Haar kleine voetjes passen wel gemakkelijk tussen een deurquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:45 schreef Paco55 het volgende:
[..]
En Andrea beweerde dat ook zij goed is in manipuleren. Had ze geleerd bij de huis aan huis verkoop.
Franny is een heel uitgekookt meisje, die iedereen manipuleert met haar kleine meisjes gedrag.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:49 schreef BloesBloes het volgende:
Volgens mij manipuleert die gore Tranny veel harder dan hele Jens .....
Joa kreeg het voor elkaar om niet elke avond gezamelijk te drinken. Anders zou hij gewoon elke avond in de yurt gaan zitten omdat hij het best wel moeilijk vond.....ze hebben er best rekening mee gehouden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:46 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Waarom zou je voor een ander minderen je mindert voor jezelf en niet voor een 19 jarge
Ze kan zich altijd verschuilen achter haar onzekerheid of dat ze geen eigenwaarde heeftquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:49 schreef BloesBloes het volgende:
Volgens mij manipuleert die gore Tranny veel harder dan hele Jens .....
Franny is de ergste..Nooit eerder zo iemand meegemaaktquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:50 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Franny is een heel uitgekookt meisje, die iedereen manipuleert met haar kleine meisjes gedrag.
Die kan daar wel les in gaan geven....quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Franny is de ergste..Nooit eerder zo iemand meegemaakt
dit dusquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:53 schreef Bestweldonker het volgende:
Als dat jochie mag blijven, wordt Utopia wel een heel sneu programma en volgens mij kijken er niet zoveel jonge mensen, het is geen Love Island.
Ik zie dat anders, maar kijk misschien de verkeerde streams?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Franny is de ergste..Nooit eerder zo iemand meegemaakt
Hij gaat ook niet blijvenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:53 schreef Bestweldonker het volgende:
Als dat jochie mag blijven, wordt Utopia wel een heel sneu programma en volgens mij kijken er niet zoveel jonge mensen, het is geen Love Island.
Mitch die Adje wegstuurt , en het is bijna zover, dan staan alle pionnetjes in stelling voor een hete zomerquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:53 schreef Bestweldonker het volgende:
Mariska natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Wat vinden ze op FB?
Wie krijgt daar de meeste stemmen om te blijven?
Ik ben niet de enige die haar zo zietquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, maar kijk misschien de verkeerde streams?
Exact! dan snap je er als regie/redaktie echt geen klote van ..quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:53 schreef Bestweldonker het volgende:
Met Shelley heb ik het eigenlijk ook. Puur door haar innerlijk, kan ik haar niet knap vinden. Het straalt gewoon naar buitenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En dat is voor mij het hele probleem met Merel. Dat ze een maatje meer heeft dat moet niet uitmaken maar dat karakter maakt haar lelijk, dus ook haar figuur en voorkomen. Ik ken genoeg mooie dikke vrouwen waarvan ik of het karakter niet ken of ze hebben in mijn ogen een mooi karakter. Geldt trouwens ook voor slanke vrouwen.
Daar had ze het gister al over met Jessie......van de bv zei ze.....lachend.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:55 schreef sjampoeh het volgende:
merel moet nu meer shoppen zei ze.![]()
hakken
skinny jeans
bh's
Ik lees het hier wel vaker, maar vindt zelf wel meevallen.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die haar zo ziet
Apart .. maar het kan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:57 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik lees het hier wel vaker, maar vindt zelf wel meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |