abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 8 juli 2019 @ 13:23:27 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_187811830
had een mooier verhaal geweest als TS het op advies van alle fok!kers voor zich had gehouden en de vriendin van broerlief het uit schamte had opgebiecht
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_187811852
Gezien de uitspraken van zijn broer was dit nou niet bepaald de eerste keer dat er twijfels geopperd werden over die vriendin, dus dan is het alleen maar fijner dat TS gewoon eerlijk is geweest. Er wordt hier veel geroepen dat hij niet eerlijk had moeten zijn, maar als de meeste mensen eerlijk zijn naar zichzelf zouden ze het zelf ook echt niet relax vinden om er achteraf achter te komen dat mensen wisten van het ontrouw zijn maar niks vertelden. Ik ga niet voor iedereen spreken, maar ik gok dat de meeste mensen toch echt zelf levenskeuzes (relatie keuzes) willen maken met de volledige kennis.

En het excuus van drank is al helemaal triest, maar dat terzijde. Op het moment dat iemand zo ver heen is dat ze zelfs de broer van haar partner wil gaan zoenen (ik vertrouw TS er op dat hij dat gewoon goed inschatte) dan zit er iets niet helemaal goed, ik vind dat geen excuus om het dan maar niet te vertellen. Op dat punt zal ze echt wel van zichzelf weten dat ze domme dingen kan doen onder invloed.
  maandag 8 juli 2019 @ 13:28:38 #78
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_187811908
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 11:03 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Er lijkt toch al niet veel liefde te zijn tussen broer en vriendin, want dit ging wel heel makkelijk. Nu kan de vriendin een vent zoeken zonder broer met klikspaankwaliteiten.
Er is inderdaad niks echt gebeurd, vrouwtje was dronken, hij ook. Pas als het nog een keer voor zou komen zou een goed moment zijn om zijn broer in te lichten. Vrouw wordt nu weggezet als een vieze vreemdgaande snol terwijl het zo misschien helemaal niet is.
Klikspaankwaliteiten. Niets gebeurd, enkel willen zoenen met iemands broer...
De arme onschuldige vrouw in deze toch.

De tering zeg...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_187818353
@mods

Ik denk dat alles wel gezegd is. Kan deze op slot?
pi_187818954
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 19:58 schreef Harlekien het volgende:
@:mods

Ik denk dat alles wel gezegd is. Kan deze op slot?
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, alles is wel gezegd denk ik zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')