Kijk maar eens naar de maniertjes en de wijze waarop ze spreekt..en dan vooral als ze er zelf voordeel mee denkt te kunnen behalen..Daarnaast geloof ik persoonlijk niet in haar depressie verhaal, maar dat is persoonlijk...Haar houding tov sommige mensen, zoals Jessie of Shelley is ingehouden boos, woedend eigenlijk en ze strooit daarover zielige verhalen rond...Maar ze zegt nooit iets persoonlijks tegen hen en doet zich triestig voor.. Zijn nog tal v voorbeelden hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik lees het hier wel vaker, maar vindt zelf wel meevallen.
En tientalle vergeefse pogingen iets te neuken aan hem te plakken, die gast kan echt wegquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:01 schreef FOKoffieleut het volgende:
het talpa budget voor adje is wel op toch? zwemmen/fietsen/taxi/ticket/boksen/trainen/fruithapjes
Wiet verkopen, maar bij Talpa zijn ze meer van de cocaïne.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:01 schreef FOKoffieleut het volgende:
het talpa budget voor adje is wel op toch? zwemmen/fietsen/taxi/ticket/boksen/trainen/fruithapjes
Heb ik ook altijd last van met mijn goddelijk lichaam en niemand wil mijn innerlijk leren kennen alleen maar mijn lichaam gebruiken.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:44 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vreselijk die wijven die op je geilen en je alleen maar geïnteresseerd zijn in je lichaam en je alleen maar zo snel mogelijk in hun bed willen hebben ....
Ucheguggche, uch, uhcgge, sorry verslik me in een aardbeitje ...
Moet Milani maar wat normaler doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:02 schreef FOKoffieleut het volgende:
milani doet wat voor merel vindt ze zelf, maar merel doet niets voor milani
Ze heeft zeker haar issues, maar ik vind er veel "schadelijker" types in Utopia zitten. Vind Jens en Jessie veel 'valser' van karakter.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de maniertjes en de wijze waarop ze spreekt..en dan vooral als ze er zelf voordeel mee denkt te kunnen behalen..Daarnaast geloof ik persoonlijk niet in haar depressie verhaal, maar dat is persoonlijk...Haar houding tov sommige mensen, zoals Jessie of Shelley is ingehouden boos, woedend eigenlijk en ze strooit daarover zielige verhalen rond...Maar ze zegt nooit iets persoonlijks tegen hen en doet zich triestig voor.. Zijn nog tal v voorbeelden hoor
Simpel gezegd, haar gedrag strookt niet met haar emoties (die moet je wel herkennen natuurlijk)quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de maniertjes en de wijze waarop ze spreekt..en dan vooral als ze er zelf voordeel mee denkt te kunnen behalen..Daarnaast geloof ik persoonlijk niet in haar depressie verhaal, maar dat is persoonlijk...Haar houding tov sommige mensen, zoals Jessie of Shelley is ingehouden boos, woedend eigenlijk en ze strooit daarover zielige verhalen rond...Maar ze zegt nooit iets persoonlijks tegen hen en doet zich triestig voor.. Zijn nog tal v voorbeelden hoor
is hij de hele tijd al mee bezig,vies eng mannetjequote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:47 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Vileine Jens even aan het manipuleren................
Afhankelijke persoonlijkheidsstoornis (volgens mij)quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Simpel gezegd, haar gedrag strookt niet met haar emoties (die moet je wel herkennen natuurlijk)
Oh maar dat ontken ik zeker niet...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:05 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze heeft zeker haar issues, maar ik vind er veel "schadelijker" types in Utopia zitten. Vind Jens en Jessie veel 'valser' van karakter.
Voor bijna 200 euroquote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:07 schreef Bestweldonker het volgende:
Iemand heeft in alle kleuren de _ engnek shirts - besteld.![]()
Ik ben blij te lezen dat ik niet alleen ben, we moeten misschien een stichting oprichten en er over praten met lekkere wijven vrouwen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:03 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van met mijn goddelijk lichaam en niemand wil mijn innerlijk leren kennen alleen maar mijn lichaam gebruiken.
Om een tel later het toch maar weer te gaan doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 12:08 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel - Nou Meer, ik vind je hoofd heel mooi, je taille en je benen ook heel mooi, zo, nou mag ik niet meer in de spiegel kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |