SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oh zo bedoel je. Dat doe ik ook wel hoor. Heel vaak plaatjes en filmpjes bekijken over plekken die ik ook nog wil bezoeken.quote:Op zondag 7 juli 2019 01:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ik gewoon tien keer uitzoek hoe mijn ideale vakantie eruit zietIk sla het niet op, dus dan moet ik wéér kijken naar waar de Transmongolië Express allemaal langsrijdt en hoe lang 'ie daarover doet
Maar nog nooit echt geboekt
Tsja, ik probeerde de lapo nog te claimenquote:Op zondag 7 juli 2019 01:24 schreef Meke het volgende:
Ik probeerde nog een leuke woordgrap met Spanje of vakantie ofzo MAAR DE DRUK WAS TE GROOT
De druk van de prumjer liek.quote:Op zondag 7 juli 2019 01:24 schreef Meke het volgende:
Ik probeerde nog een leuke woordgrap met Spanje of vakantie ofzo MAAR DE DRUK WAS TE GROOT
Ja dat snap ik ook wel weerquote:Op zondag 7 juli 2019 01:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Dat doe ik ook wel hoor. Heel vaak plaatjes en filmpjes bekijken over plekken die ik ook nog wil bezoeken.
Maar ik ben de reisopties gaan opslaan, omdat het heel irritant werd om op te gaan zoeken of wat ik wilde wel mogelijk was.
Ja, dat zag ik pas te laatquote:Op zondag 7 juli 2019 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja, ik probeerde de lapo nog te claimenMijn TT was geweest 'op dagtrip naar ESF 2011'
Ik wist niet dat je van het darten wasquote:
Sowieso bekijk ik heel veel van dat soort dingen vrij ver van te voren. En plan dat ook wel. Al is elke keer mijn reis toch echt anders qua route dan ik eerst bedacht had.quote:
Dat is een FOK! meme he.quote:Op zondag 7 juli 2019 01:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je van het darten was
Rustig maar... ontSpan jequote:Op zondag 7 juli 2019 01:24 schreef Meke het volgende:
Ik ben eigenlijk nog nooit op een echte, verre reis geweestquote:Op zondag 7 juli 2019 01:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sowieso bekijk ik heel veel van dat soort dingen vrij ver van te voren. En plan dat ook wel. Al is elke keer mijn reis toch echt anders qua route dan ik eerst bedacht had.
Ja, die had ik nog wel bedachtquote:
Ik ben zelf ook nooit buiten Europa geweest hoor. Ik wil altijd nog wel naar Amerika en nog veel meer. Maar voorlopig is er nog zoveel in Europa te zien.quote:Op zondag 7 juli 2019 01:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit op een echte, verre reis geweestWel naar Amerika, maar dat was een beetje 'on the go'
Maar dus nooit met een huurauto en routes die je af MOEST leggen of treinen die je moest halen. Later als ik groot ben
Was ook een goeie geweestquote:Op zondag 7 juli 2019 01:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik pas te laat![]()
![]()
Mijn andere optie was "Jammer joh Hawaii_Tim"
Voor een ver buitenland is het toch wel handiger om er ter plekke een te huren dan je eigen voiture mee te nemenquote:
Ik ken hem, maar vooral uit DRTquote:
Ja, dat is waarquote:Op zondag 7 juli 2019 01:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was ook een goeie geweest
[..]
Voor een ver buitenland is het toch wel handiger om er ter plekke een te huren dan je eigen voiture mee te nemenDit keer was de truc voor een goedkope huurauto boeken via de Portugese website van de verhuurder, want dan was een slee goedkoper dan het kleinste koekblik huren via de Nederlandse versie van dezelfde website
Ja, ik ook! Ik heb het gevoel dat ik op best veel plekken ben geweest, maar valt zwaar tegen als je teltquote:Op zondag 7 juli 2019 01:28 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft reizen, zou ik het persoonlijk leuk vinden om alle landen van Europa bezocht te hebben
Als je er met het OV ook komt, vooral doenquote:Op zondag 7 juli 2019 01:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat is waarMaar ik ben meer van het OV denk ik
Binnen Europa kan ook nog nádat je al een keer in de USA bent geweest natuurlijkquote:Op zondag 7 juli 2019 01:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook nooit buiten Europa geweest hoor. Ik wil altijd nog wel naar Amerika en nog veel meer. Maar voorlopig is er nog zoveel in Europa te zien.
Nou, inderdaad! Een uur of zes, zeven?quote:Op zondag 7 juli 2019 01:28 schreef Meke het volgende:
Ik wou ook nog graag Slag bij Vlaterloo, maar dat was al zo lang geleeje voor mn gevoel
Persoonlijk zou ik zeggen, die eerste twee tellen niet. Denemarken telt welquote:Op zondag 7 juli 2019 01:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Ik heb het gevoel dat ik op best veel plekken ben geweest, maar valt zwaar tegen als je telt![]()
En ook; wanneer telt het? Eén uur overstap in Stockholm, drie uur overstap in Finland (allebei vliegveld niet afgeweest), 18 uur in Denemarken (vliegveld wel afgeweest, geslapen en kleine zeemeermin gezien
)
Ja, ik had toen ook privévervoer van vrienden, bedenk ik me nu, dat is misschien een beetje valsspelenquote:Op zondag 7 juli 2019 01:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je er met het OV ook komt, vooral doenMaar voor mijn Amerika-tripjes was dat denk ik heel onhandig geweest, of ik had veel meer vooraf moeten plannen
Uiteraard kan dat ook gewoon erna. Maar als ik voor hetzelfde geld in twee weken drie landen kan zien voor het geld waarvoor ik vier dagen in New York zit, tsja dan is de keuze voor nu gewoon snel gemaakt.quote:Op zondag 7 juli 2019 01:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Binnen Europa kan ook nog nádat je al een keer in de USA bent geweest natuurlijkAls je niet afhankelijk bent van schoolvakanties zijn er regelmatig niet al te dure tickets te vinden
Ja en twee topics inmiddels alweerquote:Op zondag 7 juli 2019 01:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou, inderdaad! Een uur of zes, zeven?
Ja, maar dat voelt ook niet echt echtquote:Op zondag 7 juli 2019 01:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik zeggen, die eerste twee tellen niet. Denemarken telt wel
Als je het vliegveld niet af bent geweest vind ik het sowieso niet 'echt' tellen, en evenmin als je er feitelijk alleen doorheen bent gereden. Misschien dat ik in Denemarken een kwartier buiten de auto heb doorgebracht om te tanken en even de benen te strekken, maar voor de rest ben ik er alleen doorheen gereden. Dat vind ik niet echt tellenquote:Op zondag 7 juli 2019 01:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Ik heb het gevoel dat ik op best veel plekken ben geweest, maar valt zwaar tegen als je telt![]()
En ook; wanneer telt het? Eén uur overstap in Stockholm, drie uur overstap in Finland (allebei vliegveld niet afgeweest), 18 uur in Denemarken (vliegveld wel afgeweest, geslapen en kleine zeemeermin gezien
)
Snap ik.quote:
Ja, ik denk dat ik het daar wel mee eens benquote:Op zondag 7 juli 2019 01:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je het vliegveld niet af bent geweest vind ik het sowieso niet 'echt' tellen, en evenmin als je er feitelijk alleen doorheen bent gereden. Misschien dat ik in Denemarken een kwartier buiten de auto heb doorgebracht om te tanken en even de benen te strekken, maar voor de rest ben ik er alleen doorheen gereden. Dat vind ik niet echt tellenIk ben ook ooit misschien een uur in Laos geweest. Dat telt ook niet echt.
Als het reisdoel in het betreffende land lag of je hebt er overnacht lijkt me een redelijke regel
We deden toen een tripje over de rivier, en de 'kapitein' (was een soort veredelde kano) gaf aan dat een bepaald eiland bij Laos hoorde en dat we daar best even konden stoppen als we dat wilden. Vandaarquote:Op zondag 7 juli 2019 01:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik het daar wel mee eens benZit even te denken of er meer landen op de scheidslijn vallen, maar volgens mij niet echt
En deze landen kom ik vast nog wel eens, dus is ook niet zo erg als ze niet meetellen
![]()
Bij Laos is dat een ander verhaal denk ik
Ook al doe je het relatief goedkoop, het blijft duurder dan Europaquote:Op zondag 7 juli 2019 01:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard kan dat ook gewoon erna. Maar als ik voor hetzelfde geld in twee weken drie landen kan zien voor het geld waarvoor ik vier dagen in New York zit, tsja dan is de keuze voor nu gewoon snel gemaakt.
Het voelt minder lang geledenquote:
De vliegtickets vind ik nog niet zo'n probleem. Want dat is één bedrag en een beetje slim boeken kan daarin al veel uitmaken. Maar in veel van de plekken die ik dan ver weg wil bezoeken zijn de hotelkamers en appartementen ook nog eens schreeuwend duur.quote:Op zondag 7 juli 2019 01:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook al doe je het relatief goedkoop, het blijft duurder dan EuropaIk denk dat ik volgend jaar ook gewoon in Europa blijf, al waren de vliegticket Parijs > Tokyo en weer terug die ik vandaag voor minder dan 300 euro zag wel erg aantrekkelijk
Maar ja, dan moet je ook weer naar Parijs en weer terug. Komt er weer minimaal honderd euro bij, en is een deel van het voordeel weer weg
'Doorheenrijlanden' die ik dan van mijn lijst moet schrappen zijn dan denk ik Laos, Zwitserland, Luxemburg, Denemarken, Zweden en waarschijnlijk ook Slovenië. Slowakije weet ik niet meer zeker, en ik heb geen zin om dat nu uit te zoekenquote:Op zondag 7 juli 2019 01:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik het daar wel mee eens benZit even te denken of er meer landen op de scheidslijn vallen, maar volgens mij niet echt
En deze landen kom ik vast nog wel eens, dus is ook niet zo erg als ze niet meetellen
![]()
Bij Laos is dat een ander verhaal denk ik
Ja, dat is ook weer zo wat. Motel 6 is nog wel te betalen (vaak voor 40-50 euro per nacht gezeten), maar die ga je echt niet in New York City vinden. Hostels moet je ook maar net zin in hebben. Leuke package deals voor een week of minder zijn nog wel eens ergens te vinden, maar minder dan een week is ook weer wat kort voor twee werkdagen in een vliegtuig zittenquote:Op zondag 7 juli 2019 01:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
De vliegtickets vind ik nog niet zo'n probleem. Want dat is één bedrag en een beetje slim boeken kan daarin al veel uitmaken. Maar in veel van de plekken die ik dan ver weg wil bezoeken zijn de hotelkamers en appartementen ook nog eens schreeuwend duur.
Dus dan wordt het bij elkaar een dure grap. Of je moet dan heel kort gaan, maar dat vind ik wel heel erg zonde van het vliegen. Goedkoper kan natuurlijk wel via AirBnB, maar dat weiger ik te gebruiken.
Je moet inderdaad net tegen een goede package deal aanlopen inderdaad. Hostels zijn sowieso niets voor mij, of het moet dan met eigen badkamer zijn zoals ik in Helsinki had.quote:Op zondag 7 juli 2019 01:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer zo wat. Motel 6 is nog wel te betalen (vaak voor 40-50 euro per nacht gezeten), maar die ga je echt niet in New York City vinden. Hostels moet je ook maar net zin in hebben. Leuke package deals voor een week of minder zijn nog wel eens ergens te vinden, maar minder dan een week is ook weer wat kort voor twee werkdagen in een vliegtuig zitten
Ja, ik ben overtuigd door de pseudoStranis hier! Ben al eerder in Barcelona geweest en heb er de highlights wel gezien maar ik ga dit keer met een vriendin uit de VS, die is er voor het eerst en die wil in de drie volle dagen die we hebben altijd het onderste uit de kan halen en zo veel mogelijk zien in zo weinig mogelijk tijd. Dus liefst de beste steden in het land, of net er buiten. We hebben zo ooit Amsterdam, Rotterdam, Brussel, Brugge, Parijs en Disneyland Parijs in zes dagen gepropt, ik was KAPOT.quote:Op zondag 7 juli 2019 01:39 schreef Strani het volgende:
@:Cee nou ik geloof dat je je antwoord wel zo'n beetje hebt
Het is allemaal inderdaad wat te ver om het comfortabel in één dag te doen.
Je zit ergens in spanning over?quote:
Ah op die manierquote:
Aftrap 17.00 uur geloof ik, NPO1. Juryuitslag dus tegen 18.45, tenzij er verlengd wordt.quote:Op zondag 7 juli 2019 11:07 schreef Kopjechino het volgende:
Ohja voetbal. Hoelaat begon dat ook alweer?
Oke, dankjewelquote:Op zondag 7 juli 2019 11:09 schreef Dave het volgende:
Aftrap 17.00 uur geloof ik, NPO1. Juryuitslag dus tegen 18.45, tenzij er verlengd wordt.
Een beetje afleiding? Straks Duncan om 11.50 in ZDF-Fernsehgarten.quote:Op zondag 7 juli 2019 10:48 schreef Greys het volgende:
Nu even geestelijk voorbereiden op de onvermijdelijke zenuwen (en bijbehorende bloeddruk![]()
) straks met voetbal...
Serieus nu al zenuwachtig.
Want nu motten ze winnen ook.
Allangquote:
quote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 11:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Juryuitslag dus tegen 18.45, tenzij er verlengd wordt.
Ah dus daarom gooi je je armen de hele tijd in de lucht; het is gewoon sjoel-practice!quote:Op zondag 7 juli 2019 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
En je sjoelarm een beetje warm wapperen af en toe he! Tis dezelfde arm waarmee we de vissenkom gin en tonic moeten tillen dus die spieren moeten we een beetje onderhouden!
Jaaaa! En om te zorgen dat ik m'n g&t glas in een stevige grip kan houden zodat het niet in m'n kruis kiept.quote:Op zondag 7 juli 2019 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dus daarom gooi je je armen de hele tijd in de lucht; het is gewoon sjoel-practice!
Duncanquote:Op zondag 7 juli 2019 11:14 schreef summer52 het volgende:
Een beetje afleiding? Straks Duncan om 11.50 in ZDF-Fernsehgarten.
Wat dat betreft moet je ook uitkijken voor de radijsbeerquote:Op zondag 7 juli 2019 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaa! En om te zorgen dat ik m'n g&t glas in een stevige grip kan houden zodat het niet in m'n kruis kiept.
Tof dat je hem op Pinkpop hebt gezien! Ik zag hem twee dagen geleden in Paradiso. Kaartjes met dank aan LaCatastrophequote:Op zondag 7 juli 2019 11:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Duncan
Heb hem live gezien op Pinkpop trouwens
Zeker! Op het moment dat ie is ingeschonken ga ik met m'n glas zó in een hoekje staan, elke beweging van rad- @ijs_beer in de gaten houdend:quote:Op zondag 7 juli 2019 11:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat dat betreft moet je ook uitkijken voor de radijsbeer
Leuk!! Maar Duncan is zo op tv dus ik zie hem niet in het echtquote:Op zondag 7 juli 2019 11:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Duncan
Heb hem live gezien op Pinkpop trouwens
Ja lach maar.quote:
Nee weet ik, maar vond ik even een leuke anekdotequote:Op zondag 7 juli 2019 12:02 schreef summer52 het volgende:
Leuk!! Maar Duncan is zo op tv dus ik zie hem niet in het echt
Hij was echt goed. Kreeg er kippenvel vanquote:Op zondag 7 juli 2019 11:50 schreef Aoibhin het volgende:
Tof dat je hem op Pinkpop hebt gezien! Ik zag hem twee dagen geleden in Paradiso. Kaartjes met dank aan LaCatastrophe
Ook wel lekker als je echt een goede reden hebt om niet nog zo'n vermoeiende meerstedentrip te organiseren, weet ik uit ervaringquote:Op zondag 7 juli 2019 02:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik ben overtuigd door de pseudoStranis hier! Ben al eerder in Barcelona geweest en heb er de highlights wel gezien maar ik ga dit keer met een vriendin uit de VS, die is er voor het eerst en die wil in de drie volle dagen die we hebben altijd het onderste uit de kan halen en zo veel mogelijk zien in zo weinig mogelijk tijd. Dus liefst de beste steden in het land, of net er buiten. We hebben zo ooit Amsterdam, Rotterdam, Brussel, Brugge, Parijs en Disneyland Parijs in zes dagen gepropt, ik was KAPOT.
Maar als iets te ver is om echt goed mee te maken dan bewaren we dat gewoon voor een volgende keer. Hopelijk weet ik haar te overtuigen.
Weer die droom waarin ze een buikdanseres is en jij de enige aanwezige in het publiek, en het heel warm is en de ventilator stuk is?quote:
Maar daar zit geen tiet inquote:
Ja!quote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 12:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja!
Tijdens mijn droom dacht ik ook van: oh dat moet ik wel posten zometeen dat ik over haar heb gedroomd.
Dit gaat niet goed hoor, ik ga wel een FOK!break nemen van een maand ofzo.
Ja ik kan dromen altijd slecht uitleggenquote:Op zondag 7 juli 2019 12:31 schreef Cee het volgende:
Maar wat voor droom was het dan? Ik ontken alvast alles.
Dus je had een lucide droom met Cee? Boooh!quote:Op zondag 7 juli 2019 12:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja!
Tijdens mijn droom dacht ik ook van: oh dat moet ik wel posten zometeen dat ik over haar heb gedroomd.
Dit gaat niet goed hoor, ik ga wel een FOK!break nemen van een maand ofzo.
quote:Op zondag 7 juli 2019 12:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik kan dromen altijd slecht uitleggen![]()
We hebben wel gehugd![]()
quote:Op zondag 7 juli 2019 12:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus je had een lucide droom met Cee? Boooh!
Vaak wel, maar het hoeft nietquote:Op zondag 7 juli 2019 12:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Ja ik heb dat bijna nooit. Maar normaal word je toch wakker als je weet dat je droomt? Nu niet.
Heel zeldzaam inderdaad, ik heb er nog nooit een gehadquote:Op zondag 7 juli 2019 12:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Ja ik heb dat bijna nooit. Maar normaal word je toch wakker als je weet dat je droomt? Nu niet.
quote:
Ja ik weet niet of "ik dacht dat ik droomde toen ik in die gestolen Tesla 300km/u reed" je gaat helpenquote:Op zondag 7 juli 2019 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel zeldzaam inderdaad, ik heb er nog nooit een gehad
Wel hopen dat als ik er ooit een denk te hebben, ik ook daadwerkelijk aan het dromen ben en niet daarna tegen een flinke gevangenisstraf aan kijk
Auto's stelen.. ja, laten we het daar maar op houden, dat ik dat zou doenquote:Op zondag 7 juli 2019 12:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of "ik dacht dat ik droomde toen ik in die gestolen Tesla 300km/u reed" je gaat helpen
Haha je lijkt mijn vriend wel, die wil als hij weet dat hij droomt ook meteen illegale dingen doen e.d.quote:Op zondag 7 juli 2019 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel zeldzaam inderdaad, ik heb er nog nooit een gehad
Wel hopen dat als ik er ooit een denk te hebben, ik ook daadwerkelijk aan het dromen ben en niet daarna tegen een flinke gevangenisstraf aan kijk
Ja, dat jij nou zo braaf bent.. legale dingen kan ik als ik wakker ben ook wel doenquote:Op zondag 7 juli 2019 12:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha je lijkt mijn vriend wel, die wil als hij weet dat hij droomt ook meteen illegale dingen doen e.d.![]()
Belastingfraude plegen?quote:Op zondag 7 juli 2019 12:40 schreef Guanabana het volgende:
En dan niet auto's stelen, maar dat wat Strani nu bedoelt.
Ja sorry ik moet nog teruglezen. Komt zo.quote:Op zondag 7 juli 2019 12:46 schreef Strani het volgende:
@:Cee was niet erg onder de indruk van je openbaring, @:Guanabana.
Maakt niet uitquote:Op zondag 7 juli 2019 12:46 schreef Strani het volgende:
@:Cee was niet erg onder de indruk van je openbaring, @:Guanabana.
Oh nee de host wilde alleen een selfie en schreeuwde daarna naar het publiek SEIT NEIDIIIISSSCH, DUNCAN LAUREEEEENCE!!!!!quote:
Dan ontken ik alles dus.quote:Op zondag 7 juli 2019 12:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik kan dromen altijd slecht uitleggen![]()
We hebben wel gehugd![]()
Nee nee, ik wil dat we dit als groep gewoon heel goed bespreken en verwerken. Daar worden we samen sterker van!quote:Op zondag 7 juli 2019 12:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maakt niet uitBeter stappen we hier met z'n allen snel overheen.
twitter:oranjevrouwen twitterde op zondag 07-07-2019 om 11:30:00'You showed us that dreams do come true. Thanks for that' #OnzeJacht https://t.co/GnpzjIZkj1 reageer retweet
Sorryquote:Op zondag 7 juli 2019 12:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik droom ook wel eens over FOK!ers, vooral als ik hier laat nog ben geweest, en dan over de personen waar ik toen mee sprak
Dat gun ik haar het liefst natuurlijk.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel hele positieve dromen.
Heel herkenbaar. Of ik ben gewoon zo saai dat ik m'n onderbewuste niet genoeg prikkel om überhaupt wat te dromen.quote:
Zoiets heb ik dus ook ja. Toch best jammer, als je soms verhalen van anderen hoort.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Of ik ben gewoon zo saai dat ik m'n onderbewuste niet genoeg prikkel om überhaupt wat te dromen.
Ik onthoud ze soms. Het ligt eraan.quote:
Of ze houden ons stiekem gewoon hartstikke voor de gek. Fantasten.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:09 schreef I. het volgende:
[..]
Zoiets heb ik dus ook ja. Toch best jammer, als je soms verhalen van anderen hoort.
Ben jij ook zo iemand die niet in beelden/plaatjes kan denken?quote:Op zondag 7 juli 2019 13:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Of ik ben gewoon zo saai dat ik m'n onderbewuste niet genoeg prikkel om überhaupt wat te dromen.
Ik denk juist eigenlijk grotendeels sin beelden/plaatjes. In woorden denken kan ik ook, maar doe ik minder vaak.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die niet in beelden/plaatjes kan denken?
Dat kan ik dan weer wel, alhoewel lang niet altijd. Misschien houdt het wel verband met elkaar.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben jij ook zo iemand die niet in beelden/plaatjes kan denken?
Dat zal het zijn!quote:Op zondag 7 juli 2019 13:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Of ze houden ons stiekem gewoon hartstikke voor de gek. Fantasten.
Uh oh.quote:
Dat lijkt me ook een hele bijzondere ervaring.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:15 schreef Guanabana het volgende:
Ja je hebt dus mensen die niet iets voor zich kunnen zienVind ik echt bijzonder, hoef leef je dan
Bijvoorbeeld als ik dan zeg 'stel je voor dat je je vaste route in de Albert Heijn loopt' (oid) en dat ze dan gewoon niks zien, huh.
Maar dan zie je toch wel een villa voor je en een auto? In plaats van gewoon niets?quote:Op zondag 7 juli 2019 13:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een hele bijzondere ervaring.
Ik heb soms wel moeite met het visualiseren van dingen die nog nooit gebeurd zijn. Zoals, stel je voor dat je de loterij hebt gewonnen en een hele dikke auto voor je villa hebt staan.
Lijkt me soms fijn, maar soms ook echt heel naar.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik onthoud ze soms. Het ligt eraan.
Áls ik ze onthoud, dan wel vaak met veel detail
Pffquote:Op zondag 7 juli 2019 13:09 schreef Aoibhin het volgende:
Vannacht droomde ik dat een van mijn katten was aangereden. Was ik even blij dat ik toen wakker werd en me realiseerde dat het niet echt was...
Dat wel, maar niet met mezelf er bij haha.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar dan zie je toch wel een villa voor je en een auto? In plaats van gewoon niets?Hoeft niet mega gedetailleerd natuurlijk.
Dit klinkt wel als een lsd trip.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:32 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb echt een heel sterk voorstellingsvermogen. Daarom dagdroom ik ook zoveel; is lekker alsof je de hele dag een film zit te kijken.
Ik heb geen lsd trip nodig!quote:Op zondag 7 juli 2019 13:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als een lsd trip.
Ik onthoud zelden dromen. Toevallig vannacht een rare droom gehad.
Een oud scharrelvriendinding zat met hele grote ogen (ze had sowieso al grote ogen) intens naar me te staren op het terras terwijl ik daar met Vietnam meisje zat. Het was raar.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb geen lsd trip nodig!
Maar vertelOf is het te gênant?
Ik ken die stelling, maar ik denk dat je ook kan dromen over de voorstelling die je van iemand hebt gemaakt. Dus helemaal veilig ben je niet.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:59 schreef Dave het volgende:
Gelukkig schijn je alleen te dromen over mensen die je ooit hebt ontmoet, dus kans dat ik in dampende dromen voorkom van Aibodinges of Krea is gering.
Ik droomde laatst over Guana en die heb ik ook nooit ontmoet. Maar personen die ik nooit ontmoet heb, zien er dan in zo'n droom meer als een soort wazige schim uit.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:59 schreef Dave het volgende:
Gelukkig schijn je alleen te dromen over mensen die je ooit hebt ontmoet, dus kans dat ik in dampende dromen voorkom van Aibodinges of Krea is gering.
Hm, deze droom moet je maar niet te veel gaan ontleden.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een oud scharrelvriendinding zat met hele grote ogen (ze had sowieso al grote ogen) intens naar me te staren op het terras terwijl ik daar met Vietnam meisje zat. Het was raar.
Dat lijkt me inderdaad zeker raar!quote:Op zondag 7 juli 2019 13:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een oud scharrelvriendinding zat met hele grote ogen (ze had sowieso al grote ogen) intens naar me te staren op het terras terwijl ik daar met Vietnam meisje zat. Het was raar.
Dan hoop ik tegen beter weten in dat de voorstelling van mij een blinde jonge Adonis is met een goddelijk lichaam.quote:Op zondag 7 juli 2019 14:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ken die stelling, maar ik denk dat je ook kan dromen over de voorstelling die je van iemand hebt gemaakt. Dus helemaal veilig ben je niet.
Ze noemt je een spook @Guanabanaquote:Op zondag 7 juli 2019 14:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik droomde laatst over Guana en die heb ik ook nooit ontmoet. Maar personen die ik nooit ontmoet heb, zien er dan in zo'n droom meer als een soort wazige schim uit.
Ik heb Cee nooit ontmoetquote:Op zondag 7 juli 2019 13:59 schreef Dave het volgende:
Gelukkig schijn je alleen te dromen over mensen die je ooit hebt ontmoet,
Waarom blind?quote:Op zondag 7 juli 2019 14:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan hoop ik tegen beter weten in dat de voorstelling van mij een blinde jonge Adonis is met een goddelijk lichaam.
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 7 juli 2019 14:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan hoop ik tegen beter weten in dat de voorstelling van mij een blinde jonge Adonis is met een goddelijk lichaam.
Ja, jij bent echt nog één en al mysteriequote:Op zondag 7 juli 2019 14:18 schreef Guanabana het volgende:
Maar verschil is wel dat ik weet hoe Cee eruitziet, en Aoibhin weet dat niet van mij
Vind dat wel een raar ideequote:Op zondag 7 juli 2019 14:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, jij bent echt nog één en al mysterie
quote:Op zondag 7 juli 2019 14:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind dat wel een raar idee
Je mag bijv best weten hoe ik heet.
Ja mijn antwoord was ook als grap bedoeld Hans.quote:Op zondag 7 juli 2019 14:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik dacht ik laat ze in de waan dat ik het ook niet weet
Ik ben daar altijd wel benieuwd naar ja.quote:Op zondag 7 juli 2019 14:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind dat wel een raar idee
Je mag bijv best weten hoe ik heet.
IK SNAP ER NIKS MEER VAN!quote:Op zondag 7 juli 2019 14:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja mijn antwoord was ook als grap bedoeld Hans.
Wat liefquote:Op zondag 7 juli 2019 15:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
@:Iedereen
Zo, mooie manier om iedereen even te laten weten dat ik aan ze denk.
Het was lief bedoeld! Niet als commandoquote:Op zondag 7 juli 2019 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze heeft me wel goed onder controle, dat moet je haar nageven.
Ik laat me ook alleen maar lief commanderenquote:Op zondag 7 juli 2019 15:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het was lief bedoeld! Niet als commando
Jammer, dit toernooi kon ze niet overtuigen, vond Jill Roord echt beterquote:
Ik begon dit te lezen met het idee dat we hier met een gedicht te maken haddenquote:Op zondag 7 juli 2019 15:56 schreef ato het volgende:
Ik ben vanochtend pas thuis gekomen en nog steeds nadronken.
Ik ontmoette mijn evil ex, hij wil weer verder. Ik niet hahahaha..
Ik had hem jaren niet meer ontmoet. Maar hij is nog steeds evil. (Stalker etc.)
Ik zei dat ik nog steeds zijn telefoonnummer had (dus niet)..
Ben een tijd terug ook mijn ex tegengekomen. We stonden naast elkaar voor het stoplichtquote:Op zondag 7 juli 2019 15:56 schreef ato het volgende:
Evil exquote:Op zondag 7 juli 2019 15:56 schreef ato het volgende:
En, hoe ging die ontmoeting?quote:Op zondag 7 juli 2019 15:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben een tijd terug ook mijn ex tegengekomen. We stonden naast elkaar voor het stoplicht
Ik had dat net ook op een ander topicquote:Op zondag 7 juli 2019 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begon dit te lezen met het idee dat we hier met een gedicht te maken hadden
quote:Op zondag 7 juli 2019 15:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik had dat net ook op een ander topic![]()
Ik wilde posten 'mooi gedicht.' Maar dat was een heel serieus onderwerp, dus toch maar niet
Ik wilde heel stoer doen en mijn middelvinger opsteken oid. Zo ging dat altijd in mijn gedachten. Maar ik heb toch wel even een traantje moeten laten daarna.quote:
Herkenbaar, zulke mensen zijn je niet waard. Je verdient zoveel beter!quote:Op zondag 7 juli 2019 16:00 schreef ato het volgende:
Hij is evil, eerste klas charmeur en je moet oppassen dat je er niet intrapt.
Hij beheerste mijn leven 2.5 jaar lang op een negatieve manier.
Ik trapte er nu niet in.
Nou ja, zolang hij die traan maar niet gezien heeftquote:Op zondag 7 juli 2019 15:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik wilde heel stoer doen en mijn middelvinger opsteken oid. Zo ging dat altijd in mijn gedachten. Maar ik heb toch wel even een traantje moeten laten daarna.
Mijn leven is een gedicht, straniquote:Op zondag 7 juli 2019 15:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik begon dit te lezen met het idee dat we hier met een gedicht te maken hadden
Dank je, zulke mensen zijn ook eng hoor.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Herkenbaar, zulke mensen zijn je niet waard. Je verdient zoveel beter!
En dan nog, maakt mij niet uit. Ik heb tenminste wel gevoel, en daar ben ik trots op.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:00 schreef Strani het volgende:
Nou ja, zolang hij die traan maar niet gezien heeft
Gisteren was het even niet te rijmen, om maar te slijmen.quote:
quote:Op zondag 7 juli 2019 16:02 schreef ato het volgende:
[..]
Gisteren was het even niet te rijmen, om maar te slijmen.
Maar wat je ook doet, het komt goed.
Maar had ik deze man in mijnleven maar nooit ontmoet
Jeetjequote:Op zondag 7 juli 2019 16:01 schreef Strani het volgende:
Verdorie 37 graden buiten en 33 graden binnen.. ik smelt.
Ja, gisteren vond ik het maar een saaie dag. Gelukkig mocht ik drinken in een kroeg.quote:
Nou, jij krijgt van mij een tien hoor!quote:Op zondag 7 juli 2019 16:02 schreef ato het volgende:
[..]
Gisteren was het even niet te rijmen, om maar te slijmen.
Maar wat je ook doet, het komt goed.
Maar had ik deze man in mijnleven maar nooit ontmoet
Altijd goed! Ik ga volgend weekend aan het bier. Alweer veel te lang geledenquote:Op zondag 7 juli 2019 16:04 schreef ato het volgende:
Ja, gisteren vond ik het maar een saaie dag. Gelukkig mocht ik drinken in een kroeg.
Dat waren precies de binnen- en buitentemperaturen op mijn verjaardag vorig jaar, en toen lag ik voor pampus te lijden.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:01 schreef Strani het volgende:
Verdorie 37 graden buiten en 33 graden binnen.. ik smelt.
Het is ook wel heel gemeen van het universum om jou in de zomer geboren te laten wordenquote:Op zondag 7 juli 2019 16:05 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat waren precies de binnen- en buitentemperaturen op mijn verjaardag vorig jaar, en toen lag ik voor pampus te lijden.
Dus respect
Ik had je bijna een strafpunt gegeven door het verkeerd spellen van mijn username, maar dat heb je op het laatste moment weten te voorkomenquote:Op zondag 7 juli 2019 16:05 schreef ato het volgende:
[..]
Dank je wel Stranimijn vriend.
Waar heb ik dit aan verdiend.
Oh jee heb ik wat gemist dit weekend?quote:Op zondag 7 juli 2019 16:06 schreef Greys het volgende:
Oef, lichaam gevonden in de omgeving van de vermiste Loes. Arme arme ouders.
Er mist nu een spatie though!quote:Op zondag 7 juli 2019 16:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had je bijna een strafpunt gegeven door het verkeerd spellen van mijn username, maar dat heb je op het laatste moment weten te voorkomen
Ja ik zag het lieve straniquote:Op zondag 7 juli 2019 16:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had je bijna een strafpunt gegeven door het verkeerd spellen van mijn username, maar dat heb je op het laatste moment weten te voorkomen
Dan kan het eeuwig duren.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:07 schreef Kopjechino het volgende:
Lol, heb ik de was in de wasmachine gedaan denk ik: dat duurt lang voor het klaar is! Heb ik niet op het knopje gedrukt
Dat vind ik nou ook weer niet zo nodigquote:Op zondag 7 juli 2019 16:09 schreef ato het volgende:
Straf mij maar Strani, ik heb mijnzweep klaar liggen
Ja. Dus snel maar even de was aangezet alsnog.quote:
Gelukkigquote:Op zondag 7 juli 2019 16:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja. Dus snel maar even de was aangezet alsnog.
Las het net ook ja. Vreselijk.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:06 schreef Greys het volgende:
Oef, lichaam gevonden in de omgeving van de vermiste Loes. Arme arme ouders.
Je hebt toch niet dingen gedaan met hem zeker?quote:Op zondag 7 juli 2019 16:14 schreef ato het volgende:
Ja ik ben nog na dronken denk ik, ik moet straks nog slapen. Wat ik weinig heb gedaan. Ook weinig gegeten.
Maar ik had zo'n leuke avond en nacht. Ook met die gekke ex.
Ik hou van Ato's posts, dronken of nietquote:Op zondag 7 juli 2019 16:16 schreef ato het volgende:
Ik kom de 28e op de sjoel meet, maar minder dronken
Nee, maar het is een stalker.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je hebt toch niet dingen gedaan met hem zeker?
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen. Heb ik eens geleerd van een wijze acrobaat en een clown.quote:
Lief, dank je xquote:Op zondag 7 juli 2019 16:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik hou van Ato's posts, dronken of niet![]()
Bijna zoverquote:Op zondag 7 juli 2019 16:22 schreef Em31 het volgende:
Begin toch wel een beetje zenuwachtig te worden nu voor de wedstrijd
Vervelend om te horen, kan mij voorstellen dat dat best eng is. Dat soort mensen weten je toch altijd weer te pakken met een bepaald charisma. Zo oneerlijk en gemeen eigenlijk. Goed dat je er niet te veel op in bent gegaan, dat is precies wat ze willen. Ik hoop voor je dat je hem nooit meer tegen hoeft te komen!quote:Op zondag 7 juli 2019 16:21 schreef ato het volgende:
Nee, maar het is een stalker.
Ik heb hem aandacht gegeven door met hem te praten en hij zei tussen door 'ik weet waar je woont' zei hij met een glimlach en dat was eng. Ik ben bang dat ik in mijn dronken toestand hem weer na jaren te veel aandacht heb gegeven.
Hij zat weer onder mijn huid, pffff. Maar goed ik heb hem gedag gezegd en geen telefoon nummer gegeven.
Hopelijk blijft dit laatste contact zo, want hij is in mijn verleden ver gegaan.
quote:Op zondag 7 juli 2019 16:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen. Heb ik eens geleerd van een wijze acrobaat en een clown.
Ben je niet voorbereidt op 20-0 voor de USA?quote:Op zondag 7 juli 2019 16:22 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het zo interessant dat ik wat anders ga doen. In de tuin klussen ofzo.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:22 schreef Em31 het volgende:
Dat lijkt me wat overdrevenquote:Op zondag 7 juli 2019 16:24 schreef ato het volgende:
[..]
Ben je niet voorbereidt op 20-0 VOO de USA?
Weer Nederland versus Italië nu in de tourtwitter:laflammerouge16 twitterde op zondag 07-07-2019 om 16:17:44#TDF2019 - If Ineos wins, Moscon in jersey. If Bahrain wins, Colbrelli in jersey. If Mitchelton wins, Trentin in jersey. It EF wins, Bettiol in jersey. It's basically Jumbo Visma vs Italy. #eurosportciclismo reageer retweet
Wat goed van je, gefeliciteerd.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind het zo interessant dat ik wat anders ga doen. In de tuin klussen ofzo.
quote:Op zondag 7 juli 2019 16:26 schreef Momo... het volgende:
Weer Nederland versus Italië nu in de tourtwitter:laflammerouge16 twitterde op zondag 07-07-2019 om 16:17:44#TDF2019 - If Ineos wins, Moscon in jersey. If Bahrain wins, Colbrelli in jersey. If Mitchelton wins, Trentin in jersey. It EF wins, Bettiol in jersey. It's basically Jumbo Visma vs Italy. #eurosportciclismo reageer retweet
Echt, ik voel mij nu schuldig dat ik contact met hem had.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vervelend om te horen, kan mij voorstellen dat dat best eng is. Dat soort mensen weten je toch altijd weer te pakken met een bepaald charisma. Zo oneerlijk en gemeen eigenlijk. Goed dat je er niet te veel op in bent gegaan, dat is precies wat ze willen. Ik hoop voor je dat je hem nooit meer tegen hoeft te komen!
Brrr, ik hoop dat hij je met rust laat ato.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:26 schreef ato het volgende:
[..]
Echt, ik voel mij nu schuldig dat ik contact met hem had.
Ik was goed in het negeren, maar ja nu drankje op en ik heb gepraat met hem.
Hij is echt eng, ook op je gevoel praten en over mijn dierbaren. Blegh..
Domme vraag, maar wanneer stopt de tijd zeg maar, niet pas als de hele groep binnen is toch? de helft?quote:Op zondag 7 juli 2019 16:26 schreef Momo... het volgende:
Was een grapje, ik voorspel 1-0 voor Nederland. Spel wordt moeizaam maar Nederland wint.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat overdreven
maar als het verschil tussen beide echt zo groot is hoop ik niet dat het 5-0 ofzo wordt
Bij de vierde rennerquote:Op zondag 7 juli 2019 16:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Domme vraag, maar wanneer stopt de tijd zeg maar, niet pas als de hele groep binnen is toch? de helft?
Nare gast dus.. beetje misbruik maken van de omstandigheden. Maar voel je niet schuldig, hier kan jij niets aan doenquote:Op zondag 7 juli 2019 16:26 schreef ato het volgende:
Echt, ik voel mij nu schuldig dat ik contact met hem had.
Ik was goed in het negeren, maar ja nu drankje op en ik heb gepraat met hem.
Hij is echt eng, ook op je gevoel praten en over mijn dierbaren. Blegh..
Ja ik voelde ook de rillingen toen hij met mij sprak, maar het is een eerste klas charmeur.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Brrr, ik hoop dat hij je met rust laat ato.
Dank je, ik heb mij een tijdje niet veilig gevoeld. In 2007. Maar dat werd beter toen ik niets meer van hem hoorde.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nare gast dus.. beetje misbruik maken van de omstandigheden. Maar voel je niet schuldig, hier kan jij niets aan doen
Oh ja wat dan?quote:Op zondag 7 juli 2019 16:35 schreef Em31 het volgende:
Ze zijn in ieder geval weer flink aan het jinxen bij de tour
Geen verzwakking, weer een winst, holadiejee ditkanniemeermisgaan. Ze moeten nog 6 km.quote:Op zondag 7 juli 2019 16:35 schreef Em31 het volgende:
Ze zijn in ieder geval weer flink aan het jinxen bij de tour
Alleen de mouwtjes dan?quote:Op zondag 7 juli 2019 16:39 schreef Momo... het volgende:
De jinx is real
Maar Moscon mag niet de hele trui winnen, dat is echt een opperlul.
Wat leuk!quote:
Snack smakelijk!quote:
Hoop niet dat ik me binnen dertien minuten straks al vier keer verslikt heb wegens tegendoelpunt.quote:
Lekker, jammer dat ik zo moe en niet helemaal fit ben. Anders was ik langs gekomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het ook niet, ik vrees wel voor het begin ook jaquote:Op zondag 7 juli 2019 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop niet dat ik me binnen dertien minuten straks al vier keer verslikt heb wegens tegendoelpunt.![]()
Een nieuw topic want deze is vol..quote:Op zondag 7 juli 2019 16:44 schreef ato het volgende:
Nederland gaat winnen, wät krijg ik van jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |