Ik ben blij dat Merel lekker klein is.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Om een tel later het toch maar weer te gaan doen.![]()
![]()
En heeft ze al een contract ......moet zij zich niet eerst gaan waarmaken.....??
Maikel moet blijven... Mijn hoop in bange dagen...Adriaan toch weg, dan ?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, voor Maikel zijn shirtjes ......en pollys
Dat is een analyse geen emotie. Ik gis niet naar wat ze heeft, ik herken en vertaal de getoonde emotie en die strookt vrijwel nooit met wat ze bewust of onbewust verteld.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis (volgens mij)
Nee, hoeft van mij niet......er moet een vreselijk ergerpuntje zijn en als hij weer een error krijgt gaat hij toch ff liggen......Gerrit zou in mijn ogen meer teweeg brengen drie angels die hun boss weg zien gaan......quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maikel moet blijven... Mijn hoop in bange dagen...Adriaan toch weg, dan ?
Niet voordat ik prof voetballer wordt en in het Nederlands elftal speelquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:08 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel zingt, ik word gewoon model....
Omdat ze altijd de bevestiging van een ander nodig heeft, zal ze haar ware emotie onderdrukken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat is een analyse geen emotie. Ik gis niet naar wat ze heeft, ik herken en vertaal de getoonde emotie en die strookt vrijwel nooit met wat ze bewust of onbewust verteld.
Bestellingen zijn nog geen betalingenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:13 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Er komen vast veel spookbestellingen binnen om de vaste lasten te kunnen betalen
Niets mis met een postorderbedrijfquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:14 schreef schizolientje het volgende:
het is niet binnen gekomen dat ze te klein is en hooguit in een catalogus komt
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:49 schreef BloesBloes het volgende:
Volgens mij manipuleert die gore Tranny veel harder dan hele Jens .....
Nee, maar daar worden zat mensen voor gevraagd......en ook daar moet je groot zijn......met 1.60 ben je echt te klein....kijk maar eens in die blaadjes.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Niets mis met een postorderbedrijf
Hangt van het postorderbedrijf afquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, maar daar worden zat mensen voor gevraagd......en ook daar moet je groot zijn......
Vanaf dag 1quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Franny is een heel uitgekookt meisje, die iedereen manipuleert met haar kleine meisjes gedrag.
Heb ik niet echt gemerkt.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Joa kreeg het voor elkaar om niet elke avond gezamelijk te drinken. Anders zou hij gewoon elke avond in de yurt gaan zitten omdat hij het best wel moeilijk vond.....ze hebben er best rekening mee gehouden.
Wat vind jij?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, maar kijk misschien de verkeerde streams?
ja, en nergens op gebaseerd. Ze is heel eerlijk tegen haar geweest en daar hoor je niets van terugquote:
Ze gaat waarschijnlijk een totaal nieuwe garderobe kopen..De meisjes krijgen ook een shirtje ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |