Ach ja het jaar in Baku gingen ze ook de Crystal Hall verlichten in de kleuren van de vlag van het land, en toen hebben ze al die plaatjes en icoontjes er ook niet in gemaakt. Veel leek toen ook op elkaar inderdaad, maar toch is het een leuk idee.quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:40 schreef Em31 het volgende:
Alleen een klein probleempje bij Slovenië en San Marino enzo helaas
Hm, ja, dat is dan minder. Zeker aangezien (fan)pers vaak ook nog wel vroeg aanwezig moet zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het Gelredome ligt ook niet heel gunstig ten opzichte van het station voor zover ik weet
Ja of wie weet kunnen ze dat digitaal een beetje oplossenquote:Op woensdag 10 juli 2019 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach ja het jaar in Baku gingen ze ook de Crystal Hall verlichten in de kleuren van de vlag van het land, en toen hebben ze al die plaatjes en icoontjes er ook niet in gemaakt. Veel leek toen ook op elkaar inderdaad, maar toch is het een leuk idee.
Ellis • 3 hours agoquote:Op woensdag 10 juli 2019 17:53 schreef Greys het volgende:
Even je eigen favoriet roepen onder de tweet van het officiële Eurovision account!twitter:Eurovision twitterde op woensdag 10-07-2019 om 17:48:33Which of these cities will host #Eurovision next year in the Netherlands?🇳🇱🔸Arnhem🔸Den Bosch🔸Maastricht-Limburg🔸Rotterdam🔸Utrecht They've all submitted their bidbooks to @:PubliekeOmroep in Hilversum today🤞Find out more 👉https://t.co/bepWX3U1Gx#ESC2020 https://t.co/P037rTFyZp reageer retweet
quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:23 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ellis • 3 hours ago
Thousands of fans won't attend Eurovision now that Amsterdam withdrew its hosting bid. The Netherlands did this this to itself despite warnings! Enjoy the fun of failure now!
Steph Ellis • 3 hours ago
Hope that Dutch ʀᴇᴛᴀʀᴅs who were lobbying against Amsterdam, will rest easy now! The rest of Europe will totally ignore Eurovision 2020. Worse yet, this is the last ever Dutch victory, therefore, they won't be able to forge another one to compensate themselves for loses like Sweden did in 2015 after its Malmo failure.
[ afbeelding ]
Wat een idioot.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:23 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ellis • 3 hours ago
Thousands of fans won't attend Eurovision now that Amsterdam withdrew its hosting bid. The Netherlands did this this to itself despite warnings! Enjoy the fun of failure now!
Hope that Dutch ʀᴇᴛᴀʀᴅs who were lobbying against Amsterdam, will rest easy now! The rest of Europe will totally ignore Eurovision 2020. Worse yet, this is the last ever Dutch victory, therefore, they won't be able to forge another one to compensate themselves for loses like Sweden did in 2015 after its Malmo failure.
[ afbeelding ]
We are more than Amsterdam.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:23 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ellis • 3 hours ago
[ afbeelding ]
Zou hij het zelf gelovenquote:
Ik krijg een beetje kriebels van die directeur van het MECC. Of ligt dat aan mij?quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:35 schreef ijs_beer het volgende:
https://www.npostart.nl/e(...)AT_2115132#3bfdd21d4
Terugkijken van éénvandaag
neehoor. echte gladjakker.quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje kriebels van die directeur van het MECC. Of ligt dat aan mij?
Die heeft ze kennelijk verwijderd want ik zie ze er niet tussen staan. Maar oké doei Steph wie je ook bent en neem nog een augurk!._O-quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:23 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Ellis • 3 hours ago
[ afbeelding ]
Staat op de websitequote:Op woensdag 10 juli 2019 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft ze kennelijk verwijderd want ik zie ze er niet tussen staan. Maar oké doei Steph wie je ook bent en neem nog een augurk!._O-
Ohh ik dacht onder die tweet.quote:
Óf onze KoningPils heeft ons weer bij de neus genomen...quote:Op woensdag 10 juli 2019 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft ze kennelijk verwijderd want ik zie ze er niet tussen staan. Maar oké doei Steph wie je ook bent en neem nog een augurk!._O-
twitter:wiwibloggs twitterde op woensdag 10-07-2019 om 22:43:20So far our Instagram followers think Rotterdam > Maastricht for #Eurovision host city. https://t.co/7QFniK0dHE reageer retweet
The hype is realquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:05 schreef Greys het volgende:
Huh, Jinek alweer over de steden.
Maandag ook al.
Op zich moet zo'n tent naast Gelredome wel te regelen zijn. Niet ideaal, maar in dit geval vind ik de venue Gelredome zodanig superieur aan MECC, dat Arnhem best meegewogen had kunnen worden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:03 schreef Greys het volgende:
Overigens neemt Wiwi dus Arnhem niet mee qua favoriet voornamelijk omdat ze geen plek voor een perscentrum hebben (dat moet dan in een tent naast Gelredome) en omdat Gelredome niet in de buurt van een station ligt.
Ja, wel mooi hoe het leeft!quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
The hype is real![]()
Vandaag ook inleveren bidbooks natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |