Hehe. We nemen de titel over zoals die op formula1.com staat.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
Zojuist een Rolex gekocht door de sluikreclame in dit topic.
Graadje of 20, wat zon, wat wolken, geen neerslag.quote:
Gelul hittegolf 60 graden 75 baantemp go Max!quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Graadje of 20, wat zon, wat wolken, geen neerslag.
Best krauwt in duh weult GENOTquote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:06 schreef habitue het volgende:
Dit wordt weer een "Get in there Lewis!"je
Ik sla dit keer over, heb nog zoveel vaten ruwe olie staan van de SOCAR GP of Azerbeidzjan. Even wachten tot de prijs weer recordhoogtes bereikt.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
Zojuist een Rolex gekocht door de sluikreclame in dit topic.
Heb er wel weer eentje gekocht. Doe het ieder jaar, maar eigenlijk is het onzin. Ze liggen maar in de kast want ik draag nooit horloges.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik sla dit keer over, heb nog zoveel vaten ruwe olie staan van de SOCAR GP of Azerbeidzjan. Even wachten tot de prijs weer recordhoogtes bereikt.
Ik heb hem dit jaar aan de muur gehangenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:41 schreef XL het volgende:
[..]
Heb er wel weer eentje gekocht. Doe het ieder jaar, maar eigenlijk is het onzin. Ze liggen maar in de kast want ik draag nooit horloges.
Kan hij best gelijk in hebben. Max doet me momenteel qua rijstijl en ook qua uitspraken en akties vaak denken aan de Jacques Villeneuve van vroeger.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgems Horner is Max Verstappen de beste coureur op de grid: https://www.nu.nl/formule(...)ur-dan-hamilton.html
Maar die heb ik nou niet direct als "beste coureur van de grid" op mijn netvlies staanquote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kan hij best gelijk in hebben. Max doet me momenteel qua rijstijl en ook qua uitspraken en akties vaak denken aan de Jacques Villeneuve van vroeger.
Nee? Ik zeker wel. In zijn Williamstijd en begin van BAR. Die kon ook inhalen op momenten dat het voor iedereen onmogelijk leek. En starten...quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Maar die heb ik nou niet direct als "beste van de grid" op mijn netvlies staan
Ik vond hem ook heel erg spectaculair, maar ik denk dat Max beter is. Villeneuve maakte ook in zijn kampioensjaar de nodige fouten, waardoor het nog bijna mis ging. Was ook wel een andere tijd, meer alles of niets, ook qua betrouwbaarheid van de auto's.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee? Ik zeker wel. In zijn Williamstijd en begin van BAR. Die kon ook inhalen op momenten dat het voor iedereen onmogelijk leek. En starten...
En minder electronica, meer zelf doen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook heel erg spectaculair, maar ik denk dat Max beter is. Villeneuve maakte ook in zijn kampioensjaar de nodige fouten, waardoor het nog bijna mis ging. Was ook wel een andere tijd, meer alles of niets, ook qua betrouwbaarheid van de auto's.
Een van de 'grote 4' voor mij. Nog bestaande GP's met grote historische betekenis voor de F1.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 09:37 schreef TAV74 het volgende:
Heerlijk circuit, een van mijn favorieten op de kalender. Ik verwacht helaas het bekende patroon, Mercedes 1 en 2.
Dit.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:57 schreef Gezicht het volgende:
Het wordt wel echt tijd voor een klassieke regenrace
Heb hier ook vaak over gepost. In mijn ogen heeft hij een beetje de ballen van Jacques Villeneuve met een race sluwheid van een Michael Schumacher. En naast de baan is hij net een jonge Senna mbt zijn gedrag af en toe.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kan hij best gelijk in hebben. Max doet me momenteel qua rijstijl en ook qua uitspraken en akties vaak denken aan de Jacques Villeneuve van vroeger.
Inderdaad zeg, zonder de met afstand beste auto bleek het niet veel soeps. En ook daarvoor was het al duidelijk dat hij in ieder geval niet de beste coureur op de grid was.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Maar die heb ik nou niet direct als "beste coureur van de grid" op mijn netvlies staan
Noem je nu bewust België en niet Spa-Francorchamps, of..?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een van de 'grote 4' voor mij. Nog bestaande GP's met grote historische betekenis voor de F1.
Monaco
Silverstone
Belgie
Monza
Je ziet wel eens van die lijstjes van de top10 beste F1 coureurs alle tijden.., ik kan me niet herinneren dat Villeneuve er ooit in voorkomt?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee? Ik zeker wel. In zijn Williamstijd en begin van BAR. Die kon ook inhalen op momenten dat het voor iedereen onmogelijk leek. En starten...
Ik stel voor dat we Silverstone vanaf 2020 verplaatsen naar oktober.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:57 schreef Gezicht het volgende:
Het wordt wel echt tijd voor een klassieke regenrace
Ik vind Spa-Francorchamps veel meer hebben dan de Hungaroring en Paul Ricard. Spa heeft in het natuurlijke landschap een aantal heerlijke stukken. Ze hadden alleen van de busstop chicane af moeten blijven.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Noem je nu bewust België en niet Spa-Francorchamps, of..?
Want in de huidige vorm is Spa vergelijkbaar met een Hungaroring of Paul Ricard volgens mij. qua geschiedenis.
Zal ook wel gekleurd zijn omdat het op Zolder was toen ik erin rolde.
Ohja, zeker. Het gaat ook meer om het instap-/herintreedmoment, mid 80s.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind Spa-Francorchamps veel meer hebben dan de Hungaroring en Paul Ricard. Spa heeft in het natuurlijke landschap een aantal heerlijke stukken. Ze hadden alleen van de busstop chicane af moeten blijven.
M'n zonnebril en zonnebrand liggen klaarquote:Op dinsdag 9 juli 2019 10:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Graadje of 20, wat zon, wat wolken, geen neerslag.
Minder dan Villeneuve? Really?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 16:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb hier ook vaak over gepost. In mijn ogen heeft hij een beetje de ballen van Jacques Villeneuve met een race sluwheid van een Michael Schumacher. En naast de baan is hij net een jonge Senna mbt zijn gedrag af en toe.
Alleen nu nog ffies een stukje minder dan die 3. Hopelijk groeit dat nog.
Jep.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Minder dan Villeneuve? Really?
Om dat WDC toevallig?
En ja, ik keek toen ook al F1. En vond het prachtig dat Villeneuve de boel op stelten zette. Althans, in de Wiliamsperiode dan. Daarna vond ik het sneu worden.
Spa bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Noem je nu bewust België en niet Spa-Francorchamps, of..?
Want in de huidige vorm is Spa vergelijkbaar met een Hungaroring of Paul Ricard volgens mij. qua geschiedenis.
Zal ook wel gekleurd zijn omdat het op Zolder was toen ik erin rolde.
Dat is mooi, want ik hoop op 35-40 gradenquote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
M'n zonnebril en zonnebrand liggen klaardie regen'race' achter de SC kan ook wel op Spa
Dat denk/hoop ik ook, alleen weet ik niet of de hoogte van Oostenrijk ook een rol speelde.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is mooi, want ik hoop op 35-40 graden
Ik denk dat die Mercedessen daar meer last van hebben dan van regen.
Combinatie van beide zal het geweest zijn. Maar met een graadje of 20 gaan ze op Silverstone weinig last hebben vrees ik.quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat denk/hoop ik ook, alleen weet ik niet of de hoogte van Oostenrijk ook een rol speelde.
Hoeveel langzamer dan Vettel was hij over 1 ronde?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 17:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, zonder de met afstand beste auto bleek het niet veel soeps. En ook daarvoor was het al duidelijk dat hij in ieder geval niet de beste coureur op de grid was.
Nou ja, die kweel van een HAM gaat natuurlijk gewoon winnen. Gelukkig is het weekend altijd meer dan alleen de F1 race. Gaan er van hier nog meer mensen naar Silverstone?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is mooi, want ik hoop op 35-40 graden
Ik denk dat die Mercedessen daar meer last van hebben dan van regen.
Verwacht het wel, dit circuit zou hun auto goed moeten liggen. Ik vermoed zelfs dat ze Max het zelfs moeilijk kunnen gaan maken.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:26 schreef Zorro het volgende:
Ook benieuwd of Lando en Carlos er nu ook weer goed bij zitten.
Waarschijnlijk weer alleen in quali, qua racepace komen ze nog niet in de buurt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:59 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Verwacht het wel, dit circuit zou hun auto goed moeten liggen. Ik vermoed zelfs dat ze Max het zelfs moeilijk kunnen gaan maken.
Denk dat ook.quote:Op woensdag 10 juli 2019 11:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer alleen in quali, qua racepace komen ze nog niet in de buurt.
twitter:rich_energy twitterde op woensdag 10-07-2019 om 18:35:44Today @rich_energy terminated our contract with @HaasF1Team for poor performance. We aim to beat @redbullracing & being behind @WilliamsRacing in Austria is unacceptable. The politics and PC attitude in @F1 is also inhibiting our business. We wish the team well #F1 #richenergy https://t.co/9mAt2dOnYu reageer retweet
quote:Op woensdag 10 juli 2019 18:47 schreef Tarado het volgende:
twitter:rich_energy twitterde op woensdag 10-07-2019 om 18:35:44Today @:rich_energy terminated our contract with @:HaasF1Team for poor performance. We aim to beat @:redbullracing & being behind @:WilliamsRacing in Austria is unacceptable. The politics and PC attitude in @:F1 is also inhibiting our business. We wish the team well #F1 #richenergy https://t.co/9mAt2dOnYu reageer retweet
Het was voor iedereen al duidelijk dat het gebakken lucht was, een stel blaaskaken die los gaan op hun Twitter account.quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeft niets met de rechtzaak te maken.
Lijkt me sterk. De top 3 is zo ver uit beeld. Kijk voor de grap eens hoe lang het geleden is dat iemand anders dan de top 3 teams een P5 hebben gescoortquote:Op woensdag 10 juli 2019 12:12 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Denk dat ook.
Pace van de Mclaren was wel goed in Oostenrijk. Sainz had bijvoorbeeld een indrukwekkende run, als ze met een aantal verbeteringen komen kunnen ze volgens mij aanhaken bij Ferrari en redbull en misschien een freak podium scoren ergens.
Welke rechtszaak? Did i miss something of nog steeds dat logo gedoe?quote:Op woensdag 10 juli 2019 19:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeft niets met de rechtzaak te maken.
Kort samengevat: Whyte Bikes heeft die rechtszaak gewonnen; Rich Energy mag dat logo niet meer voeren.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Welke rechtszaak? Did i miss something of nog steeds dat logo gedoe?
Ja, ze moesten van de rechtbank inzage in hun financiën geven.quote:Op woensdag 10 juli 2019 20:12 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Welke rechtszaak? Did i miss something of nog steeds dat logo gedoe?
twitter:007 twitterde op donderdag 11-07-2019 om 10:00:29EON Productions and @astonmartin are teaming up to celebrate the 1,007th @F1 at @SilverstoneUK this weekend. The two Aston Martin @Redbullracing cars will feature the iconic 007 logo and Bond number plates on the back of their rear wings #BritishGP #F1007 #F1 https://t.co/aEcC8rrWta reageer retweet
quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:02 schreef ondeugend het volgende:
Silverstone editie; shaken not stirred
[ afbeelding ]
Race 1007. Geniaal weer.quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:02 schreef ondeugend het volgende:
Silverstone editie; shaken not stirred
[ afbeelding ]
twitter:adamcooperF1 twitterde op donderdag 11-07-2019 om 11:16:49The Rich Energy saga takes another turn - it appears that the investors behind the company didn't know about yesterday's Tweet, and they are now trying to save the @HaasF1Team sponsorship deal: https://t.co/aCY2lfqK3N reageer retweet
We look like a bunch of fucking wankers...quote:Op donderdag 11 juli 2019 11:31 schreef Tarado het volgende:
twitter:adamcooperF1 twitterde op donderdag 11-07-2019 om 11:16:49The Rich Energy saga takes another turn - it appears that the investors behind the company didn't know about yesterday's Tweet, and they are now trying to save the @:HaasF1Team sponsorship deal: https://t.co/aCY2lfqK3N reageer retweet
Godteringquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:31 schreef Tarado het volgende:
twitter:adamcooperF1 twitterde op donderdag 11-07-2019 om 11:16:49The Rich Energy saga takes another turn - it appears that the investors behind the company didn't know about yesterday's Tweet, and they are now trying to save the @:HaasF1Team sponsorship deal: https://t.co/aCY2lfqK3N reageer retweet
En we wachten met smart op seizoen 2 van Drive to Survive om dit hele verhaal in de woorden van Guenther Steiner te horen.quote:
Naja, hij heeft gezegd dat ze een overeenkomst hebben, en dat hij verder niets mag zeggen... Dus er speelt wel wat, maar we moeten wachten tot volgend jaar voor we horen wat dat dan is.quote:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:03 schreef TagForce het volgende:
[..]
En we wachten met smart op seizoen 2 van Drive to Survive om dit hele verhaal in de woorden van Guenther Steiner te horen.
twitter:BanterSteiner twitterde op donderdag 11-07-2019 om 12:12:38I’m fucking shocked after the unexpected news. It ruined our day. It’s sad having to say goodbye to Rich.😢 I wish the daughter of a friend strength with the loss of her little pet. To bury Rich the guinea pig I gave her one of the ten million empty boxes someone has left behind. https://t.co/aHc8zQv54b reageer retweet
twitter:wtf1official twitterde op donderdag 11-07-2019 om 13:00:11Jenson Button currently driving around Silverstone in the Brawn 😍 https://t.co/9r1Q5PgD1b reageer retweet
twitter:wbuxtonofficial twitterde op donderdag 11-07-2019 om 14:51:37Huge move from Haas this weekend. In a bid to understand their car, they’ve reverted Grosjean to Australia spec. Literally right back to the start. He asked them to do it two races ago but they’ve now agreed it’s the only option to help them@try and figure it out. reageer retweet
Zoals iemand hierboven het al samenvatte:quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:03 schreef TagForce het volgende:
[..]
En we wachten met smart op seizoen 2 van Drive to Survive om dit hele verhaal in de woorden van Guenther Steiner te horen.
Het lijkt Trump wel die lui van Rich Energyquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:31 schreef Tarado het volgende:
Nog meer grindhapmomentenquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:37 schreef sasquatsch het volgende:
De wijzigingen die aan het circuit van Silverstone zijn aangebracht
[ afbeelding ]
Meer gravel traps
Hij vond zelf van wel.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Maar die heb ik nou niet direct als "beste coureur van de grid" op mijn netvlies staan
quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:11 schreef Lola69 het volgende:
Ricciardo vroeg Norris tijdens de persco of hij al schaamhaar had![]()
https://streamable.com/elnzr
Ben je met hem op de foto gegaan?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
Eerste wat we zagen toen we de camping op reden was die friggin' leeuw...
BestCrowdGenotquote:
Wel slim van Haas om van die intimiderende mannetjes bij de interviews te zetten. Jack droop meteen af.quote:
Neequote:Op donderdag 11 juli 2019 22:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ben je met hem op de foto gegaan?
Alleen krijgt Trump wel dingen gedaanquote:Op donderdag 11 juli 2019 18:28 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Het lijkt Trump wel die lui van Rich Energy
Kijk mij eens naar een gp gaan postquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
Eerste wat we zagen toen we de camping op reden was die friggin' leeuw...
"Kijk mij te schraal zijn om eens naar een GP te gaan"-post.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:57 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Kijk mij eens naar een gp gaan post
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Kijk mij te schraal zijn om eens naar een GP te gaan"-post.
Yup, vierde jaar achter elkaar alweer. Bijna klaar om naar de F3 practice te gaan!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:57 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
in haar geval is het niet eens, ik kan me in ieder geval op Fok niet herinneren dat er een British GP was zonder motorbloempje live erbij, OK 4 keer zie ik, moet minderquote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:57 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Het lijkt voor mij ook al een eeuwigheid hoor!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
in haar geval is het niet eens, ik kan me in ieder geval op Fok niet herinneren dat er een British GP was zonder motorbloempje live erbij, OK 4 keer zie ik, moet minderdrinken
Veel plezier zo!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het lijkt voor mij ook al een eeuwigheid hoor!
Eens kijken of ik nog weer wat live filmpjes kan plaatsen. 4G is wat druk hier op 't moment...
Haha veel plezier meid!!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, vierde jaar achter elkaar alweer. Bijna klaar om naar de F3 practice te gaan!
Werkze!
Have funsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, vierde jaar achter elkaar alweer. Bijna klaar om naar de F3 practice te gaan!
Werkze!
Have fun!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Werkze!
Lekker overdekt, kan nooit kwaad in Engelandquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ta!
We zitten er weer goed bij voor FP1
[ afbeelding ]
Have fun mobloquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ta!
We zitten er weer goed bij voor FP1
[ afbeelding ]
Briefje met Fok! ervoor houdenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De camera stond rechts van me
Zag net wel Lando recht voor m'n neus spinnen!
En om dit soort dingen is het dus mijn favoriete coureur ipv Max al lijkt het soms anders. Kimi geeft gewoon geen fuck.quote:
quote:11:31 Hamilton reports he's getting "no DRS on the main straight" - and is informed that it's been removed from the layout for this year.
En onveilig de baan op. Hij zal wel straf krijgen op zijn thuiscircuit.quote:
Lijkt op de camera donkerder dan het echt is. Maar.... de flashlight dingen hebben de regentekens erop gezet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:56 schreef HiDiHo het volgende:
Van mij mag het zondag regenen....
[ afbeelding ]
Lichte regen verwacht...
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ennn, regenlampen/-tekens weer uit!
En zie daar het hele probleem van de F1.quote:
Vergeet niet dat ze tijdens de kwali met minder brandstof en verse(re) bandjes rijden. Tegen het eind van de race is de brandstof weliswaar ook minder, maar dan zijn ofwel de bandjes op of durven ze geen risico meer te nemen. Dat laatste hebben ze gelukkig getackeld door een punt voor FL te geven.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
En zie daar het hele probleem van de F1.
Het is compleet ridicuul dat men gedurende de race op maar 90% moet rijden.
Cameraman in dienst van Renault confirmed!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:10 schreef HiDiHo het volgende:
Beuk jij die spiegel er even af![]()
[ afbeelding ]
16x wereldkampioen???quote:
9 constructeurstitels en 7 rijderstitelsquote:
Hij heeft Max zn setup gevonden, want daar rijdt ie mee aldus Dr Marko.quote:
Afstelling van Max overgenomenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:32 schreef WEST het volgende:
Wat is er met Gasly aan de hand? hebben ze een paar Spaanse pepers gegeven ofzo
We missen BUT dus voor altijd geen BUTRAIPER meerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik wilde een meme posten maar die is nu opeens een stuk minder leuk.
Ja zat ff niet op te letten ivm ontbijtquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:33 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Voornamelijk naar buiten voor de proefstart gok ik.
Gasly mocht mode 11 ook even proberen
nouja zal ook tijd worden zegquote:
Toch vreemd dat ze dat kennelijk niet eerder gedaan hebben. Ik bedoel het seizoen is al ff onderweg. Dan hadden ze rustig al een eerdere sessie ff Max zn setup kunnen testen zou je zeggen. Ergo: waarom moet dat tot Silverstone duren?quote:
Gasly rijdt vaker met Max’ setup.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ze dat kennelijk niet eerder gedaan hebben. Ik bedoel het seizoen is al ff onderweg. Dan hadden ze rustig al een eerdere sessie ff Max zn setup kunnen testen zou je zeggen. Ergo: waarom moet dat tot Silverstone duren?
Waarom hebben ze dan alleen deze GP in de media geroepen geen getrut, max zijn setup en laat maar zien.quote:
Dat “geen getrut” was het nieuwsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan alleen deze GP in de media geroepen geen getrut, max zijn setup en laat maar zien.
Ow. Ok. Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Nouja in elk geval wel goed voor hem dattie nu een keer bovenaan staatquote:
Alleen jammer dat het geen race isquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow. Ok. Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Nouja in elk geval wel goed voor hem dattie nu een keer bovenaan staat
Nee, echt?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:45 schreef NaturalScience het volgende:
Jongens.... dit is training nummer 1.
Ja ik wist het ook niet, ik hoor het net pas!!!!!quote:
Mind = blownquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:45 schreef NaturalScience het volgende:
Jongens.... dit is training nummer 1.
Deed Ricciardo dat niet ook de hele tijd?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij heeft Max zn setup gevonden, want daar rijdt ie mee aldus Dr Marko.
Zat ik hier op de tribune keihard 'GASLY ON POOOOOOLEEEEE!!!1!!!1!!' te roepen, slingerend met m'n BH.. Begrijp nu waarom iedereen me zo raar aankeek.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ik wist het ook niet, ik hoor het net pas!!!!!
quote:"In China gebruikte Gasly dezelfde setup als Verstappen, maar bleef hij een seconde verwijderd van zijn teamgenoot"
BUTGROPERquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:34 schreef vosss het volgende:
[..]
We missen BUT dus voor altijd geen BUTRAIPER meer
Morgen is het gewoon Merc op 1 en 2 en een Ferrari of een RB op 3quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Wel grappig. De hele week zie je voorspellingen voorbij komen waarbij Mercedes op 1 2 staat en nu het niet uitkomt 'ja het is pas vt1'
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
Zat ik hier op de tribune keihard 'GASLY ON POOOOOOLEEEEE!!!1!!!1!!' te roepen, slingerend met m'n BH.. Begrijp nu waarom iedereen me zo raar aankeek.
Draaien die camera !!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zat ik hier op de tribune keihard 'GASLY ON POOOOOOLEEEEE!!!1!!!1!!' te roepen, slingerend met m'n BH.. Begrijp nu waarom iedereen me zo raar aankeek.
Pics!!!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dat klopt ook gewoon want die tijden nu zeggen geen bal.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Wel grappig. De hele week zie je voorspellingen voorbij komen waarbij Mercedes op 1 2 staat en nu het niet uitkomt 'ja het is pas vt1'
Nou, ik denk dat Kubica wel op een representatieve positie staat.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En dat klopt ook gewoon want die tijden nu zeggen geen bal.
Marketingdingetje.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:27 schreef MakkieR het volgende:
Waarom staat er eigenlijk 007 achter op de vleugel van Verstappen zijn auto? Zag het vandaag toen hij in de box stond.
Marketingdingetje ivm de 1007e GPquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:27 schreef MakkieR het volgende:
Waarom staat er eigenlijk 007 achter op de vleugel van Verstappen zijn auto? Zag het vandaag toen hij in de box stond.
Race 1 007quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:27 schreef MakkieR het volgende:
wow... gevalletje GMTAquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Marketingdingetje.
Ze hebben ook 0033 en 0010 op de monitoren staan.
Plus het kenteken van Bond Aston Martinsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:27 schreef MakkieR het volgende:
GAS een straalmotor.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:33 schreef XL het volgende:
Hij heeft ook een vlammenwerper en een schietstoel dit weekend.
Nee, hij heeft mode 11.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:33 schreef XL het volgende:
En een bondgirl?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:33 schreef XL het volgende:
Nope, die zijn verboden ivm vrouwonvriendelijkheid.quote:
We zitten hier graag voor Quali ook, op het randje ze door Beckett's zien gaan is mooi.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:05 schreef Lola69 het volgende:
Becketts![]()
Goede plek, recht voor zo'n scherm ook
Bottasquote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:27 schreef NaturalScience het volgende:
Bottas alweer ruim voorbij de tijd van Gasly in de vorige training.
Hij haalt iemand in via de buitenbochtquote:
twitter:rich_energy twitterde op donderdag 11-07-2019 om 20:28:38@rich_energy CEO @_williamstorey has commented "The ludicrous statement by minority shareholders cosy with @redbull & @WhyteBikes is risible. Their attempted palace coup has failed. I control all of the assets of @rich_energy & have support of all key stakeholders" #RichEnergy https://t.co/1d32m1AELG reageer retweet
De vrijdag engine zit erin denk ikquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:38 schreef PzKpfw het volgende:
Max zal gezien z'n laatste race de Honda wel niet helemaal op z'n staart mogen trappen.
Heerlijke plek! Heb ik paar jaar terug ook gezetenquote:
Afgezien daarvan: https://www.gptoday.net/n(...)ruik-krachtige-standquote:
Misschien zat er een bloempje in zijn motorquote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Pluimpje rook, poef. Weer recht voor de neus hier.
Rondslingerende BHquote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien zat er een bloempje in zijn motor
Niet best voor de radiator en koeling.quote:
Beter gaat ie er in de race vanafquote:
Brb, even kijken of mijn domein bevroren isquote:Op vrijdag 12 juli 2019 16:35 schreef HiDiHo het volgende:
En dat was P2.....
[ afbeelding ]
Tot morgen
op mediumquote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:42 schreef Lionheaad het volgende:
Max op P 007. Ja hoor, weer leuk voor de marketing
Dat kun je zien op de timing sheet. De band waarmee de snelste ronde is neergezet staat er altijd achter.quote:
Heb hem wel een ronde zien maken op de softs, maar dat was 3x geel en ongeveer een seconde trager dan de nr 1.quote:
nu pas ? xDquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:24 schreef franske19 het volgende:
Grosjean begint wel echt een blamage te worden.
Er wordt gefluisterd dat Ericsson aan het eind van de pitstraat stond.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:24 schreef franske19 het volgende:
Heeft in zijn eentje wel meer punten dan Giovinazzi, Russel en Kubica samen jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:24 schreef franske19 het volgende:
Die kan zelfs vanaf de maan Grosjean nog laten spinnen als hij wilquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:29 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Er wordt gefluisterd dat Ericsson aan het eind van de pitstraat stond.
Twee keer zoveel punten zelfs!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:29 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Heeft in zijn eentje wel meer punten dan Giovinazzi, Russel en Kubica samen ja
Was met onboard meekijken mooi te zien wat er in het display kwam te staan toen hij Mode 11 inschakeldequote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:24 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Was met onboard meekijken mooi te zien wat er in het display kwam te staan toen hij Mode 11 inschakelde vorige race
[ afbeelding ]
Alsnog was Maxie niet goed vandaag.quote:
Heeft Max je ooit verslagen met Mario Kart ofzo? Je bent zo zuur als het om Max Verstappen gaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsnog was Maxie niet goed vandaag.
Gwn verslagen door teamgenoot en met goed gat ook.
Hopelijk blijft dat zo dit weekend.
Zullen we morgen even afwachten? Het is niet voor niets FPquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Verslagen in een vrije training, we hebben hier te maken met een kennerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor jou: de vrije training is geen wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Hulkenberg zijn positie in gaat nemen, de rollen bij RBR zijn na vandaag ongedraaid.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En dan verongelijkt zijn als mensen je andere postings niet serieus nemenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgende race naar ludicrous speed?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:24 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Was met onboard meekijken mooi te zien wat er in het display kwam te staan toen hij Mode 11 inschakelde
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk hoor jongen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je kunt altijd je God aanroepen. Misschien kan die iets betekenen.quote:
Nee? Iemand zegt gewoon onzin en dan zeg ik gewoon dat zijn teamgenoot beter was.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heeft Max je ooit verslagen met Mario Kart ofzo? Je bent zo zuur als het om Max Verstappen gaat.
Ja goh snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:10 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zullen we morgen even afwachten? Het is niet voor niets FP
Goh gaan we bijdehand doen? Is op vrijdag de vrije training? Dat wist ik nou echt niet!!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:10 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Verslagen in een vrije training, we hebben hier te maken met een kenner
Dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:12 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor jou: de vrije training is geen wedstrijd.
Wat is dit voor onzin? Trol lekker ergens anders?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Hulkenberg zijn positie in gaat nemen, de rollen bij RBR zijn na vandaag ongedraaid.
Ja, want wat is er niet serieus aan te nemen dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dan verongelijkt zijn als mensen je andere postings niet serieus nemen
Hang hier nou niet de onschuld uit, als je aankomt met (voor de zoveelste keer) het kleinerende 'Maxie', weet iedereen heel goed wat jouw bedoelingen zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens?
Ik zeg toch alleen dat zijn teamgenoot vandaag (gister) beter was?
Meer zeg ik niet.
Geef hem toch gewoon gelijk. Gasly was sneller bij het oefenen! Fantastisch geoefend Pierre! Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 07:12 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Hang hier nou niet de onschuld uit, als je aankomt met (voor de zoveelste keer) het kleinerende 'Maxie', weet iedereen heel goed wat jouw bedoelingen zijn.
Gasly's auto was tijdens beide VT's zeer waarschijnlijk heel licht (lees: zo min mogelijk brandstof) en reed in quali stand, wellicht om zijn zelfvertrouwen een boost te geven (wat ook echt nodig is).
Maar als jij dit graag wil zien als een 'Max is verslagen door zijn teamgenoot', be my guest hoor, jouw trieste feestje...
Dat was ie toch ook?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 07:13 schreef XL het volgende:
[..]
Geef hem toch gewoon gelijk. Gasly was sneller bij het oefenen!
Beter? Gasly was sneller, maar jij en ik weten niet met hoeveel brandstof er is gereden. Wel was te zien dat Gasly met een compound zachter z’n snelste tijd zette. Tevens als je op een denigrerende toon Maxie gaat gebruiken, komt dat over alsof je aan het trollen bent. Dus OF je hebt er gewoon niet zoveel verstand van (en dat is helemaal niet erg, kijk gewoon wat vaker Formule 1) OF je bent hier puur aan het provoceren.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens?
Ik zeg toch alleen dat zijn teamgenoot vandaag (gister) beter was?
Meer zeg ik niet.
Dat was een poging tot een meer ironische benaderingquote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Trol lekker ergens anders?
Maar hoe weet je nou of Gasly beter was?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee? Iemand zegt gewoon onzin en dan zeg ik gewoon dat zijn teamgenoot beter was.
En ik hoop gewoon dat dat het hele weekend zo blijft. Niet als anti Max, maar zou het leuk vinden voor Gastly.
[..]
Ja goh snap ik ook wel.
[..]
Goh gaan we bijdehand doen? Is op vrijdag de vrije training? Dat wist ik nou echt niet!!
Gelukkig ben jij zo slim.
![]()
Mag niet meer om grootheid Maxquote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, want wat is er niet serieus aan te nemen dan?
Gastly was beter bij FP1 en FP2.
En dat is exact wat ik zeg, en dan gaan mensen ineens zeggen dat dat niet zou kloppen.
En omdat het om grootheid Max gaat mag dat ineens niet meer?
Dit was vorig jaar elk weekeind als Riccardio boven Max eindigde.quote:
vind het wel leuk voor hem dat hij de weg naar boven lijkt te hebben gevondenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:01 schreef Fer het volgende:
Laat Gasly toch, die Torro was vorig ook onbegrijpelijk kwa setup. Die jongen moet nog veel leren net als Max in 2016.
Misschien een ultimatum gekregen... Toekomst zal met die prestaties ook wel aan een zijden draadje hangen!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het wel leuk voor hem dat hij de weg naar boven lijkt te hebben gevonden
Kun je dat nu al zeggen dan? Als hij gisteren met minimale brandstof reed en ze de motor flink opengedraaid hebben kan het vandaag net zo gemakkelijk weer hard tegenvallen. Voor het team is het beter als hij wat meer de aansluiting vindt en zelfvertrouwen kan helpen maar gisteren zegt daar niet zo veel over.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het wel leuk voor hem dat hij de weg naar boven lijkt te hebben gevonden
dat lijkt me ook logischquote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien een ultimatum gekregen... Toekomst zal met die prestaties ook wel aan een zijden draadje hangen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |