad dan Rotterdam. Anders worden de helft van de promotiefilmpjes gefilmd in de haven
Omdat die zaal veel te laag is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187887068
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:55 schreef falling_away het volgende:

[..]

Waarom niet Maastricht? Veel mooiere stad dan Rotterdam. Anders worden de helft van de promotiefilmpjes gefilmd in de haven
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 juli 2019 @ 18:56:55 #299
163650 Greys
pi_187887079
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:55 schreef Niels93 het volgende:

[..]

Vergeleken met de stress voor de rehearsals van dit jaar is dit nog niks haha
Oh dat had ik niet echt, ik zat in #TeamKomtgoed dus dit vind ik enger. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187887133
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:55 schreef falling_away het volgende:

[..]

Waarom niet Maastricht? Veel mooiere stad dan Rotterdam. Anders worden de helft van de promotiefilmpjes gefilmd in de haven
Het festival wordt in een zaal opgenomen. Zet het MECC naast AHOY en je hebt je antwoord waarom niet in Maastricht.

En Maastricht is een mooie stad.
Maar dat is Rotterdam ook. Misschien niet jouw smaak, maar....
pi_187887153
Arnhem huurt gewoon wat trailertjes als kleedkamers. Lekker inrichten en hoppatee
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')