Hij is onderweg naar je.quote:
Dat heeft ze verdomd snel gedaan, dan toch?? twee weekjes?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:39 schreef IkFok het volgende:
8,7 kilo is merel nu kwijt zegt ze. Ze wil in totaal 15 kilo kwijt
Deden ze dat maar net als bij Temptation Islandquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:41 schreef DKUp het volgende:
Talpa moet de boel flink manipuleren als Mariska mag blijven.
twee weken dat het hardop gezegd wordt, maar grote kans dat ze er al langer mee bezig was, maar niets zei eroverquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat heeft ze verdomd snel gedaan, dan toch?? twee weekjes?
sorry hoor, ze heeft overgewicht, en helemaal voor haar leeftijd best veel, daar mag ze best op letten, want wordt anders eerder meer dan minderquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
Als Merel zo door gaat wordt het een obsessie. Accepteer nu gewoon dat gewicht. We hebben niet allemaal modellen maatjes en dat hoeft ook helemaal niet.Ze is helemaal geen plus size, ze is doorsnee vrouw.
Amateurs, verminkers.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:45 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Waarom lukte het bij Boyd wel en bij Kaylee en Dylan niet?
Omdat die twee amateurs zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:45 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Omdat Boyd het wel goed kon en deze mensen nog beginnend zijn denk ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:45 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Je hebt vast gelijk, maar steeds maar dat gedoe over haar gewicht kan snel een obsessie worden. Zowel te mager als te dik.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
sorry hoor, ze heeft overgewicht, en helemaal voor haar leeftijd best veel, daar mag ze best op letten, want wordt anders eerder meer dan minder
Ze moet gewoon meer eten en sexy fotos plaatsen op Instagram dan krijgt ze vanzelf een publiekquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
Als Merel zo door gaat wordt het een obsessie. Accepteer nu gewoon dat gewicht. We hebben niet allemaal modellen maatjes en dat hoeft ook helemaal niet.Ze is helemaal geen plus size, ze is doorsnee vrouw.
dat en uto 1 had meer schuimpjesquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:46 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Omdat Boyd het wel goed kon en deze mensen nog beginnend zijn denk ik.
En hebben geen zin in toestanden.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:47 schreef DKUp het volgende:
Dil en Keesje vinden alles lastig en moeilijk en het kan niet.
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het verschrikkelijk...Altijd dat gezeur over het gewicht van Utopia vrouwen en het enthousiasme als iemand flink afgevallen is (Gabriëlle..die idd heel dik was)...Het beoordelen van mensen en meestal zijn dat vrouwen nav hun gewicht. terwijl ze net zo waardevol, zoniet soms sterker en slimmer zijn)quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:43 schreef Verida het volgende:
[..]
twee weken dat het hardop gezegd wordt, maar grote kans dat ze er al langer mee bezig was, maar niets zei erover
Maar je kunt wel een beetje je best doen om "in shape" te blijven, En dat doet Merel niet, die denkt opvullen helpt, neptieten en botoxquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het verschrikkelijk...Altijd dat gezeur over het gewicht van Utopia vrouwen en het enthousiasme als iemand flink afgevallen is (Gabriëlle..die idd heel dik was)...Het beoordelen van mensen en meestal zijn dat vrouwen nav hun gewicht. terwijl ze net zo waardevol, zoniet soms sterker en slimmer zijn)
Dat het vnl de mannen zijn, die hen hierop beoordelen, maar zelfs vrouwen..
Alsof men alleen waardevol is, met een juist gewicht, een leuk figuur, tetten totaan Tokio...
Vindt haar toch echt een zandloper..... die fabiennequote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
Fabienne is een peer en Merel is een appel.
Passie en toewijdingquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:45 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
zo zie ik dat niet, ik vind het soms te gemakkelijk, en mijn referentiekader ligt meer bij bv obese mensen in Amerika, Engeland ook al behoorlijk, en in Nederland ook steeds meer, kinderen die diabetes krijgen etc. dat is meer mijn puntquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het verschrikkelijk...Altijd dat gezeur over het gewicht van Utopia vrouwen en het enthousiasme als iemand flink afgevallen is (Gabriëlle..die idd heel dik was)...Het beoordelen van mensen en meestal zijn dat vrouwen nav hun gewicht. terwijl ze net zo waardevol, zoniet soms sterker en slimmer zijn)
Alsof men alleen waardevol is, met een juist gewicht, een leuk figuur, tetten totaan Tokio...
Het zijn wel vaak vrouwen die altijd bezig zijn met hun uiterlijk en het uiterlijk van andere vrouwen en natuurlijk de media die daar mooi op inspeeltquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
[..]
En Merel modelletje tros druivenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt haar toch echt een zandloper..... die fabienne
is gewoon curvy, prachtigquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt haar toch echt een zandloper..... die fabienne
Talent?quote:
Alles moet in deze maatschappij, anders hoor je er niet meer bij..Ik denk niet eens aan Merel, maar aan bijvoorbeeld Linda, die echt wel een kanjer was...Maar ow nee, die vette koe...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar je kunt wel een beetje je best doen om "in shape" te blijven, En dat doet Merel niet, die denkt opvullen helpt, neptieten en botox
Ze kan beter gewoon een beetje sporten, haar eten een beetje in de gaten houden en dan tevreden zijn met het resultaat
Als dat zo was liepen er daar nog wel 3 of 4 jonge meiden rond met zo'n figuur. Kom op zeg, tis een dik propperig gevaarte ...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:42 schreef Lavenderr het volgende:
ze wilde toch naar huisquote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou, een tattomarathon. Schurftkutje is al moe na het zetten van één tattoo.
gevaartequote:Op zaterdag 29 juni 2019 10:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als dat zo was liepen er daar nog wel 3 of 4 jonge meiden rond met zo'n figuur. Kom op zeg, tis een dik propperig gevaarte ...
We wachten nog op de GGD ...quote:
Wat in het vat zit verzuurt niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |