Gezien de uitspraken van zijn broer was dit nou niet bepaald de eerste keer dat er twijfels geopperd werden over die vriendin, dus dan is het alleen maar fijner dat TS gewoon eerlijk is geweest. Er wordt hier veel geroepen dat hij niet eerlijk had moeten zijn, maar als de meeste mensen eerlijk zijn naar zichzelf zouden ze het zelf ook echt niet relax vinden om er achteraf achter te komen dat mensen wisten van het ontrouw zijn maar niks vertelden. Ik ga niet voor iedereen spreken, maar ik gok dat de meeste mensen toch echt zelf levenskeuzes (relatie keuzes) willen maken met de volledige kennis.
En het excuus van drank is al helemaal triest, maar dat terzijde. Op het moment dat iemand zo ver heen is dat ze zelfs de broer van haar partner wil gaan zoenen (ik vertrouw TS er op dat hij dat gewoon goed inschatte) dan zit er iets niet helemaal goed, ik vind dat geen excuus om het dan maar niet te vertellen. Op dat punt zal ze echt wel van zichzelf weten dat ze domme dingen kan doen onder invloed.