abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187764463
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het al weekend? Ik heb echt ontzettend geen zin meer.

Gaat er nog iemand iets leuks doen?
Ohhh zo graag. Zit hier nu met een enorme berg aan vluchten te regelen, dan zijn er dinsdag en woensdag 2 grote meetings die elkaar qua naam ook wat overlappen (bijna dezelfde afkorting), qua timing ook nog eens alles tegelijk hebben. Alleen iedere groep een andere diner locatie., Hoofd loopt een beetje om.

Geloof geen plannen. Morgen naar de kapper en evt. naar de markt. Zondag voetbal kijken.
En het kan zijn dat ons aller Safwan langskomt. Die moet voor zijn vervolgopleiding meer engels spreken/verstaan etc. Hij heeft geen geld in zijn budget om officiele lessen te nemen, dus doen we dat maar samen. De man heeft nu wel vakantie van school, maar om z'n boeken voor het komende jaar te kunnen kopen heeft hij nu 3 baantjes, en tussendoor ook nog even (weer) een nieuwe taal leren. _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_187764508
Morgen uitreiking van het NK bierbrouwen *O*
Verder is het een gewoon een bierfestival dus ook wel zin in :9
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:28:44 #103
217702 Lonaa
Honger!
pi_187764556
Ook geen zin meer.

Morgen dus met vriendin naar Keulen en Pink. Zondag waarschijnijk vlooienmarkt. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_187764589
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:28 schreef Lonaa het volgende:
Ook geen zin meer.

Morgen dus met vriendin naar Keulen en Pink. Zondag waarschijnijk vlooienmarkt. *O*
Je zit t och wel voor de buis zondag om 17 uur? Het hangt allemaal van jouw tv aanwezigheid af hoor ;-)
pi_187764618
quote:

Herkenbaar :+

Morgen vrienden over de vloer voor diner, zondag met vriendin op pad naar het hoge noorden voor een dagje fotoshooten met andere fotografen en modellen bij een kamelen- en ezelopvang. Geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen maar we gaan het beleven :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:35:30 #106
217702 Lonaa
Honger!
pi_187764654
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je zit t och wel voor de buis zondag om 17 uur? Het hangt allemaal van jouw tv aanwezigheid af hoor ;-)
Hehehe. Ja. Misschien zelfs in de kroeg kijken. :7
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 juli 2019 @ 13:39:30 #107
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187764686
Hmmm morgen denk ik buurten bij de Open Dag van Telstarrrr. Verder? Geen idee.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 juli 2019 @ 13:48:15 #108
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187764788
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:28 schreef Lonaa het volgende:
Ook geen zin meer.

En vandaag is weer eens onbelangrijk zeker. :(.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:49:17 #109
217702 Lonaa
Honger!
pi_187764796
quote:
8s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

En vandaag is weer eens onbelangrijk zeker. :(.
:6

Voor de volledigheid: Vandaag haal ik een tent op. Van Krea. Of hij komt m brengen, dat weet ik nog niet. Iets met een tent en met Krea in ieder geval.

Misschien wil ie er ook nog wel een bier bij drinken.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 juli 2019 @ 13:52:29 #110
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187764830
Precies. Hoogtepunt vd week, Loon. Hoogtepunt.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:56:08 #111
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187764866
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Herkenbaar :+

Morgen vrienden over de vloer voor diner, zondag met vriendin op pad naar het hoge noorden voor een dagje fotoshooten met andere fotografen en modellen bij een kamelen- en ezelopvang. Geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen maar we gaan het beleven :+
Dat klinkt wel interessant geloof ik :D
Spoilers!
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:56:31 #112
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187764873
Iets met Krea en een tent O+
Spoilers!
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:58:45 #113
217702 Lonaa
Honger!
pi_187764905
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:52 schreef Kreator het volgende:
True. Maar er werd gevraagd naar weekendplannen en dit is hoogtepunt van den week.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 14:08:00 #114
217702 Lonaa
Honger!
pi_187765009
Michael P is vrijgesproken voor moord door het Hof. Ze achten het niet genoeg bewezen.
pi_187765252
Ezels O+ @PdeHoog en gefeliciteerd met je foto :)

@Jagärtrut :W

@Bluezz hier zit de halve afdeling aan de gewelde pruimen en de movicolon... Opiaten --> constipatie. :')
Goed om te horen dat 75% al netjes is en je rug z'n gas weer kwijt is :Y

@slaap Tweede nacht zonder slaapmedicatie (na bijna een halfjaar iedere dag mét) ging weer heel goed! *O* O+

@Anthraxx mooi dat hij het goed doet!

@Lekkerkerk: wist ik ook niet :@
Maar ik heb sowieso vaak klemtoonproblemen, omdat het grootste deel van m'n woordenschat uit boeken komt :P
Lekkerkerk ben ik nooit geweest, denk ik. Ik ben best wel een oosterling.

@Barreltje beterschap! :*

@Lonaa wat leuk, een concert. Beter nog dan naar Lowlands lijkt me :D

@katten daarom zou ik later een big willen nemen als huisdier. Die hebben niet zo veel haar. En naaktkatten zijn lelijk. :+

@Kaatje wat lief dat je hem helpt met Engels. Als hij een keer Engels op mij wil oefenen mag het ook, mocht dat nuttig zijn. Mijn opleiding is ook in het Engels, en ik zit al in jaar 5.

@hormonen ik heb een spiraaltje. Geniaal ding. Daarvoor was ik iedere drie weken een week aan het doodbloeden en creperen, en nu niks meer. Nergens aan denken ook. Geniaal. En het plaatsen deed 100x minder zeer dan een menstruatie O+
pi_187765352
Mezelf op eerder weekend getrakteerd. :s)

Morgen een BBQ in Duitsland. Verder bijslapen. Ben dood op. Nog steeds kortademig wat erg vermoeiend is en Sam maakt ons iedere ochtend om 5 uur wakker, helpt ook niet. :')
pi_187765354
Update uit het gekkenhuis:

- We hebben er deze week twee nieuwe opnames bij gekregen en vandaag komt er weer eentje. De afgelopen twee weken waren er meerdere ontslagen, en twee mensen zijn naar somatische afdelingen gegaan (darmproblemen en leverissues ;( ) dus anders was het ook wel erg stil geworden.

- Volgens B, later bevestigd door A, is P, een van de verplegers, heel erg gay. Nou zie ik dat soort dingen totaal niet, dus ik heb navraag gedaan aan de andere patiënten (er zijn patiënten die álles weten) en P heeft inderdaad een vriend. Ik ga eens kijken hoe ik m'n gaydar beter afgesteld krijg :+

- We hebben zonet "psycho-educatie" gehad. Dat betekent dat de jongste coassistent van hier ons een verhaaltje komt vertellen over iets wat met psychiatrie te maken heeft. Vandaag ging het over hersendelen, en verschillende ziektes in je hersenen. Ik heb zelfs wat geleerd: dat als je aan de voorkant van je hoofd hersenletsel oploopt, de achterkant ook beschadigt door de hersenschudding. :o

- Ik ben naar de kapper geweest *O*

- Ik heb gisteren het eerste gesprek gehad met m'n behandelaar op de polikliniek, en het ging goed, en hij gaat me waarschijnlijk een heel jaar lang iedere week therapie geven :o
pi_187765367
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Mezelf op eerder weekend getrakteerd. :s)

Morgen een BBQ in Duitsland. Verder bijslapen. Ben dood op. Nog steeds kortademig wat erg vermoeiend is en Sam maakt ons iedere ochtend om 5 uur wakker, helpt ook niet. :')
Waarom ben je kortademig? :*
Sam kan in opleiding bij Günther!
pi_187765378
Wie komen er allemaal mee naar Rammstein in Nijmegen volgend jaar? M'n broer en B en ik willen gaan 8-)
pi_187765389
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:31 schreef Tele6 het volgende:
Update uit het gekkenhuis:

- We hebben er deze week twee nieuwe opnames bij gekregen en vandaag komt er weer eentje. De afgelopen twee weken waren er meerdere ontslagen, en twee mensen zijn naar somatische afdelingen gegaan (darmproblemen en leverissues ;( ) dus anders was het ook wel erg stil geworden.

- Volgens B, later bevestigd door A, is P, een van de verplegers, heel erg gay. Nou zie ik dat soort dingen totaal niet, dus ik heb navraag gedaan aan de andere patiënten (er zijn patiënten die álles weten) en P heeft inderdaad een vriend. Ik ga eens kijken hoe ik m'n gaydar beter afgesteld krijg :+

- We hebben zonet "psycho-educatie" gehad. Dat betekent dat de jongste coassistent van hier ons een verhaaltje komt vertellen over iets wat met psychiatrie te maken heeft. Vandaag ging het over hersendelen, en verschillende ziektes in je hersenen. Ik heb zelfs wat geleerd: dat als je aan de voorkant van je hoofd hersenletsel oploopt, de achterkant ook beschadigt door de hersenschudding. :o

- Ik ben naar de kapper geweest *O*

- Ik heb gisteren het eerste gesprek gehad met m'n behandelaar op de polikliniek, en het ging goed, en hij gaat me waarschijnlijk een heel jaar lang iedere week therapie geven :o
T is ook never a dull moment bij jou.
Fijn van de behandelaar. Wat nou als je dacht "wat een griezel"? Kan je hebben met mensen, zoeken ze dan een ander?
  vrijdag 5 juli 2019 @ 14:35:09 #121
217702 Lonaa
Honger!
pi_187765393
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:33 schreef Tele6 het volgende:
Wie komen er allemaal mee naar Rammstein in Nijmegen volgend jaar? M'n broer en B en ik willen gaan 8-)
Ik miste de start van de kaartverkoop, dus moet nog wel even 2 kaartjes op de kop tikken. Maar, ik dus. En F. :7
pi_187765398
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik miste de start van de kaartverkoop, dus moet nog wel even 2 kaartjes op de kop tikken. Maar, ik dus. En F. :7
Zag net op fb van een vriendin dat ze uitverkocht zijn.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 14:36:23 #123
217702 Lonaa
Honger!
pi_187765406
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zag net op fb van een vriendin dat ze uitverkocht zijn.
Ja, had t gezien en dat bedoelde ik ook met 'op de kop tikken', ticketswap ofzo ;)
  vrijdag 5 juli 2019 @ 14:44:14 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187765518
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Michael P is vrijgesproken voor moord door het Hof. Ze achten het niet genoeg bewezen.
Hoe kom je daarbij? Hij is gewoon in hoger beroep weer veroordeeld tot 28 jaar en TBS.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_187765526
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:44 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? Hij is gewoon in hoger beroep weer veroordeeld tot 28 jaar en TBS.
Maar niet voor moord
  vrijdag 5 juli 2019 @ 14:45:38 #126
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187765544
weekendplannen :
beetje opruimen, wasjes doen, inmijn Eigen bed slapen, Gebakmeet PM sturen, Schoonouders entertainen en de badkamer laten zien,fiets band plakken / nieuwe band kopen. beetje studeren voor werk.

en met een beetje mooi weer nog even naar het strand.. omdat het kan ;)

ohh en ik heb de opdracht gekregen om voor de 40 neefjes en nichtjes ( + aanhang) een middag activiteit te regelen tijdens de familie dag begin oktober dit jaar.. *)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 5 juli 2019 @ 14:47:34 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187765573
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:44 schreef Kaatje1 het volgende:

Maar niet voor moord
Het is maar hoe je het noemt, de veroordeling voor het doden, verkrachten en ontvoeren van de Anne Faber is hetzelfde als eerder.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_187765578
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:45 schreef Barreltje het volgende:
weekendplannen :
beetje opruimen, wasjes doen, inmijn Eigen bed slapen, Gebakmeet PM sturen, Schoonouders entertainen en de badkamer laten zien,fiets band plakken / nieuwe band kopen. beetje studeren voor werk.

en met een beetje mooi weer nog even naar het strand.. omdat het kan ;)

ohh en ik heb de opdracht gekregen om voor de 40 neefjes en nichtjes ( + aanhang) een middag activiteit te regelen tijdens de familie dag begin oktober dit jaar.. *)
Wauw, da's een flinke opdracht _O_ Bij jullie thuis?
pi_187765591
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:47 schreef golfer het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het noemt, de veroordeling voor het doden, verkrachten en ontvoeren van de Anne Faber is hetzelfde als eerder.
Gelukkig wel ja. Laat dat nooit meer de straat op komen.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 14:50:18 #130
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_187765616
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wauw, da's een flinke opdracht _O_ Bij jullie thuis?
nope.. gelukkig niet..
het gaat om een 3 uur durende activiteit.. we kunnen waarschijnlijk wel naar het strand ofzo.. gelukkig mag ik ook geld uitgeven dus het wordt waarschijnlijk een burootje ofzo wat het gaat regelen .. overigens is de oudste deelnemer 46 en de jongste 16.. dus gelukkig geen super kleintjes ofzo :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 5 juli 2019 @ 14:53:27 #131
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187765663
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:47 schreef golfer het volgende:

[..]

Doden is niet hetzelfde als moorden, zuiver strafrechtelijk gezien. Dat is ook erg moeilijk te bewijzen. Vandaar dat een tenlastelegging vaak uit meerdere delicten bestaat. Primair moord, subsidiair doodslag bijvoorbeeld. Als het ene niet bewezen kan worden, kan men altijd nog terugvallen op het ander. Op moord staan niet per definitie hogere straffen dan op doodslag trouwens. Al is 30 jaar wel de maximum straf voor doodslag meen ik. En dat is dus 28 jaar gevangenis plus 2 jaar TBS (minimaal).
Spoilers!
pi_187765679
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Waarom ben je kortademig? :*
Sam kan in opleiding bij Günther!
Ik was verkouden en dat lijkt door te emmeren maar ik vermoed ook enige invloed van de rupsen :{
pi_187765922
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

T is ook never a dull moment bij jou.
Fijn van de behandelaar. Wat nou als je dacht "wat een griezel"? Kan je hebben met mensen, zoeken ze dan een ander?
Precies. Never a dull moment :D

Ze kunnen wel op zoek gaan naar een ander ja, maar heel veel mogelijkheden zijn er niet. Ze hebben al allerlei toeren uit moeten halen zodat ik niet eerst op een wachtlijst moest :')

Het is een psychiater in opleiding, en daar kan ik het meestal beter mee vinden dan de andere patiënten hier. Die dokters vinden het heel moeilijk om te communiceren met mensen die niet zo slim zijn (en daar zijn er veel van). Dat is iets wat pas laat in hun opleiding een beetje aankomt, lijkt wel. Met mij hebben ze dat probleem niet. Ik kan meestal goed meedenken met dingen, je hoeft me niets twee keer uit te leggen, enzovoort. :)
Hij wordt begeleid door iemand die al psychotherapeut is. Ik heb haar gisteren ook gezien en terwijl ze me nog amper kende kon ze heel rake dingen toevoegen :o dus ik denk dat ik wel goed zit :)
pi_187765948
quote:

[..]

M'n broer appt net dat hij het ook niet voor elkaar heeft gekregen :( wat heb je daar nou aan.
Dat wordt dus ook ticketswappen of zo
pi_187765964
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:54 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik was verkouden en dat lijkt door te emmeren maar ik vermoed ook enige invloed van de rupsen :{
Buhhhh :* rotrupsen.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 15:10:42 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187765970
Toch wel een lekker geluid hier in het park en Openlucht Theater: het repeteren van het volledige Metropole Orkest met zangers. Dat klinkt wel prima. Wel volle bak, qua mensen die naar binnen moesten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_187766055
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]

M'n broer appt net dat hij het ook niet voor elkaar heeft gekregen :( wat heb je daar nou aan.
Dat wordt dus ook ticketswappen of zo
Ik zag net dat het veganistisch restaurant Konijnevoer dat hier vorig jaar nog een pop up restaurant was, per 13 juli een vaste plek krijgt. Wilde het vorig jaar een keer proberen, had toen alleen niet door dat ze "popped out" waren. En nu fiets ik er iedere dag langs.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 15:44:20 #138
221912 minilot
Nancy boy
pi_187766504
quote:

[..]

Exact dit, maar dan J. in plaats van F.
(Duitslandoptie geschrapt aangezien we volgend jaar ook al met het kuiken naar Wave Gothic Treffen in Leipzig gaan :))
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 5 juli 2019 @ 15:44:59 #139
221912 minilot
Nancy boy
pi_187766514
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:52 schreef Kreator het volgende:
:D
  vrijdag 5 juli 2019 @ 15:47:04 #140
221912 minilot
Nancy boy
pi_187766538
Weekendplannen, vanavond dus een etentje met de jarige vader van J.
Morgen vanaf eind van de middag tot middernacht naar de Efteling met vriendengroepje.
Zondag mogelijk naar festival Onderstroom in Vlissingen voor optreden van De Kift 's avonds. :)
pi_187766555
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:08 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Precies. Never a dull moment :D

Ze kunnen wel op zoek gaan naar een ander ja, maar heel veel mogelijkheden zijn er niet. Ze hebben al allerlei toeren uit moeten halen zodat ik niet eerst op een wachtlijst moest :')

Het is een psychiater in opleiding, en daar kan ik het meestal beter mee vinden dan de andere patiënten hier. Die dokters vinden het heel moeilijk om te communiceren met mensen die niet zo slim zijn (en daar zijn er veel van). Dat is iets wat pas laat in hun opleiding een beetje aankomt, lijkt wel. Met mij hebben ze dat probleem niet. Ik kan meestal goed meedenken met dingen, je hoeft me niets twee keer uit te leggen, enzovoort. :)
Hij wordt begeleid door iemand die al psychotherapeut is. Ik heb haar gisteren ook gezien en terwijl ze me nog amper kende kon ze heel rake dingen toevoegen :o dus ik denk dat ik wel goed zit :)
Klinkt wel goed.

Ik heb het probleem met artsen vaak dat ik ook graag meedenk....
meeste artsen zijn dat kennelijk niet zo gewend.
pi_187766558
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:47 schreef minilot het volgende:
Weekendplannen, vanavond dus een etentje met de jarige vader van J.
Morgen vanaf eind van de middag tot middernacht naar de Efteling met vriendengroepje.
Zondag mogelijk naar festival Onderstroom in Vlissingen voor optreden van De Kift 's avonds. :)
De kift O+
  vrijdag 5 juli 2019 @ 15:50:56 #143
221912 minilot
Nancy boy
pi_187766595
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 11:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kreeg vanmorgen trouwens een leuk berichtje. Na controle van de kwaliteit van de foto is het nu zo goed als zeker: een foto die ik maakte van de Oostpoort in Delft komt op een muur in een hotelkamer :D Iets van 3 meter bij 2m75 :o
Wat gaaf! _O_
Mogen we de foto hier zien? :)
pi_187766612
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Klinkt wel goed.

Ik heb het probleem met artsen vaak dat ik ook graag meedenk....
meeste artsen zijn dat kennelijk niet zo gewend.
Mijn indruk is dat artsen in opleiding het minder vervelend vinden als je meedenkt O-)
pi_187766626
quote:

Hier ook “motivational issues”

Ga alleen zondag met een date wat drinken.
Spannend wel dus.

En verder onverwachts rustig weekend.
Misschien vanavond even naar de wijnbar...
dit bandje speelt vanavond:
pi_187766815
Ha barrel, ik zag echt voor me dat je in je eentje 40 kinderen moest entertainen :D
Over slaapgebrek: ik kan er bizar goed tegen sinds ik zwanger was :) lijkt wel hormonaal. Gek hè, dat je zoveel moeite doet terwijl je niet zeker weet hoe het gaat zijn? Vond ik soms een heel vreemd idee. Er zijn best wat mensen die het ouderschap als zwaar/moeilijk ervaren :)

Ik zit nu overigens een dure kappersbehandeling te ondergaan terwijl mijn ouders oppassen. De kapster praat amper tegen me ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 5 juli 2019 @ 16:17:38 #147
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_187766867
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 16:12 schreef Lot_1 het volgende:
Ha barrel, ik zag echt voor me dat je in je eentje 40 kinderen moest entertainen :D
Over slaapgebrek: ik kan er bizar goed tegen sinds ik zwanger was :) lijkt wel hormonaal. Gek hè, dat je zoveel moeite doet terwijl je niet zeker weet hoe het gaat zijn? Vond ik soms een heel vreemd idee. Er zijn best wat mensen die het ouderschap als zwaar/moeilijk ervaren :)

Ik zit nu overigens een dure kappersbehandeling te ondergaan terwijl mijn ouders oppassen. De kapster praat amper tegen me ^O^
Die zou ik fooi geven. Ik heb een hekel aan small talk bij een kapper.
pi_187766920
Nieuwe baan *O*

Verder weekendplannen: nu bier drinken met collega, daarna feestje. Morgen feestje. Beetje werken voor nieuwe werk tussendoor waarschijnlijk. Koelvloeistof in motor1 gooien. Motormeuk bestellen. Motor1 en motor2 van standplaats wisselen. In de zon zitten. Gelukkig zijn.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_187766975
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 16:21 schreef mjan het volgende:
Nieuwe baan *O*

Verder weekendplannen: nu bier drinken met collega, daarna feestje. Morgen feestje. Beetje werken voor nieuwe werk tussendoor waarschijnlijk. Koelvloeistof in motor1 gooien. Motormeuk bestellen. Motor1 en motor2 van standplaats wisselen. In de zon zitten. Gelukkig zijn.
Gefeliciteerd!!
pi_187767215
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Mijn indruk is dat artsen in opleiding het minder vervelend vinden als je meedenkt O-)
hoor ik daar ervaring?
pi_187767428
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 16:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hoor ik daar ervaring?
Ik ben zelf geen arts of in opleiding daartoe. Maar aangezien coassistenten en AIOs véél meer tijd hebben om met patiënten te praten dan "echte" psychiaters, heb ik wel veel met ze gepraat ;) Plus veel van m'n vrienden zijn geneeskundestudenten, dus daar hoor ik ook wel wat van.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 17:14:00 #152
63722 z80
I fink you freaky
pi_187767515
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 15:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Exact dit, maar dan J. in plaats van F.
(Duitslandoptie geschrapt aangezien we volgend jaar ook al met het kuiken naar Wave Gothic Treffen in Leipzig gaan :))
Kom je ook naar babymetal in Tilburg? Vandaag kaartje voor gekocht.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_187767522
quote:
Nieuwe baan *O*

Feli *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 5 juli 2019 @ 17:16:38 #154
63722 z80
I fink you freaky
pi_187767531
quote:
Nieuwe baan *O*

Gefeliciteerd. En in welke richting ga je aan de slag?
  vrijdag 5 juli 2019 @ 17:17:11 #155
221912 minilot
Nancy boy
pi_187767540
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 17:14 schreef z80 het volgende:

[..]

Kom je ook naar babymetal in Tilburg? Vandaag kaartje voor gekocht.
Nee man, dat is qua kitsch voor mij een brug te ver! Maar voor jou vast ongebreideld genieten, dus héél veel plezier gewenst! :)
  vrijdag 5 juli 2019 @ 17:18:06 #156
221912 minilot
Nancy boy
pi_187767556
Mjan, dat zijn de betere updates! *O* Van harte joh! O+ Kun je wat meer over je nieuwe baan vertellen? :)
  vrijdag 5 juli 2019 @ 17:26:26 #157
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187767665
quote:
Nieuwe baan *O*

Gefeliciteerd! Je zat nog niet zo lang op je huidige functie toch?

Gelukkig zijn O+

Ik verklaar het weekend. Ik ga een vegan cornetto eten.
Spoilers!
pi_187767878
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:31 schreef Tele6 het volgende:

Coup contracoup :Y Wist je ook dat je reukproblemen kunt krijgen bij zulke letsel omdat je reukzenuw over het dak van je neusholte schuurt en beschadigd raakt?

Dank voor de update, je verveelt je in ieder geval niet :P fijn ook dat je een klik hebt met de behandelaar.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_187767964
quote:
Nieuwe baan *O*

Gefeliciteerd!
pi_187768070
quote:
Nieuwe baan *O*

Feli *O* wat ga je doen?
pi_187768269
quote:

[..]

Hier geen kaartjes deze keer....
de combi van behoorlijk prijzig (stuk duurder dan de kuip ook laatst)
En een roteind weg bovendien.

Ik zoek wel wat anders uit om heen te gaan :)
pi_187768294
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 17:04 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik ben zelf geen arts of in opleiding daartoe. Maar aangezien coassistenten en AIOs véél meer tijd hebben om met patiënten te praten dan "echte" psychiaters, heb ik wel veel met ze gepraat ;) Plus veel van m'n vrienden zijn geneeskundestudenten, dus daar hoor ik ook wel wat van.
Je zit nu ook wel op de lokatie om ze zo af en toe eens tegen te komen denk ik? :)
  vrijdag 5 juli 2019 @ 18:28:51 #163
63722 z80
I fink you freaky
pi_187768407
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 18:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier geen kaartjes deze keer....
de combi van behoorlijk prijzig (stuk duurder dan de kuip ook laatst)
En een roteind weg bovendien.

Ik zoek wel wat anders uit om heen te gaan :)
Valt wel mee. Het is hier om de hoek.
Ik kijk last minute wel of er nog kaartjes zijn als ik zin heb om te gaan.
pi_187768444
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 18:28 schreef z80 het volgende:

[..]

Valt wel mee. Het is hier om de hoek.
Ik kijk last minute wel of er nog kaartjes zijn als ik zin heb om te gaan.
Voor jou wel :)

Maar voor mij is het wel echt een heel eind...
En doordeweekse dag ook... niet handig.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 18:33:12 #165
63722 z80
I fink you freaky
pi_187768471
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 18:31 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Voor jou wel :)

Maar voor mij is het wel echt een heel eind...
En doordeweekse dag ook... niet handig.
Niet eens gekeken wanneer ze naar Nijmegen komen.
Zag ook pas na het kopen van het kaartje voor Tilburg dat het op een maandag is.
pi_187768812
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 18:33 schreef z80 het volgende:

[..]

Niet eens gekeken wanneer ze naar Nijmegen komen.
Zag ook pas na het kopen van het kaartje voor Tilburg dat het op een maandag is.
Ach ik was WEL in de kuip.. en dat was echt heel gaaf.

Dus je gaat vast een supertoffe avond hebben ;)
  vrijdag 5 juli 2019 @ 19:02:31 #167
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187768895
* Pietverdriet bedankt er verder voor. Succes en veel plezier allemaal.
Als fok verder wil met commerciële partijen die hier verkooppraatjes als “advies” mogen posten dan wil ik daar verder geen part aan hebben
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_187768970
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Als fok verder wil met commerciële partijen die hier verkooppraatjes als “advies” mogen posten dan wil ik daar verder geen part aan hebben
What did i miss?
  vrijdag 5 juli 2019 @ 19:07:00 #169
63722 z80
I fink you freaky
pi_187768972
quote:
Mis ik iets?
pi_187769020
Whut?
pi_187769030
Check feedback :')
pi_187769046
quote:
Nee toch Piet? :o
pi_187769061
Ik vind het trouwens wel een leuke samenwerking met Kookpunt. Hartstikke tof ook dat ze prijzen ter beschikking hebben gesteld voor die fotowedstrijd ^O^ niet zo huilen hoor.
pi_187769112
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 18:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je zit nu ook wel op de lokatie om ze zo af en toe eens tegen te komen denk ik? :)
Psychiatrie zit in zo'n uithoek dat iedereen van andere afdelingen nooit langskomt. (Nog steeds is dat de gewoonte. Wegstoppen die handel. De meeste psychiatrische instellingen hier in de buurt zitten in het bos, ik zit in het ziekenhuis dus wel wat centraler, maar het is meer dan tien minuten lopen naar de hoofdingang :') )
En geen van hen doet op dit moment coschap psychiatrie (gelukkig - zou raar zijn geweest om met hen over dit soort dingen te praten iedere dag en dat ze professioneel moeten doen en zo).
pi_187769122
quote:
Kan je toch ook niet lezen.
pi_187769218
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 17:45 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Coup contracoup :Y Wist je ook dat je reukproblemen kunt krijgen bij zulke letsel omdat je reukzenuw over het dak van je neusholte schuurt en beschadigd raakt?

Dank voor de update, je verveelt je in ieder geval niet :P fijn ook dat je een klik hebt met de behandelaar.
Ja, ik weet dat hij ook coup contracoup zei, maar dat had ik niet precies onthouden O-)
Interessant extra weetje O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_187769422
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik had het inderdaad vakkundig overgeslagen.

Ik lees liever jouw topic @Pietverdriet
pi_187769480
Ik lees lekker gewoon alleen hier :6

en soms in Dieet of in Angst/Depressie/Autisme
  vrijdag 5 juli 2019 @ 19:34:56 #179
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_187769486
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ze beperken zich niet tot een eigen sponsor topic, maar komen met verkooppraatjes in andere topics vermomd als advies.
Ik bedank er verder voor. Zie dit maar als mijn laatste bijdrage aan fok.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_187769526
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ze beperken zich niet tot een eigen sponsor topic, maar komen met verkooppraatjes in andere topics vermomd als advies.
Ik bedank er verder voor. Zie dit maar als mijn laatste bijdrage aan fok.
Die had ik nog niet gespot (gelukkig)
pi_187769529
Ah, ik dacht alleen bbq, de rest heb ik niet eens door (blontje)
En aangezien ik altijd voor me laat bbq'en heb ik het overgeslagen. Zoals ik best wel veel oversla.
Alleen het topic waardoor ik op Fok! kwam (Vraag het Pietverdriet) sla ik nooit over
pi_187769720
In welgeteld 1 ander topic heeft Kookpunt ook advies gegeven... Je kunt het ook overdrijven.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 juli 2019 @ 19:55:19 #183
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187769810
Ik zou er niet voor wegblijven, maa rhij heeft best een punt als hij zegt dat het een beetje vreemd is.
Dat 'fok heeft mij nooit bedankt' is wel janken om het janken.
pi_187769861
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:55 schreef Kreator het volgende:
Ik zou er niet voor wegblijven, maa rhij heeft best een punt als hij zegt dat het een beetje vreemd is.
Dat 'fok heeft mij nooit bedankt' is wel janken om het janken.
Eens hoor. Zo'n eigen topic, dikke prima, als je het niet zint lees je elders. Maar in random topics vind ik twijfelachtig. De Digitale Dierenarts ging ook niet heel F&F door met tips over katten toch?
pi_187769897
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Eens hoor. Zo'n eigen topic, dikke prima, als je het niet zint lees je elders. Maar in random topics vind ik twijfelachtig. De Digitale Dierenarts ging ook niet heel F&F door met tips over katten toch?
Nee dat deed zij niet, alleen soms als ze verwezen werd naar een ander topic.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:01:36 #186
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187769910
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Die mis ik nog steeds...
Al was ze uiteraard wel overduidelijk van Beaphar (oid).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_187769922
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 19:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat hij ook coup contracoup zei, maar dat had ik niet precies onthouden O-)
Interessant extra weetje O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit kader vind ik het ook altijd zo inventief hoe spechten keihard met hun hoofd in een boom kunnen rammen en 1200 G doorstaan zonder dat er wat beschadigt.
SPOILER
pi_187769926
Als je de post history van de DDA erbij pakt zie je dat die in een boel meer topics heeft gepost dan alleen het eigen topic :D en Kookpunt heeft die fout dan nu één keer gemaakt, dus dat valt dan toch best mee? Ik snap de ophef niet helemaal :D
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:04:23 #189
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187769970
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:02 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

In dit kader vind ik het ook altijd zo inventief hoe spechten keihard met hun hoofd in een boom kunnen rammen en 1200 G doorstaan zonder dat er wat beschadigt.
SPOILER
1200 G?! :o
pi_187769997
Het was een vraag, ik heb de pohi niet bekeken :) Ik vind het persoonlijk ingewikkeld om steeds te moeten bedenken of een user een privepersoon is of een poster met een commercieel belang. Om die reden vind ik het niet handig als zo'n account overal gaat posten over producten die ze zelf verkopen en dat mag ook best gezegd worden. Maar stampvoetend weglopen is wat mij betreft ook overdreven hoor ;)
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 juli 2019 @ 20:06:01 #191
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187770010
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:02 schreef Aure het volgende:
Als je de post history van de DDA erbij pakt zie je dat die in een boel meer topics heeft gepost dan alleen het eigen topic :D en Kookpunt heeft die fout dan nu één keer gemaakt, dus dat valt dan toch best mee? Ik snap de ophef niet helemaal :D
Ja dat zei je net ook al. Anderen snappen het wel.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:06:52 #192
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187770027
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lekker rustig :D

Ik heb morgen nog een FOK! klusje en een theoretische verjaardag. Ik wacht even af of J wil gaan, van mij hoeft het niet zo.
Ohw, niet...? -O-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_187770037
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

1200 G?! :o
Dat zegt het internet :+ Ik lees net dat er bij spechten wel ophopingen van tau-eiwit worden gevonden wat mogelijk toch wijst op hersenletsel. Publicatie in PLOS ONE. Heerlijk :D
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:08:06 #194
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187770043
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:06 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ohw, niet...? -O-
Ben je morgen jarig? :D
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:09:42 #195
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_187770079
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ben je morgen jarig? :D
Zoiets ja. Vierende.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:10:44 #196
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187770097
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zoiets ja. Vierende.
En je nodigt mij niet uit? :N
pi_187770102
Ik vind het gewoon jammer voor Lucky dat er zo zuur wordt gedaan terwijl ze haar best doet om wat leuks te doen voor de users hier :) dus nouja mijn waardering heb je LS :)

Wat mij betreft kan het allemaal makkelijk naast elkaar bestaan, dit Kookpunt gebeuren en Piets topic. Dat laatste topic is toch ook een stuk toegankelijker omdat het niet gebonden is aan één onderwerp.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:12:29 #198
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187770136
Ik zal die ouwe brom(ijs)beer missen, maar ga er vanuit dat hij gewoon weer terug komt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_187770151
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:10 schreef Aure het volgende:
Ik vind het gewoon jammer voor Lucky dat er zo zuur wordt gedaan terwijl ze haar best doet om wat leuks te doen voor de users hier :) dus nouja mijn waardering heb je LS :)

Wat mij betreft kan het allemaal makkelijk naast elkaar bestaan, dit Kookpunt gebeuren en Piets topic. Dat laatste topic is toch ook een stuk toegankelijker omdat het niet gebonden is aan één onderwerp.
Eens met jou!
  vrijdag 5 juli 2019 @ 20:14:26 #200
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_187770177
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 20:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat zegt het internet :+ Ik lees net dat er bij spechten wel ophopingen van tau-eiwit worden gevonden wat mogelijk toch wijst op hersenletsel. Publicatie in PLOS ONE. Heerlijk :D
Dat is echt onwijs veel, 1200 G... Maar kennelijk dus (mogelijk) toch sporen van schade bgrijp ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')