Eén user is het er niet mee eens. Dat is wat anders dan zuur doen. Het is niet alsof er honderden mensen klagen over verborgen verkoop. Overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:10 schreef Aure het volgende:
Ik vind het gewoon jammer voor Lucky dat er zo zuur wordt gedaan terwijl ze haar best doet om wat leuks te doen voor de users hierdus nouja mijn waardering heb je LS
Zuur door Piet.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eén user is het er niet mee eens. Dat is wat anders dan zuur doen. Het is niet alsof er honderden mensen klagen over verborgen verkoop. Overdrijven is ook een vak.
Hoe was de date eigenlijk (met je vakantieliefde)?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eén user is het er niet mee eens. Dat is wat anders dan zuur doen. Het is niet alsof er honderden mensen klagen over verborgen verkoop. Overdrijven is ook een vak.
Goed. Hevig verliefd allebei. Morgen is ze hier.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe was de date eigenlijk (met je vakantieliefde)?
Tof!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed. Hevig verliefd allebei. Morgen is ze hier.
@:molo zo zei ik hrt ook ongeveer. Al heb ik er niet zoveel last van. Op Reddit zijn er duizenden van die accounts.
Eensquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
@:molo zo zei ik hrt ook ongeveer. Al heb ik er niet zoveel last van. Op Reddit zijn er duizenden van die accounts.
We worden toch wel op jullie aanstaande huwelijk uitgenodigd?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:20 schreef Kreator het volgende:
Ik zou er niet op rekenen, maar hopen mag altijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
We worden toch wel op jullie aanstaande huwelijk uitgenodigd?
wat leuk voor jullie!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mij dacht je zelfs dat de groep niet zo leuk wasquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen, maar hopen mag altijd.
@:whiskers ik ook niet. Ik ging gewoon zonder verwachtingen op verkansie
Dank jequote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:10 schreef Aure het volgende:
Ik vind het gewoon jammer voor Lucky dat er zo zuur wordt gedaan terwijl ze haar best doet om wat leuks te doen voor de users hierdus nouja mijn waardering heb je LS
Wat mij betreft kan het allemaal makkelijk naast elkaar bestaan, dit Kookpunt gebeuren en Piets topic. Dat laatste topic is toch ook een stuk toegankelijker omdat het niet gebonden is aan één onderwerp.
Je negeert idd zijn clue heel netjesquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dank jeMaar ik kan wel wat hebben hoor, dat hoort er nou eenmaal bij. Ik snap alleen niet wat Kookpunt te maken heeft met Piets topic. Maar goed, dat niet iedereen zo'n samenwerking leuk vindt, zit er dik in. Er zijn nou eenmaal altijd mensen wat conservatiever.
Gelukkig blijven er tot nu toe geen mensen weg wanneer er andere samenwerkingen zijn met andere partijen, voor zover we weten dan.
Kookpunt heeft even in dat pannentopic gereageerd omdat er in het barbecuetopic naar werd gevraagd. Dat lijkt mij verder geen drama waard maar ik ben een beetje bevooroordeeld natuurlijk
Misschien moet ik dat dan ook maar doenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen, maar hopen mag altijd.
@:whiskers ik ook niet. Ik ging gewoon zonder verwachtingen op verkansie
Ik vind verliefd zijn echt rete-irritant. Ja, leuk op die momenten, maar verder rusteloos en onzekerderder. Als ze niet zo ontzettend open naar mij zou zeggen hoe verliefd ze was, was ik nu niet te genieten.quote:
Ja dat viel me achteraf ook enorm mee. 15 vd 25 waren prima te doen. Ook een leuke vriend aan overgehouden.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij dacht je zelfs dat de groep niet zo leuk was
Lijkt mij ook. Desnoods een tag met "verkoper" of verzin iets.. Dan is het overduidelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Zolang kookpunt kookpunt heet wanneer het reageert is het toch verder duidelijk ook?
Nog beter idd.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:31 schreef Aure het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Desnoods een tag met "verkoper" of verzin iets.. Dan is het overduidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |