quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:23 schreef fietsie het volgende:
[..]Gezien de laatste rij posts in het vorige toppic is dit een gewaagde vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Timing hequote:Op donderdag 4 juli 2019 20:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Gezien de laatste rij posts in het vorige toppic is dit een gewaagde vraag.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:25 schreef Clubsoda het volgende:
Gouden tip: lesbisch worden. Nooit meer de pil![]()
Bluezz, ik vind dat de mensen het prima zelf kunnen betalen, maar de kwetsbaarste groepen kunnen dat niet altijd. En dat zijn nou juist de groepen waar je een ongeplande of ongewenste zwangerschap wil voorkomen. Ik vind goede seksuele voorlichting en beschikbare en betaalbare anticonceptie wel prioriteit mag krijgen (voorkomt ook een hoop zorgkosten later, dunkt me). Het wordt nu tot 21 toch wel vergoed (met eigen risico)?
Mja same here... maar toen was ik 15... 15 jaar later bleek er toch best wat veranderd. En nu nog 10 jaar later... hoef ik niet meer zo nodigquote:Op donderdag 4 juli 2019 20:13 schreef Sunnythesun het volgende: [..] Ik ben er ooit mee begonnen juist daarom. Met een lichtere pil was ik op slag depri en labiel. Misschien dat helemaal zonder wel nog beter is als met zware dosis maar dat zal ik echt moeten uitproberen en dat vind ik wel een beetje eng
![]()
Ja zoals gezegd: ik zou het moeten proberen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja same here... maar toen was ik 15... 15 jaar later bleek er toch best wat veranderd. En nu nog 10 jaar later... hoef ik niet meer zo nodig
Snap wel dat je huiverig bent hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja zoals gezegd: ik zou het moeten proberen.
Ja inderdaad. Ik heb n.a.v. dit gesprek besloten dat ik maar niet meer ga tweaken aan die hormonen. Zonder is sowieso geen optie, dat heb ik al geprobeerd. Ik blijf wel bij deze pil.quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:40 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Snap wel dat je huiverig bent hoor.
Het is meer dat je lichaam toch veranderd door de jaren heen... dus lastig voorspellen wat het effect is denk ik
Ik ookquote:Op donderdag 4 juli 2019 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik besef nu pas waar de Lekker op slaat
Je zit aan de kaasfondue.quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:29 schreef Lonaa het volgende:
Weten jullie nog dat Isa ( of LS) me bijna een gratis kaartje voor Pink in de klauwen gedrukt had bij de kaasfonduemeet?
Guess what.
Kom.je naar den haag?quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:29 schreef Lonaa het volgende:
Weten jullie nog dat Isa ( of LS) me bijna een gratis kaartje voor Pink in de klauwen gedrukt had bij de kaasfonduemeet?
Guess what.
Ook dat niet.quote:
Je hebt nu geen Oranje haar meer, maar Roze?quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:29 schreef Lonaa het volgende:
Guess what.
Altijd oranje haarquote:Op donderdag 4 juli 2019 21:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt nu geen Oranje haar meer, maar Roze?
Tof! Daar ga je geen spijt van krijgen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ook dat niet.![]()
Ik ga wel zaterdag naar Keulen. Naar een concert. Van Pink.
Dat ga je leuk vinden.quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ook dat niet.![]()
Ik ga wel zaterdag naar Keulen. Naar een concert. Van Pink.
Je houdt niet van fluiten?quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:44 schreef AnneX het volgende:
Dat ga je leuk vinden.![]()
De generale rep. vanavond was een euh ...belevenis.
Met 100 pp muzikanten op het toneel, fluitenpiano’s, violen, harpen, gitaren etc.etc.
En wij met z’n 30-en. En dat moet op/af.![]()
Affijn, morgen twee x spelen op 1 avond.
Ik geloof niet dat ik ooit in de buurt heb gestaan van 10 tegelijk. Zo te horen is dat een goed iets.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:47 schreef AnneX het volgende:
Jij wel: dwars-, blok-, en andere variaties.
Iets te schel met 10 tegelijk.
Dus 130 man op het toneel? Da's een flinke dan. Hopelijk bij op en af lopen dat er voldoende licht is.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Met 100 pp muzikanten op het toneel, fluitenpiano’s, violen, harpen, gitaren etc.etc.
Het eindigt met spelen en zingen van Happy. Wat een oorwurm.
He bah. Ben je er echt ziek van?quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:56 schreef Barreltje het volgende:
Gezellig mrt collega's uit eten eindigt met een half ontplofte buik.. dat kan niet van een haring geweest zijn.. mogelijk toch een buikvirusje opgedaan..![]()
He jakkie, hopelijk is het snel over.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:56 schreef Barreltje het volgende:
Gezellig mrt collega's uit eten eindigt met een half ontplofte buik.. dat kan niet van een haring geweest zijn.. mogelijk toch een buikvirusje opgedaan..![]()
Dat kan van alles geweest zijn, bacterietje in een kippie.quote:Op donderdag 4 juli 2019 22:56 schreef Barreltje het volgende:
Oh die liedjes van een koor zijn soms een soort processieoorwurmen, echtquote:Op donderdag 4 juli 2019 22:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het eindigt met spelen en zingen van Happy. Wat een oorwurm.
Hoe is het nu met jou? Na een hele dag thuis?quote:Op donderdag 4 juli 2019 23:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat kan van alles geweest zijn, bacterietje in een kippie.
Narigheid
quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik besef nu pas waar de Lekker op slaat
Ik nu ook pasquote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:39 schreef Lot_1 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mijn moeder is opgegroeid in die regio. Nooit bij stilgestaan
Door dit soort berichten ga ik regelmatig twijfelen.. ik hou zo enorm van mn nachtrustquote:Op vrijdag 5 juli 2019 06:36 schreef Lot_1 het volgende:
vroeg wakker P!
Ik had een topnachttwee keer ruim drie uur aan één stuk kunnen slapen
en nu hopelijk nog een tukje. Trusten
Mugquote:Op vrijdag 5 juli 2019 06:36 schreef Lot_1 het volgende:
vroeg wakker P!
Ik had een topnachttwee keer ruim drie uur aan één stuk kunnen slapen
en nu hopelijk nog een tukje. Trusten
Als ze dan elkaar aandacht zouden geven he...quote:Op vrijdag 5 juli 2019 07:15 schreef Aure het volgende:
Hier ook een mug en een kat die aandacht wildeEn dat terwijl 't kind gewoon netjes sliep zonder een kik te geven vannacht
3 maanden geleden sliep ie nog dramatisch slecht (3 tot 6 x per nacht wakker...), en nu kunnen we gewoon weer
slapen
.
Hier slaapt hij al een tijdje van 22:30 tot 07:00 door. Behoorlijk prettigquote:Op vrijdag 5 juli 2019 07:15 schreef Aure het volgende:
Hier ook een mug en een kat die aandacht wildeEn dat terwijl 't kind gewoon netjes sliep zonder een kik te geven vannacht
3 maanden geleden sliep ie nog dramatisch slecht (3 tot 6 x per nacht wakker...), en nu kunnen we gewoon weer
slapen
.
Ik heb een bijna puber....quote:Op vrijdag 5 juli 2019 07:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hier slaapt hij al een tijdje van 22:30 tot 07:00 door. Behoorlijk prettig.
Ik heb zelfs ineens 1 van mijn vrijwilligers ziekquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb al een aantal mensen over buikgriep gehoord de afgelopen week
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 07:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MugEn ik sloeg mezelf om die mug te vermoorden :’)
Collega van me een volle week. Was echt goed ziekquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Beterschap Barrel! Als t buikgriep is; mensen die ik ken hadden er max 2 dagen last van.
Geniet er maar vanquote:Op vrijdag 5 juli 2019 07:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hier slaapt hij al een tijdje van 22:30 tot 07:00 door. Behoorlijk prettig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Is de moord wel gelukt?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 07:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MugEn ik sloeg mezelf om die mug te vermoorden :’)
Ik had het af en aan in de vakantie en daarna. Ik dacht dat het door het Vietnamese eten/drinken kwam, maar ik kwam er vd week achter dat mijn darmen niet tegen diclovenac kunnen. Zodra ik die niet neem is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:23 schreef Aure het volgende:
Buikgriepje had ik vorige week een paar dagen
Afschuwelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2019 09:01 schreef AnneX het volgende:
En wat hebben veel mensen (hier in Cul) moeite met slapen, ritme etc. of door de kinderen of van zichzelf.
Hoe is dat toch te doorbreken.
Zelf kende ik het alleen na een luie zondag - dat ik zondagnacht niet kon slapen - dus maandag gebroken weer aan het werk. Na éen nachtje.
Hoe moet dat zijn na nachten, weken aan een stuk.
Welk?quote:
Lowlandsquote:
Nice, jaloers! Wij gaan wéér nietquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lowlands
Is traditie.Al jaaaaaaaaaaaaaren met poppodium, en nu ook met onze eigen stichting nu we niet meer poppodium hebben
Ik zou zelf niet meer gaan (als in kaartje kopen en zulks). 2006 en 2007 was ik er, zelf. 2016 (denk ik) en vorig jaar met 'onze' groep. Dan ga ik voor de gezelligheid maar ik ga al lang niet meer voor de line-up en zelfs niet meer echt voor de algehele sfeer. Het is niet meer helemaal mijn festival.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:25 schreef Aure het volgende:
[..]
Nice, jaloers! Wij gaan wéér nietVolgend jaar wil ik wel weer echt, krijg ontwenningsverschijnselen. Sinds 2005 bijna elk jaar geweest, op iets van 3 x na, nu dan 4 x.
![]()
Lijkt mij ook zo tof om naar toe te gaan met Jip als hij oud genoeg is, hoewel hij daar dan misschien zelf anders over denkt
Ik ben nooit echt voor de line-up gegaan, maar vooral voor de gezelligheid met de groep. Dus dat is ook wel een beetje een vereiste, leuke mensen die ook gaanquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet meer gaan (als in kaartje kopen en zulks). 2006 en 2007 was ik er, zelf. 2016 (denk ik) en vorig jaar met 'onze' groep. Dan ga ik voor de gezelligheid maar ik ga al lang niet meer voor de line-up en zelfs niet meer echt voor de algehele sfeer. Het is niet meer helemaal mijn festival.
True, true. Wij gaan dit jaar met 21 manquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt voor de line-up gegaan, maar vooral voor de gezelligheid met de groep. Dus dat is ook wel een beetje een vereiste, leuke mensen die ook gaanDat zat er dit jaar niet echt in, ik hoop volgend jaar wel
Op zich nog steeds genoeg leuke bandjes te zien, hoewel een deel van de line-up ook echt niet mijn ding is
Maar dat kun je gelukkig over slaan
Oorspronkelijk Lecker Kerke en / of Kerke aan den Leckequote:Op vrijdag 5 juli 2019 07:07 schreef Barreltje het volgende:
En lekker-kerk.. toch? Blijkt het nu ineens lek-ker-kerk te zijn..![]()
En anticonceptie blijk ik niet nodig te hebben
Ik woon nog steeds in die regio en ik realiseer het me nu pas.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 01:39 schreef Lot_1 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mijn moeder is opgegroeid in die regio. Nooit bij stilgestaan
Wist jij dat op Nieuw-Lekkerland zelfs ooit een heus kasteel stond?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds in die regio en ik realiseer het me nu pas.Waar zo'n topic al niet goed voor is!
@:Anthraxx Goeie berichten!Ben je zelf al aan beetje gewend aan niet vader wezen, zo aan het einde van het eerste kwartaal?
Herkenbaar +1quote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb net een Abby aan haren uit mijn Abby gekamd. When will this stop?!
Herkenbaar +2 (met ook 2 haarballen)quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaar +1Elke ochtend met het borsteltje en dan nòg later op de dag bij aaien hele plukken haar in je handen hebben
Ik weet het wel zeker, duurt ook veel langer volgens mijquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:07 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het idee dat het veel erger is dan andere keren/jaren.
Het was stil daarna, maar ja.....ik was wel wakkerquote:
Wat cool!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het was stil daarna, maar ja.....ik was wel wakker
Kreeg vanmorgen trouwens een leuk berichtje. Na controle van de kwaliteit van de foto is het nu zo goed als zeker: een foto die ik maakte van de Oostpoort in Delft komt op een muur in een hotelkamerIets van 3 meter bij 2m75
Gaaf!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kreeg vanmorgen trouwens een leuk berichtje. Na controle van de kwaliteit van de foto is het nu zo goed als zeker: een foto die ik maakte van de Oostpoort in Delft komt op een muur in een hotelkamerIets van 3 meter bij 2m75
Ja hoor. Gaat allemaal gewoon vanzelf. Het is niet zo heel lastigquote:Op vrijdag 5 juli 2019 10:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds in die regio en ik realiseer het me nu pas.Waar zo'n topic al niet goed voor is!
@:Anthraxx Goeie berichten!Ben je zelf al aan beetje gewend aan niet vader wezen, zo aan het einde van het eerste kwartaal?
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij denk ik dat elk jaar.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:07 schreef Lonaa het volgende:
Hier ook al wekenlang door het hele huis plukken poes.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:07 schreef Lonaa het volgende:
Gaaf!quote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:..
onzeker of het huis toen nog wel bestond. Het is zelfs de vraag of Johan, heer van Culemborg, in 1423 nog wel eigenaar was. Want op 15 juli 1411 verkoopt hertog Willem een stuk land gelegen in Nieuw-Lekkerland 'dat men heet Schonenburch' met zijn toebehoren aan Willem Gerritsz. van Leckerkerck.61 Op 8 juni 1413 verbindt hertog Willem de tienden van 28 morgen land in de Riederwaard aan een schuld van 100 Engelse nobelen. Dit in plaats van het land te Schonenberg van Willem van Leckerkerck.62Ten slotte blijkt het land in 1426 door spadesteking63 verlaten te zijn. Het goed Schonenberg omvatte toen drie hoeven land. Op dit land rustte de plicht om 72 1/2 roeden dijk te onderhouden. De dijkgraaf van de Alblasserwaard, Gherijt Zebaers Wiggherszoen, heeft zich het land op 28 mei 1435 toegeëigend.64 Over een huis of kasteel wordt in die akte geen gewag (meer) gemaakt.
..
Wowquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
Alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 5 juli 2019 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
WowJe krijgt toch wel een weekendje hotel aangeboden in je 'eigen' hotelkamer
Groetjes uit Bleiswijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er werd vanochtend een prachtig grote bos bloemen bezorgd, van mijn collega's.![]()
Neequote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het al weekend? Ik heb echt ontzettend geen zin meer.
Gaat er nog iemand iets leuks doen?
+2.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het al weekend? Ik heb echt ontzettend geen zin meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |