Ohhh zo graag. Zit hier nu met een enorme berg aan vluchten te regelen, dan zijn er dinsdag en woensdag 2 grote meetings die elkaar qua naam ook wat overlappen (bijna dezelfde afkorting), qua timing ook nog eens alles tegelijk hebben. Alleen iedere groep een andere diner locatie., Hoofd loopt een beetje om.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het al weekend? Ik heb echt ontzettend geen zin meer.
Gaat er nog iemand iets leuks doen?
Je zit t och wel voor de buis zondag om 17 uur? Het hangt allemaal van jouw tv aanwezigheid af hoor ;-)quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:28 schreef Lonaa het volgende:
Ook geen zin meer.
Morgen dus met vriendin naar Keulen en Pink. Zondag waarschijnijk vlooienmarkt.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het al weekend? Ik heb echt ontzettend geen zin meer.
Gaat er nog iemand iets leuks doen?
Hehehe. Ja. Misschien zelfs in de kroeg kijken.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je zit t och wel voor de buis zondag om 17 uur? Het hangt allemaal van jouw tv aanwezigheid af hoor ;-)
En vandaag is weer eens onbelangrijk zeker.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:28 schreef Lonaa het volgende:
Ook geen zin meer.
Morgen dus met vriendin naar Keulen en Pink. Zondag waarschijnijk vlooienmarkt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
En vandaag is weer eens onbelangrijk zeker..
Dat klinkt wel interessant geloof ikquote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Herkenbaar
Morgen vrienden over de vloer voor diner, zondag met vriendin op pad naar het hoge noorden voor een dagje fotoshooten met andere fotografen en modellen bij een kamelen- en ezelopvang. Geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen maar we gaan het beleven
True. Maar er werd gevraagd naar weekendplannen en dit is hoogtepunt van den week.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 13:52 schreef Kreator het volgende:
Precies. Hoogtepunt vd week, Loon. Hoogtepunt.
Waarom ben je kortademig?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Mezelf op eerder weekend getrakteerd.![]()
Morgen een BBQ in Duitsland. Verder bijslapen. Ben dood op. Nog steeds kortademig wat erg vermoeiend is en Sam maakt ons iedere ochtend om 5 uur wakker, helpt ook niet.
T is ook never a dull moment bij jou.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:31 schreef Tele6 het volgende:
Update uit het gekkenhuis:
- We hebben er deze week twee nieuwe opnames bij gekregen en vandaag komt er weer eentje. De afgelopen twee weken waren er meerdere ontslagen, en twee mensen zijn naar somatische afdelingen gegaan (darmproblemen en leverissues) dus anders was het ook wel erg stil geworden.
- Volgens B, later bevestigd door A, is P, een van de verplegers, heel erg gay. Nou zie ik dat soort dingen totaal niet, dus ik heb navraag gedaan aan de andere patiėnten (er zijn patiėnten die įlles weten) en P heeft inderdaad een vriend. Ik ga eens kijken hoe ik m'n gaydar beter afgesteld krijg
- We hebben zonet "psycho-educatie" gehad. Dat betekent dat de jongste coassistent van hier ons een verhaaltje komt vertellen over iets wat met psychiatrie te maken heeft. Vandaag ging het over hersendelen, en verschillende ziektes in je hersenen. Ik heb zelfs wat geleerd: dat als je aan de voorkant van je hoofd hersenletsel oploopt, de achterkant ook beschadigt door de hersenschudding.
- Ik ben naar de kapper geweest
- Ik heb gisteren het eerste gesprek gehad met m'n behandelaar op de polikliniek, en het ging goed, en hij gaat me waarschijnlijk een heel jaar lang iedere week therapie geven
Ik miste de start van de kaartverkoop, dus moet nog wel even 2 kaartjes op de kop tikken. Maar, ik dus. En F.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:33 schreef Tele6 het volgende:
Wie komen er allemaal mee naar Rammstein in Nijmegen volgend jaar? M'n broer en B en ik willen gaan
Zag net op fb van een vriendin dat ze uitverkocht zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik miste de start van de kaartverkoop, dus moet nog wel even 2 kaartjes op de kop tikken. Maar, ik dus. En F.
Ja, had t gezien en dat bedoelde ik ook met 'op de kop tikken', ticketswap ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zag net op fb van een vriendin dat ze uitverkocht zijn.
Hoe kom je daarbij? Hij is gewoon in hoger beroep weer veroordeeld tot 28 jaar en TBS.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Michael P is vrijgesproken voor moord door het Hof. Ze achten het niet genoeg bewezen.
Maar niet voor moordquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Hij is gewoon in hoger beroep weer veroordeeld tot 28 jaar en TBS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |