Heeft Max je ooit verslagen met Mario Kart ofzo? Je bent zo zuur als het om Max Verstappen gaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsnog was Maxie niet goed vandaag.
Gwn verslagen door teamgenoot en met goed gat ook.
Hopelijk blijft dat zo dit weekend.
Zullen we morgen even afwachten? Het is niet voor niets FPquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Verslagen in een vrije training, we hebben hier te maken met een kennerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor jou: de vrije training is geen wedstrijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Hulkenberg zijn positie in gaat nemen, de rollen bij RBR zijn na vandaag ongedraaid.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En dan verongelijkt zijn als mensen je andere postings niet serieus nemenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgende race naar ludicrous speed?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:24 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Was met onboard meekijken mooi te zien wat er in het display kwam te staan toen hij Mode 11 inschakelde
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk hoor jongen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je kunt altijd je God aanroepen. Misschien kan die iets betekenen.quote:
Nee? Iemand zegt gewoon onzin en dan zeg ik gewoon dat zijn teamgenoot beter was.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heeft Max je ooit verslagen met Mario Kart ofzo? Je bent zo zuur als het om Max Verstappen gaat.
Ja goh snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:10 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zullen we morgen even afwachten? Het is niet voor niets FP
Goh gaan we bijdehand doen? Is op vrijdag de vrije training? Dat wist ik nou echt niet!!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:10 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Verslagen in een vrije training, we hebben hier te maken met een kenner
Dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:12 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor jou: de vrije training is geen wedstrijd.
Wat is dit voor onzin? Trol lekker ergens anders?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Hulkenberg zijn positie in gaat nemen, de rollen bij RBR zijn na vandaag ongedraaid.
Ja, want wat is er niet serieus aan te nemen dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dan verongelijkt zijn als mensen je andere postings niet serieus nemen
Hang hier nou niet de onschuld uit, als je aankomt met (voor de zoveelste keer) het kleinerende 'Maxie', weet iedereen heel goed wat jouw bedoelingen zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens?
Ik zeg toch alleen dat zijn teamgenoot vandaag (gister) beter was?
Meer zeg ik niet.
Geef hem toch gewoon gelijk. Gasly was sneller bij het oefenen! Fantastisch geoefend Pierre! Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 07:12 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Hang hier nou niet de onschuld uit, als je aankomt met (voor de zoveelste keer) het kleinerende 'Maxie', weet iedereen heel goed wat jouw bedoelingen zijn.
Gasly's auto was tijdens beide VT's zeer waarschijnlijk heel licht (lees: zo min mogelijk brandstof) en reed in quali stand, wellicht om zijn zelfvertrouwen een boost te geven (wat ook echt nodig is).
Maar als jij dit graag wil zien als een 'Max is verslagen door zijn teamgenoot', be my guest hoor, jouw trieste feestje...
Dat was ie toch ook?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 07:13 schreef XL het volgende:
[..]
Geef hem toch gewoon gelijk. Gasly was sneller bij het oefenen!
Beter? Gasly was sneller, maar jij en ik weten niet met hoeveel brandstof er is gereden. Wel was te zien dat Gasly met een compound zachter z’n snelste tijd zette. Tevens als je op een denigrerende toon Maxie gaat gebruiken, komt dat over alsof je aan het trollen bent. Dus OF je hebt er gewoon niet zoveel verstand van (en dat is helemaal niet erg, kijk gewoon wat vaker Formule 1) OF je bent hier puur aan het provoceren.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens?
Ik zeg toch alleen dat zijn teamgenoot vandaag (gister) beter was?
Meer zeg ik niet.
Dat was een poging tot een meer ironische benaderingquote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin? Trol lekker ergens anders?
Maar hoe weet je nou of Gasly beter was?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee? Iemand zegt gewoon onzin en dan zeg ik gewoon dat zijn teamgenoot beter was.
En ik hoop gewoon dat dat het hele weekend zo blijft. Niet als anti Max, maar zou het leuk vinden voor Gastly.
[..]
Ja goh snap ik ook wel.
[..]
Goh gaan we bijdehand doen? Is op vrijdag de vrije training? Dat wist ik nou echt niet!!
Gelukkig ben jij zo slim.
![]()
Mag niet meer om grootheid Maxquote:Op zaterdag 13 juli 2019 06:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, want wat is er niet serieus aan te nemen dan?
Gastly was beter bij FP1 en FP2.
En dat is exact wat ik zeg, en dan gaan mensen ineens zeggen dat dat niet zou kloppen.
En omdat het om grootheid Max gaat mag dat ineens niet meer?
Dit was vorig jaar elk weekeind als Riccardio boven Max eindigde.quote:
vind het wel leuk voor hem dat hij de weg naar boven lijkt te hebben gevondenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:01 schreef Fer het volgende:
Laat Gasly toch, die Torro was vorig ook onbegrijpelijk kwa setup. Die jongen moet nog veel leren net als Max in 2016.
Misschien een ultimatum gekregen... Toekomst zal met die prestaties ook wel aan een zijden draadje hangen!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het wel leuk voor hem dat hij de weg naar boven lijkt te hebben gevonden
Kun je dat nu al zeggen dan? Als hij gisteren met minimale brandstof reed en ze de motor flink opengedraaid hebben kan het vandaag net zo gemakkelijk weer hard tegenvallen. Voor het team is het beter als hij wat meer de aansluiting vindt en zelfvertrouwen kan helpen maar gisteren zegt daar niet zo veel over.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
vind het wel leuk voor hem dat hij de weg naar boven lijkt te hebben gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |