Oeh ..... hou ons op de hoogte!!quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:18 schreef Harlekien het volgende:
Ga morgen met m'n broer praten.
Niks van schoonzussie gehoord, dus dan zelf maar vertellen.
mss kun je je beter je vriendin eerst ff overtuigen om het met de vriendin van je broer er over te hebben enzo?quote:Op woensdag 3 juli 2019 19:18 schreef Harlekien het volgende:
Ga morgen met m'n broer praten.
Niks van schoonzussie gehoord, dus dan zelf maar vertellen.
Ik vind m'n vriendin naar nou niet bepaald de handigste in, ze handelt vaak te veel uit emotie.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:11 schreef kree het volgende:
[..]
mss kun je je beter je vriendin eerst ff overtuigen om het met de vriendin van je broer er over te hebben enzo?
Voor je je nog meer ellende op je hals gaat halen
Lekker laten doen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:11 schreef kree het volgende:
[..]
mss kun je je beter je vriendin eerst ff overtuigen om het met de vriendin van je broer er over te hebben enzo?
Voor je je nog meer ellende op je hals gaat halen
Verder volg ik dit op de voet trouwens, beste topic ooit weer
Mwha niet van overtuigd dit, maar ok ik ken je broer niet.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:12 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik vind m'n vriendin naar nou niet bepaald de handigste in, ze handelt vaak te veel uit emotie.
Daarnaast zou ik het ook graag van mijn broer horen als het andersom was.
Hopen dat de ellende meevalt.
Hij had het vooral niet hier moeten postenquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
Mwha niet van overtuigd dit, maar ok ik ken je broer niet.![]()
Stel je verteld dat tegen je broer gewoon eerlijk en zoals je vriendin wil.
Zou hij het dan laten gaan en er verder niks meer over zeggen?
Je bent zo stom ook, je had het nooooooit eerst tegen je vriendin moeten zeggen dit.
ja voor het topic wel mooi natuurlijkquote:
En nu ie dat wel heeft gedaan, wordt hij ‘the gift that keeps on giving’quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:14 schreef kree het volgende:
[..]
Mwha niet van overtuigd dit, maar ok ik ken je broer niet.![]()
Stel je verteld dat tegen je broer gewoon eerlijk en zoals je vriendin wil.
Zou hij het dan laten gaan en er verder niks meer over zeggen?
Je bent zo stom ook, je had het nooooooit eerst tegen je vriendin moeten zeggen dit.
Dat pleit voor jouquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja voor het topic wel mooi natuurlijk
Maargoed neem aan dat het echt serieus is van TS ook en goed. Dat wil ik hem niet aan doen ook weer dan.
Zo ben ik dan ook weer wel.
Mwah er waren best goeie adviezen hoewel iedereen het drama al zag aankomen natuurlijk. Gehehequote:Op woensdag 3 juli 2019 20:14 schreef maily het volgende:
[..]
Hij had het vooral niet hier moeten posten
Komt het wel op neer jaquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:15 schreef Szura het volgende:
[..]
En nu ie dat wel heeft gedaan, wordt hij ‘the gift that keeps on giving’
nou het is nog beetje te fixen, maar dan moet TS nu eerst weer zijn vriendin op andere gedachten gaan brengen om het met die vriendin van broer te bespreken. Wellicht blijft de schade dan beperkt nogquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dat pleit voor jou![]()
Maarja ..... te laat en zo ....
En hoe zou ze er in godsnaam achterkomen als alleen jij het nog zou weten? Stel dat die vriendin van je broer door haar zattigheid er helemaal niks meer van weet, dan was het nooit uitgekomen. Dat had je, zoals ik zei, eerst eens voorzichtig moeten uitvogelen bij die komende bbq waar je het over had.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:17 schreef Harlekien het volgende:
Ik snap even niet dat jullie het niet aan jullie partner zouden vertellen.
Ik bedoel, het is toch fijn als je daarover kunt praten? Mijn vriendin pakte het heel volwassen op maar is wel heel emotioneel over zoiets. Weet dat ze het niet fijn vindt, maar weet zeker dat het schadelijk voor onze relatie zou zijn als ze er op een andere manier achter zou komen.
Als ze het echt zou begrijpen, dan had ze gezegd "ach ja TS niet jou schuld (afgezien van die halve seconde twijfel, daaar was je dan weer niet eerlijk over) en had ze het erbij gelaten nu.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:17 schreef Harlekien het volgende:
Ik bedoel, het is toch fijn als je daarover kunt praten? Mijn vriendin pakte het heel volwassen op maar is wel heel emotioneel over zoiets. Weet dat ze het niet fijn vindt, maar weet zeker dat het schadelijk voor onze relatie zou zijn als ze er op een andere manier achter zou komen.
Had gekund, maar misschien was het van te voren al uitgekomen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:20 schreef Szura het volgende:
[..]
En hoe zou ze er in godsnaam achterkomen als alleen jij het nog zou weten? Stel dat die vriendin van je broer door haar zattigheid er helemaal niks meer van weet, dan was het nooit uitgekomen. Dat had je, zoals ik zei, eerst eens voorzichtig moeten uitvogelen bij die komende bbq waar je het over had.
Snap ik, zou hetzelfde hebben gedaan hoor..quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:17 schreef Harlekien het volgende:
mjah waarom dwingt zijn vriendin er dan nu op aan dat ie het met zijn broer nog moet gaan bespreken?quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:21 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Snap ik, zou hetzelfde hebben gedaan hoor..
Juist een beetje fucked up als je dit niet tegen je meisje zegt denk ik zo.
Angsthaasquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:21 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Had gekund, maar misschien was het van te voren al uitgekomen.
Ja nouja onder de duim is gelijk een groot woord wel.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Angsthaas
Nu zit je onder de duim van je vriendin die steeds harder begint te drukken om met je broer te gaan praten, waardoor je fuck-up groter en groter wordt.
Nee dat is natuurlijk haar mening / idee.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:22 schreef kree het volgende:
[..]
mjah waarom dwingt zijn vriendin er dan nu op aan dat ie het met zijn broer nog moet gaan bespreken?
Dat getuigd niet echt van begrijpen van haar kant ook weer natuurlijk?
nou klonk meer als je *moet* hoorquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:28 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Nee dat is natuurlijk haar mening / idee.
Je moet gezeik vermijden. Je had beter die chick die je wilde zoenen kunnen contacten dat ze dr mond houdt tegen dr vriend. Dat zal ze wel doen en daar zijn de problemen verholpen. Als ze het wel zou zeggen is gezeik niet te vermijden en moet je het maar zeggen tegen je vriendin en verder kun je makkelijk kogels ontwijken omdat je niks fout hebt gedaan.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:17 schreef Harlekien het volgende:
Ja dat dus en was het nog geen gezeik geweest, want TS is er niet eens op ingegaan. (althans hij twijfelde, maar dat is nooit gezegd) Dus had ie altijd kunnen zeggen was haar schuld en had TS geen gezeik gehad.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet gezeik vermijden. Je had beter die chick die je wilde zoenen kunnen contacten dat ze dr mond houdt tegen dr vriend. Dat zal ze wel doen en daar zijn de problemen verholpen. Als ze het wel zou zeggen is gezeik niet te vermijden en moet je het maar zeggen tegen je vriendin en verder kun je makkelijk kogels ontwijken omdat je niks fout hebt gedaan.
Ja dat is wat ik bedoel, dat zij er zo mee om gaatquote:
Daar wachten we allemaal op natuurlijkquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:32 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik bedoel, dat zij er zo mee om gaatwel mooi om het eindresultaat te horen natuurlijk !
