Ik vind het een geweldige ontwikkeling dat modellen van elke maat, model en kleur de kans krijgt en ons mooie kleding tonenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:18 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Genoeg modellen van allerlei formaten en tegenwoordig is Instagram de catwalk
Heb er in de TT al een H van gemaakt skattie.quote:
wat goed!! Merel is 6 centimeter gegroeid in Utopiaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:20 schreef sjampoeh het volgende:
je moet minstens 1.75 zijn
merel is 1.66
Is Jessie dan zo klein, als ze naast elkaar lopen is Merel groterquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:23 schreef Bramenstruik het volgende:
hoor Merel nog zeggen, ik ben ook klein hoor, 1.60, later was ze 1.62, maar nu 1.66 wow
liegen is haar niet vreemdquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:23 schreef Bramenstruik het volgende:
hoor Merel nog zeggen, ik ben ook klein hoor, 1.60, later was ze 1.62, maar nu 1.66 wow
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:24 schreef magnaal het volgende:
[..]
Is Jessie dan zo klein, als ze naast elkaar lopen is Merel groter
Het is panterprint-seizoen. Herfstcollectie zie je het vast niet meer.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:22 schreef chufi het volgende:
Wtf!,!,
Kijk ik TT Assen zie ik een kindje met een panterprint koptelefoon...
Ik ga er toch eens goed opletten, misschien vergis ik me...Anders snap ik Jessie zijn Napoleon syndroom meteenquote:
Nee idd,ze heeft de kracht van een lamme hamster.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:28 schreef sjampoeh het volgende:
gaat m niet worden met Merel heb ik zo t idee
Daar is maar een oplossing voor . Naar huis gaanquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:29 schreef sjampoeh het volgende:
alles gaat via social media, en daar kan merel niet bij
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:30 schreef IkFok het volgende:
[..]
Daar is maar een oplossing voor . Naar huis gaan
Hij is minstens 1.80quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik ga er toch eens goed opletten, misschien vergis ik me...Anders snap ik Jessie zijn Napoleon syndroom meteen
Anti-schurftshampoo, Zilvershampoo voor zwart haar etc, etcquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:22 schreef magnaal het volgende:
Krijgt Jessie toch zijn zin...shampoo lijn
tjonge...Ook voor Katie nog wat?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Anti-schurftshampoo, Zilvershampoo voor zwart haar etc, etc
nou ik kersen, maar ik ga er wel ff voor zitten, al genietendquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten of zien, ik heb verse aardbeitjes
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:36 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Willen ze op Katie gaan oefenen?
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:36 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Willen ze op Katie gaan oefenen?
Ja maar, dan krijgen die reet weer in beeld ..... met een stringquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou ik kersen, maar ik ga er wel ff voor zitten, al genietend![]()
ze gaat het niet doen, lekker model wordt dat, "ja maar dat trek ik niet aan!"quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:38 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja maar, dan krijgen die reet weer in beeld ..... met een string
Hij is onderweg naar je.quote:
Dat heeft ze verdomd snel gedaan, dan toch?? twee weekjes?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:39 schreef IkFok het volgende:
8,7 kilo is merel nu kwijt zegt ze. Ze wil in totaal 15 kilo kwijt
Deden ze dat maar net als bij Temptation Islandquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:41 schreef DKUp het volgende:
Talpa moet de boel flink manipuleren als Mariska mag blijven.
twee weken dat het hardop gezegd wordt, maar grote kans dat ze er al langer mee bezig was, maar niets zei eroverquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat heeft ze verdomd snel gedaan, dan toch?? twee weekjes?
sorry hoor, ze heeft overgewicht, en helemaal voor haar leeftijd best veel, daar mag ze best op letten, want wordt anders eerder meer dan minderquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
Als Merel zo door gaat wordt het een obsessie. Accepteer nu gewoon dat gewicht. We hebben niet allemaal modellen maatjes en dat hoeft ook helemaal niet.Ze is helemaal geen plus size, ze is doorsnee vrouw.
Amateurs, verminkers.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:45 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Waarom lukte het bij Boyd wel en bij Kaylee en Dylan niet?
Omdat die twee amateurs zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:45 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Omdat Boyd het wel goed kon en deze mensen nog beginnend zijn denk ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:45 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Je hebt vast gelijk, maar steeds maar dat gedoe over haar gewicht kan snel een obsessie worden. Zowel te mager als te dik.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
sorry hoor, ze heeft overgewicht, en helemaal voor haar leeftijd best veel, daar mag ze best op letten, want wordt anders eerder meer dan minder
Ze moet gewoon meer eten en sexy fotos plaatsen op Instagram dan krijgt ze vanzelf een publiekquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
Als Merel zo door gaat wordt het een obsessie. Accepteer nu gewoon dat gewicht. We hebben niet allemaal modellen maatjes en dat hoeft ook helemaal niet.Ze is helemaal geen plus size, ze is doorsnee vrouw.
dat en uto 1 had meer schuimpjesquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:46 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Omdat Boyd het wel goed kon en deze mensen nog beginnend zijn denk ik.
En hebben geen zin in toestanden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:47 schreef DKUp het volgende:
Dil en Keesje vinden alles lastig en moeilijk en het kan niet.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk...Altijd dat gezeur over het gewicht van Utopia vrouwen en het enthousiasme als iemand flink afgevallen is (Gabriëlle..die idd heel dik was)...Het beoordelen van mensen en meestal zijn dat vrouwen nav hun gewicht. terwijl ze net zo waardevol, zoniet soms sterker en slimmer zijn)quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:43 schreef Verida het volgende:
[..]
twee weken dat het hardop gezegd wordt, maar grote kans dat ze er al langer mee bezig was, maar niets zei erover
Maar je kunt wel een beetje je best doen om "in shape" te blijven, En dat doet Merel niet, die denkt opvullen helpt, neptieten en botoxquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het verschrikkelijk...Altijd dat gezeur over het gewicht van Utopia vrouwen en het enthousiasme als iemand flink afgevallen is (Gabriëlle..die idd heel dik was)...Het beoordelen van mensen en meestal zijn dat vrouwen nav hun gewicht. terwijl ze net zo waardevol, zoniet soms sterker en slimmer zijn)
Dat het vnl de mannen zijn, die hen hierop beoordelen, maar zelfs vrouwen..
Alsof men alleen waardevol is, met een juist gewicht, een leuk figuur, tetten totaan Tokio...
Vindt haar toch echt een zandloper..... die fabiennequote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
Fabienne is een peer en Merel is een appel.
Passie en toewijdingquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:45 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
zo zie ik dat niet, ik vind het soms te gemakkelijk, en mijn referentiekader ligt meer bij bv obese mensen in Amerika, Engeland ook al behoorlijk, en in Nederland ook steeds meer, kinderen die diabetes krijgen etc. dat is meer mijn puntquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het verschrikkelijk...Altijd dat gezeur over het gewicht van Utopia vrouwen en het enthousiasme als iemand flink afgevallen is (Gabriëlle..die idd heel dik was)...Het beoordelen van mensen en meestal zijn dat vrouwen nav hun gewicht. terwijl ze net zo waardevol, zoniet soms sterker en slimmer zijn)
Alsof men alleen waardevol is, met een juist gewicht, een leuk figuur, tetten totaan Tokio...
Het zijn wel vaak vrouwen die altijd bezig zijn met hun uiterlijk en het uiterlijk van andere vrouwen en natuurlijk de media die daar mooi op inspeeltquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
[..]
En Merel modelletje tros druivenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt haar toch echt een zandloper..... die fabienne
is gewoon curvy, prachtigquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt haar toch echt een zandloper..... die fabienne
Talent?quote:
Alles moet in deze maatschappij, anders hoor je er niet meer bij..Ik denk niet eens aan Merel, maar aan bijvoorbeeld Linda, die echt wel een kanjer was...Maar ow nee, die vette koe...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar je kunt wel een beetje je best doen om "in shape" te blijven, En dat doet Merel niet, die denkt opvullen helpt, neptieten en botox
Ze kan beter gewoon een beetje sporten, haar eten een beetje in de gaten houden en dan tevreden zijn met het resultaat
Als dat zo was liepen er daar nog wel 3 of 4 jonge meiden rond met zo'n figuur. Kom op zeg, tis een dik propperig gevaarte ...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
ze wilde toch naar huisquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou, een tattomarathon. Schurftkutje is al moe na het zetten van één tattoo.
gevaartequote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als dat zo was liepen er daar nog wel 3 of 4 jonge meiden rond met zo'n figuur. Kom op zeg, tis een dik propperig gevaarte ...
We wachten nog op de GGD ...quote:
Wat in het vat zit verzuurt niet.quote:
Het zogenaamde geile modelletje wordt altijd flink gepromoot in Talpa-programma’squote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:56 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Opvallend hoevaak "vier jouw kinderfeestje in Utopia" wordt gepromoot op de Utopia website
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Alles moet in deze maatschappij, anders hoor je er niet meer bij..Ik denk niet eens aan Merel, maar aan bijvoorbeeld Linda, die echt wel een kanjer was...Maar ow nee, die vette koe...
Ze kan beter dit, ze kan beter dat...wie maken dat eigenlijk uit??
Kan de GGD de boel laten stoppen omdat ze sinds vorige nog zo ontzettend ranzig bezig waren nog na de brief?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Kaylee: Wij moeten sowieso nu werkkleding nu hebben omdat we schoner ...
en met Boydquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:59 schreef Hznootje het volgende:
Ik lees net dat Mariska de ex is van Gert Jan, en dat ze ook bevriend is met Cees
Ik zocht al naar de personalia van ene Gert Jan, die gast heb ik nooit meegemaakt...Was hij aardig?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:59 schreef Hznootje het volgende:
Ik lees net dat Mariska de ex is van Gert Jan, en dat ze ook bevriend is met Cees
Maar weet hij dat allemaal??quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en met BoydMss dat Jessie dat ook niet zo leuk vindt
Niks moet dat bepaal je toch zelfquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Alles moet in deze maatschappij, anders hoor je er niet meer bij..Ik denk niet eens aan Merel, maar aan bijvoorbeeld Linda, die echt wel een kanjer was...Maar ow nee, die vette koe...
Ik vind van wel. Afspraak is afspraak. maar ik vind het opvallend hoe er pas na die week drastische veranderingen werden doorgevoerd. (Douchen voor een klant komt, handen wassen, niet meer krabben, ik hoor ze nu over werkkleding)quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:59 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kan de GGD de boel laten stoppen omdat ze sinds vorige nog zo ontzettend ranzig bezig waren nog na de brief?
Ja iddquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:01 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Niks moet dat bepaal je toch zelf
Wat moet zij nou met een Gertjan de fantastquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:59 schreef Hznootje het volgende:
Ow ik dacht dat over dat krabben, post was geweest?? Vanmorgen ging ze snel haar lijf en hoofd krabben, toen Dylan weg was..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Afspraak is afspraak. maar ik vind het opvallend hoe er pas na die week drastische veranderingen werden doorgevoerd. (Douchen voor een klant komt, handen wassen, niet meer krabben, ik hoor ze nu over werkkleding)
Zowel Merel als Linda waren zelf niet tevreden met hun gewicht en wilden/willen afvallen. Als je dat breed in de schijnwerpers wilt zetten zoals nu met model willen worden dan is het logisch dat mensen daar een mening over hebben.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee, hadden ze het al voor de post over dat dat niet meer mocht.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat over dat krabben, post was geweest?? Vanmorgen ging ze snel haar lijf en hoofd krabben, toen Dylan weg was..
Flauwekulquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:04 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Zowel Merel als Linda waren zelf niet tevreden met hun gewicht en wilden/willen afvallen. Als je dat breed in de schijnwerpers wilt zetten zoals nu met model willen worden dan is het logisch dat mensen daar een mening over hebben.
Daarom waarschijnlijk ex??quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:03 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Wat moet zij nou met een Gertjan de fantast
En dat is nu net wat ik van jouw post vind. Maar dat mag jij vinden.quote:
Misschien net zo'n......... (fantast)isch goed en alles kunner.....quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:03 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Wat moet zij nou met een Gertjan de fantast
Dat slaat nergens op, het gaat om en vrouw die in volledige ontkenning van zichzelf leeft.Een slapjanus die doet voorkomen alsof ze een vrouw van de wereld is. Een idioot met een verknipt zelfbeeld dat ze naar iedereen uitdraagt. De ontkenning van haar lichamelijk voorkomen is een onderdeel daarvan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Merel dus..Mijn reactie was meer algemeen bedoeld over vrouwen met een maatje meer..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, het gaat om en vrouw die in volledige ontkenning van zichzelf leeft.Een slapjanus die doet voorkomen alsof ze een vrouw van de wereld is. Een idioot met een verknipt zelfbeeld dat ze naar iedereen uitdraagt. De ontkenning van haar lichamelijk voorkomen is een onderdeel daarvan.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:07 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, het gaat om en vrouw die in volledige ontkenning van zichzelf leeft.Een slapjanus die doet voorkomen alsof ze een vrouw van de wereld is. Een idioot met een verknipt zelfbeeld dat ze naar iedereen uitdraagt. De ontkenning van haar lichamelijk voorkomen is een onderdeel daarvan.
Er is helemaal niks mis met een maatje meer maar als een vrouw met een maatje meer on stream is dan mag er best een mening over gecost worden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Merel dus..Mijn reactie was meer algemeen bedoeld over vrouwen met een maatje meer..
Maar goed, ik leg me er bij neer, net als dat ik dat doe bij mannen met een maatje meer...die er ook zat zijn
Dank je welquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Er is helemaal niks mis met een maatje meer maar als een vrouw met een maatje meer on stream is dan mag er best een mening over gecost worden.
In de Reguliersdwars draaien ze dat altijd om ...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh hier zeggen we altijd: Lul maar tegen m'n kont, m'n kop doet zeer!
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
In de Reguliersdwars draaien ze dat altijd om ...
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
In de Reguliersdwars draaien ze dat altijd om ...
Magnaal, dat verhaal wat je duidelijk wil maken komt van twee kanten.....Veel vrouwen hebben ook hun oordeel snel klaar....Iedereen wordt onder de loep genomen.....Heb je een mooie kop met een goede body kun veel bereiken......Ben je lelijk en vet ben je niets voor de samenleving.......Althans zo wordt je dan benaderd........Mensen moeten eens zelf in de spiegel gaan kijken en dan pas oordelen....quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Merel dus..Mijn reactie was meer algemeen bedoeld over vrouwen met een maatje meer..
Maar goed, ik leg me er bij neer, net als dat ik dat doe bij mannen met een maatje meer...die er ook zat zijn
Botsen die 2?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:30 schreef BloesBloes het volgende:
IK mag toch hopen dat Mariska blijft. Jens/ Mariska wordt volgens mij een fantastische show
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:28 schreef magnaal het volgende:
Maikel en Fran zijn bang voor Mariska als ze blijft...
wat een BSquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:28 schreef 5thencounter het volgende:
Mitch is dus koppeltjes materiaal voor de meiskes, Maaikol zie Maris niet zo zitten qua leeftijd en nut
Dat bedoel ik nou en het helpt niemand door ze te pushen, mooier, gezonder en knapper te worden... Je zou mensen moeten beoordelen op hun des kundigheid... Ofwel hun aardigheid, liefheid...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Magnaal, dat verhaal wat je duidelijk wil maken komt van twee kanten.....Veel vrouwen hebben ook hun oordeel snel klaar....Iedereen wordt onder de loep genomen.....Heb je een mooie kop met een goede body kun veel bereiken......Ben je lelijk en vet ben je niets voor de samenleving.......Althans zo wordt je dan benaderd........Mensen moeten eens zelf in de spiegel gaan kijken en dan pas oordelen....
ja dat denk ik ook en als ze maikel naar huis stuurt komen jens en mariska en mylene ook nog eens met zijn 3en in hetzelfde huisjequote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:30 schreef BloesBloes het volgende:
IK mag toch hopen dat Mariska blijft. Jens/ Mariska wordt volgens mij een fantastische show
Ik snap ook niet waarom Maikel zich daar druk om maaktquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:33 schreef freaky40 het volgende:
No worries, Mariska blijft en heeft een contract voor 15 maanden. Maar weet niet waarom Maikel zich druk maakt, hij gaat toch weg of Gerrit gaat of niet...
Sowieso, alleen heeft Merel niks daarvan, alleen een groot ego.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou en het helpt niemand door ze te pushen, mooier, gezonder en knapper te worden... Je zou mensen moeten beoordelen op hun des kundigheid... Ofwel hun aardigheid, liefheid...
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:30 schreef BloesBloes het volgende:
Ja dat is waar, maar ik probeer altijd het goede in de mens te zien, dat is bij Merel moeizaamquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Sowieso, alleen heeft Merel niks daarvan, alleen een groot ego.
Of gewoon geen waarde hangen aan meningen van anderen wat een ander denkt heb je toch niks mee te makenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou en het helpt niemand door ze te pushen, mooier, gezonder en knapper te worden... Je zou mensen moeten beoordelen op hun des kundigheid... Ofwel hun aardigheid, liefheid...
Als ze aan elkaar gewaagd zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die hebben nu al een pesthekel aan elkaar
Er zitten daar 15 mensen die daar gratis eten en geen huur betalen. Niet alleen Adriaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:29 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Adje vindt het wel goed in Utopia gratis eten en geen huur lekker sparen
Behalve haar vlotte babbel en het goed kunnen 'shapen' van haar gezicht zie ik ook weinig kwaliteiten in en van Merel.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ik probeer altijd het goede in de mens te zien, dat is bij Merel moeizaam
Het klinkt behoorlijk arrogant wat ik nu zeg, maar ik ben altijd beoordeeld op mijn uiterlijk.......Lekkerding, met jou zou ik wel een keer willen neuken(uitspraken van vrouwen naar mij toe), mooi lichaam en dat gaat/ging vaak zo door........Weinigen die begonnen, je bent intelligent of je lijkt mij wel aardig....Nee altijd eerst op het uiterlijk.....Ik werd daar persoonlijk wel eens schijtziek van...Een compliment is leuk, maar soms ging/gaat het te ver.....Vooroordelen om schijtziek van te worden....quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Denk dat Jens haar echt niet moet......maar haar waarschijnlijk wel aankan.....daarom denk ik dat Maikel voor Jens aan het lobbyen is dat die jongen blijft.quote:
Heb je gelijk in maar ik zie Adje alleen maar eten trainen en slapen heel saai voor een tv programmaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Er zitten daar 15 mensen die daar gratis eten en geen huur betalen. Niet alleen Adriaan.
Jup, maar gaat 'm wel worden, weer zo'n blonde midlife kut erin is slecht voor de broodnodige relatievormingquote:
Mariska wil af van de overvloed aan drank dus ja dan gaat Jensie niet trekkenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:36 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Dat is er ook eentje he
Kennen ze haar dan persoonlijk? Of heeft Jessie inside information van Cees of Gert Jan?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
maikel tegen lexie: ik heb ook gehoord dat ze heel goed is in het manipuleren van mensen en blablabla SL
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mariska wil af van de overvloed aan drank dus ja dan gaat Jensie niet trekken
Zoals ze zich laten manipuleren door Jensie, maar dat is allemaal primaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
maikel tegen lexie: ik heb ook gehoord dat ze heel goed is in het manipuleren van mensen en blablabla SL
[ link | afbeelding ]
Aadje eruit en Mariska blijven is het mooiste scenario inderdaadquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:39 schreef FOKoffieleut het volgende:
mijn voorkeur: adje naar huis, mitchell erin en maris moeder en manager van het jaar 2020
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ik probeer altijd het goede in de mens te zien, dat is bij Merel moeizaam
Zal wel meer achter steken dan dat.......quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mariska wil af van de overvloed aan drank dus ja dan gaat Jensie niet trekken
Ze beweerde gisteren zelf dat ze goed is in manipuleren.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:39 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Kennen ze haar dan persoonlijk? Of heeft Jessie inside information van Cees of Gert Jan?
Een gerritquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:40 schreef maryo55 het volgende:
Wat nu een wonder gebeurt of bang om naar huis gestuurd worden.
Een Gerrit die aan het,sporten is. Pffffff
Zo is het, vooroordelen naar beide kanten zijn niet prettig. Het gaat om de 'binnenkant' om je met iemand klikt of niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het klinkt behoorlijk arrogant wat ik nu zeg, maar ik ben altijd beoordeeld op mijn uiterlijk.......Lekkerding, met jou zou ik wel een keer willen neuken(uitspraken van vrouwen naar mij toe), mooi lichaam en dat gaat/ging vaak zo door........Weinigen die begonnen, je bent intelligent of je lijkt mij wel aardig....Nee altijd eerst op het uiterlijk.....Ik werd daar persoonlijk wel eens schijtziek van...Een compliment is leuk, maar soms ging/gaat het te ver.....Vooroordelen om schijtziek van te worden....
Nog altijd meer dan wat de meeste daar doen. Kijk liever naar iemand die traint dan zuipt of rond hangtquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:38 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Heb je gelijk in maar ik zie Adje alleen maar eten trainen en slapen heel saai voor een tv programma
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het klinkt behoorlijk arrogant wat ik nu zeg, maar ik ben altijd beoordeeld op mijn uiterlijk.......Lekkerding, met jou zou ik wel een keer willen neuken(uitspraken van vrouwen naar mij toe), mooi lichaam en dat gaat/ging vaak zo door........Weinigen die begonnen, je bent intelligent of je lijkt mij wel aardig....Nee altijd eerst op het uiterlijk.....Ik werd daar persoonlijk wel eens schijtziek van...Een compliment is leuk, maar soms ging/gaat het te ver.....Vooroordelen om schijtziek van te worden....
Dat is wel absurd om van jezelf te beweren.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:41 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ze beweerde gisteren zelf dat ze goed is in manipuleren.
Waarom zou het niet andersom kunnen en die jongen ze aan het minderen krijgt omdat hij symphatiek is.......quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:41 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Dus dat knulletje moet blijven; moeten ze m wel ff aan de drank helpen zodat t een echte Jensiaan wordt
Vreselijk die wijven die op je geilen en je alleen maar geïnteresseerd zijn in je lichaam en je alleen maar zo snel mogelijk in hun bed willen hebben ....quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben de tijd van sprookjes echt ontgroeid ••••••••••••quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom zou het niet andersom kunnen en die jongen ze aan het minderen krijgt omdat hij symphatiek is.......
En Andrea beweerde dat ook zij goed is in manipuleren. Had ze geleerd bij de huis aan huis verkoop.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat is wel absurd om van jezelf te beweren.
Ze beweert toch ook dat ze in alles goed is......quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:43 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat is wel absurd om van jezelf te beweren.
Waarom zou je voor een ander minderen je mindert voor jezelf en niet voor een 19 jargequote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom zou het niet andersom kunnen en die jongen ze aan het minderen krijgt omdat hij symphatiek is.......
Ja, Mariska lijkt me geen type, die zal toegeven, als ze iets niet kan...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze beweerd toch ook dat ze in alles goed is......
Over Mariska die zou manipulerenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:47 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Vileine Jens even aan het manipuleren................
En dat is voor mij het hele probleem met Merel. Dat ze een maatje meer heeft dat moet niet uitmaken maar dat karakter maakt haar lelijk, dus ook haar figuur en voorkomen. Ik ken genoeg mooie dikke vrouwen waarvan ik of het karakter niet ken of ze hebben in mijn ogen een mooi karakter. Geldt trouwens ook voor slanke vrouwen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]Dat klopt helemaal. Het maakt me echt 0% uit hoe iemand er uitziet, als het karakter maar goed is.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:44 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vreselijk die wijven die op je geilen en je alleen maar geïnteresseerd zijn in je lichaam en je alleen maar zo snel mogelijk in hun bed willen hebben ....
Ucheguggche, uch, uhcgge, sorry verslik me in een aardbeitje ...
Zometeen gaat Maris ook met Franny praten over haar nagelstudio en dan hoor je alleen nog.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:46 schreef BloesBloes het volgende:
Smerige konkelende Tranny. Peulen poept ze voor Mariska.
Durf haar eens weg te sturen redaktie, de Hummer staat hier al te draaien
Haar kleine voetjes passen wel gemakkelijk tussen een deurquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:45 schreef Paco55 het volgende:
[..]
En Andrea beweerde dat ook zij goed is in manipuleren. Had ze geleerd bij de huis aan huis verkoop.
Franny is een heel uitgekookt meisje, die iedereen manipuleert met haar kleine meisjes gedrag.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:49 schreef BloesBloes het volgende:
Volgens mij manipuleert die gore Tranny veel harder dan hele Jens .....
Joa kreeg het voor elkaar om niet elke avond gezamelijk te drinken. Anders zou hij gewoon elke avond in de yurt gaan zitten omdat hij het best wel moeilijk vond.....ze hebben er best rekening mee gehouden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:46 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Waarom zou je voor een ander minderen je mindert voor jezelf en niet voor een 19 jarge
Ze kan zich altijd verschuilen achter haar onzekerheid of dat ze geen eigenwaarde heeftquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:49 schreef BloesBloes het volgende:
Franny is de ergste..Nooit eerder zo iemand meegemaaktquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Franny is een heel uitgekookt meisje, die iedereen manipuleert met haar kleine meisjes gedrag.
Die kan daar wel les in gaan geven....quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Franny is de ergste..Nooit eerder zo iemand meegemaakt
dit dusquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:53 schreef Bestweldonker het volgende:
Als dat jochie mag blijven, wordt Utopia wel een heel sneu programma en volgens mij kijken er niet zoveel jonge mensen, het is geen Love Island.
Ik zie dat anders, maar kijk misschien de verkeerde streams?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Franny is de ergste..Nooit eerder zo iemand meegemaakt
Hij gaat ook niet blijvenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:53 schreef Bestweldonker het volgende:
Als dat jochie mag blijven, wordt Utopia wel een heel sneu programma en volgens mij kijken er niet zoveel jonge mensen, het is geen Love Island.
Mitch die Adje wegstuurt , en het is bijna zover, dan staan alle pionnetjes in stelling voor een hete zomerquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:53 schreef Bestweldonker het volgende:
Mariska natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat vinden ze op FB?
Wie krijgt daar de meeste stemmen om te blijven?
Ik ben niet de enige die haar zo zietquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, maar kijk misschien de verkeerde streams?
Exact! dan snap je er als regie/redaktie echt geen klote van ..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:53 schreef Bestweldonker het volgende:
Met Shelley heb ik het eigenlijk ook. Puur door haar innerlijk, kan ik haar niet knap vinden. Het straalt gewoon naar buitenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En dat is voor mij het hele probleem met Merel. Dat ze een maatje meer heeft dat moet niet uitmaken maar dat karakter maakt haar lelijk, dus ook haar figuur en voorkomen. Ik ken genoeg mooie dikke vrouwen waarvan ik of het karakter niet ken of ze hebben in mijn ogen een mooi karakter. Geldt trouwens ook voor slanke vrouwen.
Daar had ze het gister al over met Jessie......van de bv zei ze.....lachend.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:55 schreef sjampoeh het volgende:
merel moet nu meer shoppen zei ze.![]()
hakken
skinny jeans
bh's
Ik lees het hier wel vaker, maar vindt zelf wel meevallen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die haar zo ziet
Apart .. maar het kan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik lees het hier wel vaker, maar vindt zelf wel meevallen.
Kijk maar eens naar de maniertjes en de wijze waarop ze spreekt..en dan vooral als ze er zelf voordeel mee denkt te kunnen behalen..Daarnaast geloof ik persoonlijk niet in haar depressie verhaal, maar dat is persoonlijk...Haar houding tov sommige mensen, zoals Jessie of Shelley is ingehouden boos, woedend eigenlijk en ze strooit daarover zielige verhalen rond...Maar ze zegt nooit iets persoonlijks tegen hen en doet zich triestig voor.. Zijn nog tal v voorbeelden hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik lees het hier wel vaker, maar vindt zelf wel meevallen.
En tientalle vergeefse pogingen iets te neuken aan hem te plakken, die gast kan echt wegquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:01 schreef FOKoffieleut het volgende:
het talpa budget voor adje is wel op toch? zwemmen/fietsen/taxi/ticket/boksen/trainen/fruithapjes
Wiet verkopen, maar bij Talpa zijn ze meer van de cocaïne.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:01 schreef FOKoffieleut het volgende:
het talpa budget voor adje is wel op toch? zwemmen/fietsen/taxi/ticket/boksen/trainen/fruithapjes
Heb ik ook altijd last van met mijn goddelijk lichaam en niemand wil mijn innerlijk leren kennen alleen maar mijn lichaam gebruiken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:44 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vreselijk die wijven die op je geilen en je alleen maar geïnteresseerd zijn in je lichaam en je alleen maar zo snel mogelijk in hun bed willen hebben ....
Ucheguggche, uch, uhcgge, sorry verslik me in een aardbeitje ...
Moet Milani maar wat normaler doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:02 schreef FOKoffieleut het volgende:
milani doet wat voor merel vindt ze zelf, maar merel doet niets voor milani
Ze heeft zeker haar issues, maar ik vind er veel "schadelijker" types in Utopia zitten. Vind Jens en Jessie veel 'valser' van karakter.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de maniertjes en de wijze waarop ze spreekt..en dan vooral als ze er zelf voordeel mee denkt te kunnen behalen..Daarnaast geloof ik persoonlijk niet in haar depressie verhaal, maar dat is persoonlijk...Haar houding tov sommige mensen, zoals Jessie of Shelley is ingehouden boos, woedend eigenlijk en ze strooit daarover zielige verhalen rond...Maar ze zegt nooit iets persoonlijks tegen hen en doet zich triestig voor.. Zijn nog tal v voorbeelden hoor
Simpel gezegd, haar gedrag strookt niet met haar emoties (die moet je wel herkennen natuurlijk)quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de maniertjes en de wijze waarop ze spreekt..en dan vooral als ze er zelf voordeel mee denkt te kunnen behalen..Daarnaast geloof ik persoonlijk niet in haar depressie verhaal, maar dat is persoonlijk...Haar houding tov sommige mensen, zoals Jessie of Shelley is ingehouden boos, woedend eigenlijk en ze strooit daarover zielige verhalen rond...Maar ze zegt nooit iets persoonlijks tegen hen en doet zich triestig voor.. Zijn nog tal v voorbeelden hoor
is hij de hele tijd al mee bezig,vies eng mannetjequote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:47 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Vileine Jens even aan het manipuleren................
Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis (volgens mij)quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Simpel gezegd, haar gedrag strookt niet met haar emoties (die moet je wel herkennen natuurlijk)
Oh maar dat ontken ik zeker niet...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:05 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze heeft zeker haar issues, maar ik vind er veel "schadelijker" types in Utopia zitten. Vind Jens en Jessie veel 'valser' van karakter.
Voor bijna 200 euroquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:07 schreef Bestweldonker het volgende:
Iemand heeft in alle kleuren de _ engnek shirts - besteld.![]()
Ik ben blij te lezen dat ik niet alleen ben, we moeten misschien een stichting oprichten en er over praten met lekkere wijven vrouwen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:03 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van met mijn goddelijk lichaam en niemand wil mijn innerlijk leren kennen alleen maar mijn lichaam gebruiken.
Om een tel later het toch maar weer te gaan doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:08 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel - Nou Meer, ik vind je hoofd heel mooi, je taille en je benen ook heel mooi, zo, nou mag ik niet meer in de spiegel kijken.
Ik ben blij dat Merel lekker klein is.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Om een tel later het toch maar weer te gaan doen.![]()
![]()
En heeft ze al een contract ......moet zij zich niet eerst gaan waarmaken.....??
Maikel moet blijven... Mijn hoop in bange dagen...Adriaan toch weg, dan ?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, voor Maikel zijn shirtjes ......en pollys
Dat is een analyse geen emotie. Ik gis niet naar wat ze heeft, ik herken en vertaal de getoonde emotie en die strookt vrijwel nooit met wat ze bewust of onbewust verteld.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis (volgens mij)
Nee, hoeft van mij niet......er moet een vreselijk ergerpuntje zijn en als hij weer een error krijgt gaat hij toch ff liggen......Gerrit zou in mijn ogen meer teweeg brengen drie angels die hun boss weg zien gaan......quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maikel moet blijven... Mijn hoop in bange dagen...Adriaan toch weg, dan ?
Niet voordat ik prof voetballer wordt en in het Nederlands elftal speelquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:08 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel zingt, ik word gewoon model....
Omdat ze altijd de bevestiging van een ander nodig heeft, zal ze haar ware emotie onderdrukken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat is een analyse geen emotie. Ik gis niet naar wat ze heeft, ik herken en vertaal de getoonde emotie en die strookt vrijwel nooit met wat ze bewust of onbewust verteld.
Bestellingen zijn nog geen betalingenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:13 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Er komen vast veel spookbestellingen binnen om de vaste lasten te kunnen betalen
Niets mis met een postorderbedrijfquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:14 schreef schizolientje het volgende:
het is niet binnen gekomen dat ze te klein is en hooguit in een catalogus komt
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:49 schreef BloesBloes het volgende:
Nee, maar daar worden zat mensen voor gevraagd......en ook daar moet je groot zijn......met 1.60 ben je echt te klein....kijk maar eens in die blaadjes.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Niets mis met een postorderbedrijf
Hangt van het postorderbedrijf afquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar daar worden zat mensen voor gevraagd......en ook daar moet je groot zijn......
Vanaf dag 1quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Franny is een heel uitgekookt meisje, die iedereen manipuleert met haar kleine meisjes gedrag.
Heb ik niet echt gemerkt.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Joa kreeg het voor elkaar om niet elke avond gezamelijk te drinken. Anders zou hij gewoon elke avond in de yurt gaan zitten omdat hij het best wel moeilijk vond.....ze hebben er best rekening mee gehouden.
Wat vind jij?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, maar kijk misschien de verkeerde streams?
ja, en nergens op gebaseerd. Ze is heel eerlijk tegen haar geweest en daar hoor je niets van terugquote:
Ze gaat waarschijnlijk een totaal nieuwe garderobe kopen..De meisjes krijgen ook een shirtje ofzoquote:
Ik kan ze niet......heb zelf een grote maat en ben klein....maar de grote maten kleding is ook altijd groot qua lengte en boezem omvang......quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze gaat waarschijnlijk een totaal nieuwe garderobe kopen..De meisjes krijgen ook een shirtje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |