abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187727812
als je het al iemand had willen vertellen (had ik sowieso al niet gedaan) Had het dan eerlijk tegen die vriendin van je broer gedaan.

Uiteindelijk was zij de aanstichter ervan. En dan had je nog met haar kunnen overleggen of (jullie) het wel of niet zouden zeggen.

Dit was wel het stomste ook natuurlijk. Want nu moet je met je broer praten van je vriendin en broer zal zowieso dan met zijn vriendin gaan praten.
Oja ga je nu niet met je broer praten dan zal je vriendin het wel doen :')

Goed bezig :')

LOL omg wat een topic ook. :')
Do what you love, love what you do!
pi_187735550
Ga morgen met m'n broer praten.
Niks van schoonzussie gehoord, dus dan zelf maar vertellen.
  Spellchecker woensdag 3 juli 2019 @ 19:39:59 #103
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_187735948
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 19:18 schreef Harlekien het volgende:
Oeh ..... hou ons op de hoogte!!
pi_187736584
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 19:18 schreef Harlekien het volgende:
mss kun je je beter je vriendin eerst ff overtuigen om het met de vriendin van je broer er over te hebben enzo?
Voor je je nog meer ellende op je hals gaat halen :P

Verder volg ik dit op de voet trouwens, beste topic ooit weer :D
pi_187736611
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:11 schreef kree het volgende:

[..]

mss kun je je beter je vriendin eerst ff overtuigen om het met de vriendin van je broer er over te hebben enzo?
Ik vind m'n vriendin naar nou niet bepaald de handigste in, ze handelt vaak te veel uit emotie.
Daarnaast zou ik het ook graag van mijn broer horen als het andersom was.
Hopen dat de ellende meevalt.
  Spellchecker woensdag 3 juli 2019 @ 20:12:24 #106
197773 crew  maily
pi_187736613
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:11 schreef kree het volgende:

[..]

Verder volg ik dit op de voet trouwens, beste topic ooit weer :D
Lekker laten doen. :P
pi_187736658
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:12 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Ik vind m'n vriendin naar nou niet bepaald de handigste in, ze handelt vaak te veel uit emotie.
Daarnaast zou ik het ook graag van mijn broer horen als het andersom was.
Hopen dat de ellende meevalt.
Mwha niet van overtuigd dit, maar ok ik ken je broer niet. :)
Stel je verteld dat tegen je broer gewoon eerlijk en zoals je vriendin wil.
Zou hij het dan laten gaan en er verder niks meer over zeggen?

Je bent zo stom ook, je had het nooooooit eerst tegen je vriendin moeten zeggen dit. :)
  Spellchecker woensdag 3 juli 2019 @ 20:14:34 #108
197773 crew  maily
pi_187736672
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:14 schreef kree het volgende:

[..]

Je bent zo stom ook, je had het nooooooit eerst tegen je vriendin moeten zeggen dit. :)
Hij had het vooral niet hier moeten posten :D
pi_187736681
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:12 schreef maily het volgende:

[..]

Lekker laten doen. :P
ja voor het topic wel mooi natuurlijk :')

Maargoed neem aan dat het echt serieus is van TS ook en goed. Dat wil ik hem niet aan doen ook weer dan.

Zo ben ik dan ook weer wel. ;)
  woensdag 3 juli 2019 @ 20:15:22 #110
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_187736685
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:14 schreef kree het volgende:

[..]

En nu ie dat wel heeft gedaan, wordt hij ‘the gift that keeps on giving’ _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Spellchecker woensdag 3 juli 2019 @ 20:15:35 #111
197773 crew  maily
pi_187736690
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:15 schreef kree het volgende:

[..]

ja voor het topic wel mooi natuurlijk :')

Maargoed neem aan dat het echt serieus is van TS ook en goed. Dat wil ik hem niet aan doen ook weer dan.

Zo ben ik dan ook weer wel. ;)
Dat pleit voor jou ^O^

Maarja ..... te laat en zo ....
pi_187736703
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:14 schreef maily het volgende:

[..]

Hij had het vooral niet hier moeten posten :D
Mwah er waren best goeie adviezen hoewel iedereen het drama al zag aankomen natuurlijk. Gehehe ;)
pi_187736732
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:15 schreef Szura het volgende:

[..]

En nu ie dat wel heeft gedaan, wordt hij ‘the gift that keeps on giving’ _O-
Komt het wel op neer ja :') hahahaha
  woensdag 3 juli 2019 @ 20:16:58 #114
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_187736734
:')
#KICKOUTZP
pi_187736751
Ik snap even niet dat jullie het niet aan jullie partner zouden vertellen.
Ik bedoel, het is toch fijn als je daarover kunt praten? Mijn vriendin pakte het heel volwassen op maar is wel heel emotioneel over zoiets. Weet dat ze het niet fijn vindt, maar weet zeker dat het schadelijk voor onze relatie zou zijn als ze er op een andere manier achter zou komen.
pi_187736771
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:15 schreef maily het volgende:

[..]

Dat pleit voor jou ^O^

Maarja ..... te laat en zo ....
nou het is nog beetje te fixen, maar dan moet TS nu eerst weer zijn vriendin op andere gedachten gaan brengen om het met die vriendin van broer te bespreken. Wellicht blijft de schade dan beperkt nog :P
  woensdag 3 juli 2019 @ 20:20:31 #117
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_187736806
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:17 schreef Harlekien het volgende:
Ik bedoel, het is toch fijn als je daarover kunt praten? Mijn vriendin pakte het heel volwassen op maar is wel heel emotioneel over zoiets. Weet dat ze het niet fijn vindt, maar weet zeker dat het schadelijk voor onze relatie zou zijn als ze er op een andere manier achter zou komen.
En hoe zou ze er in godsnaam achterkomen als alleen jij het nog zou weten? Stel dat die vriendin van je broer door haar zattigheid er helemaal niks meer van weet, dan was het nooit uitgekomen. Dat had je, zoals ik zei, eerst eens voorzichtig moeten uitvogelen bij die komende bbq waar je het over had.
pi_187736812
quote:
Als ze het echt zou begrijpen, dan had ze gezegd "ach ja TS niet jou schuld (afgezien van die halve seconde twijfel, daaar was je dan weer niet eerlijk over) en had ze het erbij gelaten nu.

Nu heb jij en daarna door het te vertellen aan je vriendin je jezelf echt in een lastige positie gebracht.

Was al in de eerste posts hé , uiteindelijk TS de lul wat ie ook doet, behalve zwijgen en hopen dat die vriendin van je broer dat ook doet.
pi_187736822
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:20 schreef Szura het volgende:

[..]

En hoe zou ze er in godsnaam achterkomen als alleen jij het nog zou weten? Stel dat die vriendin van je broer door haar zattigheid er helemaal niks meer van weet, dan was het nooit uitgekomen. Dat had je, zoals ik zei, eerst eens voorzichtig moeten uitvogelen bij die komende bbq waar je het over had.
Had gekund, maar misschien was het van te voren al uitgekomen.
pi_187736823
quote:
Snap ik, zou hetzelfde hebben gedaan hoor..
Juist een beetje fucked up als je dit niet tegen je meisje zegt denk ik zo.
Ik was hier...
pi_187736837
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:21 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Snap ik, zou hetzelfde hebben gedaan hoor..
Juist een beetje fucked up als je dit niet tegen je meisje zegt denk ik zo.
mjah waarom dwingt zijn vriendin er dan nu op aan dat ie het met zijn broer nog moet gaan bespreken?
Dat getuigd niet echt van begrijpen van haar kant ook weer natuurlijk?
  woensdag 3 juli 2019 @ 20:24:03 #122
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_187736858
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:21 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Had gekund, maar misschien was het van te voren al uitgekomen.
Angsthaas

Nu zit je onder de duim van je vriendin die steeds harder begint te drukken om met je broer te gaan praten, waardoor je fuck-up groter en groter wordt.
pi_187736905
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:24 schreef Szura het volgende:

[..]

Angsthaas

Nu zit je onder de duim van je vriendin die steeds harder begint te drukken om met je broer te gaan praten, waardoor je fuck-up groter en groter wordt.
Ja nouja onder de duim is gelijk een groot woord wel.
Maar ben het wel met je eens, door met je broer eerst te praten nu op commando van je vriendin kan het wel aardig nog erger worden nl. gvd zeg wat mooi :D
pi_187736936
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:22 schreef kree het volgende:

[..]

mjah waarom dwingt zijn vriendin er dan nu op aan dat ie het met zijn broer nog moet gaan bespreken?
Dat getuigd niet echt van begrijpen van haar kant ook weer natuurlijk?
Nee dat is natuurlijk haar mening / idee.
Ik was hier...
pi_187736940
Dus ok maar serieus, jij hebt je goed gedragen, niet op ingegaan enzo. Eerlijk verteld naar je vriendin.

Punt is door wat je vriendin nu aan je op heeft gedragen maak je het nog lastiger als het al is.
Zou met die vriendin praten en niet met je broer en het dan tussen jullie 3 maar houden dan ;)
pi_187736959
Ik ervaar niet zo die druk zoals beschreven om met mijn broer te praten, mijn vriendin vond een vervelende situatie en het stelde haar gerust om het zo af te spreken. Had misschien anders gekund achteraf, maar vind eerlijkheid binnen een relatie wel belangrijk. Had het andersom ook fijn gevonden als ze het zou vertellen.
pi_187736965
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:28 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Nee dat is natuurlijk haar mening / idee.
nou klonk meer als je *moet* hoor ;)
  † In Memoriam † woensdag 3 juli 2019 @ 20:29:50 #128
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_187736967
quote:
Je moet gezeik vermijden. Je had beter die chick die je wilde zoenen kunnen contacten dat ze dr mond houdt tegen dr vriend. Dat zal ze wel doen en daar zijn de problemen verholpen. Als ze het wel zou zeggen is gezeik niet te vermijden en moet je het maar zeggen tegen je vriendin en verder kun je makkelijk kogels ontwijken omdat je niks fout hebt gedaan.
pi_187736968
Ok slotje
pi_187737005
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Je moet gezeik vermijden. Je had beter die chick die je wilde zoenen kunnen contacten dat ze dr mond houdt tegen dr vriend. Dat zal ze wel doen en daar zijn de problemen verholpen. Als ze het wel zou zeggen is gezeik niet te vermijden en moet je het maar zeggen tegen je vriendin en verder kun je makkelijk kogels ontwijken omdat je niks fout hebt gedaan.
Ja dat dus en was het nog geen gezeik geweest, want TS is er niet eens op ingegaan. (althans hij twijfelde, maar dat is nooit gezegd) Dus had ie altijd kunnen zeggen was haar schuld en had TS geen gezeik gehad.
Nu zit ie er verdomme midden in :)
pi_187737007
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:29 schreef kree het volgende:

[..]

nou klonk meer als je *moet* hoor ;)
Ja dat is wat ik bedoel, dat zij er zo mee om gaat :P wel mooi om het eindresultaat te horen natuurlijk !
Ik was hier...
pi_187737018
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:32 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Ja dat is wat ik bedoel, dat zij er zo mee om gaat :P wel mooi om het eindresultaat te horen natuurlijk !
Daar wachten we allemaal op natuurlijk :D
  woensdag 3 juli 2019 @ 20:33:51 #133
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_187737032
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:29 schreef Harlekien het volgende:
Ik ervaar niet zo die druk zoals beschreven om met mijn broer te praten, mijn vriendin vond een vervelende situatie en het stelde haar gerust om het zo af te spreken. Had misschien anders gekund achteraf, maar vind eerlijkheid binnen een relatie wel belangrijk. Had het andersom ook fijn gevonden als ze het zou vertellen.
Speel nou niet de moraalridder want zo eerlijk ben je nou ook weer niet, want dat je even twijfelde heb je niet gezegd.
  Spellchecker woensdag 3 juli 2019 @ 20:33:58 #134
197773 crew  maily
pi_187737037
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Die wist waarschijnlijk van niks meer .... dus waarom slapende honden wakker maken?
pi_187737131
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:33 schreef maily het volgende:

[..]

Die wist waarschijnlijk van niks meer .... dus waarom slapende honden wakker maken?
Ze is loslippig volgens TS, maarja neem niet aan dat ze tegen haar vriend zo snel zal zeggen wilde je broer zoenen en dan nog was er niks aan de hand geweest want was het haar/hun probleem.

Nu heeft ie er zich zijn probleem van gemaakt ;)
  † In Memoriam † woensdag 3 juli 2019 @ 20:45:06 #136
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_187737287
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:32 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dat dus en was het nog geen gezeik geweest, want TS is er niet eens op ingegaan. (althans hij twijfelde, maar dat is nooit gezegd) Dus had ie altijd kunnen zeggen was haar schuld en had TS geen gezeik gehad.
Nu zit ie er verdomme midden in :)
Dit is echt zoiets dat het beste af is als niemand het er over heeft. Nu is er verdriet vertrouwensbreuk met alle gevolgen van dien. Zeker als dd vriendin van ts een emotioneel persoon is
pi_187737339
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Dit is echt zoiets dat het beste af is als niemand het er over heeft. Nu is er verdriet vertrouwensbreuk met alle gevolgen van dien. Zeker als dd vriendin van ts een emotioneel persoon is
Yup, daarom zei ik al heeeeelemaal in het begin, niks over zeggen.
Maarja dat is nu idd te laat al, dus damage control is beste optie en dat is het sowieso niet door het tegen zijn broer te gaan vertellen lijkt mij hoor.

Maar hoor graag de afloop ;)
  Spellchecker woensdag 3 juli 2019 @ 20:49:22 #138
197773 crew  maily
pi_187737392
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:46 schreef kree het volgende:

[..]

Yup, daarom zei ik al heeeeelemaal in het begin, niks over zeggen.
Maarja dat is nu idd te laat al, dus damage control is beste optie en dat is het sowieso niet door het tegen zijn broer te gaan vertellen lijkt mij hoor.

Maar hoor graag de afloop ;)
"Vlam in de pan bij familie-BBQ" ....
pi_187737498
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:49 schreef maily het volgende:

[..]

Nou er zijn paar opties nu

- broer begrijpt het volkomen en houd zelf zijn mond dicht (ook tegen zijn vriendin) <-- enige goede kans.
- Broer krijgt ruzie met vriendin van hem door dit verhaal van TS
- TS, broer en vriendin van broer krijgen ruzie
- vriendin van TS en vriendin van broer krijgen ruzie
- Hele familie krijgt ruzie

Het had zo makkelijk kunnen zijn he als TS er al mee had gezeten en het gewoon alleen met die vriendin van zijn broer had besproken enzo en eerlijk geweest (tussen hun twee alleen dus he)

Maarja ach wie ben ik he :')

[ Bericht 2% gewijzigd door kree op 03-07-2019 21:19:26 ]
pi_187737554
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:49 schreef maily het volgende:

[..]

tis maar te hopen dat het daarvoor opgelost is, je moet er haast niet aan denken dat het daar namelijk tussen iedereen ter sprake komt ofzo :') OMG

Mooie voor volgende TT idd
  woensdag 3 juli 2019 @ 21:12:19 #141
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_187737986
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 15:17 schreef elplato het volgende:
Wat een pussy-reacties van degenen die vinden dat je het moest vertellen..

Kom op zeg, er is niks gebeurd en wellicht is het betreffende grietje toe aan wat spanning. Laat haar dat lekker zelf uitzoeken en maak er niet zo'n drama van.
”wat spanning”
Altijd een dooddoener de broer of zus van je partner, je doorklieft letterlijk een familie dan.
Sommige zijn wel zo ziek dat klopt maar wat spanning zou ik deze toch niet onder scharen. Eerder onder een familiaire nucleaire bom.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_187738102
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 21:12 schreef nils7 het volgende:

[..]

”wat spanning”
Altijd een dooddoener de broer of zus van je partner, je doorklieft letterlijk een familie dan.
Sommige zijn wel zo ziek dat klopt maar wat spanning zou ik deze toch niet onder scharen. Eerder onder een familiaire nucleaire bom.
Ja, TS heeft ook niks mis gedaan dat is het erge (mooie) aan dit topic.
Het enige wat ie wel gedaan heeft is dat ie er toch even over twijfelde, maargoed dat heeft ie niet verteld verder (dus toch niet helemaal eerlijk enzo) Maar dat zullen we voor het gemak dan maar even laten gaan.

Verder lekker in de nesten gewerkt wel door het te vertellen aan zijn vriendin eerst ipv van persoonlijk met broer zijn vriendin.
Nu is het aardige bom wel jah
pi_187740127
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 20:29 schreef Harlekien het volgende:
Wat is de bedoeling van dat gesprek dan?
  woensdag 3 juli 2019 @ 22:49:23 #144
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_187741375
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 02:23 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Haha. Mensenkennis ^O^
Inderdaad. Waarschijnlijk had TS gewoon een stijfje tijdens het typen van zijn verhaal.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_187742505
quote:
10s.gif Op woensdag 3 juli 2019 22:49 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Inderdaad. Waarschijnlijk had TS gewoon een stijfje tijdens het typen van zijn verhaal.
ongetwijfeld stiekeme droom van hem wel. Maargoed hij heeft het nog netjes gehouden dat moet ik hem toegeven.
Afhandeling ervan niet zo, maar ok. :P
pi_187744466
Jezus wat dom om dit te vertellen, notabene aan je vriendin die blijkbaar overemotioneel reageert op dit soort dingen. Veel plezier @ aankomende familiedagen. Vrouwen vergeten noch vergeven dit soort dingen nooit.
  donderdag 4 juli 2019 @ 01:14:10 #147
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_187745176
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 00:18 schreef Cockwhale het volgende:
Jezus wat dom om dit te vertellen, notabene aan je vriendin die blijkbaar overemotioneel reageert op dit soort dingen. Veel plezier @ aankomende familiedagen. Vrouwen vergeten noch vergeven dit soort dingen nooit.
Inderdaad. Beide vrouwen boos op hem _O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 4 juli 2019 @ 02:51:40 #148
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_187745389
Trio met je vriendin en vriendin van je broer geen optie?
pi_187745534
Vandaag confro dag met zijn broer ;) tenzij hij *zijn vriendin* nog op andere gedachten is gekomen?

TS, we wachten wel op een update weer natuurlijk :)
pi_187745680
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juli 2019 01:14 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Inderdaad. Beide vrouwen boos op hem _O-
En zijn broer straks ook. Allemaal om een zoen 'die nooit heeft plaatsgevonden' in een dronken staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')