quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:11 schreef Lola69 het volgende:
Ricciardo vroeg Norris tijdens de persco of hij al schaamhaar had![]()
https://streamable.com/elnzr
Ben je met hem op de foto gegaan?quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
Eerste wat we zagen toen we de camping op reden was die friggin' leeuw...
BestCrowdGenotquote:
Wel slim van Haas om van die intimiderende mannetjes bij de interviews te zetten. Jack droop meteen af.quote:
Neequote:Op donderdag 11 juli 2019 22:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ben je met hem op de foto gegaan?
Alleen krijgt Trump wel dingen gedaanquote:Op donderdag 11 juli 2019 18:28 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Het lijkt Trump wel die lui van Rich Energy
Kijk mij eens naar een gp gaan postquote:Op donderdag 11 juli 2019 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
Eerste wat we zagen toen we de camping op reden was die friggin' leeuw...
"Kijk mij te schraal zijn om eens naar een GP te gaan"-post.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:57 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Kijk mij eens naar een gp gaan post
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Kijk mij te schraal zijn om eens naar een GP te gaan"-post.
Yup, vierde jaar achter elkaar alweer. Bijna klaar om naar de F3 practice te gaan!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:57 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
in haar geval is het niet eens, ik kan me in ieder geval op Fok niet herinneren dat er een British GP was zonder motorbloempje live erbij, OK 4 keer zie ik, moet minderquote:Op vrijdag 12 juli 2019 08:57 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Het lijkt voor mij ook al een eeuwigheid hoor!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
in haar geval is het niet eens, ik kan me in ieder geval op Fok niet herinneren dat er een British GP was zonder motorbloempje live erbij, OK 4 keer zie ik, moet minderdrinken
Veel plezier zo!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het lijkt voor mij ook al een eeuwigheid hoor!
Eens kijken of ik nog weer wat live filmpjes kan plaatsen. 4G is wat druk hier op 't moment...
Haha veel plezier meid!!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, vierde jaar achter elkaar alweer. Bijna klaar om naar de F3 practice te gaan!
Werkze!
Have funsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, vierde jaar achter elkaar alweer. Bijna klaar om naar de F3 practice te gaan!
Werkze!
Have fun!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Werkze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |