Lekker overdekt, kan nooit kwaad in Engelandquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ta!
We zitten er weer goed bij voor FP1
[ afbeelding ]
Have fun mobloquote:Op vrijdag 12 juli 2019 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ta!
We zitten er weer goed bij voor FP1
[ afbeelding ]
Briefje met Fok! ervoor houdenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De camera stond rechts van me
Zag net wel Lando recht voor m'n neus spinnen!
En om dit soort dingen is het dus mijn favoriete coureur ipv Max al lijkt het soms anders. Kimi geeft gewoon geen fuck.quote:
quote:11:31 Hamilton reports he's getting "no DRS on the main straight" - and is informed that it's been removed from the layout for this year.
En onveilig de baan op. Hij zal wel straf krijgen op zijn thuiscircuit.quote:
Lijkt op de camera donkerder dan het echt is. Maar.... de flashlight dingen hebben de regentekens erop gezet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 11:56 schreef HiDiHo het volgende:
Van mij mag het zondag regenen....
[ afbeelding ]
Lichte regen verwacht...
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ennn, regenlampen/-tekens weer uit!
En zie daar het hele probleem van de F1.quote:
Vergeet niet dat ze tijdens de kwali met minder brandstof en verse(re) bandjes rijden. Tegen het eind van de race is de brandstof weliswaar ook minder, maar dan zijn ofwel de bandjes op of durven ze geen risico meer te nemen. Dat laatste hebben ze gelukkig getackeld door een punt voor FL te geven.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:07 schreef vosss het volgende:
[..]
En zie daar het hele probleem van de F1.
Het is compleet ridicuul dat men gedurende de race op maar 90% moet rijden.
Cameraman in dienst van Renault confirmed!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:10 schreef HiDiHo het volgende:
Beuk jij die spiegel er even af![]()
[ afbeelding ]
16x wereldkampioen???quote:
9 constructeurstitels en 7 rijderstitelsquote:
Hij heeft Max zn setup gevonden, want daar rijdt ie mee aldus Dr Marko.quote:
Afstelling van Max overgenomenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:32 schreef WEST het volgende:
Wat is er met Gasly aan de hand? hebben ze een paar Spaanse pepers gegeven ofzo
We missen BUT dus voor altijd geen BUTRAIPER meerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik wilde een meme posten maar die is nu opeens een stuk minder leuk.
Ja zat ff niet op te letten ivm ontbijtquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:33 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Voornamelijk naar buiten voor de proefstart gok ik.
Gasly mocht mode 11 ook even proberen
nouja zal ook tijd worden zegquote:
Toch vreemd dat ze dat kennelijk niet eerder gedaan hebben. Ik bedoel het seizoen is al ff onderweg. Dan hadden ze rustig al een eerdere sessie ff Max zn setup kunnen testen zou je zeggen. Ergo: waarom moet dat tot Silverstone duren?quote:
Gasly rijdt vaker met Max’ setup.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ze dat kennelijk niet eerder gedaan hebben. Ik bedoel het seizoen is al ff onderweg. Dan hadden ze rustig al een eerdere sessie ff Max zn setup kunnen testen zou je zeggen. Ergo: waarom moet dat tot Silverstone duren?
Waarom hebben ze dan alleen deze GP in de media geroepen geen getrut, max zijn setup en laat maar zien.quote:
Dat “geen getrut” was het nieuwsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan alleen deze GP in de media geroepen geen getrut, max zijn setup en laat maar zien.
Ow. Ok. Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Nouja in elk geval wel goed voor hem dattie nu een keer bovenaan staatquote:
Alleen jammer dat het geen race isquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow. Ok. Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Nouja in elk geval wel goed voor hem dattie nu een keer bovenaan staat
Nee, echt?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:45 schreef NaturalScience het volgende:
Jongens.... dit is training nummer 1.
Ja ik wist het ook niet, ik hoor het net pas!!!!!quote:
Mind = blownquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:45 schreef NaturalScience het volgende:
Jongens.... dit is training nummer 1.
Deed Ricciardo dat niet ook de hele tijd?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij heeft Max zn setup gevonden, want daar rijdt ie mee aldus Dr Marko.
Zat ik hier op de tribune keihard 'GASLY ON POOOOOOLEEEEE!!!1!!!1!!' te roepen, slingerend met m'n BH.. Begrijp nu waarom iedereen me zo raar aankeek.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja ik wist het ook niet, ik hoor het net pas!!!!!
quote:"In China gebruikte Gasly dezelfde setup als Verstappen, maar bleef hij een seconde verwijderd van zijn teamgenoot"
BUTGROPERquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:34 schreef vosss het volgende:
[..]
We missen BUT dus voor altijd geen BUTRAIPER meer
Morgen is het gewoon Merc op 1 en 2 en een Ferrari of een RB op 3quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:58 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Wel grappig. De hele week zie je voorspellingen voorbij komen waarbij Mercedes op 1 2 staat en nu het niet uitkomt 'ja het is pas vt1'
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
Zat ik hier op de tribune keihard 'GASLY ON POOOOOOLEEEEE!!!1!!!1!!' te roepen, slingerend met m'n BH.. Begrijp nu waarom iedereen me zo raar aankeek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |