quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:30 schreef BloesBloes het volgende:
IK mag toch hopen dat Mariska blijft. Jens/ Mariska wordt volgens mij een fantastische show
Ja dat is waar, maar ik probeer altijd het goede in de mens te zien, dat is bij Merel moeizaamquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Sowieso, alleen heeft Merel niks daarvan, alleen een groot ego.
Of gewoon geen waarde hangen aan meningen van anderen wat een ander denkt heb je toch niks mee te makenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou en het helpt niemand door ze te pushen, mooier, gezonder en knapper te worden... Je zou mensen moeten beoordelen op hun des kundigheid... Ofwel hun aardigheid, liefheid...
Als ze aan elkaar gewaagd zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die hebben nu al een pesthekel aan elkaar
Er zitten daar 15 mensen die daar gratis eten en geen huur betalen. Niet alleen Adriaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:29 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Adje vindt het wel goed in Utopia gratis eten en geen huur lekker sparen
Behalve haar vlotte babbel en het goed kunnen 'shapen' van haar gezicht zie ik ook weinig kwaliteiten in en van Merel.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ik probeer altijd het goede in de mens te zien, dat is bij Merel moeizaam
Het klinkt behoorlijk arrogant wat ik nu zeg, maar ik ben altijd beoordeeld op mijn uiterlijk.......Lekkerding, met jou zou ik wel een keer willen neuken(uitspraken van vrouwen naar mij toe), mooi lichaam en dat gaat/ging vaak zo door........Weinigen die begonnen, je bent intelligent of je lijkt mij wel aardig....Nee altijd eerst op het uiterlijk.....Ik werd daar persoonlijk wel eens schijtziek van...Een compliment is leuk, maar soms ging/gaat het te ver.....Vooroordelen om schijtziek van te worden....quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou en het helpt niemand door ze te pushen, mooier, gezonder en knapper te worden... Je zou mensen moeten beoordelen op hun des kundigheid... Ofwel hun aardigheid, liefheid...
Denk dat Jens haar echt niet moet......maar haar waarschijnlijk wel aankan.....daarom denk ik dat Maikel voor Jens aan het lobbyen is dat die jongen blijft.quote:
Heb je gelijk in maar ik zie Adje alleen maar eten trainen en slapen heel saai voor een tv programmaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Er zitten daar 15 mensen die daar gratis eten en geen huur betalen. Niet alleen Adriaan.
Jup, maar gaat 'm wel worden, weer zo'n blonde midlife kut erin is slecht voor de broodnodige relatievormingquote:
Mariska wil af van de overvloed aan drank dus ja dan gaat Jensie niet trekkenquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:36 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
[..]
Dat is er ook eentje he
Kennen ze haar dan persoonlijk? Of heeft Jessie inside information van Cees of Gert Jan?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
maikel tegen lexie: ik heb ook gehoord dat ze heel goed is in het manipuleren van mensen en blablabla SL
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mariska wil af van de overvloed aan drank dus ja dan gaat Jensie niet trekken
Zoals ze zich laten manipuleren door Jensie, maar dat is allemaal primaquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
maikel tegen lexie: ik heb ook gehoord dat ze heel goed is in het manipuleren van mensen en blablabla SL
[ link | afbeelding ]
Aadje eruit en Mariska blijven is het mooiste scenario inderdaadquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:39 schreef FOKoffieleut het volgende:
mijn voorkeur: adje naar huis, mitchell erin en maris moeder en manager van het jaar 2020
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ik probeer altijd het goede in de mens te zien, dat is bij Merel moeizaam
Zal wel meer achter steken dan dat.......quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mariska wil af van de overvloed aan drank dus ja dan gaat Jensie niet trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |