quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
In de Reguliersdwars draaien ze dat altijd om ...
Magnaal, dat verhaal wat je duidelijk wil maken komt van twee kanten.....Veel vrouwen hebben ook hun oordeel snel klaar....Iedereen wordt onder de loep genomen.....Heb je een mooie kop met een goede body kun veel bereiken......Ben je lelijk en vet ben je niets voor de samenleving.......Althans zo wordt je dan benaderd........Mensen moeten eens zelf in de spiegel gaan kijken en dan pas oordelen....quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Merel dus..Mijn reactie was meer algemeen bedoeld over vrouwen met een maatje meer..
Maar goed, ik leg me er bij neer, net als dat ik dat doe bij mannen met een maatje meer...die er ook zat zijn
Botsen die 2?quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:30 schreef BloesBloes het volgende:
IK mag toch hopen dat Mariska blijft. Jens/ Mariska wordt volgens mij een fantastische show
quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:28 schreef magnaal het volgende:
Maikel en Fran zijn bang voor Mariska als ze blijft...
wat een BSquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:28 schreef 5thencounter het volgende:
Mitch is dus koppeltjes materiaal voor de meiskes, Maaikol zie Maris niet zo zitten qua leeftijd en nut
Dat bedoel ik nou en het helpt niemand door ze te pushen, mooier, gezonder en knapper te worden... Je zou mensen moeten beoordelen op hun des kundigheid... Ofwel hun aardigheid, liefheid...quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Magnaal, dat verhaal wat je duidelijk wil maken komt van twee kanten.....Veel vrouwen hebben ook hun oordeel snel klaar....Iedereen wordt onder de loep genomen.....Heb je een mooie kop met een goede body kun veel bereiken......Ben je lelijk en vet ben je niets voor de samenleving.......Althans zo wordt je dan benaderd........Mensen moeten eens zelf in de spiegel gaan kijken en dan pas oordelen....
ja dat denk ik ook en als ze maikel naar huis stuurt komen jens en mariska en mylene ook nog eens met zijn 3en in hetzelfde huisjequote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:30 schreef BloesBloes het volgende:
IK mag toch hopen dat Mariska blijft. Jens/ Mariska wordt volgens mij een fantastische show
Ik snap ook niet waarom Maikel zich daar druk om maaktquote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:33 schreef freaky40 het volgende:
No worries, Mariska blijft en heeft een contract voor 15 maanden. Maar weet niet waarom Maikel zich druk maakt, hij gaat toch weg of Gerrit gaat of niet...
Sowieso, alleen heeft Merel niks daarvan, alleen een groot ego.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 11:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou en het helpt niemand door ze te pushen, mooier, gezonder en knapper te worden... Je zou mensen moeten beoordelen op hun des kundigheid... Ofwel hun aardigheid, liefheid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |