Dapper dat je de confrontatie met hem bent aangegaan. En zij ontkent ...quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:37 schreef Harlekien het volgende:
Hi all,
Ik heb vanmiddag met mijn broer gesproken. Goed gesprek gehad en het daarna opgebiecht. Heb precies verteld hoe het is gelopen. Hij vond het zich moeilijk voor te stellen maar had al eens eerder haar loyaliteit in twijfel getrokken maar nooit echt vast kunnen stellen.
We hebben het uitgebreid over zijn relatie gehad, goede gesprekken. Uiteindelijk heeft hij gezegd dat hij met haar zou praten.
Nou komt het. Ik krijg net een appje van mijn broer. Ze ontkent de hele boel. Volgens mijn broer doet ze net alsof ze van niets weet. Ik heb ook het idee dat ze hem straks zo gek maakt dat ze hem geloofd.
Dit kan nog wel eens gezellig worden zaterdag.
Natuurlijk ontkent ze... Óf ze was dronken en weet het oprecht niet meer óf ze liegt om haar relatie niet op het spel te zetten.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:37 schreef Harlekien het volgende:
Hi all,
Ik heb vanmiddag met mijn broer gesproken. Goed gesprek gehad en het daarna opgebiecht. Heb precies verteld hoe het is gelopen. Hij vond het zich moeilijk voor te stellen maar had al eens eerder haar loyaliteit in twijfel getrokken maar nooit echt vast kunnen stellen.
We hebben het uitgebreid over zijn relatie gehad, goede gesprekken. Uiteindelijk heeft hij gezegd dat hij met haar zou praten.
Nou komt het. Ik krijg net een appje van mijn broer. Ze ontkent de hele boel. Volgens mijn broer doet ze net alsof ze van niets weet. Ik heb ook het idee dat ze hem straks zo gek maakt dat ze hem geloofd.
Precies wat ik dacht. Maar waarom stuurt ze me dan geen appje met "Waar de fuck heb je het over?" oid. Ik hoor van haar niks. Of denk ik nu te veel na? Ben ergens beetje bang dat ik als verliezen uit de strijd kom.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk ontkent ze... Óf ze was dronken en weet het oprecht niet meer óf ze liegt om haar relatie niet op het spel te zetten.
Waarom zou je iets van haar moeten horen dan?quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:44 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Maar waarom stuurt ze me dan geen appje met "Waar de fuck heb je het over?" oid. Ik hoor van haar niks. Of denk ik nu te veel na? Ben ergens beetje bang dat ik als verliezen uit de strijd kom.
Dan weet je wel dat jij de eer aan jezelf kunt houden.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:44 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Maar waarom stuurt ze me dan geen appje met "Waar de fuck heb je het over?" oid. Ik hoor van haar niks. Of denk ik nu te veel na? Ben ergens beetje bang dat ik als verliezen uit de strijd kom.
Om te beginnen: dat had je zelf ook kunnen bedenken.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:37 schreef Harlekien het volgende:
Hi all,
Of ze vindt jou een enorme lul en fantast. En wil ze geen flikker meer met jou te maken hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:44 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Eigen schuld, domme drol die je bentquote:Op donderdag 4 juli 2019 19:44 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik weet wanneer een dronken meid me probeert te zoenen jaquote:Op donderdag 4 juli 2019 19:46 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het echt gebeurt is ?![]()
Geintje pik.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:53 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik weet wanneer een dronken meid me probeert te zoenen ja
Ja want iemand die me vol op m'n mond probeert te zoenen heb ik verkeerd haar intentie begrepen. Zou vast even kijken of ik nog wat voedsel tussen mijn tanden had zitten.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Om te beginnen: dat had je zelf ook kunnen bedenken.
Verder: ze heeft wellicht gewoon gelijk omdat jij met je dronken harsens icm jouw ego een totaal verkeerd beeld hebt van haar intentie.
Wat zegt je vriendin? Neen aan dat je haar ook een update hebt gegeven?quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:55 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ja want iemand die me vol op m'n mond probeert te zoenen heb ik verkeerd haar intentie begrepen. Zou vast even kijken of ik nog wat voedsel tussen mijn tanden had zitten.
Die is aan het werk, dus vertel het wanneer ze hier is. Vanmiddag wel even kort gesproken over het gesprek en toen aangegeven dat het een goed gesprek was.quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat zegt je vriendin? Neen aan dat je haar ook een update hebt gegeven?
Helderquote:Op donderdag 4 juli 2019 19:58 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Die is aan het werk, dus vertel het wanneer ze hier is. Vanmiddag wel even kort gesproken over het gesprek en toen aangegeven dat het een goed gesprek was.
Hahaha, red alert mensen!quote:Op donderdag 4 juli 2019 16:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit!
hij had ter plekke iedereen uit bed moeten rammelen voor dit matige verhaal man
Ingedekt? Zeg maar gerust ingegraven, incl houten kruis.quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ach, ook als je broer er voor kiest om haar te geloven...je hebt jezelf wel ingedekt en wel eerlijk gehandeld. Kunnen ze je iig niet kwalijk nemen achteraf dat je het niet verteld hebt.
Hij is tenminste eerlijk geweest uit zichzelf. Als het later opeens uit was gekomen zou t veel erger voor hem zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2019 20:35 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ingedekt? Zeg maar gerust ingegraven, incl houten kruis.
Maar no way dat zijn vriendin en zijn broer dat excuus zouden aanvaarden. Veel beter dat hij het vooraf gewoon heeft aangekaart, dan heeft hij het tenminste in eigen handen ipv dat hij altijd moet hopen dat die vriendin zichzelf nooit verspreekt of zo. En eerlijkheid binnen relaties etc.quote:Op donderdag 4 juli 2019 21:25 schreef Djenuziz het volgende:
En als het alsnog was uitgekomen had je laconiek kunnen zeggen: 'oh ja, maar er is niets gebeurd dus ik hechtte er niet zo'n waarde aan.
Wel raar dat ze zoiets doet. Waarom?!quote:Op donderdag 4 juli 2019 19:55 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ja want iemand die me vol op m'n mond probeert te zoenen heb ik verkeerd haar intentie begrepen. Zou vast even kijken of ik nog wat voedsel tussen mijn tanden had zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |