abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 juli 2019 @ 01:32:54 #26
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187789781
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 01:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Als je er met het OV ook komt, vooral doen ^O^ Maar voor mijn Amerika-tripjes was dat denk ik heel onhandig geweest, of ik had veel meer vooraf moeten plannen
Ja, ik had toen ook privévervoer van vrienden, bedenk ik me nu, dat is misschien een beetje valsspelen :P Ben toen met de trein van Chicago naar Detroit gegaan, daar sliep ik bij een vriendin dus reed zij me rond :7 Zij heeft me naar de overkant van het water (= Canada) gebracht, waar ik in een McDonald's ( :D ) ben afgezet, en weer opgepikt door andere vrienden, die me toen een paar dagen op sleeptouw hebben genomen ;) Met de bus naar Toronto, waar vriend #3 wachtte en toen met de bus terug van Toronto naar Chicago. Dus OV is niet helemáál eerlijk :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 7 juli 2019 @ 01:32:55 #27
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187789782
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 01:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Binnen Europa kan ook nog nádat je al een keer in de USA bent geweest natuurlijk :) Als je niet afhankelijk bent van schoolvakanties zijn er regelmatig niet al te dure tickets te vinden :)
Uiteraard kan dat ook gewoon erna. Maar als ik voor hetzelfde geld in twee weken drie landen kan zien voor het geld waarvoor ik vier dagen in New York zit, tsja dan is de keuze voor nu gewoon snel gemaakt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 7 juli 2019 @ 01:33:26 #28
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187789787
quote:
10s.gif Op zondag 7 juli 2019 01:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Nou, inderdaad! Een uur of zes, zeven? :+
Ja en twee topics inmiddels alweer :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 7 juli 2019 @ 01:33:38 #29
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187789788
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 01:31 schreef Redefine het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik zeggen, die eerste twee tellen niet. Denemarken telt wel :P
Ja, maar dat voelt ook niet echt echt :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 7 juli 2019 @ 01:34:59 #30
39237 crew  H_T
2733
pi_187789799
quote:
2s.gif Op zondag 7 juli 2019 01:29 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, ik ook! Ik heb het gevoel dat ik op best veel plekken ben geweest, maar valt zwaar tegen als je telt :')

En ook; wanneer telt het? Eén uur overstap in Stockholm, drie uur overstap in Finland (allebei vliegveld niet afgeweest :+ ), 18 uur in Denemarken (vliegveld wel afgeweest, geslapen en kleine zeemeermin gezien _O- )
Als je het vliegveld niet af bent geweest vind ik het sowieso niet 'echt' tellen, en evenmin als je er feitelijk alleen doorheen bent gereden. Misschien dat ik in Denemarken een kwartier buiten de auto heb doorgebracht om te tanken en even de benen te strekken, maar voor de rest ben ik er alleen doorheen gereden. Dat vind ik niet echt tellen :P Ik ben ook ooit misschien een uur in Laos geweest. Dat telt ook niet echt.

Als het reisdoel in het betreffende land lag of je hebt er overnacht lijkt me een redelijke regel :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 7 juli 2019 @ 01:35:13 #31
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187789801
quote:
2s.gif Op zondag 7 juli 2019 01:33 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, maar dat voelt ook niet echt echt :P
Snap ik.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 7 juli 2019 @ 01:35:58 #32
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187789806
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 01:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Als je het vliegveld niet af bent geweest vind ik het sowieso niet 'echt' tellen, en evenmin als je er feitelijk alleen doorheen bent gereden. Misschien dat ik in Denemarken een kwartier buiten de auto heb doorgebracht om te tanken en even de benen te strekken, maar voor de rest ben ik er alleen doorheen gereden. Dat vind ik niet echt tellen :P Ik ben ook ooit misschien een uur in Laos geweest. Dat telt ook niet echt.

Als het reisdoel in het betreffende land lag of je hebt er overnacht lijkt me een redelijke regel :Y
Ja, ik denk dat ik het daar wel mee eens ben :Y Zit even te denken of er meer landen op de scheidslijn vallen, maar volgens mij niet echt :D En deze landen kom ik vast nog wel eens, dus is ook niet zo erg als ze niet meetellen :P

Bij Laos is dat een ander verhaal denk ik :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 7 juli 2019 @ 01:37:48 #33
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187789826
Bij mij is het enige land wat ik niet zou meetellen voor mijzelf, Andorra. Daar reden we vroeger weleens doorheen toen we naar Spanje op vakantie gingen. Maar nooit voet op de grond daar gezet. Dus die telt niet.

Verder ben ik in de andere landen minimaal 24 uur geweest. Waarbij Finland en Slowakije nog het kortste waren.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 7 juli 2019 @ 01:39:23 #34
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_187789839
@Cee nou ik geloof dat je je antwoord wel zo'n beetje hebt :D

Het is allemaal inderdaad wat te ver om het comfortabel in één dag te doen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 7 juli 2019 @ 01:39:26 #35
39237 crew  H_T
2733
pi_187789841
quote:
2s.gif Op zondag 7 juli 2019 01:35 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat ik het daar wel mee eens ben :Y Zit even te denken of er meer landen op de scheidslijn vallen, maar volgens mij niet echt :D En deze landen kom ik vast nog wel eens, dus is ook niet zo erg als ze niet meetellen :P

Bij Laos is dat een ander verhaal denk ik :D
We deden toen een tripje over de rivier, en de 'kapitein' (was een soort veredelde kano) gaf aan dat een bepaald eiland bij Laos hoorde en dat we daar best even konden stoppen als we dat wilden. Vandaar :P Tijdens diezelfde trip nog bíjna in Birma geweest, maar dat was meer gedoe met paspoorten en visa. We hebben wel in een restaurant gegeten op een paar meter van de grens. Ik heb dus wel iets van Birma gezien, maar ben er niet geweest.

En het restaurant was vrij slecht (bonusinsecten in het eten en zo), dus daarna waren we erg blij met Lay's chips van een tankstation en een burger van McDonald's
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 7 juli 2019 @ 01:41:06 #36
370352 I
Eye for an I
pi_187789854
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 01:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik ken hem, maar vooral uit DRT :)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 7 juli 2019 @ 01:41:48 #37
39237 crew  H_T
2733
pi_187789860
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 01:32 schreef Redefine het volgende:

[..]

Uiteraard kan dat ook gewoon erna. Maar als ik voor hetzelfde geld in twee weken drie landen kan zien voor het geld waarvoor ik vier dagen in New York zit, tsja dan is de keuze voor nu gewoon snel gemaakt.
Ook al doe je het relatief goedkoop, het blijft duurder dan Europa :Y Ik denk dat ik volgend jaar ook gewoon in Europa blijf, al waren de vliegticket Parijs > Tokyo en weer terug die ik vandaag voor minder dan 300 euro zag wel erg aantrekkelijk :o

Maar ja, dan moet je ook weer naar Parijs en weer terug. Komt er weer minimaal honderd euro bij, en is een deel van het voordeel weer weg
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 7 juli 2019 @ 01:42:01 #38
39237 crew  H_T
2733
pi_187789863
quote:
2s.gif Op zondag 7 juli 2019 01:33 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja en twee topics inmiddels alweer :+
Het voelt minder lang geleden :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 7 juli 2019 @ 01:44:19 #39
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187789885
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 01:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ook al doe je het relatief goedkoop, het blijft duurder dan Europa :Y Ik denk dat ik volgend jaar ook gewoon in Europa blijf, al waren de vliegticket Parijs > Tokyo en weer terug die ik vandaag voor minder dan 300 euro zag wel erg aantrekkelijk :o

Maar ja, dan moet je ook weer naar Parijs en weer terug. Komt er weer minimaal honderd euro bij, en is een deel van het voordeel weer weg
De vliegtickets vind ik nog niet zo'n probleem. Want dat is één bedrag en een beetje slim boeken kan daarin al veel uitmaken. Maar in veel van de plekken die ik dan ver weg wil bezoeken zijn de hotelkamers en appartementen ook nog eens schreeuwend duur.

Dus dan wordt het bij elkaar een dure grap. Of je moet dan heel kort gaan, maar dat vind ik wel heel erg zonde van het vliegen. Goedkoper kan natuurlijk wel via AirBnB, maar dat weiger ik te gebruiken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 7 juli 2019 @ 01:45:06 #40
39237 crew  H_T
2733
pi_187789893
quote:
2s.gif Op zondag 7 juli 2019 01:35 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat ik het daar wel mee eens ben :Y Zit even te denken of er meer landen op de scheidslijn vallen, maar volgens mij niet echt :D En deze landen kom ik vast nog wel eens, dus is ook niet zo erg als ze niet meetellen :P

Bij Laos is dat een ander verhaal denk ik :D
'Doorheenrijlanden' die ik dan van mijn lijst moet schrappen zijn dan denk ik Laos, Zwitserland, Luxemburg, Denemarken, Zweden en waarschijnlijk ook Slovenië. Slowakije weet ik niet meer zeker, en ik heb geen zin om dat nu uit te zoeken :@ In Slowakije heb ik sowieso bij een restaurant gegeten waar we nog bijna ruzie kregen met de ober :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 7 juli 2019 @ 01:47:35 #41
39237 crew  H_T
2733
pi_187789906
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 01:44 schreef Redefine het volgende:

[..]

De vliegtickets vind ik nog niet zo'n probleem. Want dat is één bedrag en een beetje slim boeken kan daarin al veel uitmaken. Maar in veel van de plekken die ik dan ver weg wil bezoeken zijn de hotelkamers en appartementen ook nog eens schreeuwend duur.

Dus dan wordt het bij elkaar een dure grap. Of je moet dan heel kort gaan, maar dat vind ik wel heel erg zonde van het vliegen. Goedkoper kan natuurlijk wel via AirBnB, maar dat weiger ik te gebruiken.
Ja, dat is ook weer zo wat. Motel 6 is nog wel te betalen (vaak voor 40-50 euro per nacht gezeten), maar die ga je echt niet in New York City vinden. Hostels moet je ook maar net zin in hebben. Leuke package deals voor een week of minder zijn nog wel eens ergens te vinden, maar minder dan een week is ook weer wat kort voor twee werkdagen in een vliegtuig zitten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 7 juli 2019 @ 01:50:17 #42
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187789927
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 01:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ja, dat is ook weer zo wat. Motel 6 is nog wel te betalen (vaak voor 40-50 euro per nacht gezeten), maar die ga je echt niet in New York City vinden. Hostels moet je ook maar net zin in hebben. Leuke package deals voor een week of minder zijn nog wel eens ergens te vinden, maar minder dan een week is ook weer wat kort voor twee werkdagen in een vliegtuig zitten
Je moet inderdaad net tegen een goede package deal aanlopen inderdaad. Hostels zijn sowieso niets voor mij, of het moet dan met eigen badkamer zijn zoals ik in Helsinki had.

Daar komt in Amerika nog wel bij, dat ik eigenlijk heel veel plekken daar zou willen zien. Maar dan wordt het helemaal een dure grap. Dat gaat echt alleen maar gebeuren als ik ergens een grote zak geld krijg.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 7 juli 2019 @ 02:00:32 #43
39237 crew  H_T
2733
pi_187790007
Ik zwaai ook af :W
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  ESF Reporter zondag 7 juli 2019 @ 02:01:11 #44
87554 Cee
Welluk?
pi_187790013
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2019 01:39 schreef Strani het volgende:
@:Cee nou ik geloof dat je je antwoord wel zo'n beetje hebt :D

Het is allemaal inderdaad wat te ver om het comfortabel in één dag te doen.
Ja, ik ben overtuigd door de pseudoStranis hier! Ben al eerder in Barcelona geweest en heb er de highlights wel gezien maar ik ga dit keer met een vriendin uit de VS, die is er voor het eerst en die wil in de drie volle dagen die we hebben altijd het onderste uit de kan halen en zo veel mogelijk zien in zo weinig mogelijk tijd. Dus liefst de beste steden in het land, of net er buiten. We hebben zo ooit Amsterdam, Rotterdam, Brussel, Brugge, Parijs en Disneyland Parijs in zes dagen gepropt, ik was KAPOT.
Maar als iets te ver is om echt goed mee te maken dan bewaren we dat gewoon voor een volgende keer. Hopelijk weet ik haar te overtuigen. :P
  zondag 7 juli 2019 @ 02:07:15 #45
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_187790060
Ik ga zelf ook eens slapen :W
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Official ESF Kreviewer zondag 7 juli 2019 @ 07:08:33 #46
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187790833
quote:
14s.gif Op zondag 7 juli 2019 07:08 schreef Kreator het volgende:
Infuus.
Je zit ergens in spanning over?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Official ESF Kreviewer zondag 7 juli 2019 @ 08:42:05 #48
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187790871
quote:
14s.gif Op zondag 7 juli 2019 08:32 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Je zit ergens in spanning over?
Vocht aanvullen.
pi_187790877
quote:
9s.gif Op zondag 7 juli 2019 08:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vocht aanvullen.
Ah op die manier
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 7 juli 2019 @ 10:47:33 #50
163650 Greys
pi_187791642
GOEIEMORGEEEE ZONNESCHIJNNNNNTJES VAMME

Ik kon uitslapen, want de honden bleven slapen tot vijf over tien :D _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')