abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187764463
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het al weekend? Ik heb echt ontzettend geen zin meer.

Gaat er nog iemand iets leuks doen?
Ohhh zo graag. Zit hier nu met een enorme berg aan vluchten te regelen, dan zijn er dinsdag en woensdag 2 grote meetings die elkaar qua naam ook wat overlappen (bijna dezelfde afkorting), qua timing ook nog eens alles tegelijk hebben. Alleen iedere groep een andere diner locatie., Hoofd loopt een beetje om.

Geloof geen plannen. Morgen naar de kapper en evt. naar de markt. Zondag voetbal kijken.
En het kan zijn dat ons aller Safwan langskomt. Die moet voor zijn vervolgopleiding meer engels spreken/verstaan etc. Hij heeft geen geld in zijn budget om officiele lessen te nemen, dus doen we dat maar samen. De man heeft nu wel vakantie van school, maar om z'n boeken voor het komende jaar te kunnen kopen heeft hij nu 3 baantjes, en tussendoor ook nog even (weer) een nieuwe taal leren. _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_187764508
Morgen uitreiking van het NK bierbrouwen *O*
Verder is het een gewoon een bierfestival dus ook wel zin in :9
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:28:44 #103
217702 Lonaa
Honger!
pi_187764556
Ook geen zin meer.

Morgen dus met vriendin naar Keulen en Pink. Zondag waarschijnijk vlooienmarkt. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_187764589
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:28 schreef Lonaa het volgende:
Ook geen zin meer.

Morgen dus met vriendin naar Keulen en Pink. Zondag waarschijnijk vlooienmarkt. *O*
Je zit t och wel voor de buis zondag om 17 uur? Het hangt allemaal van jouw tv aanwezigheid af hoor ;-)
pi_187764618
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is het al weekend? Ik heb echt ontzettend geen zin meer.

Gaat er nog iemand iets leuks doen?
Herkenbaar :+

Morgen vrienden over de vloer voor diner, zondag met vriendin op pad naar het hoge noorden voor een dagje fotoshooten met andere fotografen en modellen bij een kamelen- en ezelopvang. Geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen maar we gaan het beleven :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:35:30 #106
217702 Lonaa
Honger!
pi_187764654
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je zit t och wel voor de buis zondag om 17 uur? Het hangt allemaal van jouw tv aanwezigheid af hoor ;-)
Hehehe. Ja. Misschien zelfs in de kroeg kijken. :7
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 5 juli 2019 @ 13:39:30 #107
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187764686
Hmmm morgen denk ik buurten bij de Open Dag van Telstarrrr. Verder? Geen idee.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 juli 2019 @ 13:48:15 #108
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187764788
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:28 schreef Lonaa het volgende:
Ook geen zin meer.

En vandaag is weer eens onbelangrijk zeker. :(.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:49:17 #109
217702 Lonaa
Honger!
pi_187764796
quote:
8s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

En vandaag is weer eens onbelangrijk zeker. :(.
:6

Voor de volledigheid: Vandaag haal ik een tent op. Van Krea. Of hij komt m brengen, dat weet ik nog niet. Iets met een tent en met Krea in ieder geval.

Misschien wil ie er ook nog wel een bier bij drinken.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 juli 2019 @ 13:52:29 #110
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_187764830
Precies. Hoogtepunt vd week, Loon. Hoogtepunt.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:56:08 #111
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187764866
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Herkenbaar :+

Morgen vrienden over de vloer voor diner, zondag met vriendin op pad naar het hoge noorden voor een dagje fotoshooten met andere fotografen en modellen bij een kamelen- en ezelopvang. Geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen maar we gaan het beleven :+
Dat klinkt wel interessant geloof ik :D
Spoilers!
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:56:31 #112
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_187764873
Iets met Krea en een tent O+
Spoilers!
  vrijdag 5 juli 2019 @ 13:58:45 #113
217702 Lonaa
Honger!
pi_187764905
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 13:52 schreef Kreator het volgende:
Precies. Hoogtepunt vd week, Loon. Hoogtepunt.
True. Maar er werd gevraagd naar weekendplannen en dit is hoogtepunt van den week.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 14:08:00 #114
217702 Lonaa
Honger!
pi_187765009
Michael P is vrijgesproken voor moord door het Hof. Ze achten het niet genoeg bewezen.
pi_187765252
Ezels O+ @PdeHoog en gefeliciteerd met je foto :)

@Jagärtrut :W

@Bluezz hier zit de halve afdeling aan de gewelde pruimen en de movicolon... Opiaten --> constipatie. :')
Goed om te horen dat 75% al netjes is en je rug z'n gas weer kwijt is :Y

@slaap Tweede nacht zonder slaapmedicatie (na bijna een halfjaar iedere dag mét) ging weer heel goed! *O* O+

@Anthraxx mooi dat hij het goed doet!

@Lekkerkerk: wist ik ook niet :@
Maar ik heb sowieso vaak klemtoonproblemen, omdat het grootste deel van m'n woordenschat uit boeken komt :P
Lekkerkerk ben ik nooit geweest, denk ik. Ik ben best wel een oosterling.

@Barreltje beterschap! :*

@Lonaa wat leuk, een concert. Beter nog dan naar Lowlands lijkt me :D

@katten daarom zou ik later een big willen nemen als huisdier. Die hebben niet zo veel haar. En naaktkatten zijn lelijk. :+

@Kaatje wat lief dat je hem helpt met Engels. Als hij een keer Engels op mij wil oefenen mag het ook, mocht dat nuttig zijn. Mijn opleiding is ook in het Engels, en ik zit al in jaar 5.

@hormonen ik heb een spiraaltje. Geniaal ding. Daarvoor was ik iedere drie weken een week aan het doodbloeden en creperen, en nu niks meer. Nergens aan denken ook. Geniaal. En het plaatsen deed 100x minder zeer dan een menstruatie O+
pi_187765352
Mezelf op eerder weekend getrakteerd. :s)

Morgen een BBQ in Duitsland. Verder bijslapen. Ben dood op. Nog steeds kortademig wat erg vermoeiend is en Sam maakt ons iedere ochtend om 5 uur wakker, helpt ook niet. :')
pi_187765354
Update uit het gekkenhuis:

- We hebben er deze week twee nieuwe opnames bij gekregen en vandaag komt er weer eentje. De afgelopen twee weken waren er meerdere ontslagen, en twee mensen zijn naar somatische afdelingen gegaan (darmproblemen en leverissues ;( ) dus anders was het ook wel erg stil geworden.

- Volgens B, later bevestigd door A, is P, een van de verplegers, heel erg gay. Nou zie ik dat soort dingen totaal niet, dus ik heb navraag gedaan aan de andere patiėnten (er zijn patiėnten die įlles weten) en P heeft inderdaad een vriend. Ik ga eens kijken hoe ik m'n gaydar beter afgesteld krijg :+

- We hebben zonet "psycho-educatie" gehad. Dat betekent dat de jongste coassistent van hier ons een verhaaltje komt vertellen over iets wat met psychiatrie te maken heeft. Vandaag ging het over hersendelen, en verschillende ziektes in je hersenen. Ik heb zelfs wat geleerd: dat als je aan de voorkant van je hoofd hersenletsel oploopt, de achterkant ook beschadigt door de hersenschudding. :o

- Ik ben naar de kapper geweest *O*

- Ik heb gisteren het eerste gesprek gehad met m'n behandelaar op de polikliniek, en het ging goed, en hij gaat me waarschijnlijk een heel jaar lang iedere week therapie geven :o
pi_187765367
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Mezelf op eerder weekend getrakteerd. :s)

Morgen een BBQ in Duitsland. Verder bijslapen. Ben dood op. Nog steeds kortademig wat erg vermoeiend is en Sam maakt ons iedere ochtend om 5 uur wakker, helpt ook niet. :')
Waarom ben je kortademig? :*
Sam kan in opleiding bij Günther!
pi_187765378
Wie komen er allemaal mee naar Rammstein in Nijmegen volgend jaar? M'n broer en B en ik willen gaan 8-)
pi_187765389
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:31 schreef Tele6 het volgende:
Update uit het gekkenhuis:

- We hebben er deze week twee nieuwe opnames bij gekregen en vandaag komt er weer eentje. De afgelopen twee weken waren er meerdere ontslagen, en twee mensen zijn naar somatische afdelingen gegaan (darmproblemen en leverissues ;( ) dus anders was het ook wel erg stil geworden.

- Volgens B, later bevestigd door A, is P, een van de verplegers, heel erg gay. Nou zie ik dat soort dingen totaal niet, dus ik heb navraag gedaan aan de andere patiėnten (er zijn patiėnten die įlles weten) en P heeft inderdaad een vriend. Ik ga eens kijken hoe ik m'n gaydar beter afgesteld krijg :+

- We hebben zonet "psycho-educatie" gehad. Dat betekent dat de jongste coassistent van hier ons een verhaaltje komt vertellen over iets wat met psychiatrie te maken heeft. Vandaag ging het over hersendelen, en verschillende ziektes in je hersenen. Ik heb zelfs wat geleerd: dat als je aan de voorkant van je hoofd hersenletsel oploopt, de achterkant ook beschadigt door de hersenschudding. :o

- Ik ben naar de kapper geweest *O*

- Ik heb gisteren het eerste gesprek gehad met m'n behandelaar op de polikliniek, en het ging goed, en hij gaat me waarschijnlijk een heel jaar lang iedere week therapie geven :o
T is ook never a dull moment bij jou.
Fijn van de behandelaar. Wat nou als je dacht "wat een griezel"? Kan je hebben met mensen, zoeken ze dan een ander?
  vrijdag 5 juli 2019 @ 14:35:09 #121
217702 Lonaa
Honger!
pi_187765393
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:33 schreef Tele6 het volgende:
Wie komen er allemaal mee naar Rammstein in Nijmegen volgend jaar? M'n broer en B en ik willen gaan 8-)
Ik miste de start van de kaartverkoop, dus moet nog wel even 2 kaartjes op de kop tikken. Maar, ik dus. En F. :7
pi_187765398
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik miste de start van de kaartverkoop, dus moet nog wel even 2 kaartjes op de kop tikken. Maar, ik dus. En F. :7
Zag net op fb van een vriendin dat ze uitverkocht zijn.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 14:36:23 #123
217702 Lonaa
Honger!
pi_187765406
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zag net op fb van een vriendin dat ze uitverkocht zijn.
Ja, had t gezien en dat bedoelde ik ook met 'op de kop tikken', ticketswap ofzo ;)
  vrijdag 5 juli 2019 @ 14:44:14 #124
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_187765518
quote:
2s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Michael P is vrijgesproken voor moord door het Hof. Ze achten het niet genoeg bewezen.
Hoe kom je daarbij? Hij is gewoon in hoger beroep weer veroordeeld tot 28 jaar en TBS.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_187765526
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 14:44 schreef golfer het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? Hij is gewoon in hoger beroep weer veroordeeld tot 28 jaar en TBS.
Maar niet voor moord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')