Speel nou niet de moraalridder want zo eerlijk ben je nou ook weer niet, want dat je even twijfelde heb je niet gezegd.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:29 schreef Harlekien het volgende:
Ik ervaar niet zo die druk zoals beschreven om met mijn broer te praten, mijn vriendin vond een vervelende situatie en het stelde haar gerust om het zo af te spreken. Had misschien anders gekund achteraf, maar vind eerlijkheid binnen een relatie wel belangrijk. Had het andersom ook fijn gevonden als ze het zou vertellen.
Die wist waarschijnlijk van niks meer .... dus waarom slapende honden wakker maken?quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet gezeik vermijden. Je had beter die chick die je wilde zoenen kunnen contacten dat ze dr mond houdt tegen dr vriend. Dat zal ze wel doen en daar zijn de problemen verholpen. Als ze het wel zou zeggen is gezeik niet te vermijden en moet je het maar zeggen tegen je vriendin en verder kun je makkelijk kogels ontwijken omdat je niks fout hebt gedaan.
Ze is loslippig volgens TS, maarja neem niet aan dat ze tegen haar vriend zo snel zal zeggen wilde je broer zoenen en dan nog was er niks aan de hand geweest want was het haar/hun probleem.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
Die wist waarschijnlijk van niks meer .... dus waarom slapende honden wakker maken?
Dit is echt zoiets dat het beste af is als niemand het er over heeft. Nu is er verdriet vertrouwensbreuk met alle gevolgen van dien. Zeker als dd vriendin van ts een emotioneel persoon isquote:Op woensdag 3 juli 2019 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat dus en was het nog geen gezeik geweest, want TS is er niet eens op ingegaan. (althans hij twijfelde, maar dat is nooit gezegd) Dus had ie altijd kunnen zeggen was haar schuld en had TS geen gezeik gehad.
Nu zit ie er verdomme midden in
Yup, daarom zei ik al heeeeelemaal in het begin, niks over zeggen.quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit is echt zoiets dat het beste af is als niemand het er over heeft. Nu is er verdriet vertrouwensbreuk met alle gevolgen van dien. Zeker als dd vriendin van ts een emotioneel persoon is
"Vlam in de pan bij familie-BBQ" ....quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:46 schreef kree het volgende:
[..]
Yup, daarom zei ik al heeeeelemaal in het begin, niks over zeggen.
Maarja dat is nu idd te laat al, dus damage control is beste optie en dat is het sowieso niet door het tegen zijn broer te gaan vertellen lijkt mij hoor.
Maar hoor graag de afloop
Nou er zijn paar opties nuquote:
tis maar te hopen dat het daarvoor opgelost is, je moet er haast niet aan denken dat het daar namelijk tussen iedereen ter sprake komt ofzoquote:
”wat spanning”quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:17 schreef elplato het volgende:
Wat een pussy-reacties van degenen die vinden dat je het moest vertellen..
Kom op zeg, er is niks gebeurd en wellicht is het betreffende grietje toe aan wat spanning. Laat haar dat lekker zelf uitzoeken en maak er niet zo'n drama van.
Ja, TS heeft ook niks mis gedaan dat is het erge (mooie) aan dit topic.quote:Op woensdag 3 juli 2019 21:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
”wat spanning”
Altijd een dooddoener de broer of zus van je partner, je doorklieft letterlijk een familie dan.
Sommige zijn wel zo ziek dat klopt maar wat spanning zou ik deze toch niet onder scharen. Eerder onder een familiaire nucleaire bom.
Wat is de bedoeling van dat gesprek dan?quote:Op woensdag 3 juli 2019 20:29 schreef Harlekien het volgende:
Ik ervaar niet zo die druk zoals beschreven om met mijn broer te praten, mijn vriendin vond een vervelende situatie en het stelde haar gerust om het zo af te spreken. Had misschien anders gekund achteraf, maar vind eerlijkheid binnen een relatie wel belangrijk. Had het andersom ook fijn gevonden als ze het zou vertellen.
Inderdaad. Waarschijnlijk had TS gewoon een stijfje tijdens het typen van zijn verhaal.quote:
ongetwijfeld stiekeme droom van hem wel. Maargoed hij heeft het nog netjes gehouden dat moet ik hem toegeven.quote:Op woensdag 3 juli 2019 22:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarschijnlijk had TS gewoon een stijfje tijdens het typen van zijn verhaal.
Inderdaad. Beide vrouwen boos op hemquote:Op donderdag 4 juli 2019 00:18 schreef Cockwhale het volgende:
Jezus wat dom om dit te vertellen, notabene aan je vriendin die blijkbaar overemotioneel reageert op dit soort dingen. Veel plezier @ aankomende familiedagen. Vrouwen vergeten noch vergeven dit soort dingen nooit.
En zijn broer straks ook. Allemaal om een zoen 'die nooit heeft plaatsgevonden' in een dronken staat.quote:Op donderdag 4 juli 2019 01:14 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Inderdaad. Beide vrouwen boos op hem
Die vriendin van zijn broer zal het wel zo draaien dat hij ermee begon. Die zal heus wel haar eigen straatje schoonvegen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 07:24 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
En zijn broer straks ook. Allemaal om een zoen 'die nooit heeft plaatsgevonden' in een dronken staat.
Ja, in haar versie had haar "schoon"broer zijn gladde aal al uit zijn broek geslingerd.quote:Op donderdag 4 juli 2019 07:33 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Die vriendin van zijn broer zal het wel zo draaien dat hij ermee begon. Die zal heus wel haar eigen straatje schoonvegen.
Zou wel heel erg zijn als ze dat zou doen, maarja het blijven wel meiden he.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:42 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ja, in haar versie had haar "schoon"broer zijn gladde aal al uit zijn broek geslingerd.
Zoiets, ts is hoe dan ook de geslagen hond.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:42 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ja, in haar versie had haar "schoon"broer zijn gladde aal al uit zijn broek geslingerd.
Niet geluisterd he naar adviezen van mede fok!kers, zo zie je maar weer.quote:Op donderdag 4 juli 2019 09:51 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Zoiets, ts is hoe dan ook de geslagen hond.
euhmmmmms dat valt nog te bezienquote:Op donderdag 4 juli 2019 10:23 schreef KaBuf het volgende:
Al die zolderkamerautisten hier die zo goed weten dat TS niets had moeten zeggen
Verstandige keuze hoor TS![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:23 schreef KaBuf het volgende:
Al die zolderkamerautisten hier die zo goed weten dat TS niets had moeten zeggen
Nou, ik hoop dat die vriendin van die broer gaat zeggen: ‘het klopt, ik dacht nl dat jij (haar vriend dus) het was omdat het nogal donker was. Wel gek, die broer van jou maakte eerst aanstalten om de kus te beantwoorden’.quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:28 schreef kree het volgende:
ohja en laten we niet ff vergeten natuurlijk die halve seconde dat TS dacht doe het toch ff wel.
1 tip TS, je hebt dat hier gezegd, maar zou die iig sowieso nooooooooooit zeggen want dan ben je helemaal fucked
gehehequote:Op donderdag 4 juli 2019 10:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat die vriendin van die broer gaat zeggen: ‘het klopt, ik dacht nl dat jij (haar vriend dus) het was omdat het nogal donker was. Wel gek, die broer van jou maakte eerst aanstalten om de kus te beantwoorden’.
En dat zo het geheel in zijn gezicht ontploft.
Of beweert dat het andersom was. TS maakte aanstalten maar de zus van broer hield de boot af en gaf direct aan dat TS het er met zijn vriendin over moest hebben anders zou broers vriendin dat doen.quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat die vriendin van die broer gaat zeggen: ‘het klopt, ik dacht nl dat jij (haar vriend dus) het was omdat het nogal donker was. Wel gek, die broer van jou maakte eerst aanstalten om de kus te beantwoorden’.
En dat zo het geheel in zijn gezicht ontploft.
Een harde wel, maar ok het hoeft zo niet te gaan natuurlijk perce, tja aannemelijk is het wel. Maargoed. We gaan het horen, verwacht vandaag wel een update van TS ofzo eigenlijkquote:
Ook een hele goede.quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Of beweert dat het andersom was. TS maakte aanstalten maar de zus van broer hield de boot af en gaf direct aan dat TS het er met zijn vriendin over moest hebben anders zou broers vriendin dat doen.
quote:Op donderdag 4 juli 2019 11:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook een hele goede.
Kijken wie er de komende BBQ het meest geroosterd gaat worden.
quote:Op zondag 30 juni 2019 02:22 schreef hugecooll het volgende:
haha heb je je al afgetrokken op dit verhaal of nog niet?
dit!quote:Op donderdag 4 juli 2019 10:23 schreef KaBuf het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2019 16:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit!
hij had ter plekke iedereen uit bed moeten rammelen voor dit matige verhaal man
Er is niks gebeurt en het is TS zijn interpretatie van wat er gebeurt is waarvan jij stelt dat het een feit is. Dus ja de consensus is dat hij het niet had hoeven te vertellen omdat er niks aan de hand is waarschijnlijk. Misschien wilde ze TS iets in het oor fluisteren en denkt TS dat ze wilde zoenen, weten wij veel. Maar ja laten we haar maar vierendelen terwijl we zout in haar ogen strooien en peper in haar flamoesquote:Op donderdag 4 juli 2019 17:39 schreef sp3c het volgende:
ja toch?
er is niets gebeurd roept iedereen dan ... maar er is wel wat gebeurt
hij is er achter gekomen dat de vriendin van zijn broer zelfs bij zijn ouders thuis nog vreemd gaat als ze de kans krijgt ... met zijn broertje
en dan is de consensus schijnbaar "joh dat hoeftie helemaal niet te weten man, straks krijg jij nog ruzie"
kaalscheren dat wijf man, gewoon in de woonkamer, open haard aan, snacks op tafel alles
"
Dapper dat je de confrontatie met hem bent aangegaan. En zij ontkent ...quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:37 schreef Harlekien het volgende:
Hi all,
Ik heb vanmiddag met mijn broer gesproken. Goed gesprek gehad en het daarna opgebiecht. Heb precies verteld hoe het is gelopen. Hij vond het zich moeilijk voor te stellen maar had al eens eerder haar loyaliteit in twijfel getrokken maar nooit echt vast kunnen stellen.
We hebben het uitgebreid over zijn relatie gehad, goede gesprekken. Uiteindelijk heeft hij gezegd dat hij met haar zou praten.
Nou komt het. Ik krijg net een appje van mijn broer. Ze ontkent de hele boel. Volgens mijn broer doet ze net alsof ze van niets weet. Ik heb ook het idee dat ze hem straks zo gek maakt dat ze hem geloofd.
Dit kan nog wel eens gezellig worden zaterdag.
Natuurlijk ontkent ze... Óf ze was dronken en weet het oprecht niet meer óf ze liegt om haar relatie niet op het spel te zetten.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:37 schreef Harlekien het volgende:
Hi all,
Ik heb vanmiddag met mijn broer gesproken. Goed gesprek gehad en het daarna opgebiecht. Heb precies verteld hoe het is gelopen. Hij vond het zich moeilijk voor te stellen maar had al eens eerder haar loyaliteit in twijfel getrokken maar nooit echt vast kunnen stellen.
We hebben het uitgebreid over zijn relatie gehad, goede gesprekken. Uiteindelijk heeft hij gezegd dat hij met haar zou praten.
Nou komt het. Ik krijg net een appje van mijn broer. Ze ontkent de hele boel. Volgens mijn broer doet ze net alsof ze van niets weet. Ik heb ook het idee dat ze hem straks zo gek maakt dat ze hem geloofd.
Precies wat ik dacht. Maar waarom stuurt ze me dan geen appje met "Waar de fuck heb je het over?" oid. Ik hoor van haar niks. Of denk ik nu te veel na? Ben ergens beetje bang dat ik als verliezen uit de strijd kom.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk ontkent ze... Óf ze was dronken en weet het oprecht niet meer óf ze liegt om haar relatie niet op het spel te zetten.
Waarom zou je iets van haar moeten horen dan?quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:44 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Maar waarom stuurt ze me dan geen appje met "Waar de fuck heb je het over?" oid. Ik hoor van haar niks. Of denk ik nu te veel na? Ben ergens beetje bang dat ik als verliezen uit de strijd kom.
Dan weet je wel dat jij de eer aan jezelf kunt houden.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:44 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Maar waarom stuurt ze me dan geen appje met "Waar de fuck heb je het over?" oid. Ik hoor van haar niks. Of denk ik nu te veel na? Ben ergens beetje bang dat ik als verliezen uit de strijd kom.
Om te beginnen: dat had je zelf ook kunnen bedenken.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:37 schreef Harlekien het volgende:
Hi all,
Of ze vindt jou een enorme lul en fantast. En wil ze geen flikker meer met jou te maken hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:44 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Eigen schuld, domme drol die je bentquote:Op donderdag 4 juli 2019 19:44 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik weet wanneer een dronken meid me probeert te zoenen jaquote:Op donderdag 4 juli 2019 19:46 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het echt gebeurt is ?![]()
Geintje pik.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:53 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik weet wanneer een dronken meid me probeert te zoenen ja
Ja want iemand die me vol op m'n mond probeert te zoenen heb ik verkeerd haar intentie begrepen. Zou vast even kijken of ik nog wat voedsel tussen mijn tanden had zitten.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Om te beginnen: dat had je zelf ook kunnen bedenken.
Verder: ze heeft wellicht gewoon gelijk omdat jij met je dronken harsens icm jouw ego een totaal verkeerd beeld hebt van haar intentie.
Wat zegt je vriendin? Neen aan dat je haar ook een update hebt gegeven?quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:55 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ja want iemand die me vol op m'n mond probeert te zoenen heb ik verkeerd haar intentie begrepen. Zou vast even kijken of ik nog wat voedsel tussen mijn tanden had zitten.
Die is aan het werk, dus vertel het wanneer ze hier is. Vanmiddag wel even kort gesproken over het gesprek en toen aangegeven dat het een goed gesprek was.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat zegt je vriendin? Neen aan dat je haar ook een update hebt gegeven?
Helderquote:Op donderdag 4 juli 2019 19:58 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Die is aan het werk, dus vertel het wanneer ze hier is. Vanmiddag wel even kort gesproken over het gesprek en toen aangegeven dat het een goed gesprek was.
Hahaha, red alert mensen!quote:Op donderdag 4 juli 2019 16:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit!
hij had ter plekke iedereen uit bed moeten rammelen voor dit matige verhaal man
Ingedekt? Zeg maar gerust ingegraven, incl houten kruis.quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ach, ook als je broer er voor kiest om haar te geloven...je hebt jezelf wel ingedekt en wel eerlijk gehandeld. Kunnen ze je iig niet kwalijk nemen achteraf dat je het niet verteld hebt.
Hij is tenminste eerlijk geweest uit zichzelf. Als het later opeens uit was gekomen zou t veel erger voor hem zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:35 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ingedekt? Zeg maar gerust ingegraven, incl houten kruis.
Maar no way dat zijn vriendin en zijn broer dat excuus zouden aanvaarden. Veel beter dat hij het vooraf gewoon heeft aangekaart, dan heeft hij het tenminste in eigen handen ipv dat hij altijd moet hopen dat die vriendin zichzelf nooit verspreekt of zo. En eerlijkheid binnen relaties etc.quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:25 schreef Djenuziz het volgende:
En als het alsnog was uitgekomen had je laconiek kunnen zeggen: 'oh ja, maar er is niets gebeurd dus ik hechtte er niet zo'n waarde aan.
Wel raar dat ze zoiets doet. Waarom?!quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:55 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ja want iemand die me vol op m'n mond probeert te zoenen heb ik verkeerd haar intentie begrepen. Zou vast even kijken of ik nog wat voedsel tussen mijn tanden had zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |