#TeamJumpsuitquote:Op maandag 1 juli 2019 01:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In de dagcijfers van 30 juni is er een kliekje te zien
[..]
Je ondertitel is nu op je printer van toepassing dusquote:Op maandag 1 juli 2019 14:14 schreef ijs_beer het volgende:
OKE. THAT'S IT. *STEKKER UIT PRINTER TREKT8*
Ja, het probleem is alleen bij 95% van de mensen, dat dat wél de oplossing is. Ik gooi dan ook altijd heel erg snel in mijn introductiestukje wat ik al gedaan hebquote:Op maandag 1 juli 2019 14:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. Dus ik moet me altijd inhouden.
(want dit soort simpele dingen, klantenservicelijers heb ik zal al bedacht ja.![]()
)
Wat een kutdingquote:Op maandag 1 juli 2019 14:14 schreef ijs_beer het volgende:
OKE. THAT'S IT. *STEKKER UIT PRINTER TREKT8*
quote:Op maandag 1 juli 2019 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je ondertitel is nu op je printer van toepassing dus
Daarom heeft patiet ook gewonnen van frietatquote:
Juist niet toch?quote:
En niet per ongeluk blauw en zwart omgewisseld als dat verschillende cartridges zijn?quote:Op maandag 1 juli 2019 14:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Blauw. Grmbl. Alleen blauw.
Cartridges zijn vervangen, printerkoppen zijn gereinigd en nog print het krijg alleen maar blauw.
Nee niet nu, gewoon na het werk natuurlijk.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Glee aan het kijken was
Ik wist natuurlijk weer niet wat dat was (quote:
Nou ja, hangt er vanaf hoe je er naar kijkt. Bij aardappelschilmes, kaasschaaf, paperclip en sinaasappelpers bijvoorbeeld staat het zelfstandig naamwoord waar het voor bedoeld is aan het begin van het woordquote:
Je klinkt als een klantenservice Timquote:Op maandag 1 juli 2019 14:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En niet per ongeluk blauw en zwart omgewisseld als dat verschillende cartridges zijn?
Nope. Zwarte is duidelijk groter.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En niet per ongeluk blauw en zwart omgewisseld als dat verschillende cartridges zijn?
Dildo's kunnen ook andere bestemmingen hebbenquote:Op maandag 1 juli 2019 14:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het zijn allebei kutdingen, de ene heeft het als bestemming, de andere simuleert het
Ik heb een paar jaar op een klantenservice gewerktquote:
Ja, dat schijnt zo te zijn hequote:
huehuehuequote:
Daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit is een heerlijke snelheid juistMet genoeg tijd vaak om nog even terug te lezen en af en toe wat op adem komen
Ik weet ook niet hoe ik hier weer verzeild ben geraakt.quote:Op maandag 1 juli 2019 14:14 schreef Aoibhin het volgende:
Het viel me op dat ik gisteren niet eens zoveel hoefde bij te lezen. Maar ik was dan ook afwezig en @:I. bleef netjes aan zijn kant van FOK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |