quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:23 schreef fietsie het volgende:
[..]Gezien de laatste rij posts in het vorige toppic is dit een gewaagde vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Timing hequote:Op donderdag 4 juli 2019 20:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Gezien de laatste rij posts in het vorige toppic is dit een gewaagde vraag.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:25 schreef Clubsoda het volgende:
Gouden tip: lesbisch worden. Nooit meer de pil![]()
Bluezz, ik vind dat de mensen het prima zelf kunnen betalen, maar de kwetsbaarste groepen kunnen dat niet altijd. En dat zijn nou juist de groepen waar je een ongeplande of ongewenste zwangerschap wil voorkomen. Ik vind goede seksuele voorlichting en beschikbare en betaalbare anticonceptie wel prioriteit mag krijgen (voorkomt ook een hoop zorgkosten later, dunkt me). Het wordt nu tot 21 toch wel vergoed (met eigen risico)?
Mja same here... maar toen was ik 15... 15 jaar later bleek er toch best wat veranderd. En nu nog 10 jaar later... hoef ik niet meer zo nodigquote:Op donderdag 4 juli 2019 20:13 schreef Sunnythesun het volgende: [..] Ik ben er ooit mee begonnen juist daarom. Met een lichtere pil was ik op slag depri en labiel. Misschien dat helemaal zonder wel nog beter is als met zware dosis maar dat zal ik echt moeten uitproberen en dat vind ik wel een beetje eng
![]()
Ja zoals gezegd: ik zou het moeten proberen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja same here... maar toen was ik 15... 15 jaar later bleek er toch best wat veranderd. En nu nog 10 jaar later... hoef ik niet meer zo nodig
Snap wel dat je huiverig bent hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja zoals gezegd: ik zou het moeten proberen.
Ja inderdaad. Ik heb n.a.v. dit gesprek besloten dat ik maar niet meer ga tweaken aan die hormonen. Zonder is sowieso geen optie, dat heb ik al geprobeerd. Ik blijf wel bij deze pil.quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:40 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Snap wel dat je huiverig bent hoor.
Het is meer dat je lichaam toch veranderd door de jaren heen... dus lastig voorspellen wat het effect is denk ik
Ik ookquote:Op donderdag 4 juli 2019 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik besef nu pas waar de Lekker op slaat
Je zit aan de kaasfondue.quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:29 schreef Lonaa het volgende:
Weten jullie nog dat Isa ( of LS) me bijna een gratis kaartje voor Pink in de klauwen gedrukt had bij de kaasfonduemeet?
Guess what.
Kom.je naar den haag?quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:29 schreef Lonaa het volgende:
Weten jullie nog dat Isa ( of LS) me bijna een gratis kaartje voor Pink in de klauwen gedrukt had bij de kaasfonduemeet?
Guess what.
Ook dat niet.quote:
Je hebt nu geen Oranje haar meer, maar Roze?quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:29 schreef Lonaa het volgende:
Guess what.
Altijd oranje haarquote:Op donderdag 4 juli 2019 21:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt nu geen Oranje haar meer, maar Roze?
Tof! Daar ga je geen spijt van krijgen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ook dat niet.![]()
Ik ga wel zaterdag naar Keulen. Naar een concert. Van Pink.
Dat ga je leuk vinden.quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ook dat niet.![]()
Ik ga wel zaterdag naar Keulen. Naar een concert. Van Pink.
Je houdt niet van fluiten?quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:44 schreef AnneX het volgende:
Dat ga je leuk vinden.![]()
De generale rep. vanavond was een euh ...belevenis.
Met 100 pp muzikanten op het toneel, fluitenpiano’s, violen, harpen, gitaren etc.etc.
En wij met z’n 30-en. En dat moet op/af.![]()
Affijn, morgen twee x spelen op 1 avond.
Ik geloof niet dat ik ooit in de buurt heb gestaan van 10 tegelijk. Zo te horen is dat een goed iets.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:47 schreef AnneX het volgende:
Jij wel: dwars-, blok-, en andere variaties.
Iets te schel met 10 tegelijk.
Dus 130 man op het toneel? Da's een flinke dan. Hopelijk bij op en af lopen dat er voldoende licht is.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met 100 pp muzikanten op het toneel, fluitenpiano’s, violen, harpen, gitaren etc.etc.
Het eindigt met spelen en zingen van Happy. Wat een oorwurm.
He bah. Ben je er echt ziek van?quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:56 schreef Barreltje het volgende:
Gezellig mrt collega's uit eten eindigt met een half ontplofte buik.. dat kan niet van een haring geweest zijn.. mogelijk toch een buikvirusje opgedaan..![]()
He jakkie, hopelijk is het snel over.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:56 schreef Barreltje het volgende:
Gezellig mrt collega's uit eten eindigt met een half ontplofte buik.. dat kan niet van een haring geweest zijn.. mogelijk toch een buikvirusje opgedaan..![]()
Dat kan van alles geweest zijn, bacterietje in een kippie.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:56 schreef Barreltje het volgende:
Oh die liedjes van een koor zijn soms een soort processieoorwurmen, echtquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het eindigt met spelen en zingen van Happy. Wat een oorwurm.
Hoe is het nu met jou? Na een hele dag thuis?quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kan van alles geweest zijn, bacterietje in een kippie.
Narigheid
quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik besef nu pas waar de Lekker op slaat
Ik nu ook pasquote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:39 schreef Lot_1 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mijn moeder is opgegroeid in die regio. Nooit bij stilgestaan
Door dit soort berichten ga ik regelmatig twijfelen.. ik hou zo enorm van mn nachtrustquote:Op vrijdag 5 juli 2019 06:36 schreef Lot_1 het volgende:
vroeg wakker P!
Ik had een topnachttwee keer ruim drie uur aan één stuk kunnen slapen
en nu hopelijk nog een tukje. Trusten
Mugquote:Op vrijdag 5 juli 2019 06:36 schreef Lot_1 het volgende:
vroeg wakker P!
Ik had een topnachttwee keer ruim drie uur aan één stuk kunnen slapen
en nu hopelijk nog een tukje. Trusten
Als ze dan elkaar aandacht zouden geven he...quote:Op vrijdag 5 juli 2019 07:15 schreef Aure het volgende:
Hier ook een mug en een kat die aandacht wildeEn dat terwijl 't kind gewoon netjes sliep zonder een kik te geven vannacht
3 maanden geleden sliep ie nog dramatisch slecht (3 tot 6 x per nacht wakker...), en nu kunnen we gewoon weer
slapen
.
Hier slaapt hij al een tijdje van 22:30 tot 07:00 door. Behoorlijk prettigquote:Op vrijdag 5 juli 2019 07:15 schreef Aure het volgende:
Hier ook een mug en een kat die aandacht wildeEn dat terwijl 't kind gewoon netjes sliep zonder een kik te geven vannacht
3 maanden geleden sliep ie nog dramatisch slecht (3 tot 6 x per nacht wakker...), en nu kunnen we gewoon weer
slapen
.
Ik heb een bijna puber....quote:Op vrijdag 5 juli 2019 07:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hier slaapt hij al een tijdje van 22:30 tot 07:00 door. Behoorlijk prettig.
Ik heb zelfs ineens 1 van mijn vrijwilligers ziekquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb al een aantal mensen over buikgriep gehoord de afgelopen week
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 07:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MugEn ik sloeg mezelf om die mug te vermoorden :’)
Collega van me een volle week. Was echt goed ziekquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Beterschap Barrel! Als t buikgriep is; mensen die ik ken hadden er max 2 dagen last van.
Geniet er maar vanquote:Op vrijdag 5 juli 2019 07:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hier slaapt hij al een tijdje van 22:30 tot 07:00 door. Behoorlijk prettig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Is de moord wel gelukt?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 07:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MugEn ik sloeg mezelf om die mug te vermoorden :’)
Ik had het af en aan in de vakantie en daarna. Ik dacht dat het door het Vietnamese eten/drinken kwam, maar ik kwam er vd week achter dat mijn darmen niet tegen diclovenac kunnen. Zodra ik die niet neem is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:23 schreef Aure het volgende:
Buikgriepje had ik vorige week een paar dagen
Afschuwelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:01 schreef AnneX het volgende:
En wat hebben veel mensen (hier in Cul) moeite met slapen, ritme etc. of door de kinderen of van zichzelf.
Hoe is dat toch te doorbreken.
Zelf kende ik het alleen na een luie zondag - dat ik zondagnacht niet kon slapen - dus maandag gebroken weer aan het werk. Na éen nachtje.
Hoe moet dat zijn na nachten, weken aan een stuk.
Welk?quote:
Lowlandsquote:
Nice, jaloers! Wij gaan wéér nietquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lowlands
Is traditie.Al jaaaaaaaaaaaaaren met poppodium, en nu ook met onze eigen stichting nu we niet meer poppodium hebben
Ik zou zelf niet meer gaan (als in kaartje kopen en zulks). 2006 en 2007 was ik er, zelf. 2016 (denk ik) en vorig jaar met 'onze' groep. Dan ga ik voor de gezelligheid maar ik ga al lang niet meer voor de line-up en zelfs niet meer echt voor de algehele sfeer. Het is niet meer helemaal mijn festival.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:25 schreef Aure het volgende:
[..]
Nice, jaloers! Wij gaan wéér nietVolgend jaar wil ik wel weer echt, krijg ontwenningsverschijnselen. Sinds 2005 bijna elk jaar geweest, op iets van 3 x na, nu dan 4 x.
![]()
Lijkt mij ook zo tof om naar toe te gaan met Jip als hij oud genoeg is, hoewel hij daar dan misschien zelf anders over denkt
Ik ben nooit echt voor de line-up gegaan, maar vooral voor de gezelligheid met de groep. Dus dat is ook wel een beetje een vereiste, leuke mensen die ook gaanquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet meer gaan (als in kaartje kopen en zulks). 2006 en 2007 was ik er, zelf. 2016 (denk ik) en vorig jaar met 'onze' groep. Dan ga ik voor de gezelligheid maar ik ga al lang niet meer voor de line-up en zelfs niet meer echt voor de algehele sfeer. Het is niet meer helemaal mijn festival.
True, true. Wij gaan dit jaar met 21 manquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt voor de line-up gegaan, maar vooral voor de gezelligheid met de groep. Dus dat is ook wel een beetje een vereiste, leuke mensen die ook gaanDat zat er dit jaar niet echt in, ik hoop volgend jaar wel
Op zich nog steeds genoeg leuke bandjes te zien, hoewel een deel van de line-up ook echt niet mijn ding is
Maar dat kun je gelukkig over slaan
Oorspronkelijk Lecker Kerke en / of Kerke aan den Leckequote:Op vrijdag 5 juli 2019 07:07 schreef Barreltje het volgende:
En lekker-kerk.. toch? Blijkt het nu ineens lek-ker-kerk te zijn..![]()
En anticonceptie blijk ik niet nodig te hebben
Ik woon nog steeds in die regio en ik realiseer het me nu pas.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:39 schreef Lot_1 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mijn moeder is opgegroeid in die regio. Nooit bij stilgestaan
Wist jij dat op Nieuw-Lekkerland zelfs ooit een heus kasteel stond?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds in die regio en ik realiseer het me nu pas.Waar zo'n topic al niet goed voor is!
@:Anthraxx Goeie berichten!Ben je zelf al aan beetje gewend aan niet vader wezen, zo aan het einde van het eerste kwartaal?
Herkenbaar +1quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb net een Abby aan haren uit mijn Abby gekamd. When will this stop?!
Herkenbaar +2 (met ook 2 haarballen)quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaar +1Elke ochtend met het borsteltje en dan nòg later op de dag bij aaien hele plukken haar in je handen hebben
Ik weet het wel zeker, duurt ook veel langer volgens mijquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:07 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het idee dat het veel erger is dan andere keren/jaren.
Het was stil daarna, maar ja.....ik was wel wakkerquote:
Wat cool!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was stil daarna, maar ja.....ik was wel wakker
Kreeg vanmorgen trouwens een leuk berichtje. Na controle van de kwaliteit van de foto is het nu zo goed als zeker: een foto die ik maakte van de Oostpoort in Delft komt op een muur in een hotelkamerIets van 3 meter bij 2m75
Gaaf!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kreeg vanmorgen trouwens een leuk berichtje. Na controle van de kwaliteit van de foto is het nu zo goed als zeker: een foto die ik maakte van de Oostpoort in Delft komt op een muur in een hotelkamerIets van 3 meter bij 2m75
Ja hoor. Gaat allemaal gewoon vanzelf. Het is niet zo heel lastigquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds in die regio en ik realiseer het me nu pas.Waar zo'n topic al niet goed voor is!
@:Anthraxx Goeie berichten!Ben je zelf al aan beetje gewend aan niet vader wezen, zo aan het einde van het eerste kwartaal?
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij denk ik dat elk jaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:07 schreef Lonaa het volgende:
Hier ook al wekenlang door het hele huis plukken poes.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:07 schreef Lonaa het volgende:
Gaaf!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:..
onzeker of het huis toen nog wel bestond. Het is zelfs de vraag of Johan, heer van Culemborg, in 1423 nog wel eigenaar was. Want op 15 juli 1411 verkoopt hertog Willem een stuk land gelegen in Nieuw-Lekkerland 'dat men heet Schonenburch' met zijn toebehoren aan Willem Gerritsz. van Leckerkerck.61 Op 8 juni 1413 verbindt hertog Willem de tienden van 28 morgen land in de Riederwaard aan een schuld van 100 Engelse nobelen. Dit in plaats van het land te Schonenberg van Willem van Leckerkerck.62Ten slotte blijkt het land in 1426 door spadesteking63 verlaten te zijn. Het goed Schonenberg omvatte toen drie hoeven land. Op dit land rustte de plicht om 72 1/2 roeden dijk te onderhouden. De dijkgraaf van de Alblasserwaard, Gherijt Zebaers Wiggherszoen, heeft zich het land op 28 mei 1435 toegeëigend.64 Over een huis of kasteel wordt in die akte geen gewag (meer) gemaakt.
..
Wowquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
Alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
WowJe krijgt toch wel een weekendje hotel aangeboden in je 'eigen' hotelkamer
Groetjes uit Bleiswijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er werd vanochtend een prachtig grote bos bloemen bezorgd, van mijn collega's.![]()
Neequote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het al weekend? Ik heb echt ontzettend geen zin meer.
Gaat er nog iemand iets leuks doen?
+2.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lekker rustigquote:
Ohhh zo graag. Zit hier nu met een enorme berg aan vluchten te regelen, dan zijn er dinsdag en woensdag 2 grote meetings die elkaar qua naam ook wat overlappen (bijna dezelfde afkorting), qua timing ook nog eens alles tegelijk hebben. Alleen iedere groep een andere diner locatie., Hoofd loopt een beetje om.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je zit t och wel voor de buis zondag om 17 uur? Het hangt allemaal van jouw tv aanwezigheid af hoor ;-)quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:28 schreef Lonaa het volgende:
Ook geen zin meer.
Morgen dus met vriendin naar Keulen en Pink. Zondag waarschijnijk vlooienmarkt.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hehehe. Ja. Misschien zelfs in de kroeg kijken.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je zit t och wel voor de buis zondag om 17 uur? Het hangt allemaal van jouw tv aanwezigheid af hoor ;-)
En vandaag is weer eens onbelangrijk zeker.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:28 schreef Lonaa het volgende:
Ook geen zin meer.
Morgen dus met vriendin naar Keulen en Pink. Zondag waarschijnijk vlooienmarkt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
En vandaag is weer eens onbelangrijk zeker..
Dat klinkt wel interessant geloof ikquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Herkenbaar
Morgen vrienden over de vloer voor diner, zondag met vriendin op pad naar het hoge noorden voor een dagje fotoshooten met andere fotografen en modellen bij een kamelen- en ezelopvang. Geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen maar we gaan het beleven
True. Maar er werd gevraagd naar weekendplannen en dit is hoogtepunt van den week.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:52 schreef Kreator het volgende:
Precies. Hoogtepunt vd week, Loon. Hoogtepunt.
Waarom ben je kortademig?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Mezelf op eerder weekend getrakteerd.![]()
Morgen een BBQ in Duitsland. Verder bijslapen. Ben dood op. Nog steeds kortademig wat erg vermoeiend is en Sam maakt ons iedere ochtend om 5 uur wakker, helpt ook niet.
T is ook never a dull moment bij jou.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:31 schreef Tele6 het volgende:
Update uit het gekkenhuis:
- We hebben er deze week twee nieuwe opnames bij gekregen en vandaag komt er weer eentje. De afgelopen twee weken waren er meerdere ontslagen, en twee mensen zijn naar somatische afdelingen gegaan (darmproblemen en leverissues) dus anders was het ook wel erg stil geworden.
- Volgens B, later bevestigd door A, is P, een van de verplegers, heel erg gay. Nou zie ik dat soort dingen totaal niet, dus ik heb navraag gedaan aan de andere patiënten (er zijn patiënten die álles weten) en P heeft inderdaad een vriend. Ik ga eens kijken hoe ik m'n gaydar beter afgesteld krijg
- We hebben zonet "psycho-educatie" gehad. Dat betekent dat de jongste coassistent van hier ons een verhaaltje komt vertellen over iets wat met psychiatrie te maken heeft. Vandaag ging het over hersendelen, en verschillende ziektes in je hersenen. Ik heb zelfs wat geleerd: dat als je aan de voorkant van je hoofd hersenletsel oploopt, de achterkant ook beschadigt door de hersenschudding.
- Ik ben naar de kapper geweest
- Ik heb gisteren het eerste gesprek gehad met m'n behandelaar op de polikliniek, en het ging goed, en hij gaat me waarschijnlijk een heel jaar lang iedere week therapie geven
Ik miste de start van de kaartverkoop, dus moet nog wel even 2 kaartjes op de kop tikken. Maar, ik dus. En F.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:33 schreef Tele6 het volgende:
Wie komen er allemaal mee naar Rammstein in Nijmegen volgend jaar? M'n broer en B en ik willen gaan
Zag net op fb van een vriendin dat ze uitverkocht zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik miste de start van de kaartverkoop, dus moet nog wel even 2 kaartjes op de kop tikken. Maar, ik dus. En F.
Ja, had t gezien en dat bedoelde ik ook met 'op de kop tikken', ticketswap ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zag net op fb van een vriendin dat ze uitverkocht zijn.
Hoe kom je daarbij? Hij is gewoon in hoger beroep weer veroordeeld tot 28 jaar en TBS.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Michael P is vrijgesproken voor moord door het Hof. Ze achten het niet genoeg bewezen.
Maar niet voor moordquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Hij is gewoon in hoger beroep weer veroordeeld tot 28 jaar en TBS.
Het is maar hoe je het noemt, de veroordeling voor het doden, verkrachten en ontvoeren van de Anne Faber is hetzelfde als eerder.quote:
Wauw, da's een flinke opdrachtquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:45 schreef Barreltje het volgende:
weekendplannen :
beetje opruimen, wasjes doen, inmijn Eigen bed slapen, Gebakmeet PM sturen, Schoonouders entertainen en de badkamer laten zien,fiets band plakken / nieuwe band kopen. beetje studeren voor werk.
en met een beetje mooi weer nog even naar het strand.. omdat het kan![]()
ohh en ik heb de opdracht gekregen om voor de 40 neefjes en nichtjes ( + aanhang) een middag activiteit te regelen tijdens de familie dag begin oktober dit jaar..
Gelukkig wel ja. Laat dat nooit meer de straat op komen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het noemt, de veroordeling voor het doden, verkrachten en ontvoeren van de Anne Faber is hetzelfde als eerder.
nope.. gelukkig niet..quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wauw, da's een flinke opdrachtBij jullie thuis?
Doden is niet hetzelfde als moorden, zuiver strafrechtelijk gezien. Dat is ook erg moeilijk te bewijzen. Vandaar dat een tenlastelegging vaak uit meerdere delicten bestaat. Primair moord, subsidiair doodslag bijvoorbeeld. Als het ene niet bewezen kan worden, kan men altijd nog terugvallen op het ander. Op moord staan niet per definitie hogere straffen dan op doodslag trouwens. Al is 30 jaar wel de maximum straf voor doodslag meen ik. En dat is dus 28 jaar gevangenis plus 2 jaar TBS (minimaal).quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het noemt, de veroordeling voor het doden, verkrachten en ontvoeren van de Anne Faber is hetzelfde als eerder.
Ik was verkouden en dat lijkt door te emmeren maar ik vermoed ook enige invloed van de rupsenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Waarom ben je kortademig?
Sam kan in opleiding bij Günther!
Precies. Never a dull momentquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
T is ook never a dull moment bij jou.
Fijn van de behandelaar. Wat nou als je dacht "wat een griezel"? Kan je hebben met mensen, zoeken ze dan een ander?
M'n broer appt net dat hij het ook niet voor elkaar heeft gekregenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik miste de start van de kaartverkoop, dus moet nog wel even 2 kaartjes op de kop tikken. Maar, ik dus. En F.
Buhhhhquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik was verkouden en dat lijkt door te emmeren maar ik vermoed ook enige invloed van de rupsen
Ik zag net dat het veganistisch restaurant Konijnevoer dat hier vorig jaar nog een pop up restaurant was, per 13 juli een vaste plek krijgt. Wilde het vorig jaar een keer proberen, had toen alleen niet door dat ze "popped out" waren. En nu fiets ik er iedere dag langs.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
M'n broer appt net dat hij het ook niet voor elkaar heeft gekregenwat heb je daar nou aan.
Dat wordt dus ook ticketswappen of zo
Exact dit, maar dan J. in plaats van F.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:52 schreef Kreator het volgende:
Precies. Hoogtepunt vd week, Loon. Hoogtepunt.
Klinkt wel goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Precies. Never a dull moment
Ze kunnen wel op zoek gaan naar een ander ja, maar heel veel mogelijkheden zijn er niet. Ze hebben al allerlei toeren uit moeten halen zodat ik niet eerst op een wachtlijst moest![]()
Het is een psychiater in opleiding, en daar kan ik het meestal beter mee vinden dan de andere patiënten hier. Die dokters vinden het heel moeilijk om te communiceren met mensen die niet zo slim zijn (en daar zijn er veel van). Dat is iets wat pas laat in hun opleiding een beetje aankomt, lijkt wel. Met mij hebben ze dat probleem niet. Ik kan meestal goed meedenken met dingen, je hoeft me niets twee keer uit te leggen, enzovoort.
Hij wordt begeleid door iemand die al psychotherapeut is. Ik heb haar gisteren ook gezien en terwijl ze me nog amper kende kon ze heel rake dingen toevoegendus ik denk dat ik wel goed zit
De kiftquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:47 schreef minilot het volgende:
Weekendplannen, vanavond dus een etentje met de jarige vader van J.
Morgen vanaf eind van de middag tot middernacht naar de Efteling met vriendengroepje.
Zondag mogelijk naar festival Onderstroom in Vlissingen voor optreden van De Kift 's avonds.
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat artsen in opleiding het minder vervelend vinden als je meedenktquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Klinkt wel goed.
Ik heb het probleem met artsen vaak dat ik ook graag meedenk....
meeste artsen zijn dat kennelijk niet zo gewend.
Hier ook “motivational issues”quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die zou ik fooi geven. Ik heb een hekel aan small talk bij een kapper.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:12 schreef Lot_1 het volgende:
Ha barrel, ik zag echt voor me dat je in je eentje 40 kinderen moest entertainen![]()
Over slaapgebrek: ik kan er bizar goed tegen sinds ik zwanger waslijkt wel hormonaal. Gek hè, dat je zoveel moeite doet terwijl je niet zeker weet hoe het gaat zijn? Vond ik soms een heel vreemd idee. Er zijn best wat mensen die het ouderschap als zwaar/moeilijk ervaren
![]()
Ik zit nu overigens een dure kappersbehandeling te ondergaan terwijl mijn ouders oppassen. De kapster praat amper tegen me
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:21 schreef mjan het volgende:
Nieuwe baan![]()
Verder weekendplannen: nu bier drinken met collega, daarna feestje. Morgen feestje. Beetje werken voor nieuwe werk tussendoor waarschijnlijk. Koelvloeistof in motor1 gooien. Motormeuk bestellen. Motor1 en motor2 van standplaats wisselen. In de zon zitten. Gelukkig zijn.
hoor ik daar ervaring?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat artsen in opleiding het minder vervelend vinden als je meedenkt
Ik ben zelf geen arts of in opleiding daartoe. Maar aangezien coassistenten en AIOs véél meer tijd hebben om met patiënten te praten dan "echte" psychiaters, heb ik wel veel met ze gepraatquote:
Kom je ook naar babymetal in Tilburg? Vandaag kaartje voor gekocht.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Exact dit, maar dan J. in plaats van F.
(Duitslandoptie geschrapt aangezien we volgend jaar ook al met het kuiken naar Wave Gothic Treffen in Leipzig gaan)
Feliquote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:21 schreef mjan het volgende:
Nieuwe baan![]()
Verder weekendplannen: nu bier drinken met collega, daarna feestje. Morgen feestje. Beetje werken voor nieuwe werk tussendoor waarschijnlijk. Koelvloeistof in motor1 gooien. Motormeuk bestellen. Motor1 en motor2 van standplaats wisselen. In de zon zitten. Gelukkig zijn.
Gefeliciteerd. En in welke richting ga je aan de slag?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:21 schreef mjan het volgende:
Nieuwe baan![]()
Nee man, dat is qua kitsch voor mij een brug te ver! Maar voor jou vast ongebreideld genieten, dus héél veel plezier gewenst!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Kom je ook naar babymetal in Tilburg? Vandaag kaartje voor gekocht.
Gefeliciteerd! Je zat nog niet zo lang op je huidige functie toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:21 schreef mjan het volgende:
Nieuwe baan![]()
Coup contracoupquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:31 schreef Tele6 het volgende:
- We hebben zonet "psycho-educatie" gehad. Dat betekent dat de jongste coassistent van hier ons een verhaaltje komt vertellen over iets wat met psychiatrie te maken heeft. Vandaag ging het over hersendelen, en verschillende ziektes in je hersenen. Ik heb zelfs wat geleerd: dat als je aan de voorkant van je hoofd hersenletsel oploopt, de achterkant ook beschadigt door de hersenschudding.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:21 schreef mjan het volgende:
Nieuwe baan![]()
Feliquote:Op vrijdag 5 juli 2019 16:21 schreef mjan het volgende:
Nieuwe baan![]()
Hier geen kaartjes deze keer....quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je zit nu ook wel op de lokatie om ze zo af en toe eens tegen te komen denk ik?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen arts of in opleiding daartoe. Maar aangezien coassistenten en AIOs véél meer tijd hebben om met patiënten te praten dan "echte" psychiaters, heb ik wel veel met ze gepraatPlus veel van m'n vrienden zijn geneeskundestudenten, dus daar hoor ik ook wel wat van.
Valt wel mee. Het is hier om de hoek.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier geen kaartjes deze keer....
de combi van behoorlijk prijzig (stuk duurder dan de kuip ook laatst)
En een roteind weg bovendien.
Ik zoek wel wat anders uit om heen te gaan
Voor jou welquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:28 schreef z80 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het is hier om de hoek.
Ik kijk last minute wel of er nog kaartjes zijn als ik zin heb om te gaan.
Niet eens gekeken wanneer ze naar Nijmegen komen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Voor jou wel
Maar voor mij is het wel echt een heel eind...
En doordeweekse dag ook... niet handig.
Ach ik was WEL in de kuip.. en dat was echt heel gaaf.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Niet eens gekeken wanneer ze naar Nijmegen komen.
Zag ook pas na het kopen van het kaartje voor Tilburg dat het op een maandag is.
What did i miss?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet bedankt er verder voor. Succes en veel plezier allemaal.
Als fok verder wil met commerciële partijen die hier verkooppraatjes als “advies” mogen posten dan wil ik daar verder geen part aan hebben
Mis ik iets?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Als fok verder wil met commerciële partijen die hier verkooppraatjes als “advies” mogen posten dan wil ik daar verder geen part aan hebben
Nee toch Piet?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Psychiatrie zit in zo'n uithoek dat iedereen van andere afdelingen nooit langskomt. (Nog steeds is dat de gewoonte. Wegstoppen die handel. De meeste psychiatrische instellingen hier in de buurt zitten in het bos, ik zit in het ziekenhuis dus wel wat centraler, maar het is meer dan tien minuten lopen naar de hoofdingangquote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je zit nu ook wel op de lokatie om ze zo af en toe eens tegen te komen denk ik?
Kan je toch ook niet lezen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, ik weet dat hij ook coup contracoup zei, maar dat had ik niet precies onthoudenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 17:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Coup contracoupWist je ook dat je reukproblemen kunt krijgen bij zulke letsel omdat je reukzenuw over het dak van je neusholte schuurt en beschadigd raakt?
Dank voor de update, je verveelt je in ieder geval nietfijn ook dat je een klik hebt met de behandelaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze beperken zich niet tot een eigen sponsor topic, maar komen met verkooppraatjes in andere topics vermomd als advies.quote:
Die had ik nog niet gespot (gelukkig)quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze beperken zich niet tot een eigen sponsor topic, maar komen met verkooppraatjes in andere topics vermomd als advies.
Ik bedank er verder voor. Zie dit maar als mijn laatste bijdrage aan fok.
Eens hoor. Zo'n eigen topic, dikke prima, als je het niet zint lees je elders. Maar in random topics vind ik twijfelachtig. De Digitale Dierenarts ging ook niet heel F&F door met tips over katten toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:55 schreef Kreator het volgende:
Ik zou er niet voor wegblijven, maa rhij heeft best een punt als hij zegt dat het een beetje vreemd is.
Dat 'fok heeft mij nooit bedankt' is wel janken om het janken.
Nee dat deed zij niet, alleen soms als ze verwezen werd naar een ander topic.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Eens hoor. Zo'n eigen topic, dikke prima, als je het niet zint lees je elders. Maar in random topics vind ik twijfelachtig. De Digitale Dierenarts ging ook niet heel F&F door met tips over katten toch?
Die mis ik nog steeds...quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Eens hoor. Zo'n eigen topic, dikke prima, als je het niet zint lees je elders. Maar in random topics vind ik twijfelachtig. De Digitale Dierenarts ging ook niet heel F&F door met tips over katten toch?
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 19:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat hij ook coup contracoup zei, maar dat had ik niet precies onthouden
Interessant extra weetjeIn dit kader vind ik het ook altijd zo inventief hoe spechten keihard met hun hoofd in een boom kunnen rammen en 1200 G doorstaan zonder dat er wat beschadigt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In dit kader vind ik het ook altijd zo inventief hoe spechten keihard met hun hoofd in een boom kunnen rammen en 1200 G doorstaan zonder dat er wat beschadigt.1200 G?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ja dat zei je net ook al. Anderen snappen het wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:02 schreef Aure het volgende:
Als je de post history van de DDA erbij pakt zie je dat die in een boel meer topics heeft gepost dan alleen het eigen topicen Kookpunt heeft die fout dan nu één keer gemaakt, dus dat valt dan toch best mee? Ik snap de ophef niet helemaal
Ohw, niet...?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker rustig
Ik heb morgen nog een FOK! klusje en een theoretische verjaardag. Ik wacht even af of J wil gaan, van mij hoeft het niet zo.
Dat zegt het internetquote:
Zoiets ja. Vierende.quote:
En je nodigt mij niet uit?quote:
Eens met jou!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:10 schreef Aure het volgende:
Ik vind het gewoon jammer voor Lucky dat er zo zuur wordt gedaan terwijl ze haar best doet om wat leuks te doen voor de users hierdus nouja mijn waardering heb je LS
Wat mij betreft kan het allemaal makkelijk naast elkaar bestaan, dit Kookpunt gebeuren en Piets topic. Dat laatste topic is toch ook een stuk toegankelijker omdat het niet gebonden is aan één onderwerp.
Dat is echt onwijs veel, 1200 G... Maar kennelijk dus (mogelijk) toch sporen van schade bgrijp ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat zegt het internetIk lees net dat er bij spechten wel ophopingen van tau-eiwit worden gevonden wat mogelijk toch wijst op hersenletsel. Publicatie in PLOS ONE. Heerlijk
Eén user is het er niet mee eens. Dat is wat anders dan zuur doen. Het is niet alsof er honderden mensen klagen over verborgen verkoop. Overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:10 schreef Aure het volgende:
Ik vind het gewoon jammer voor Lucky dat er zo zuur wordt gedaan terwijl ze haar best doet om wat leuks te doen voor de users hierdus nouja mijn waardering heb je LS
Zuur door Piet.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eén user is het er niet mee eens. Dat is wat anders dan zuur doen. Het is niet alsof er honderden mensen klagen over verborgen verkoop. Overdrijven is ook een vak.
Hoe was de date eigenlijk (met je vakantieliefde)?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eén user is het er niet mee eens. Dat is wat anders dan zuur doen. Het is niet alsof er honderden mensen klagen over verborgen verkoop. Overdrijven is ook een vak.
Goed. Hevig verliefd allebei. Morgen is ze hier.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe was de date eigenlijk (met je vakantieliefde)?
Tof!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed. Hevig verliefd allebei. Morgen is ze hier.
@:molo zo zei ik hrt ook ongeveer. Al heb ik er niet zoveel last van. Op Reddit zijn er duizenden van die accounts.
Eensquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
@:molo zo zei ik hrt ook ongeveer. Al heb ik er niet zoveel last van. Op Reddit zijn er duizenden van die accounts.
We worden toch wel op jullie aanstaande huwelijk uitgenodigd?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:20 schreef Kreator het volgende:
Ik zou er niet op rekenen, maar hopen mag altijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
We worden toch wel op jullie aanstaande huwelijk uitgenodigd?
wat leuk voor jullie!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij dacht je zelfs dat de groep niet zo leuk wasquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen, maar hopen mag altijd.
@:whiskers ik ook niet. Ik ging gewoon zonder verwachtingen op verkansie
Dank jequote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:10 schreef Aure het volgende:
Wat mij betreft kan het allemaal makkelijk naast elkaar bestaan, dit Kookpunt gebeuren en Piets topic. Dat laatste topic is toch ook een stuk toegankelijker omdat het niet gebonden is aan één onderwerp.
Je negeert idd zijn clue heel netjesquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank jeMaar ik kan wel wat hebben hoor, dat hoort er nou eenmaal bij. Ik snap alleen niet wat Kookpunt te maken heeft met Piets topic. Maar goed, dat niet iedereen zo'n samenwerking leuk vindt, zit er dik in. Er zijn nou eenmaal altijd mensen wat conservatiever.
Gelukkig blijven er tot nu toe geen mensen weg wanneer er andere samenwerkingen zijn met andere partijen, voor zover we weten dan.
Kookpunt heeft even in dat pannentopic gereageerd omdat er in het barbecuetopic naar werd gevraagd. Dat lijkt mij verder geen drama waard maar ik ben een beetje bevooroordeeld natuurlijk
Misschien moet ik dat dan ook maar doenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen, maar hopen mag altijd.
@:whiskers ik ook niet. Ik ging gewoon zonder verwachtingen op verkansie
Ik vind verliefd zijn echt rete-irritant. Ja, leuk op die momenten, maar verder rusteloos en onzekerderder. Als ze niet zo ontzettend open naar mij zou zeggen hoe verliefd ze was, was ik nu niet te genieten.quote:
Ja dat viel me achteraf ook enorm mee. 15 vd 25 waren prima te doen. Ook een leuke vriend aan overgehouden.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij dacht je zelfs dat de groep niet zo leuk was
Lijkt mij ook. Desnoods een tag met "verkoper" of verzin iets.. Dan is het overduidelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Zolang kookpunt kookpunt heet wanneer het reageert is het toch verder duidelijk ook?
Nog beter idd.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:31 schreef Aure het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Desnoods een tag met "verkoper" of verzin iets.. Dan is het overduidelijk.
Ja, samen zijn en dan verliefd zijn is leuker dan wanneer je beiden verliefd bent en niet ieder moment samen kan zijn. Is ook voor werk niet handig, koken wil ook nog wel eens mislukken, slaaptekort en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind verliefd zijn echt rete-irritant. Ja, leuk op die momenten, maar verder rusteloos en onzekerderder. Als ze niet zo ontzettend open naar mij zou zeggen hoe verliefd ze was, was ik nu niet te genieten.
Al wisselt deze stemming ook wel af met complete blijdschap en geluk dus.
Ik probeer maar gewoon om niet te negatief te denken door mindere ervaringen en te genieten.
#hormonen.
Dat is wel een goed idee, ik neem het mee naar achter.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:31 schreef Aure het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Desnoods een tag met "verkoper" of verzin iets.. Dan is het overduidelijk.
En toen kreeg je een tent?quote:
Nee, die gaf hij weg..quote:
Leuk toch! Succes met de tweede rondequote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:03 schreef AnneX het volgende:
Eerste voorstelling gedaan. Klonk goed!
Dadelijk de tweede.
Zangjuf moest ondertussen optreden en werd ik gevraagd om het inzingen en mn. staan en láag ademen te “doen” met de groep.
Wat een eer![]()
Kreator! verliefd.Leuk! Geniet!
Leuk johquote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:03 schreef AnneX het volgende:
Eerste voorstelling gedaan. Klonk goed!
Dadelijk de tweede.
Zangjuf moest ondertussen optreden en werd ik gevraagd om het inzingen en mn. staan en láag ademen te “doen” met de groep.
Wat een eer![]()
Kreator! verliefd.Leuk! Geniet!
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In dit kader vind ik het ook altijd zo inventief hoe spechten keihard met hun hoofd in een boom kunnen rammen en 1200 G doorstaan zonder dat er wat beschadigt.Spechten zijn bijzondere beesten jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awwquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind verliefd zijn echt rete-irritant. Ja, leuk op die momenten, maar verder rusteloos en onzekerderder. Als ze niet zo ontzettend open naar mij zou zeggen hoe verliefd ze was, was ik nu niet te genieten.
Al wisselt deze stemming ook wel af met complete blijdschap en geluk dus.
Ik probeer maar gewoon om niet te negatief te denken door mindere ervaringen en te genieten.
#hormonen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk johEn Krea verliefd is leuk
Zo'n vervelende groep was het dus idd toch niet
![]()
En samenwerking met iets als Kookpunt zie ik juist helemaal zitten. Wat mij betreft wordt daar ook nog aan verdiend (geen idee of dat zo is hoor), want als iets me vreselijk lijkt is dat FOK! verdwijnt omdat de stekker er wegens financiële problemen wordt uitgetrokkenDan moet ik niet alleen Piet missen, maar iedereen hier
Krijg ik niets meer te horen over AnneX en haar lieftallige hoarder en het zingen, niets meer over verliefde Krea, geen Günther en babyAnnie updates, niets over stoere Syrische mannen die hun stinkende best doen Nederland hun nieuwe thuis te maken, geen sportupdates van allerlei sporten waar ik niet naar kijk, maar vervolgens wel enigszins over mee kan praten, geen geklets met de leukste Lonaa van de wereld, geen lief & leed van de meest uiteenlopende mensen hier. Neuh, liever in zee met een commerciële partij, dan geen FOK!. Als je daardoor opstapt, dan heb je ook totaal geen binding met de mensen hier. Kan, hoor. Maar dat gaat voor mij dus niet op.
/r/hailcorporatequote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:32 schreef Myraela het volgende:
Lijkt me een prima samenwerking als FOK! er zelf ook iets uithaalt. Vraag me vooral af waarom FOK! deze kant niet veel eerder op is gegaan.
Daarbij is Kookpunt mijn favoriete kookwinkel, dus dat is sowieso fijn. #nospon
We worden hier niet direct voor beloond. We hopen de beloning vooral te halen uit meer users, views en posts. Google waardeert advertorials absoluut niet en dat willen we zelf ook niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:35 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik lees nu pas dat FOK! er niets uithaalt. Dan snap ik het niet.
Ja, dit is gewoon hoe het internet werkt. Niets mis mee om daar aan mee te doen. Waarom dat niet eerder is gebeurt heeft met mankracht te maken, het is een vrijwilligersclub natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:32 schreef Myraela het volgende:
Lijkt me een prima samenwerking als FOK! er zelf ook iets uithaalt. Vraag me vooral af waarom FOK! deze kant niet veel eerder op is gegaan.
Daarbij is Kookpunt mijn favoriete kookwinkel, dus dat is sowieso fijn. #nospon
Behalve dan voor de familie Roodbol en vermoedelijk Yvonne en Iteejer. (nirt dat daar iets mis mee is)quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
, het is een vrijwilligersclub natuurlijk.
Waarom denk je dan dat zoiets meer views, users of posts zal opleveren? De Q&As met BN'ers en de serie VWJW zijn leuke nieuwe ontwikkelingen, maar zoiets met een overduidelijk commercieel belang zal toch niet snel mensen aantrekken.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
We worden hier niet direct voor beloond. We hopen de beloning vooral te halen uit meer users, views en posts. Google waardeert advertorials absoluut niet en dat willen we zelf ook niet.
Omdat onze partners ook regelmatig onze content delen en we zelf ook meer proberen in te zetten op social. Daarbij haalt een actie als een livechat met een politieke partij die forumbreed wordt aangekondigd mensen naar POL die daar normaal gesproken niet vaak komen. Net als dat er vandaag users in CUL komen die je anders veel minder ziet.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat zoiets meer views, users of posts zal opleveren? De Q&As met BN'ers en de serie VWJW zijn leuke nieuwe ontwikkelingen, maar zoiets met een overduidelijk commercieel belang zal toch niet snel mensen aantrekken.
Als straks Gamma ook klusadvies komt geven, de Knorr recepten komt delen en de Intratuin tuinadvies komt geven, haak ik ook wel af. Zeker omdat het juist een charme van FOK! is dat we al zoveel kennis met elkaar delen. Zonder daar zelf iets uit te halen.
Wat had je gedaan met het gerecht?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:50 schreef Myraela het volgende:
Belangrijker nieuws, mijn aubergine parmigiana was niet zo lekker omdat ik hem gezonder wilde maken. Dom idee, nooit meer doen. Dus ik had bitterballen.
CUL / [FB] Voor alle opmerkingen, tips en klachten!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:55 schreef Barreltje het volgende:
Ik mis de ophef geloof ik weer.. geen fb topic terug te vinden..
En eensch met Isa.. met de kanttekening van Myr idd. Een beetje OK.. maar niet te veel..
Zo maat eens terug verhuizen.. lekker in mn eigen bed
De aubergine niet gebakken in bloem, maar geroosterd in de oven. Was nog veel te stevig. Ik haat stevige aubergine.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat had je gedaan met het gerecht?
Dat is wel een tegenvaller ja. Ik heb het nog nooit gebakken in bloem trouwens. Alleen in bizar veel olie.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
De aubergine niet gebakken in bloem, maar geroosterd in de oven. Was nog veel te stevig. Ik haat stevige aubergine.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We worden hier niet direct voor beloond. We hopen de beloning vooral te halen uit meer users, views en posts. Google waardeert advertorials absoluut niet en dat willen we zelf ook niet.
Die twee bollen buffelmozzarella helpen ook niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:03 schreef Myraela het volgende:
Ik haal ze altijd eerst even door de bloem voordat ik ze inderdaad in veel te veel olie bak. Wel kei lekker, maar eigenlijk niet meer zo gezond.
Hallo, een fanquote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:08 schreef Firuze60 het volgende:
hallo, ik lees al een aantal jaren mee op dit subforum. In de eerste instantie vanwege recepten en leuke topics over eten, na een tijdje ook de SC gevolgd en zelfs stilzwijgend meegeleefd met de users van de SC. Het is zoiets als, even bij de koffie s' ochtends lezen wat die en die nu weer beleefd hebben. Soms voelde het wel een beetje als gluren bij de buren, maar ja, ik dacht ook..ze doen het toch zelf? Anyway, ik heb een addblocker, dus ik zie geen adds en ik zou mij nooit storen aan een user (commercieel) die zijn waren aan prijst, daar kijk je toch dwars door heen?
Vriendelijke groet,
een inmiddels actieve user
He hoi, welkom! Dat was indertijd mijn route ookquote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:08 schreef Firuze60 het volgende:
hallo, ik lees al een aantal jaren mee op dit subforum. In de eerste instantie vanwege recepten en leuke topics over eten, na een tijdje ook de SC gevolgd en zelfs stilzwijgend meegeleefd met de users van de SC. Het is zoiets als, even bij de koffie s' ochtends lezen wat die en die nu weer beleefd hebben. Soms voelde het wel een beetje als gluren bij de buren, maar ja, ik dacht ook..ze doen het toch zelf? Anyway, ik heb een addblocker, dus ik zie geen adds en ik zou mij nooit storen aan een user (commercieel) die zijn waren aan prijst, daar kijk je toch dwars door heen?
Vriendelijke groet,
Vuige stiekumertquote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
He hoi, welkom! Dat was indertijd mijn route ook
Piet, ben jij hetquote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:08 schreef Firuze60 het volgende:
Vriendelijke groet,
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vuige stiekumert![]()
(Dit natuurlijk met een enorme knipoog en een bos bloemen toe)
Dat het zo snel op is?quote:
quote:
Dat ga ik eens proberen. Gewoon droog er in? En hoe lang is lang?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Aubergine in de paninigrill hier, lang, lekker zacht
Hmm.. ik heb immodium gekregen van mn moedertje.. even kijken of ik het mor gen ochtend ga gebruiken.. ik ben niet zo'n fan van medicijnen..quote:Op vrijdag 5 juli 2019 21:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
CUL / [FB] Voor alle opmerkingen, tips en klachten!
Ben je alweer wat beter?
Dat kan ik hier pas maken als de aubergineplanten naast bloemen produceren en die laten vallen ook zo langzaamaan eens aubergines gaan voortbrengen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:35 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Aubergine in de paninigrill hier, lang, lekker zacht
Nuquote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:35 schreef fietsie het volgende:
OK piepels: ik krijg morgen een flink aantal lunch en avond pizzabakkerts.
De rode sauhs staat lekker te pruttelen (ui, knof, tomaten en ansjovis).
Nu vraag ik me ff af: zal ik vanavond pizzadeeg maken en het de nacht over koel in de schuur bewaren, of zal ik gewoon morgenvroeg deeg draaien? Wat zouden jullie doen?
Dat hangt er van af wat je morgen nog meer te doen hebt. Ik zou lekker gaan slapen.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:35 schreef fietsie het volgende:
OK piepels: ik krijg morgen een flink aantal lunch en avond pizzabakkerts.
De rode sauhs staat lekker te pruttelen (ui, knof, tomaten en ansjovis).
Nu vraag ik me ff af: zal ik vanavond pizzadeeg maken en het de nacht over koel in de schuur bewaren, of zal ik gewoon morgenvroeg deeg draaien? Wat zouden jullie doen?
Ik haal ze uit de Lidl kasquote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat kan ik hier pas maken als de aubergineplanten naast bloemen produceren en die laten vallen ook zo langzaamaan eens aubergines gaan voortbrengen.
Kas staat open, lokrozen staan zowel binnen als buiten, er zijn bestuiverts want komkommers groeien al in volumes...
Geen-aubergine-maar-wel-komkommer/augurk/peper-boks.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat kan ik hier pas maken als de aubergineplanten naast bloemen produceren en die laten vallen ook zo langzaamaan eens aubergines gaan voortbrengen.
Kas staat open, lokrozen staan zowel binnen als buiten, er zijn bestuiverts want komkommers groeien al in volumes...
Die hebben niet die kekke groene, witte, gestreepte en andere weirde soorten die ik hier gezaaid hebquote:
Niet de voorgeschreven hoeveelheid nemen (geloof 6 in 24 uur), dan raak je de rest van de week niets meer kwijt. 1 evt. 2 nemen en zien wat dat doet.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb immodium gekregen van mn moedertje.. even kijken of ik het mor gen ochtend ga gebruiken.. ik ben niet zo'n fan van medicijnen..
Uhuh, 20 minuten per batch ofzo, ligt wel aan de dikte.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat ga ik eens proberen. Gewoon droog er in? En hoe lang is lang?
Mn theorie is dat de nachten te koud zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen-aubergine-maar-wel-komkommer/augurk/peper-boks.
Nee ok,maar ik heb dan ook geen kas of zin daartoequote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die hebben niet die kekke groene, witte, gestreepte en andere weirde soorten die ik hier gezaaid heb
Ik heb zelfs meloenen van eigen kweek alquote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee ok,maar ik heb dan ook geen kas of zin daartoe
Mwah als je goed aan de race bent...quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Niet de voorgeschreven hoeveelheid nemen (geloof 6 in 24 uur), dan raak je de rest van de week niets meer kwijt. 1 evt. 2 nemen en zien wat dat doet.
Hele grote?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs meloenen van eigen kweek al
Helaas zijn mijn handen zo groot dat ze altijd een beetje tegenvallenquote:
Kookwinkel.nl?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, nee, ik ben Piet niet. Ik ben een vrouw, alhoewel, misschien is Piet ook wel een vrouw.
Was het dat niet geworden juist zonder de immodium?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:44 schreef Molo het volgende:
Vriend had een keer immodium bij zich toevallig, en dat heeft me mooi gered tijdens een lange bergwandeling, holy shit![]()
![]()
💩
Poepstempelend de Alpen doorquote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was het dat niet geworden juist zonder de immodium?
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhuh, 20 minuten per batch ofzo, ligt wel aan de dikte.
Maar wat Tele zegt, droogt beetje in dus intensere smaak en slap
Welkom.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 22:26 schreef Firuze60 het volgende:
Haha, nee, ik ben Piet niet. Ik ben een vrouw, alhoewel, misschien is Piet ook wel een vrouw.
Die kweekt iemand anders, denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |