quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:23 schreef fietsie het volgende:
[..]Gezien de laatste rij posts in het vorige toppic is dit een gewaagde vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Timing hequote:Op donderdag 4 juli 2019 20:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Gezien de laatste rij posts in het vorige toppic is dit een gewaagde vraag.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:25 schreef Clubsoda het volgende:
Gouden tip: lesbisch worden. Nooit meer de pil![]()
Bluezz, ik vind dat de mensen het prima zelf kunnen betalen, maar de kwetsbaarste groepen kunnen dat niet altijd. En dat zijn nou juist de groepen waar je een ongeplande of ongewenste zwangerschap wil voorkomen. Ik vind goede seksuele voorlichting en beschikbare en betaalbare anticonceptie wel prioriteit mag krijgen (voorkomt ook een hoop zorgkosten later, dunkt me). Het wordt nu tot 21 toch wel vergoed (met eigen risico)?
Mja same here... maar toen was ik 15... 15 jaar later bleek er toch best wat veranderd. En nu nog 10 jaar later... hoef ik niet meer zo nodigquote:Op donderdag 4 juli 2019 20:13 schreef Sunnythesun het volgende: [..] Ik ben er ooit mee begonnen juist daarom. Met een lichtere pil was ik op slag depri en labiel. Misschien dat helemaal zonder wel nog beter is als met zware dosis maar dat zal ik echt moeten uitproberen en dat vind ik wel een beetje eng
![]()
Ja zoals gezegd: ik zou het moeten proberen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja same here... maar toen was ik 15... 15 jaar later bleek er toch best wat veranderd. En nu nog 10 jaar later... hoef ik niet meer zo nodig
Snap wel dat je huiverig bent hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja zoals gezegd: ik zou het moeten proberen.
Ja inderdaad. Ik heb n.a.v. dit gesprek besloten dat ik maar niet meer ga tweaken aan die hormonen. Zonder is sowieso geen optie, dat heb ik al geprobeerd. Ik blijf wel bij deze pil.quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:40 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Snap wel dat je huiverig bent hoor.
Het is meer dat je lichaam toch veranderd door de jaren heen... dus lastig voorspellen wat het effect is denk ik
Ik ookquote:Op donderdag 4 juli 2019 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik besef nu pas waar de Lekker op slaat
Je zit aan de kaasfondue.quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:29 schreef Lonaa het volgende:
Weten jullie nog dat Isa ( of LS) me bijna een gratis kaartje voor Pink in de klauwen gedrukt had bij de kaasfonduemeet?
Guess what.
Kom.je naar den haag?quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:29 schreef Lonaa het volgende:
Weten jullie nog dat Isa ( of LS) me bijna een gratis kaartje voor Pink in de klauwen gedrukt had bij de kaasfonduemeet?
Guess what.
Ook dat niet.quote:
Je hebt nu geen Oranje haar meer, maar Roze?quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:29 schreef Lonaa het volgende:
Guess what.
Altijd oranje haarquote:Op donderdag 4 juli 2019 21:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt nu geen Oranje haar meer, maar Roze?
Tof! Daar ga je geen spijt van krijgen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ook dat niet.![]()
Ik ga wel zaterdag naar Keulen. Naar een concert. Van Pink.
Dat ga je leuk vinden.quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ook dat niet.![]()
Ik ga wel zaterdag naar Keulen. Naar een concert. Van Pink.
Je houdt niet van fluiten?quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:44 schreef AnneX het volgende:
Dat ga je leuk vinden.![]()
De generale rep. vanavond was een euh ...belevenis.
Met 100 pp muzikanten op het toneel, fluitenpiano’s, violen, harpen, gitaren etc.etc.
En wij met z’n 30-en. En dat moet op/af.![]()
Affijn, morgen twee x spelen op 1 avond.
Ik geloof niet dat ik ooit in de buurt heb gestaan van 10 tegelijk. Zo te horen is dat een goed iets.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:47 schreef AnneX het volgende:
Jij wel: dwars-, blok-, en andere variaties.
Iets te schel met 10 tegelijk.
Dus 130 man op het toneel? Da's een flinke dan. Hopelijk bij op en af lopen dat er voldoende licht is.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat ga je leuk vinden.![]()
De generale rep. vanavond was een euh ...belevenis.
Met 100 pp muzikanten op het toneel, fluitenpiano’s, violen, harpen, gitaren etc.etc.
En wij met z’n 30-en. En dat moet op/af.![]()
Affijn, morgen twee x spelen op 1 avond.
Het eindigt met spelen en zingen van Happy. Wat een oorwurm.
He bah. Ben je er echt ziek van?quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:56 schreef Barreltje het volgende:
Gezellig mrt collega's uit eten eindigt met een half ontplofte buik.. dat kan niet van een haring geweest zijn.. mogelijk toch een buikvirusje opgedaan..![]()
He jakkie, hopelijk is het snel over.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:56 schreef Barreltje het volgende:
Gezellig mrt collega's uit eten eindigt met een half ontplofte buik.. dat kan niet van een haring geweest zijn.. mogelijk toch een buikvirusje opgedaan..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |